Материалдар / Қызыл кітап құпиясы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Қызыл кітап құпиясы

Материал туралы қысқаша түсінік
1. Қызыл кітап туралы түснік беріп, қоршаған ортаны қорғау, оған қамқорлық жасау дағдыларын қалыптастыру. 2.Жануарлар мен өсімдіктердің құруына әкеп соғатын себептерді түсіндіру. 3.Табиғатты аялауға баулу
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
28 Қаңтар 2019
552
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Мектепалды даярлық тобына арналған ұйымдастырылғаноқу іс-әрекетінің технологиялық картасы Білім беру саласы: «Таным»Бөлім: Экология негіздері Оқу іс-әрекетінің тақырыбы: Қызыл кітап құпиясы.Оқу іс-әрекетінің мақсаты:1. Қызыл кітап туралы түснік беріп, қоршаған ортаны қорғау, оған қамқорлық жасау дағдыларын қалыптастыру.2.Жануарлар мен өсімдіктердің құруына әкеп соғатын себептерді түсіндіру.3.Табиғатты аялауға баулу.Сөздік жұмыс: сындырылған ағаш, саны сиреп бара жатқан жануарлар, өсімдіктер.

Іс – әрекет бөлімдеріПедагогтің іс-әрекетіБалалардың іс - әрекеті
Ынталандыру.Сезімді оятуШаттық шеңберін ұйымдастыру.-Армысыз, қайырлы күн!-Армысыз, Аспан ата!-Армысыз,мейірімді Жер-Ана!-Армысыз,шұғылалы Алтын күн!Балалардың өлең жолдарын қайталап, бір-бірімен амандасады.
Ізденістер.Ұйымдастыру.1.Қызыл кітап туралы түсінік беру:-Қызыл кітапқа сирек кездесетін, жылдан-жылға азайып нежойылып бара жатқан, сондықтан да айрықша қорғауды қажет ететін жануарлармен өсімдіктердің түрлері тіркеледі. Жойылу қаупі төнген (саны сиреп бара жатқан) түрлерді сақтап қалу үшін оларды зоологиялық парктерде қолдан өсіріп, көбейту шаралары қолға алынған. Біздің еліміздежойылып бара жатқан жануарлар мыналар: барыс, ілбіс,қоңыр аю, бүркіт, дегелек, т.б. Ал өсімдіктерден қызғалдақ, сексеуіл, т.б.Адамдар көбінесе кеде түсінбей кейде салақтықтан табиғатты қалпына келтіру үшін ұзақ уақыт қажет болатынын оламастан, оған қаалай болса солай қарайды. Сыңсыған орманның орнындағы жанған түбірлер, су шайып өткен тау беткейлеріндегі жыртылған жерлер, ағаш ағызу кезінде лаастанған өзендер – осының бәрі сирек кездесетін көптеген бағалы аңдар мен өсімдіктердің құруына кеп соғады. Қаскерлердің қолынан қаншамасы қырылып жатыр.

2.Сергіту сәтін өткізу.

Көбелек те, гүл дебірҚызыл – жасыл күллі өңір.Аспан төрі ақша бұлт,Бау-бақшада барша жұрт.Саңқылдаған саз әні.Көлде құстың базары.

3.Әліппе – дәптермен жұмыс.
  • Дәптерде бейнеленген Қызыл кітапқа енген жануарлардың аттарын атайды.
  • Қызыл кітапқа енген құстарды тапқыздырып, оларды бояту.
  • Педагогтің әңгімесін тыңдайды, сұрақтар қояды. Слайдтардан жойылу қаупі төніп тұрған жануарлар мен өсімдіктерді көреді.

















































    Өлеңге қоосылып, сергіту жаттығуын орындайды.











    Қызыл кітапқа енген жануарларды: арқар, барыс, қарақұйық, жабайы мысық, үкі, бүркіт, аққу және тырнаның суреттерін бояйды.
    Қорытындылау4.Қызыл кітап дидактикалық ойыны. Шарты: тақтаға бүркіт, қызғылт қаз, т.б.жануарлардың суреттері ілінеді. Балаларға оларды қорғау шараларын айтқызады.5.Педагог сұрақ-жуап және көрнекілік әдістері арқылы балалардың сабақта алған білімдерін пысқтайды.- Туған өлке табиғатында барлық нәрсе өзара тығыз байланыста болады. Адамды табиғаттан, табиғатты адамнан бөліп қарауға болмайды. Табиғаттың жері мен суы, орманы мен тасы, жанууарлары мен өсімдіктері адам үшін тіршілік етудің басты көзі болып табылады. Сол себепті өлкемәздәң табиғатын туған анамыздай ардақтап, күте білуіміз керек. Аяусыз сындырылыған ағаш, жұлынған гүлдер, ұясы бұзылған құстар, жазықсыз өлтірілген жәндіктер, қоқыс-қалдық салынған лас слар көбейіп барады. Жануарлар мен өсімдіктерді қорғау әрбір адамның тікелей парызы.Балалардың үлгі жауабы:-Бүркіт құсының саны азайып барады. Сондықтан оны қорғауға алу керек. Бүркітті атуға, оның ұясын бұзуға болмайды.


    Күтілетін нәтиже: туған өлке табиғаты туралы түсініктерін жетілдіру.Білуі тиіс:табиғат жанашыры туралы ұғымы болуы.Түсінігі: жануарлар мен өсімдіктерді қорғау.Көрсете білуі: өз өлкелерінде мекендейтін жануарларға қамқорлық көрсету, өсімдіктерді күтіп-баптау.





    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!