Ұлытау облысы, Жаңаарқа
ауданы «Ғалым Жарылғапов атындағы Аграрлық колледж» коммуналдық
мемлекеттік мекемесінің
педагог-психологі:
«Тақырыбы»
авторлық
бағдарламасына
ПІКІР
Білім беру ұйымы: «Ғалым
Жарылғапов атындағы Аграрлық колледж»
Автор:
Тақырыбы:
«»
1.Жұмыстың
өзектілігі:
Бағдарлама өзектілігі қазіргі
заманғы білім беру жүйесінің АКТ құралдарын қолдануға деген
қажеттілігімен анықталады. Оқытушылардың ақпараттық-коммуникациялық
құзыреттілігін қалыптастыру қажеттілігі айқын, себебі заманауи
білім беру сапасын арттыруда сандық технологияларды қолдану маңызды
рөл атқарады. Электронды портфолио құру бұл құзыреттіліктерді
дамытудың тиімді тәсілі болып табылады.
2.Жұмыстың ғылыми-әдістемелік
деңгейі:
Жұмыстың ғылыми және
әдістемелік деңгейі жоғары. Автордың АКТ құралдары арқылы
оқытушылардың кәсіби құзыреттіліктерін дамыту тәсілдері терең
зерттелген және нақты әдістемелік негіздерге сүйенген. Теория мен
практика арасындағы тепе-теңдік сақталып, оқыту мазмұны айқын
құрылымдалған.
3.Жұмыстың жаңашылдық
дәрежесі:
Жұмыстың жаңашылдығы
электронды портфолио арқылы оқытушылардың АКТ құзырлығын дамытуда
көрініс табады. Бұл әдіс білім беру процесінде жаңа технологияларды
пайдалану арқылы оқытушылардың кәсіби өсуіне ықпал ететін жаңашыл
тәсіл ретінде ұсынылады. Сонымен қатар, заманауи цифрлық
технологиялар арқылы оқытушылардың жетістіктерін көрсету және
бағалаудың жаңа әдістері де енгізілген.
4.Білім беру жүйесінде
қолдану мүмкіндігі:
Бағдарлама білім беру
жүйесінде кеңінен қолдануға ыңғайлы. Әрбір білім беру мекемесінде
оқытушылардың сандық сауаттылығын арттыру үшін қолдануға болатын
әмбебап құрал ретінде ұсынылады. Портфолио құру процесі арқылы
оқытушылардың кәсіби өсуін үздіксіз қадағалап, олардың
жетістіктерін көрсетуге мүмкіндік
беріледі.
5.Жұмыстың
ғылымилығы:
Жұмыстың ғылымилығы
дәлелденген және оқытушылардың АКТ құралдарын пайдалану дағдыларын
ғылыми негізде дамытуды көздейді. Автор электронды портфолионы
пайдаланудың тиімділігін ғылыми зерттеулер арқылы негіздейді және
бұл әдістің тәжірибеде қолдануға болатындығын
дәлелдейді.
6.Ішкі бірлікті
бағалау:
Жұмыстың мазмұны логикалық
құрылымға ие, ішкі бірлігі жоғары. Әрбір бөлім бір-бірімен тығыз
байланысты, мазмұн мен әдістемелік компоненттер біртұтас жүйе
ретінде жұмыс істейді. Жұмыстағы әрбір кезең өзара байланысып,
оқытушылардың ақпараттық-коммуникациялық құзыреттілігін
кезең-кезеңімен дамытуға бағытталған.
7.Жұмыстың әдіснамалық
негізінің сипаттамасы:
Бағдарламаның әдіснамалық
негізі оқытушылардың АКТ құралдарын меңгеруі үшін жүйелі түрде
құрылымдалған. Жұмыста оқыту әдістері мен әдістемелері нақты және
түсінікті түрде берілген. Электронды портфолионың құрылымы, бағалау
критерийлері және оның оқу процесінде қолдану тәсілдері сенімді
әдіснамалық негізге сүйенеді.
8.Әрбір нәтиженің, ғылыми
жағдайдың, жұмыстың тұжырымдары мен қорытындыларының негізділігі
мен дәйектілігінің дәрежесі:
Жұмыстың барлық қорытындылары
мен тұжырымдары дәлелденген және дәйекті. Автор электронды
портфолионың оқытушылардың кәсіби құзыреттілігін қалыптастырудағы
рөлін ғылыми тұрғыдан негіздейді. Жұмыстың нәтижелері нақты
мысалдар мен тәжірибелік мәліметтер арқылы
дәлелденген.
9.Жұмыстың практикалық
маңыздылығы:
Жұмыстың практикалық
маңыздылығы өте жоғары. Бұл бағдарлама оқытушыларға АКТ құралдарын
тиімді пайдалануға және кәсіби жетістіктерін электронды портфолио
арқылы көрсетуге мүмкіндік береді. Сонымен қатар, бұл әдіс білім
беру мекемелерінде кеңінен қолданылып, оқытушылардың кәсіби дамуын
қадағалауға мүмкіндік береді.
10.Жұмыстың аралық және
қорытынды нәтижелерін ұсыну формалары мен
тәсілдері:
Аралық және қорытынды нәтижелерді ұсыну нақты, құрылымды және
түсінікті. Электронды портфолио құру және оны бағалау критерийлері
толық және айқын берілген. Қорытынды нәтижелер нақты мәліметтерге
негізделіп, оларды білім беру процесіне енгізу жолдары
көрсетілген.
11.Рәсімдеу талаптарына
сәйкестілігі:
Жұмыстың рәсімделуі барлық
талаптарға сай келеді. Бағдарлама құрылымы, бөлімдер арасындағы
логикалық байланыс, мазмұнның нақтылығы және әдістемелік
материалдардың берілуі – барлығы ғылыми және әдістемелік талаптарға
сәйкес келіп, түсінікті рәсімделген.
12.Жұмыстың мазмұны бойынша
кемшіліктер мен ескертулер:
Жұмыстың жалпы мазмұны өте
жақсы деңгейде, бірақ белгілі бір элементтерді жақсарту
ұсынылады:
-
Практикалық бөлімде кейбір
қосымша мысалдар мен жаттығуларды нақтылап көрсету арқылы оны одан
әрі байытуға болады.
-
Оқыту нәтижелерін бағалаудың
кейбір критерийлерін неғұрлым нақтылауға болады, әсіресе
портфолионың сапасына байланысты бағалау.
13.Жұмысты пайдалану
бойынша қорытындылар мен
ұсыныстар:Жұмысты білім беру
мекемелерінде кеңінен қолдану ұсынылады. Ол оқытушылардың АКТ
құзыреттілігін дамытуда тиімді құрал ретінде қызмет атқарады.
Сонымен қатар, бұл бағдарлама оқытушылардың кәсіби жетістіктерін
көрсетудің заманауи әдістерін ұсына отырып, білім беру сапасын
арттыруға ықпал етеді.
Рецензент:
Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды
университетінің психолия кафедрасың аға оқытушысы,
магистр: