Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Рефлексивті есеп
Материал туралы қысқаша түсінік
Оқуға қатысқанда сабақ жазу үшін қажет ету үшін
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
12 Қазан 2018
522
0 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Рефлексивті есеп XXI ғасырдағы білім беру жүйесіндегі әлемдегі өзгерістер - қоғамның дамуына ықпал тигізетін оңтайлы өзгерістердің бірі. Өзге елдермен терезесі тең болуды ойлаған егеменді мемлекетіміздің алға қойған басты мақсаттарының бірі- жаңа форматтағы мұғалімдерді оқытып даярлау. Жаңа заман ағымына сай мұғалім болу, жас ұрпақты әлемдік әдістермен тәрбиелеу – әрбір шығармашыл ұстаздардың басты алға қойған міндеттерінің бірі. Осы бағытта деңгейлік оқу оқыған мұғалімдердің жасап жатырған еңбегіне болашақта оңтайлы нәтиже беретініне егеменді мемлекет үлкен үміт артуда. «Тәжірибедегі рефлексия» жалпы білім беретін мектептердегі педагогика кадрларының кәсіби даму бағдарламасы бойынша коучинг курсы өтті. Сол курста алған әсерім шексіз. Коуч сөзінің аудармасы тәлім ету, дайындау, жаттықтыру екенін түсіндім. Басында қобалжуда болды. Бұрын естімеген ғалымдардың аттарын есіме сақтай алмай жүрдім. Осы өткізілген коучинг курсының нәтижесінде оқыту мен оқуды зерттеулер туралы пікір, болашақта бағалау нәтижелерін негізге ала отырып, оқыту мен оқу қызметін жетілдіру үшін олардың тиімді деңгейі бағалау керектігі, мектептегі барлық оқушыларды оқыту тәжірибесін жетілдіру екенін түсіндім. Коучинг курсында мен өз бойымда терең ойлану, зейін салып тыңдау, мәселені анықтау оны шешуге апаратын сұрақтарға жауап ала білдім. Мектептегі дамуда оқытудың белсенді әдістерін пайдаланған кезде менің оқыту сапамның жақсаратынын түсіндім. Талапқа сай келмейтін сабақтар болмайды. Осы әдіс – тәсілдермен оқыту барысында оқушылардың сабақта оқу белсенділігі артатынын түсіндім.Курстың бірінші күнін тренеріміз «Топтарда жұмыс жүргізу» әдістемесімен бастады. Саныптағы оқу үдерісі мен ондағы өзгерістерді басқару. Сабақ барысында «Танысу» сергіту сәтіне арналған жаттығулар жасадық. Топқа бөліну шағын топтарда арақашықтық сақтау топтарда өз ара әрекетет етуін ынталандыру,талқылау кезінде топтарға жақын болу. Сарапшы топтарда ұсынылған тақырыптардың бірін талқылайды. Шеңбер – бұл пайдалы әдіс. Кез келген оқушы ойын айтқысы келгенде. Шеңбер – еш сынсыз, кекесінсіз сөйлеуге шынымен лайық жер. Тәжірибені, мысалы, фильмді, бейнежазбаны, рольдік ойынды талқылау үшін. Тапсырманы немесе мәселелерді шешуге көмектесу. Номаналдық топ. Бұл – ұзақ талқылаусыз топты құру немесе келісімге келуге мүмкіндік беретін пайдалы әдіс. Бұл – әдіс сондай – ақ басымдықты орнатуда ыңғайлы, масалы, мәселенің оң тайлы шешімін кесене қолдануға болады. Джон Дьюидің сын тұрғысынан ойлау технологиясын зерттеу барысында білім берудегі ең тиімді әдіс деп ойлаған. Қазақстандағы ұстаздардың ең көбі осы технологияны қолданады. Сын тұрғысынан ойлау деген сөздің өзі – ойлау туралы ойлану. Ең үлкен дайындықпен, еңбекпен келетін нәрсе. Эдвард Глейзер (1941) СТО модулінің қабілеттілігінің үш элементтерін зерттеген.
АКТ - Ақпараттық – комуникативтік технологияны пайдалану оқытудың тиімді әдістерінің бірі. Олардың бірі – интерактивтік тақта, мультимедиялық және онлайн сабақтарАКТ – ның пайдаланудың артықшылықтары мынандай:
- Проблемалар мен мәселелерді шешу кезінде өзінің тәжірибесін қалыптастыру өрісіне.
- Логикалық зерттеу мен ой жүгірту әдістерін білу.
- Осы әдістерді қолданудағы тәжірибелік дағдылар.
- Мақсаттар мен құрылымдарды білу.
- Өзін оқушы деп білу өлшемі, түсіну және бағалау – тапсырмаға бағытталған.
- Тапсырманы орындауға қажетті стратегияларды.
- Ұжымдық: мұғалім мен оқушылар тапсырманы топпен немесе бүкіл сынып болып бірге зерделейді.
- Өзара: мұғалім мен оқушылар бір – бірін тыңдайды, идеяар мен бөліседі және балама көз қарастырды қарастырады.
- Жиынтық: мұғалім мен оқушылар жеке өздерінің идеяларына және бір – бірінің идеяларына негізделіп, оларды бір тізбекке біріктіреді.
- Қолдаушы: балалар өз идеяларын анық жеткізеді, дұрыс болмай қалама деп қорықпастан өөз ойларын еркін айтады, олар бір – біріне өз ара түсністікке қол жеткізуге көмектеседі.
- Мақсатты: мұғаліидер белгілі бір білім беру мақсаты бар әңгімені жоспарлайды және реттеп отыралы.
АКТ - Ақпараттық – комуникативтік технологияны пайдалану оқытудың тиімді әдістерінің бірі. Олардың бірі – интерактивтік тақта, мультимедиялық және онлайн сабақтарАКТ – ның пайдаланудың артықшылықтары мынандай:
- Олар оқытудағы тақырып шеңберіндегі немесе белгілі бір уақыт аралығында айтылуы тиіс мәліметтер көлемін ұлғайтады.
- Білімге бір – бірінен үлкен арақашықтықта орналасқан әр түрлі оқу орнында отырып қол жеткізуге болады. Жас баланың әр нәрсені білсем, үйренсем деген ой – сезім, тілек, мүдделерді өсіру үшін қажет технология деп ойлаймын. Бұл технология – жан жақты білім, тәрбие беретін, өнертанытқыш қызмет атқаратын құрал. АКТ құралдарын пайдалана отырып презентация құралдары арқылы сипаттап, артынан осы материалдарды флеш – карталарына салып берудің тиімділігін білеміз. АКТ – ның 3 аспектісі:
- Әлеуметтік
- Аффектік (эмоциялық)
- Танымдық
- Оқушыларға өз бетінше орындай алмайтын тапсырманы орындауға мүмкіндік беру.
- Оқушыны тапсырманы өз бетінше орындауға мүмкіндік беретін құзыреттілікке жеткізуді мақсат ету.
- Көпіршелер тәжірибесін қолдану нәтижесінде оқушылардың өзіндік құзіреттіліктің жоғары деңгейіне қол жеткізуіне жағдай тудыру.
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)