Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Рефлексивті есеп
Материал туралы қысқаша түсінік
мұғаліммен тәжірибе алмасу
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
05 Маусым 2018
2225
0 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Жоспарланған тізбектелген сабақтар топтамасынан алынған сабақ бойынша есеп«Мұғалімге арналған нұсқаулықта» негізгі материал тиісті сабақтарда қарастырылатын жеті модульге сараланған. Алайда, осы жеті модульде қарастырылған идеялар сабақта пайдаланылатын жекелеген стратегиялар мен тәсілдер сияқты өзара байланыста болады. Бағдарламаның модульдері: 1.Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер.2. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету. 3.Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау. 4.Оқыту мен оқуда ақпараттық- коммуникациялық технологияларды пайдалану.5. Талантты және дарынды балаларды оқыту.6.Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу. 7. Оқытуды басқару және көшбасшылық. (Нұсқаулық 12 бет)-Курс бойынша танысқан жеті модульді бір сабаққа қалай ықпалдастыруға болады?-Жаңа бағдарлама бойыншасабақта қандай әдіс- тәсілдер арқылы оқушылардың ынта- жігерін арттыруға болады?- деген ой болды. Сабақ барысындағы әлеуметтік өзара іс- әрекеттер оқуда маңызды рөл атқарады. «Мұғалім оқушы» және «оқушы- оқушы» жағдайындағы қарым- қатынас түсінікті дамыту мен мағынаны ашудың елеулі бөлігін құрайды.(Нұсқаулық 29 бет)Барлық әдістер мыналарға назар аударады:- оқушының белсенділігі;- күтілетін қажетті нәтижелерге сай сындарлы қызмет бағыттарын жүзеге асыру;- кері байланыстың маңыздылығы;- шоғырлану (тәжірибе) және ықпалдасу мүмкіндігі.(Нұсқаулық 30 бет)Өзім үшін сабақ жоспарлауда нұсқаулықта көрсетілген мына тезистерді басшылыққа алдым: Бірінші тезис: Жаңа нәрсені оқыту адамның нені білетінімен және түсінетінімен байланысты.Екінші тезис: Оқыту оқушының бастапқы білімімен дағдыларын назарға алып, оларды өрістетуді мақсат еткенде мәнді болады.Үшінші тезис: Осы байланыстарды дамытып, нығайту үшін проблемаларды шешу үдерісін толыққанды қатыстыру қажет. Төртінші тезис: Оқушыларға гипотеза жасауға, оны қорғауға, сынақтан өткізуге және құруға уақыт беріңіз.Бесінші тезис: Оқушылардың бір- бірін оқытуына мүмкіндік беріңіз.Алтыншы тезис: Белгілі бір уақыт ішінде жұмыс істеуге арналған материалдың көлемі шектеулі болуы керек. Жетінші тезис: Мұғалімдер оқушыларға рефлексияны ынталандыру және өз идеяларын ойластыру арқылы алған білімдерін қорытындылап талдауға көмектесуге тиіс. Сегізінші тезис: қолайлы оқу үшін адамдарға кері байланыс пен мадақтау қажет, сондықтан бағалау ісі ізгі болуы керек. (Нұсқаулық 35, 36 бет)Тізбектелген сабақтар топтамасы бойынша өтілетін төртінші сабағымның тақырыбы: Әйтеке би. Әйтеке бидің шешендігі. Сабақтың мақсаты: Әйтеке бимен таныстырып, шешендік сөздерінің мағынасын ашу. Сабақтың міндеттері: 1. Қазақ халқының өміріндегі билердің рөлі мен тарихтағы орнын олардың ұлағатты сөздері арқылы түсінеді. 2. Шешендік сөздердің мағынасын өз беттерінше оқып, талдап, сыни ойлауға дағдыланады. 