Сабақ кезеңі/Уақыты
|
Педагогтің іс-әрекеті
|
Оқушының іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың басы
Қызығушылықты ояту
7 мин.
|
(Ұ). Ұйымдастыру
кезеңі:
1.Оқушылармен амандасу, түгендеу. Сынып
реттілігін қадағалау.
2.Қауіпсіздік ережесін еске
түсіру.
3.Ынтымақтастық атмосферасын
қалыптастыру.
Мақсаты:
Оқушылар бір-біріне тілек
білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық
оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі
артады.
Тиімділігі:
Оқушылар бір-біріне тілек айту
арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын
оятады.
Саралау: Бұл жерде саралаудың «Жіктеу» тәсілі көрінеді. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын
арттыру мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі
беріледі.
|
Жаңа сабаққа кіріспе
|
(Ұ) «Миға шабуыл»
әдісі арқылы өткен тақырыппен
жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық
талқылау. Оқушыларға жалпылама төмендегі сұрақтар және жаттығу
түрлері беріледі. Әр оқушы өз оймен бөліседі.
Жаттығу жасайды.
Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара
ұжымдық талқылау және дене жаттығуларын жасағаннан кейін мұғалім
оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен
таныстырады.
|
1.Қоректену дегеніміз
не?
2.Қоректенудің қандай түрлері
бар?
|
Мақсаты:
Жылдам әрі функционалды түрде
сыни ойлануды дамыту.
Тиімділігі:
оқушының танымдық дағдысы
артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді
және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік
береді.
Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету»
тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада
жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар,
ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар
қойылады.
|
Қалыптастырушы бағалау:
Өз ойын дұрыс мағынада
білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға
«Жарайсың!»
деген мадақтау сөзімен ынталандыру.
|
Сабақтың ортасы
Мағынаны ашу.
31 мин.
|
Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқуға
тапсырма береді
|
Оқулықты оқып танысып шығады. Тірек
сөздермен танысып, өз дәптерлеріне жазып алады.
|
Дескриптор: Жалпы - 3
балл
Оқулықта берілген сұрақтарға жауап
береді.
|
Тақырып бойынша интернет көздерін
пайдаланып видеоролик көреді.
|
|
Оқулықта берілген тапсырманы
орындатады
|
1-Тапсырма
1. Суретке қарап, өсімдіктің
қоректенуі туралы қорытынды жасайды.
«Өсімдіктің қоректенуі»
сызбасын толтырады. Сызбаны мәтіндегі ақпаратпен
толықтырады.
2. Автотрофты қоректену деген
не? Оған мысал келтіреді.
Дискриптор:
Жалпы-3 балл
-
Тапсырманы
орындайды.
-
Суретпен
жұмыс жасайды.
|
6-сынып оқулығы.
Жұмыс дәптерлері.
|
|
Оқулықта берілген тапсырманы орындатады,
талдайды, түсіндіреді.
|
2-Тапсырма
1. Суретке түсініктеме
береді.
|
Дискриптор:
Жалпы-3 балл
1. Мәліметтерді
талдайды
|
6-сынып оқулығы.
Жұмыс дәптерлері.
|
Сабақтың соңы
Ой
толғаныс.
Рефлексия
7 мин.
|
«Бір ауыз сөз»
әдісі.
Мұғалім сабақты қорытындылау
мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын
тыңдайды.
Мақсаты:
Оқушы алған білімін саралай
білуге дағдыланады.
Тиімділігі:
Тақырып бойынша оқушылардың
пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын
қадағалайды.
Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды»
тәсілі көрінеді.
|
Жеке
жұмыс:
Оқушылар бір ауыз сөзбен сабақ туралы өз
ойларын түсіндіріп береді. Бір ауыз сөздеріне сабақты бағалайтын
келесі сөздерді айтуға болады ұнады, пайдалы, қажет, білдім,
үйрендім, қызықтым, ұмтылдым, есте сақтадым, жасай аламын.
т.б.
|
Мұғалім оқушылардың сабаққа
қатысқан белсенілігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша әр оқушының
өзіне тиісті баллын қойып бағалайды. СОнымен қатар, оқушыларды
ынталандыру үшін
«Қошеметтеу»
әдісі арқылы
бағалайды.
|
|