Мұғалімнің
аты-жөні:
|
Б.Сакова
|
Пән/Сынып:
|
6 сынып Қатысқандар
саны: Қатыспағандар саны:
|
Күні:
|
27.10.2023
|
Тарау немесе
бөлім атауы:
|
6.1В Рационал
сандар және оларға амалдар қолдану
|
Сабақтың
тақырыбы:
|
Рационал сандарды
азайту. Координаталық түзуде нүктелердің
арақашықтығы.
|
Оқу
бағдарламасына сәйкес оқыту
мақсаттары:
|
6.1.2.14рационал сандарды азайтуды
орындау;
6.1.2.24координаталық түзуде
нүктелердің арақашықтығын табу;
|
Сабақтың
мақсаты:
|
Қосылғыштарды
алгебралық түрінде жаза біледі.
|
Сабақ
барысы:
|
Уақыты
|
Кезең
дері
|
Педагогтің
әрекеті
|
Оқушының
әрекеті
|
Бағалау
|
5
минут
|
Ұйым
дастыру
|
Сәлеметсіздерме!
Бүгін,
Таңбалары әртүрлі рационал
сандарды қосу тақырыбын
қарастырамыз
Бүгінгі сабақта
меңгеретініңіз:
-Таңбалары әр түрлі рационал сандарды қосу
алгоритмін біледі
- Таңбалары әр түрлі рационал сандарды қосу
ережесін есеп шығаруда қолдануға
үйренеді
|
Амандасады.
Үй жұмысын айтады.
|
Ынталандыру сөздерін қолдану
«жақсы», «жарайсың», «өте жақсы»
|
10 мин
|
Жаңа сабақты бекіту.
|
Тірек схемалары бойынша сұраққа жауап
алу
Жақша ашу
ережесі
- 12 + ( - 24
)...
-
Кез-келген
теріс сан оң саннан...
-
а кез - келген
теріс сан нөльден...
-
Қарама –
қарсы сандардың қосындысы ...
-
Координаталық түзу бойында -3,2 саны -3
тің...
Есеп №1:
Егер А(-5) және В(9)
болса, АВ кесіндісінің ұзындығы неге тең?
Оқулықпен жұмыс
Табиғатпен
байланыс
«Ойлан, тап!»
Есептей отырып, белгісіз құс атауын табыңдар
-
- 379 + 948 =
-
- 0,81 + 0,66 =
-
- 7,6 + 19,2 =
-
- 2,6 – (- 1,4) =
-
3,2 – 6,28 =
-
- 1408,7 + 408 =
-
-817 + 817 =
-
- 13,25 – 11,05 =
|
Сұрақтарға жауап
береді
Тақырып бойынша
ресурстарды қарап, танысады
№1. Ауызша
есептер:
-
2.8+(-1.3)
=
-
-6.7+(-2.5)
=
-
-9+(+14.66)
=
-
0.3+(-2.35)
=
-
7+(-7)
=
-
8+(-14)
=
-
0+(-100)
=
|
Дескриптор:
-Таңбалар
ережесін қолданады.
|
25
минут
|
Бекіту тапсырмасы
|
Тапсырма:
Табиғатпен байланыс
-тест
-29 + 50 =
А) 79 Б) 21 В) -21
-4,3 + 7,5 =
А) 11,8 Б) -3,2 В) 3,2
-1,8 – (-9,5) =
А) 7,7 Б) 10,3 В) -8,7
Теңдеу
шешу:
3,8
+ х = - 2,7
А)
-6,5 Б) -1,1 В) 0
Есептеңдер:
А)
6,7 Б) 5,6 В) -6,7
А) 7,6 Б) -6,7 В)
-7,6
|
Өз бетімен
жұмыс.
№5
Салыстырындар:
А) -15+(-78) және
–(15+78)
Б) –(8+(-6)) және
–(8+6)
Г) –(-(-0,7+(- 1,3))) және
0,7+1,3
|
Дескриптор:
-Сәйкестендіру тест
орындайды.
Тақырыпқа қатысты есептер
шығарады, талдай
Дескриптор:
-Таңбалар ережесін
қолданады
-Жұлдызшаның орнына теңдік
орындалатын дай санды қояды.
Дескриптор:
Мәтіндегі негізгі
ойды анықтайды
|
|
Жеке оқушымен жұмыс
|
№1.Сәйкес жауаптармен
қос:
1. -2,3 – 0,7
1,5
2. -8-(-9,5)
-5
3. 3,85-5,3
10
4. -32-(-42)
-3
5. 10,5-(-9,5)
-1,45
6. -1,9-3,1
20
Оқулықпен
жұмыс№435,№439
|
Тапсырманы
орындайды
|
|
5
минут
|
|
Қорытындылау
1. Бір саннан екінші санды
азайту үшін, азайғышқа азайтқышқа қарама-қарсы санды қосу
керек:
1. Бір саннан екінші санды
азайту үшін, азайғышқа азайтқышқа қарама-қарсы санды қосу
керек:
2. Координаталық
түзудегі кесіндінің ұзындығын табу үшін оның оң жақ шеткі
нүктесінің координатасынан сол жақ шеткі нүктесінің координатасын
азайту керек:
Рефлексия
Бас бармақ» әдісі арқылы
тақырыпты қорытындылау.
Басбармақ жоғарыға қарай = Мен
түсінемін.
Басбармақ көлденең = Мен
түсінгендеймін.
Басбармақ төмен қарай = Мен
түсінбедім.
Үйге тапсырма. №398, №400
|
Тақырыпты меңгергенін анықтау
|
|