3. Халқымыздың, ата- бабамыздың ұлттық ұстанымдары мен мінез- құлықтарындағы жақсы қасиеттерді өз бойына сіңіреді. Күтілетін нәтиже: бірлесе жұмыс жасау арқылы білім мазмұнын игереді, сыни ойлауы, сөйлеу мәнерлері артады. Оқыту технологиясы: АКТ, сын тұрғысынан ойлау, оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, талантты және дарынды балаларды оқыту,оқушыларды жас ерекшеліктеріне сай оқыту және оқу, оқытудағы басқару және көшбасшылық. Сабақтың типі: жаңа білімді меңгерту Сабақтың түрі: ізденіс сабағы Сабақтың әдіс- тәсілдері: ББҮ кестесі, топтық зерттеу,Венн диаграммасы, эссе, автор орындығы. Көрнекілігі:Билердің суреттері, слайдтар, А1 форматты қағаз, маркер, стикер Әдіс- тәсілдерді жас ерекшелігіне сай жеңіл, қызықты, әрі оқушылардың өз білімдерімен ұштастыра отырып, өз беттерінше ізденіп, білім алуларына жол ашатындай тәсілдерді таңдап алдым.Сабақ үш кезеңнен тұрды: қызығушылықты ояту, мағынаны тану,ойтолғау. Сабақты бастамас бұрын «Сапқа тұр» ойынын ойнадық. Бұл ойын арқылы сыныпта балалар жайлы, өздерін еркін сезінетіндей орта қалыптастырдым. Бірінші бетпе- бет кезеңінде дәл осы ойынды ойнаған болатынбыз. Яғни, оқушылар шаштарының ұзындығы бойынша, бойларының ұзындығы бойынша, аяқ- киім өлшемі бойынша, киімнің өлшемі бойынша сапқа тұрды. Балалар бір- бірі туралы қосымша мәлімет алды. Ары қарай сабақты жалғастыру үшін сынып оқушыларын гүл құрастыру арқылы топтарға бөлдім. Балалар әр түсті гүл күлтелерінен гүл құрастырып, төрт топқа бөлінді.Бұл сабақта балалардың топқа бөлінуінде ешқандай қиындықтар болған жоқ. Балалар жылдам топқа бөлінді. Үй тапсырмасын сұрақ- жауап арқылы сұрадым. Балалар Қазыбек би жайлы көптеген деректер жинаған. Суреттерін жинап, шешендік сөздерін жаттап келген. Өткен сабақ бойынша би айтқан қымбат ұғымдар жайлы жазып келген мақал- мәтелдерін оқыды. Үй тапсырмасы бойынша қабілетті оқушым Жекенова Аружан Қазыбек би айтқан жақын адамдар жайлы өзі өлең құрастырыпты. Соны дауыстап оқыды: Мен бестікті алғанда,Күлімдейсің анашым.Жаман баға алғанда,Жабырғайсың анашым..Жабырқама ешқашанӘлі –ақ үздік мен болам! Бұл оқушыны мақтап, мадақтап алып, ары қарай ынталандыру үшін, өлеңін сынып бұрышына іліп қойдым. Балаларды жаңа сабаққа бағыттау мақсатында «Білемін.Білгім келеді. Үйрендім» кестесінің бірінші бөлімін толтырдық. Әр топ өздері ақылдаса отырып, «Білемін» бөлімін толтырды. Топ ішінде талқылады. Әр жұп ең маңызды идеяларын айтты, тақтада сызылған кестеге жазды. Оқушылар Әйтеке бидің Төле би мен Қазыбек би тәрізді кіші жүздің бас биі екенін білетіндіктерін жазды.
Пайдаланылған әдебиеттер:
- Біз Әйтеке би, шешен- билер жайлы көп білеміз. Бірақ біз көбірек білгіміз келеді. Біз тағы не білгіміз келеді?
- ББҮ кестесін толтырудағы белсенділігі
- Би- шешендер жайлы сұрақтарға жауап беруі.
- Эссе жазуда ойын еркін жеткізе білуі.
- Уақытты ұтымды пайдалану үшін жоспарды уақытқа бөліп жасау
- Баланың өз бетінше білім алуына жол ашатын әдіс- тәсілдер пайдалану
- Оқушылардың оқып- үйренуіне қолайлы орта қалыптастыру
- Нұсқаулықты басшылыққа алу
Пайдаланылған әдебиеттер:
- Б.И.Иманбекова , П.Қ. Жаманқұл. Әдебиеттік оқу. 3 сынып. «Алматыкітап» баспасы.
- П.Қ.Жаманқұл. З. Муфтибекова. Әдебиеттік оқу. (әдістемелік құрал) 3 сынып.
- Мұғалімге арналған нұсқаулық. III деңгей.
- Бағдарлама . III деңгей
- С. Мирсеитова. Оқыту ізденіс ретінде және ізденіс оқыту ретінде .
- “Интерактивті әдістер” бастауыш сынып мұғалімдеріне арналған әдістемелік
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)