Сабақтың
басы
|
Оқушылармен
амандасады, түгелдейді. Оқушылардың назарын сабаққа
аударады.
§1,2 тақырыпты оқу
№3 14-бет, №4 10-бет
Сабақ тақырыбымен,
оқу мақсаттарымен
таныстырады.
|
Мұғаліммен
амандасады, оқу құралдарын реттейді, назарларын сабаққа
аударады.
Үй тапсырмасын
тексертеді. Суреттер арқылы тұжырымдар келтіріп, сабақтың тақырыбын
болжайды.
Жаңа сабақтың тақырыбымен
танысып, дәптерлеріне
жазады.
|
Мұғалімнің
ынталандыру сөздері «Жарайсың», «Керемет», «Ойланып көр» ,
т.б
|
Суреттер
Оқулық
|
Сабақтың
ортасы
|
Радиоактивті
сәулелер
|
Таңбалануы
|
Сипаттамасы
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1. Радиоактивтілік
ұғымына анықтама бер
2. Радиоактивті
ыдыраудың аз таралған
түрлері
3. Атом ядросының
тұрақтылығы радиоактивтілікке қалай әсер
етеді?
Оқушылар жауабын
толықтыру, әрі қарай толық сипаттау мақсатында радиоактивті
сәулелер туралы видео көрсетіледі, кері
талқыланады.
1) Радиоактивті
ыдырау реакция теңдеулерін аяқта, сәулелену түрін
тап
-
-
-
-
-
-
Радиоактивтіліктің
оң және теріс аспектілерін салыстыра отырып, пайдасы мен зиянын
кестенің бағандарына мысалдармен
толтырыңдар:
Әр оқушыға жеке
орындауға арналған қалыптастырушы бағалау тапсырмаларын үлестіреді.
Бағалау критерийлерін таныстырады. Әр тапсырманың дескрипторымен
береді.
1. Тамақтану кезінде
сәуле бөлінеді
2. Табиғи
радиоактивтілік адамдаға қауіпті
емес
3. Адам ағзасы сәуле
шығарады.
4. Субатомды
бөлшектер (протондар, нейтрондар және электронда атомның негізін
құрайтындықтан, олар біртұтас болып
табылады.
5. Жоғары дәрежеде
сәулелену рак ауруын
тудырады.
6. Бір элемент
өздігінен басқа элементке
айналады.
7. Радиоактивтілікті
емдік мақсатта қолдануға
болады.
8. Кейбір изотоптар
радиоактивті болып табылады.
9. Радиоактивті
изотоптар уақыт өткен соң басқа изотоптарға
бөлінеді.
10. Жартылай ыдырау
периоды - радиоактивті зат массасының жартысы ыдырайтын уақыт
аралығы
11.
Радиоактивтілікті жұқа қағаз көмегімен тоқтатуға
болады.
12. Радиоактивтілік
кезінде шығатын сәулелер сүйектен
өтеді
|
Мәтінді оқи отырып,
кестені толтырады. Сұрақтарға жауап жазады. Сыныппен талқылауға
қатысады.
Бейнекөрсетілімді
қарайды, талқылауға
қатысады.
Мұғалім
түсіндірмесін тыңдайды, реакция теңдеулерін құрастыру жолдарын
үйренеді, сұрақтар қояды.
Оқушылар кезекпен
жылдам радиоактивті ыдырау реакция теңдеулерін аяқтайды,
сәулеленудің түрін
сипаттайды.
Жұбымен жұмыстанады,
қосымша мәліметпен танысып, берілген ақпараттар бойынша дәлелдер
келтіреді.
Оқушылар тапсырманы
жеке орындайды.
Жасыл және қызыл
карточкаларды көтеру арқылы ақпараттың шындық немесе жалған
екендігін анықтайды.
|
Дескриптор
- Радиоактивті
сәулелер түрлерін жазады – 1
балл
- Таңбаларын
белгілейді – 1 балл
- Сәуле түрлерін
сипаттайды – 1 балл
- Радиоактивтілік
ұғымына анықтама береді – 1
балл
Радиоактивті
ыдыраудың түрлерін атайды – 1
балл
Атом ядросының
тұрақтылығының әсерін сипаттайды – 1
балл
- Реакция теңдеуін
аяқтайды – 1 балл
- Сәулеленудің түрін
анықтайды – 1 балл
3 рет шапалақ
(сынып)
- Радиоактивтіліктің
пайдасына мысалдар келтіреді – 1
балл
Радиоактивтіліктің
зиянына мысалдар келтіреді – 1
балл
Дескриптор арқылы
бағаланады (10 балл)
Мұғалімнің мадақтау
сөздері
|
Видео
https://www.youtube.com
/watch?v=l3Ygms8FYJE
Презентация
Қосымша
ақпарат
Үлестірме
тапсырмалар
Қызыл, жасыл түсті
карточкалар
|