Материалдар / Растрлық кескіндерді құру және өңдеу
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Растрлық кескіндерді құру және өңдеу

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақ блум таксономиясы бойынша жасалған, әр кезі бойынша оқушы не істейді және нені меңгеретіндігі жазылған.Бұл сабақта оқушылар растрлық кескіндерді құруды үйренеді және өңдей алады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Ақпан 2018
2611
2 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады





Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:

Ақпарат және оны өңдеу

Мектеп: М.Балақаев

Пән мұғалімі: Онгарова А

Сынып: 5

Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Сабақ тақырыбы: Растрлық кескіндерді құру және өңдеу

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу

мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

5.2.2.2 растрлық кескіндерді құру және өңдеу

Сабақ мақсаты

Барлық оқушылар:

  • Растрлық кескіндерді құруды және өңдеуді үйрену.

Оқушылардың басым бөлігі:

  • Paint графикалық редакторының терезесі элементтерін білу.

Кейбір оқушылар:

  • Растрлық графиканың ерекшеліктері мен кемшіліктерін білу

Бағалау критерийлері:

  • Paint графикалық редакторының интерфейсімен танысады.

  • Растрлық кескіндерді құра алады және өңдей алады.

  • Растрлық графиканың ерекшеліктері мен кемшіліктерін атап көрсете алады.

Тілдік мақсат

Лексика және терминология

Растрлық графика, пиксель, палитра, графика, компьютерлік графика, масштаб, графикалық редактор, Paint

Негізгі сөздер мен тіркестер:

Диалогтер мен жазу үшін қолданылатын тіркестер:

  1. Paint редакторы не үшін қажет?

Графика дегенде көз алдарыңа не елестете аласыңдар?

Құндылықтарға баулу

Жаңа және өткен тақырыпты зейінмен тыңдап, түсіну.

Тақырып бойынша берілген тапсырмаларды өз бетімен орындау.

Топтық тапсырмаларды орындауда өз үлесін қосып, сабақ

барысында белсенділік таныту.

Пәнаралық байланыс

Бейнелеу өнері

Алдыңғы білім

Программалық жабдықтама

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Сабақтың басы





Сергіту сәті


Білу


Ұйымдастыру.

Гүл түстері арқылы оқушыларды топқа бөлу.

1 – топ: сары гүл таңдағандар «iMektep»

2 – топ: көк гүл таңдағандар «iTEST»

3 – топ: жасыл гүл таңдағандар «BilimLand»


Өткен тақырыпты «Кір жаю» әдісі арқылы қайталау.


Сұрақтары:

1.Программалық жабдықтама дегеніміз не?

2.Программалық жабдықтама нешеге бөлінеді?

3.Программалық жабдықтаманың түрлерін ата?

4.Жүйелік программаға қандай программалар жатады.

5.Операциялық жүйе дегеніміз не?

6. Драйвер дегеніміз не?

7.Интерфейс дегеніміз не?

8.Информатика нені зерттейді?

9. Ақпараттық үдерістер дегеніміз не?

10. Қолданбалы программалық жабдықтамаға қандай программалар жатады?

11.Қолданбалы программалар нешеге бөлінеді және атаулары

12. Арнайы программа дегеніміз не?

13.Әмбебап программа дегеніміз не?

14.Ақпараттың өлшем бірліктері?

15.Ақпарат латын тілінен аударғанда қандай мағына береді?

16.Ақпараттың түрлерін ата?


гүлдер






Кір жаятын жіп, әртүрлі пішімде киылған парақ киімдер,


кір қыстырғыш

Сабақтың ортасы






Түсіну


















Қолдану

Тәжірибелік жұмыс
























Талдау
















Сабақтың соңы

Жинақтау























Жаңа сабақты кірістіру

http://www.bilimland.kz/

Ендеше, бүгінгі жаңа сабағымыз

«Растрлық кескіндерді құру және өңдеу »


Жаңа тақырыпты Bilimland.kz оқу – үйрену порталы арқылы жаңа сабақты түсіндіру.


Жаңа тақырыпты

iMektep тобына: «Мозайка» әдісі арқылы бөліктерге бөліп, тапсырмалар беріледі. Компьютерлік графика тақырыбында постер жасайды.

iTEST тобына: «Бүктеме» стратегиясымен тапсырмалар беріледі.Paint графикалық редакторы тақырыбында постер жасайды.

