Материалдар / Қыз сипаты 7-сынып

Қыз сипаты 7-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Қыз сипаты 7-сынып
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
01 Желтоқсан 2018
2589
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

САБАҚ:

Мектеп: Төлеген Айбергенов Атындағы №16 орта мектебі
Күні: Оқытушының аты-жөні: Жусупова Гульмира Сейтовна
СЫНЫП: 7Қатысқандар саны:

Т
Қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбыҚыз сипаты
Оқу мақсаты7.Т5. Тірек сөздер, сөйлеушінің дауыс ырғағы мен сөйлеу мәнері арқылы негізгі ойды анықтау 7.О3.Прозалық және поэзиялық шығармалардағы кейіпкердің іс -әрекетіне немесе лирикалық кейіпкердің образын талдау7.Ж5. Тақырып бойынша сөздердің маңызды бөліктерін дұрыс жазу (күрделі сөздер).
Сабақтың мақсаттарыОқушылардың барлығы мынаны орындай алады:Мәтіннің негізгі ойын анықтай алады , Тірек сөздер арқылы кейіпкердің образын талдайды және күрдел і сөздерді дұрыс жазады.Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады:Мәтіндегі негізгі ойды талдай отырып, кейіпкердің образын салыстырады,күрделі сөздерді қолданады.. Тақырып бойынша сөздердің маңызды бөліктерін сөз тіркестерімен жазадыОқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Қосымша тапсырмалармен жұмыс істей отырып, қыздардың бейнесін күрделі сөздермен сипаттайды және салыстырады

Бағалау критерийі -Мәтінді тыңдап, негізгі ойды анықтайды-Күрделі сөздерді қолдана отырып,кейіпкерлердің бейнесін талдайды -Қосымша тапсырмалармен жұмыс істей отырып, қыздардың бейнесін күрделі сөздермен сипаттайды және салыстырып жазады

Құндылықтар

құрмет, ынтымақтастық, ашықтық

Тілдік мақсатАқша маңдай, дана,жауға бермес,шаһбаз,жұмақ,хор қызы

Ой дағдысы деңгейіБілу ,түсіну ,қолдану
АКТ қолдану дағдыларыинтербелсенді тақтаны,бейнесюжет,ғаламтор
Әдіс –тәсілдерСұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, көрнекілік . Рефлексия.




Пәнаралық байланысМузыка,өнер,тарих
Алдыңғы білім2 мин.«Штурман және пилот» әдісі жұптық жұмысОқушыларға қойылатын сұрақтар:1.Суреттерде кімдерді көріп тұрсын? 2. Киім туралы қандай мақал –мәтелдер айтып берші?3. «Жігіт сыны» өлеңінің авторы кім?4.Асыл жігіт қандай болады?5.Масыл жігіт қандай болады?6.Бір сырлы сегіз қырлы жігіт қандай болады?7.Ақылсыз жігіт қандай болады?8.»Сері» деген сөз қандай мағынаны білдіреді?



Жоспар
Жоспарланған уақытЖоспарланған әрекеттер Ресурстар
Сабақтың басы2 минутҚызығушылықты оятуСыныптың сабаққа қатысын тексеру.3. Оқушыдарды шаттық шеңберге шақырамын да, «комплимент» айту әдісі қолданылады және гүлдер арқылы топқа бөлеміз. 3мина) комплимент айтадыә) топқа бөлу

.Суреттер арқылы сабақтың тақырыбы болжанады.Мақсаттар туралы айтылады.Күтілетін нәтижелер белгіленеді.


Сабақтың ортасы3 минут7 минут

















































10 минут























1 мин

























10минут























2 минут































2 минут
Тыңдалым алды тапсырмаСөздікпен жұмыс Ақша маңдай, дана,жауға бермес,шаһбаз,жұмақ,хор қызы (Орысша-қазақша сөздіктен,түсіндірме сөздіктен және ғаламтордан қарап айдармасын,мағынасын табады) Ал балалар енді мында үнтаспаға көңіл бөлейік жаңағы сөздер кездесе ме?Мәтінді тыңдайды «Ой қозғау» әдісі кестені толтыру

