Материалдар / Рационал сандарды азайту. Координаталық түзуде нүктелердің арақашықтығы.

Рационал сандарды азайту. Координаталық түзуде нүктелердің арақашықтығы.

Материал туралы қысқаша түсінік
Таңбалары әр түрлі санды қосбойынша есептер шығаратын болады.Таңбалар ережесін қолданып таңбалары әр түрлі санды қосуды үйренеді. Қосылғыштарды алгебралық түрінде жаза біледі.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Тамыз 2024
161
4 рет жүктелген
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Мұғалімнің аты-жөні:

Б.Сакова

Пән/Сынып:

6 сынып Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:

Күні:

27.10.2023

Тарау немесе бөлім атауы:

6.1В Рационал сандар және оларға амалдар қолдану

Сабақтың тақырыбы:

Рационал сандарды азайту. Координаталық түзуде нүктелердің арақашықтығы.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

6.1.2.14рационал сандарды азайтуды орындау;

6.1.2.24координаталық түзуде нүктелердің арақашықтығын табу;

Сабақтың мақсаты:

  • Таңбалары әр түрлі санды қосу тақырыбы бойынша есептер шығаратын болады.

  • Таңбалар ережесін қолданып таңбалары әр түрлі санды қосуды үйренеді.

Қосылғыштарды алгебралық түрінде жаза біледі.

Сабақ барысы:

Уақыты

Кезең дері

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

5 минут


Ұйым

дастыру

Сәлеметсіздерме!

Бүгін, Таңбалары әртүрлі рационал сандарды қосу тақырыбын қарастырамыз

Бүгінгі сабақта меңгеретініңіз:

-Таңбалары әр түрлі рационал сандарды қосу алгоритмін біледі

- Таңбалары әр түрлі рационал сандарды қосу ережесін есеп шығаруда қолдануға үйренеді

Амандасады.

Үй жұмысын айтады.

Ынталандыру сөздерін қолдану «жақсы», «жарайсың», «өте жақсы»


10 мин

Жаңа сабақты бекіту.

Тірек схемалары бойынша сұраққа жауап алу

Жақша ашу ережесі

- 12 + ( - 24 )...

  1. Кез-келген теріс сан оң саннан...

  2. а кез - келген теріс сан нөльден...

  3. Қарама – қарсы сандардың қосындысы ...

  4. Координаталық түзу бойында -3,2 саны -3 тің...

Есеп №1:

Егер А(-5) және В(9) болса, АВ кесіндісінің ұзындығы неге тең?


Оқулықпен жұмыс

Табиғатпен байланыс

«Ойлан, тап!»

Есептей отырып, белгісіз құс атауын табыңдар

  • - 379 + 948 =

  • - 0,81 + 0,66 =

  • - 7,6 + 19,2 =

  • - 2,6 – (- 1,4) =

  • 3,2 – 6,28 =

  • - 1408,7 + 408 =

  • -817 + 817 =

  • - 13,25 – 11,05 =



Сұрақтарға жауап береді



Тақырып бойынша ресурстарды қарап, танысады



1. Ауызша есептер:

  1. 2.8+(-1.3) =

  2. -6.7+(-2.5) =

  3. -9+(+14.66) =

  4. 0.3+(-2.35) =

  5. 7+(-7) =

  6. 8+(-14) =

  7. 0+(-100) =























Дескриптор:


-Таңбалар ережесін қолданады.

25

минут
























Бекіту тапсырмасы

Тапсырма:

Табиғатпен байланыс

  • Тынық мұхитының аралында үлкен тасбақалар өмір сүреді. Олардың үлкендігі соншалық, тіпті балалар олардың қауырсындарына отырып сырғанай алады. Бұл тасбақалардың аты келесі мысалдарда жасырынған.

  • - 42 + 18 =

  • - 3, 91 + 3,91 =

  • 15,3 + (- 2,3)=

  • 12 – (-2) =

  • 31 – 12 =

  • - 48 – 23 =

  • - 6,1 + 6,1 + 0 =

  • 15 – 20 =

  • - 25 – (- 5) =

  • - 102,08 – 0 =

-тест

-29 + 50 =

А) 79 Б) 21 В) -21

-4,3 + 7,5 =

А) 11,8 Б) -3,2 В) 3,2

-1,8 – (-9,5) =

А) 7,7 Б) 10,3 В) -8,7

Теңдеу шешу:

3,8 + х = - 2,7

А) -6,5 Б) -1,1 В) 0

Есептеңдер:

  • - 11,9 + (-6,7 +11,9)

А) 6,7 Б) 5,6 В) -6,7

  • - 9,1 – (7,6 – 9,1)

А) 7,6 Б) -6,7 В) -7,6



Өз бетімен жұмыс.


5 Салыстырындар:

А) -15+(-78) және –(15+78)

Б) –(8+(-6)) және –(8+6)

Г) –(-(-0,7+(- 1,3))) және 0,7+1,3




Дескриптор:

-Сәйкестендіру тест орындайды.





Тақырыпқа қатысты есептер шығарады, талдай




Дескриптор:

-Таңбалар ережесін қолданады




-Жұлдызшаның орнына теңдік орындалатын дай санды қояды.


Дескриптор:

Мәтіндегі негізгі ойды анықтайды


Жеке оқушымен жұмыс

1.Сәйкес жауаптармен қос:

1. -2,3 – 0,7 1,5

2. -8-(-9,5) -5

3. 3,85-5,3 10

4. -32-(-42) -3

5. 10,5-(-9,5) -1,45

6. -1,9-3,1 20

Оқулықпен жұмыс№435,№439

Тапсырманы орындайды


5 минут








Қорытындылау

1. Бір саннан екінші санды азайту үшін, азайғышқа азайтқышқа қарама-қарсы санды қосу керек:

1. Бір саннан екінші санды азайту үшін, азайғышқа азайтқышқа қарама-қарсы санды қосу керек:

2. Координаталық түзудегі кесіндінің ұзындығын табу үшін оның оң жақ шеткі нүктесінің координатасынан сол жақ шеткі нүктесінің координатасын азайту керек:


Рефлексия

Бас бармақ» әдісі арқылы тақырыпты қорытындылау.

Басбармақ жоғарыға қарай = Мен түсінемін.

Басбармақ көлденең = Мен түсінгендеймін.

Басбармақ төмен қарай = Мен түсінбедім.

Үйге тапсырма. №398, №400




Тақырыпты меңгергенін анықтау









Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