Басы
1 мин
2 мин
3мин
4мин
3
мин
|
Ұйымдастыру
кезеңі. Психологиялық ахуал
қалыптастыру.
Қайырлы күн,
балалар! Әлем сендерге күлімдеп қарасын десеңіздер, сіздер де бір
біріне күлімдеп қараңдаршы.
Тамаша!
Бүгінгі математика
сабағын музыкамен байланыстырып өткіземіз. Математика мен музыканың
байланысы бар ма, қалай
ойлайсыңдар?
(Ұ) Өткенді еске
түсіру. Ойын « Көңілді ноталар»
Белгілі нота бойынша
сұрақтарға жауап
до Көбейту амалының
компоненттерін ата
ре 23*2
ми Бөлу амалының
компоненттері қандай?
фа 84 : 4 нешеге
тең?
соль 25 :
6
ля 2 саг 20 мин = ?
мин
си Белгісіз
көбейткішті қалай табамыз?
х : 3
=12
Наурыздың
екісі
Сынып
жұмысы
Моцарт Вольфганг
Амадей австриялық композитор. Ол ең танымал
классикалық
композиторлардың бірі.
Моцарт
шебер скрипкашы, клавесинист,
органист, дирижер болған. 4 жасында
клавесинге арнап алғашқы музыкасын
шығарған.
(Т) №
1
Моцарт 17 жасқа
келгенше 4 опера, одан 3 есе артық симфония, симфониядан 2 есе
артық соната жазған. Осы уақыттарда жас композитор барлығы қанша
ірі шығарма жазған?
(Ұ) Тақтада
жазылған өрнектерге назар
аудару
26 *3
78:3
23 * 5 115 : 5 осы
өрнектердің мәнін табу үшін біз нені білуіміз
керек?
Сабақтың тақырыбы мен
мақсатын
ашу
Бүгінгі сабақта сендер
разрядтан бір рет аттап өту арқылы жазбаша көбейту және бөлу
алгоритмдерін қолдануды
үйренесіндер
|
сабаққа назар
аударып,
сурақтарға жауап
береді
музыканы тыңдай
отырып жазады
скрипкашы,
клавесинист, органист
топ ережесін
айтады
Дескриптор: 1. Қанша ірі шығарма жазғанын
табады
4+ 4 *3 + 12*2
=40
жазбаша көбейту бөлу
алгоритмін еске түсіру,
есептеу
|
ҚБ
«шапалақ»
ҚБ
бағдаршам
|
слайд 2
слайд
№ 4-
5
«Музыка
ангелов» әуені
слайд
6-7
слайд
6-7
|
Ортасы
4
мин
4мин
2мин
5мин
5
мин
|
(Ұ) Алгоритмді айтып,
есептейді «Дирижер»
ойын
47*2 84:7
133*3 111:3
(Жеке) Әлемдік дәрежедегі мамандардың
тұжырымынша, Моцарт әуендері адам жанына оң әсерін тигізіп, дұрыс
сөйлеу, есту қабілетін арттырады екен. Сонымен қатар есте сақтау,
ойлау қабілеттеріне өте жоғары әсері бар.
42*3 18*4
234*2 154:7
Сергіту сәті
«Көзге арналған
жаттығу»
(Жұп) №
4
І нұсқа ІІ
нұсқа
135: 5 + у = 542 у –
69*4 = 500
х –
39 * 4 = 150 900 – х= 216:3
( Т) №
5
І
күні – 26
26*5=130б
ІІ күні – 5 есе
артык 130+26=156
І ІІ күні - ?
26+130+156=312б
|
есептейді
тексереді
тақтадан
Дескриптор:
-көбейтіндінің мәнін
табады
-бөліндінің мәнін
табады
Дескриптор:
- көбейтіндінің
/бөліндінің мәнін анықтайды
-белгісіз санды
табудың өрнегін жазады
-теңдеудің түбірін
анықтайды
- теңдеудің түбірін
тексереді
жұптасып тапсырманы
орындайды. Өзара тексереді.
Дескриптор:
-есептің шартын
жазады
-екінші күнде қанша
билет сатылғанын табады
-үшінші күнде қанша
билет сатылғанын табады
-барлығын
табады
|
ҚБ
«шапалақ»
4б
2б
ҚБ бас
бармақ
4б
топтық
бағалау
|
С-8
«Ближе к мечте»
әуені
С
-9-12
оқулық 76 б №
3
«Симфония 40»
әуені
|