Дескриптор білім алушы Сөздер мен сөз тіркесін мағынасын ажыратады Сөздердің синонимін табады Сөз тіркестерін құрастырадыӘр топқа өлеңнен шумақтар беремін, Оқиды ,Постер құрастырады1-топБірінші бір қыз келер ақша мандай, Жамағат - үлкен - кіші мақтағандай.Анадан туғаннан - ақ болып дана,Әлінше жақсыларды жақтағандай.Құрбысын жауға бермес ол шаhыбаз,Жолдасын сары алтындай сақтағандай.Жүреді теңін тауып ойнап - күліп,Сыны жоқ жұмысының ақсағандай.2-топЕкінші бір қыз келер тілі жорға,Ұқсаған жұмақтағы бейне хорға.Ажары, ақша беті сағымданып,Жарасар құлағына алтын сырға.3-топҮшінші бір қыз келер қара шашты,Күлім көз, оймақ ауыз, қиғаш қасты.Шомылған айдын көлдің аққуындай,Отырар ағажан деп кәрі - жасты.

Дескриптор білім алушы - өлеңді мәнерлеп оқиды - мәтіннен мысалдар келтіреді,мазмұнын анықтайды - өлеңдегі қыз образын табады, талдайды - топтық жұмысын қорғайды . .«Сергіту сәті» 1 мин2.Абай атамыздың «Туғанда дүние есігін ашады өлең, өлеңмен жер қойнына кірер денең» демекші, біздің күнделікті тұрмысымызда, той - думандарда айтылып жүрген өлең тақырыптарының кейбірі қыздар ға арналған .Мысалы, қандай әндерді білесіңдер? ( Бір келіншек, Он алты қыз, Ақ бантик,олай болса «Қыз сыны»әнін айтып сергіп алайық.Үкілі кәмшат, бүрмелі көйлекТұрғандай өзі қимылсыз билепИықтан шашы төгіліп жергеКүмісті шашбау жарасып белгеИықтан шашы төгіліп жергеКүмісті шашбау жарасып белгеҚиылған қасы, қарақат көзіЖүректі баурап оятар сезімТалбойың нәзік қызғалдақ гүлдейДидарың нұрлы шуақты күндей5. Бейнесюжетпен жұмыс ( ноутбуктан көреді ,топпен жұмыс)5 минутАртық болмас білгенің…. Оқушылар, сіздерге№2 орта мектеп-лицейінің тарих пәнінің мұғалімі Омарова К.А,Ерейментау қаласындағы ұлттық мұражайының тарихшысы ..........және мектептің алтын белгі үміткері 11-сынып оқушысы ........ әр топқа жеке тапсырмалар дайындады. Ендеше қазір сіздердің назарларыңа бейнесюжеттен тапсырмалар көрсетемін.1-топ Сақ патшайымы -Томирис2-топ Ұлы Отан соғысының Батыр қызы-Әлия Молдағұлова3-топ Желтоқсан батыры-Ләззат Асанова Соны мұқият тыңдап шығыңдар. Сендердің есте сақтау қабілеттеріңді байқау үшін, мынадай жұмыс беремін. Дескриптор білім алушы - .Бейнесюжеттегі тапсырманы мұқият тыңдайдыұрақтарға жауап береді - Кейіпкерлердің образын сипаттайды -тірек сөздерді (күрделі сөздер) пайдаланып , 4-5 сөйлем құрастырып жазады Оқушылар құрастырған сөйлемдерін оқиды.

«Иә,Жоқ» әдісі арқылы сабақты қорытындылауБағалау







































































































Сабақтың соңы2 минутРефлексияКері байланыс «Бір +, бір - » Сабақ барысында сәтті шыққан 1 кезең, сәтсіз шыққан 1 кезеңді жазу.1 минут .Оқушылар стикерлерге пікірлерін жазып, алма ағашына іледі..



Қосымша ақпарат
Дифференциация – Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз? БағалауОқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз? Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтармен байланыс (тәрбиелік элемент)
Дифференциацияны берілетін тапсырма, күтілетін нәтиже, қолдау көрсету, бөлінетін уақыт, қолданылатын дереккөздер арқылы жүзеге асыруға болады. Дифференциация сабақтың кез келген бөлімінде қолданылады. Бұл бөлімді оқушылардың сабақ барысында алған білімдерін бағалау үшін қолданылатын әдіс-тәсілдеріңізді жазу үшін пайдаланыңыз. Сабақ
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