Материалдар / Қызыл кітабына еңгізілген жергілікті өсімдіктер

Қызыл кітабына еңгізілген жергілікті өсімдіктер

Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімдерге
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
08 Ақпан 2019
653
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Пән Биология Мектеп: Жамбыл орта мектебі
Мұғалімнің аты-жөні: Пардабекова Гулзада
Сабақтың тақырыбы : 7.3.2.4 ҚР Қызыл кітабына енгізілген жергілікті өңірдің жануарлары мен өсімдіктері Күні:
Сынып: 7Қатысқаны:Қатыспағаны:
Оқу мақсатыҚазақстан Республикасының Қызыл кітабына енгізілген жергілікті өңірдің жануарлары мен өсімдіктеріне мысал келтіру
Сабақтың мақсаты Барлық оқушылар:ҚР Қызыл кітабы ұғымымен, тарихымен танысады, Қызыл кітаптың қажеттілігін түсінедіКөпшілік оқушылар: Қызыл кітапқа енген өсімдіктер мен жануарларды, алуантүрлілікті сақтаудың жолдарын біледі.Кейбіроқушылар: Өсімдіктер мен жануарлардың Қызыл кітап тізіміне енгізудегі заңдылықтарын талқылайды
Бағалау критерийлері
  • Қызыл кітаптың маңызын біледі.
  • Қызыл кітапқа енетін ағзалар тобын сипаттайды.
  • ҚР Қызыл кітабына енгізілген өз өлкесінің жануарлары мен өсімдіктеріне мысал келтіреді.
  • ТілдікмақсаттарДиалогқа/жазуға қажетті сөз тіркестеріҚызыл кітаптың басылымдары................Қызыл кітаптың екінші басылымына енген жануарлар ...................Қорғауды қажет ететін жануарлар...........................

    Құндылықтардыдарыту
  • Ынтымақтастық, еңбекжәнешығармашылық
  • Қоғамымыздағы ұлттық бірлік, бейбітшілік пен келісім
  • Денсаулық,достық және айналадағыларға қамқорлық көрсету
  • Зайырлық қоғам және жоғары руханият
  • ПәнаралықбайланысГеография – 7.3.2.3 Қорықтар Жаратылыстану - 5.6.3.3 ҚР Қызыл кітабының маңыздылығын анықтау 6.6.2.2 Жергілікті экожүйелердегі тірі ағзалардың алуантүрлілігін зерттеу6.6.3.1 Өз аймағындағы кейбір экологиялық мәселелерін талдау
    Алдыңғы білім5.6.3.3 ҚР Қызыл кітабының маңыздылығын анықтау 6.6.2.2 Жергілікті экожүйелердегі тірі ағзалардың алуантүрлілігін зерттеу6.6.3.1 Өз аймағындағы кейбір экологиялық мәселелерін талдау


    Сабақтың барысыРесурстар
    Сабақтың басы

    Сәлемдесу. «Ішкі және сыртқы шеңбер» әдісі арқылы психологиялық жағымды ахуал тудыру мақсатында оқушылар екі қатар шеңбер құрып қарама-қарсы тұрған оқушылар бір-біріне тілектерін білдіреді."Атом молекула" тренингі арқылы 3 топқа топтастыруСабақтың тақырыбы және мақсаты, бағалау критерилері мен таныстырамын.

    Сабақтың ортасы

    №1 тапсырма«Суреттер сөйлейді» әдісіБерілген суреттен уақыт аралығындағы жануарлар түрлерінің жойылып кету себептеріне талдау жасаңыз.- Биологиялық алуантүрліліктің жойылуының зардаптарын болжаңыз.- Биологиялық алуантүрліліктің жойылуының алдын -алу шараларын ұсыныңыз.Дескриптор:
  • Биологиялық алуантүрліліктің жойылып кету себептеріне талдау жасайды.
  • Биологиялық алуантүрліліктің жойылуының зардаптарын болжай алады.
  • Алдын-алу шараларын ұсынады.
  • Мадақтау арқылы оқушыларды бағалау №2 тапсырма. «Джигсо» әдісі бойынша мәтінді оқып, өзара талдау, оны қағаз бетіне түсіріп, постер құраңыздар.І топ: Қызыл кітаптың тарихын анықтаңыздар Дескриптор: - Қызыл кітап ұғымын , маңызын түсінеді; - Қызыл кітаптың басылымдарын анықтайды. ІІ топ: Қорғауды қажет ететін түрлерді көрсетіңіздер Дескриптор: - Қызыл кітапқа енген жануарлардың түлерін анықтайды ; - қалпына келтіру шараларын нақтылайды. ІІІ топ: Биологиялық аулантүрліліктерді сақтаудың жолдарың түсіндіріңіздер.Дескриптор: - Биологиялық аулантүрліліктерді сақтаудың жолдарына сипаттама береді - Мысал келтірді.Кері байланыс: «ойынды аяқта» 3 тапсырма«Төрт сөйлем» стратегиясыМәтінді оқып төрт сөйлем стратегиясы бойынша 1 Пікір айтыңыздар, 2 Дәлелденіздер, 3 Мысал келтірініздер, 4 Қорытынды жасаңыздарДескриптор: - Оқулық мәтіні бойынша туындаған өзіндік пікір құрастырады - Өзіндік пікірді дәлелдейді - Оларға мысал келтіреді - Қорытынды шешім жасайдыКері байланыс: қошеметтеу




