BilimLand тобына: «Фишбоун» стратегиясымен тапсырмалар беріледі. Paint графикалық редакторының мүмкіндіктері тақырыбында постер жасайды.

Оқушылар жеке оқиды, жұппен талдайды, топпен талқылайды

Оқушылардың постер қорғауына бағыт беремін.

Өзгелерді тыңдай отырып, өз білімін толықтырады.


Дискриптор:

Мәтіннің мазмұны тақырыпқа сәйкестігі -1 балл

Безендірілуі - 2 балл

Тақырыптың толық ашылуы – 2 балл



Компьютерде тәжірибелік жұмыстар

Қосымша тапсырмалар беру.

Тапсырма №1 Үшбұрыш, шеңбер, төртбұрыш салыңыз және бояныз. Шеңберді қолданып Аққала салыңыз.


Дескриптор

  • Расторлық графиканы пайдалана отырып сурет сала алады.

  • Салынған суретті бояп өлшемін өзгерте алады.


Тапсырма №2

Графикалық редакторды қолдана отырып,«Менің үйім» тақырыбында сурет салыңыздар.





Дескриптор





Дискриптор:

- сурет сызықтарының қалыңдығы мен түсін таңдай алады;

- үшбұрыш, дөңгелек және т.б. стандартты фигураларды салу үшін құралдарды қолданады;

- ауыстыру амалын қолданып растрлық кескінді өңдей алады;

- көшіру және өшіру амалын қолданып растрлық кескінді өңдейді;


Топтық жұмыс:

Терезе элементтері мен атауын сәйкестендір.











Picture 8 Дескриптор

  • Paint графикалық құрал саймандардың атын біледі.

Paint графикалық құрал саймандарды бір-бірінен ажырата алады.

«Ия, жоқ» әдісі

iMektep тобына:

  1. Pain редакторы растрлық кескінді өңдейді(ия)

  2. Рухани жаңғыру мемлекеттік бағдарлама. (ия)

  3. Pain редакторы сурет салуға арналған бағдарлама(ия)

  4. Рухани жаңғыру 8 бағытқа бөлінеді. (жоқ)

  5. Компьютерлік графика төртке бөлінеді (жоқ)

  6. Графика гректің «грапо» сөзінен шыққан (ия)

iTEST тобына:

  1. Желтоқсан қыстың екінші айы (жоқ)

  2. Paint редакторында салынғын суретті сақтау үшін

Файл-Сохранить командасын орындаймыз(ия)

  1. 1991 ж 1 желтоқсан Қазақстанның тұңғыш Президенті сайланды. (ия)

  2. Paint редакторында суретпен жұмыс істеуге болады. (ия)

  3. Прагматизм – өзіңнің ұлттық және жеке байлығыңды нақты білу. (ия)

BilimLand тобына:

  1. Графика гректің «грапо» сөзінен аударғанда жазамын, сызамын, сурет саламын деген мағынаны білдіреді (ия)

  2. Екі өлшемді графика төртке бөлінеді(жоқ)

  3. Графикалық редактор –графикалық кескіндер құруға арналған(ия)

  4. Компьютерлік графика екі өлшемді және үш өлшемді болып екіге бөлінеді(ия)

  5. Рухани жаңғыру 6 бағытқа бөлінеді(ия)




Оқулық,

интерактивті тақта


дәптер









Оқулық, дәптер, компьютер



плакат






Бағалау


Рефлексия

«Бес бармақ» әдісі

1.Бас бармақ - Көңіл – күйің қалай?

2. Балаң үйрек -Бүгінгі сабақтан қандай әсер алдың?

3. Ортаң терек- Бүгінгі сабаққа айтар ұсынысың бар ма?

4. Шылдыр шүмек - Сен өз белсенділігіңе қанағаттандың ба?

5.Кішкентай бөбек - Саған сабақтың қай тұсы ұнады?


Бағалауды зымыран, ұшақ, тік ұшақ суреттерімен бағалаймын. Яғни оқушылардың сабаққа жауап беру, қатысу белсенділігін бағалау.

Оқулық




Бағалау критерийлері

Дескриптор

Растрлық кескінді құру

Кескінді өңдеу

Кескінді құрды

Кескінмен жұмыс атқарды.

Үйге тапсырма: Растрлық кескіндерді құру және өңдеу


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!