Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:6.2А Рационал сандарға амалдар қолдану |
|
Күні: 22.11.2018 | Мұғалімніңаты-жөні: Зиядинова Э |
Сынып: 6 «Ә» | Қатысқандар саны: | Қатыспағандар саны: |
Сабақтақырыбы | Рационал сандарға арифметикалық амалдар қолдану |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | 6.1.2.22рационал сандарға амалдарды орындау
|
Сабақ мақсаттары | Оқушылар– рационал сандарды қосу және азайту ережелерін пайдаланады; – рационал сандарды көбейту және бөлу ережелерін пайдаланады; – рационал сандарды қосу және азайту ережелерін пайдаланады; -амалдарды орындау ретімен орындайды;–өрнектің сандық мәнін табады. |
Бағалаукритерийлері | Білім алушы– рационал сандарды қосу және азайту ережелерін пайдалана алады; – рационал сандарды көбейту және бөлу ережелерін пайдалана алады; – рационал сандарды қосу және азайту ережелерін пайдалана алады; -амалдарды орындау ретімен орындай алады;–өрнектің сандық мәнін таба алады. |
Тілдік мақсаттар | Оқушылар:рационал сандарды көбейтуді/бөлуді ауызша айқындайды;жай бөлшекті ондық бөлшекке және ондық бөлшекті жай бөлшекке айналдыруды түсіндіреді;шексіз периодты ондық бөлшектің периодын табуды түсіндіреді;мәтіндік есептерді шешу қадамдарын айқындайды;сандық өрнектің мәнін табуда амалдарды орындау ретін түсіндіреді;рационал сандарға амалдар орындау қасиеттеріне сүйенеді.Бөлім бойынша лексика және терминологияшектеулі ондық бөлшек;шектеусіз периодты ондық бөлшек;шектеусіз периодсыз ондық бөлшек;бөлшектің периоды.Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестеррационал сан жай бөлшек/ондық бөлшек түрінде жазыла алады;жай бөлшекті ондық бөлшекке айналдыру үшін ... қажет;егер сан периодты/шектеулі ондық бөлшек түрінде жазылатын болса, онда ол рационал сан болып табылады;2,55 санын «екі бүтін жүзден елу бес» деп оқимыз;0,(6) санын «нөл бүтін периодта алты» деп оқимыз;3,1(4) санын «үш бүтін оннан бір периодта төрт» деп оқимыз; |
Құндылықтарды дарыту | Белсенді қарым- қатынас, өзіндік шешім қабылдауды үйрену және оны дамыту. Бір – бірінің пікірлерін құрметтеу, қабылдау.Оқушылардың өз бетімен білім алу дағдыларын қалыптастыру. |
Пәнаралық байланыстар | Қолданбалы математика есептері |
АКТ қолдану дағдылары | Интерактивті тақтамен жұмыс жасау дағдыларын жетілдіру |
Бастапқы білім | Рационал сандарды көбейту және бөлу. |
Сабақбарысы |
Сабақтың жоспарланғанкезеңдері | Сабақтағыжоспарланғаніс-әрекет | Ресурстар |
Ұйымдастыру кезеңі.10 мин | Амандасу. Мұғалімнің кіріспе сөзі: Психологиялық дайындық: - Кәнеки балалар, бүгін барлығымыз бір-бірімізге не тілейміз? «Ыстық лебіз» арқылы психологиялық ахуал жасаймыз. Мақал –мәтелдерді құрастыру арқылы топқа бөлінеміз.Үй тапсырмасын тексеруПостер қорғау арқылы тексеру |
|
Сабақтың басы
5 мин | 1. Графикалық диктант.1. Қарама-қарсы сандардың қосындысы нөлге тең. (иә)2. Таңбалары бірдей екі санның көбейтіндісі - оң сан. (иә)3) Екі теріс санның қосындысы- теріс сан. (иә)4) Таңбалары әр түрлі екі санның көбейтіндісі - теріс сан. (жоқ)5) Кез келген теріс сан нөлден үлкен. (жоқ) 6) Оң санның модулі сол санның өзіне тең. (иә)7) Теріс көбейткіштер саны жұп болса, көбейтінді оң сан. (иә) 8) Теріс санның модулі сол санның өзіне тең. (жоқ)9) Таңбалары бірдей екі санның көбейтіндісі - оң сан. (иә)10) Кез келген теріс сан оң саннан үлкен. (жоқ)
|
Презентация
|
Сабақтың ортасы10 мин | Жаңа сабақты меңгерту Натурал сандар бар өрнектердің мәндерін табу кезінде қолданылатын қасиеттер мен ережелер рационал сандарға амалдар қолдануда да пайдаланылады. Тақтамен жұмыс. «Кім жылдам» әдісі арқылы оқушылар тақтамен жұмыс жасайды.Дескриптор: Білім алушы– рационал сандарды қосу және азайту ережелерін пайдалана алады; – рационал сандарды көбейту және бөлу ережелерін пайдалана алады; -амалдарды орындау ретімен орындай алады;–өрнектің сандық мәнін таба алады.
|
|
10 мин
| Топтық жұмыс1 жұп «Тарсия» әдісі арқылы топтық жұмыс жасаймыз.Дескриптор: Білім алушы– рационал сандарды қосу және азайту ережелерін пайдалана алады; – рационал сандарды көбейту және бөлу ережелерін пайдалана алады; -амалдарды орындау ретімен орындай алады; |
|
2 мин | Сергіту сәті. Логикалық есептер |
|
Сабақтың соңы3 мин |
Рефлексия.«Светофор» әдісі (қызыл, сары, жасыл түстер) бойынша әр оқушы өз жұмысына баға береді:
| Алдамұратова Т.А. Математика Жалпы білім беретін мектептің 6 – сыныбына арналған оқулық.
|
Саралау –оқушыларғақалайкөбірекқолдаукөрсетудіжоспарлайсыз? Қабілетіжоғарыоқушыларғақандайміндетқоюдыжоспарлапотырсыз? | Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? | Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
Дифференциалдық тапсырмаларды жалпы сыныппен, жұптық және жеке жұмыстарда қолданады.
| Сабақтың әр бөлімінде оқушылардың жасаған жұмыстарына мадақтау сөздер айтылып, әр түрлі смайликтер беріледі. | Тапсырмалар арасында «көзге жаттығу» жасату. |