    Оқулық мәтіні, постер, түрлі түсті маркерлер













    Сергіту сәті: 4 тапсырма. Деңгейлік тапсырмалар беруДәптермен жұмыс. (төменгі деңгейдегі оқушыларға)Дәптерге Қызыл кітапқа енгізілген өзің білітін жануарлар мен өсімдіктерді тізіп жазыңыз.

    Кестемен жұмыс (орта деңгейдегі оқушыларға)Кестеге жергілікті өңірде кездесетін Қызыл Кітапқа енген бір жануарды толтырыңыз

    Кестемен жұмыс (жоғары деңгейдегі оқушыларға)Қазақстан Республикасының Қызыл Кітабына енгізілген бір өсімдік пен жануарды сипаттаңыз.



    Дескриптор:-Қызыл кітапқа енгізілген өсімдіктер мен жануарларды біледі;-жергілікті өңірде кездесетін жануарларды біледі - ҚР Қызыл кітабына енген жануарлар мен өсімдіктерге сипаттама бере алады.«Екі жұлдыз бір тілек»№ 5 тапсырма «Тізбек» әдісіҚызыл кітапқа енгізілген өсімдіктер мен жануарлардың атауын тізбекті үзбей атаңыздарДескриптор:
  • Қызыл кітапқа енгізілген өсімдіктер мен жануарлардың атын біледі.
  • Кері байланыс: «фигуралар» арқылы












    кесте
    Сабақтың соңы

    «Сіз не білесіз?» әдісі арқылы бүгінгі сабақтың тақырыбына байланысты қысқаша қорытынды жасаңыздар.Оқушыларға тапсырмалар беріледі арнайы уақыт бойынша орындайды, болғаннан соң бір-бірінің жұмысын тексереді.Кері байланыс «Квадрат»









    Саралау Сабақтың мақсаты оқушылар деңгейіне қарай құрастырылды.Оқушыларға тапсырмалар деңгейіне қарап беріледі.Қабілетті оқушылар мен деңгейі төмен оқушыларға қолдау көрсету. Саралау тәсілдері:-Тапсырма -Қарқын -Қорытынды -Диалог және қолдау көрсету- Бағалау - Жіктеу







    Бағалау критерилері сабақтың мақсатына сәйкес құрастырдым. Әр тапсырмаға дескриптор құрастырып, кері байланыс түрлері арқылы бағаладымФормативті бағалау түрлері:
  • Мадақтау
  • Бірін – бірі бағалау
  • Қошеметтеу
  • Жылы шырай таныту
  • Ынталандыру, қолдау көрсету




  • Денсаулық сақтау, техника қауіпсіздігін сақтау.Интерактивті тақтамен жұмыс жасау кезінде тоқ көзінен абай болу Сергіту сәті Сабақ барысында оқушылардың денсаулығы мен өмірінің қауіпсіздігін қамтамасыз ету үшін АКТ- ны пайдаланғанда оқушылардың ток көздеріне жақындамауынқадағалаймын

    СабақбойыншарефлексияСабақта қолданған әдістерім табысты болдыма?Сабақта оқушыларымды ынталандыра алдым ба?Сабақта менің көңіл-күйім беркелкі болда ма? Болашақта не ескеруім керек?

    ҚорытындыбағаЕңтабыстыекісәтіқандайеді ?1:2:Сабақтыңқандайекісәтінжақсарттым?1: 2:Менсабақтасыныпжәнежекелегенадамдартуралыненібілдім, менкелесісабақтаненіәңгімелеймін.


    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