Материалдар / Рефлекстік доға

Рефлекстік доға

Материал туралы қысқаша түсінік
Қысқа мерзімді жоспар. 7 сынып. Биология
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
06 Сәуір 2024
190
2 рет жүктелген
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Сабақтың тақырыбы: Рефлекстік доға: рецептор, сезгіш, аралық, қозғалыс нейрондары, жұмыс мүшесі. Зертханалық жұмыс №9 «Тізе рефлексі».


Бөлім:

«Координация және реттелу»

Педагогтің аты-жөні:

Налибаева

Күні:

20.02.2024ж

Сыныбы: 7

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Рефлекстік доға: рецептор, сезгіш, аралық, қозғалыс нейрондары, жұмыс мүшесі. Зертханалық жұмыс №9 «Тізе рефлексі».

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

7.1.7.5 – рефлекстік доға.

Сабақтың мақсаты:

рефлекстік доғаны зерделейді;

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/ Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы


Ұйымдастыру кезеңі: Оқушылармен амандасу, түгендеу. Сынып тәртібін қадағалау.

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыруда «Менен бір мотивациялық сөз» атты психологиялық ахуал туғызу.

Оқушылар ұстазымен амандасады. Сынып тәртібін сақтайды, мотивациялық сөздер айтады.

Оқушылар сабақ бойы «ашық бағалау» парақшасы арқылы бағаланады.

Мотивация лық сөздер


«Суретті сөйлет» әдісі арқылы жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой талқылау.



Мағынаны білу үшін суретті сөйлетеді, ой бөліседі, өз білгенін айтады;





презентация



Сабақтың ортасы










Оқушыларға жалпылама төмендегі сұрақтар беріледі.

Рефлекс дегеніміз не?

«Ғалымдар не дейді?»


(Әр оқушы өз ойымен бөліседі. Бір-бірінің пікірін толықтырып, пікір алмасады, берілген тапсырманы сұраққа жауап беру арқылы орындайды;)


Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.

Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.


презентация



Оқушыларға жалпылама төмендегі талдау тапсырмасы беріледі. Әр оқушы өз ойымен бөліседі.

Рефлекс доға бөліктері мен қызметі арасындағы сәйкестікті анықтаңыз.

1. Рецептор.

2. Қимыл-қозғалыс жүйке ұштары.

3. Нейронаралық синапс.

4. Сезімтал жүйке талшықтары

5. Қимыл-қозғалыс жүйке талшықтары

A. Қозуды жұмыс мүшесіне өткізеді;

B. Қозуды жұмыс мүшесіне береді;

C. Ішкі мүшелерге тітіркенудіқабылдайды;

D. Бір нейроннан басқасына жүйке

импульсін береді;

E. Қозуды ж.ж орталық бөлімінеөткізеді;

F. Сыртқы ортадан тітіркенудіқабылдайды.

Бағалау критерийі:

-Рефлекстік доғаны зерделейді;

(Әр оқушы өз ойымен бөліседі. Бір-бірінің пікірін толықтырып, пікір алмасады, берілген тапсырманы бағалау критерийі бойынша орындайды;)


Дескриптор:


-рефлекстік доға бөлімдері мен олардың қызметі арасындағы

байланысты сәйкестендіреді – 2 балл;


Презентация, оқушы алдындағы оқулықтар, оқушының жұмыс дәптері

Оқушыларға бұгінгі тақырып бойынша алған білімдерін жинақтау тапсырмасы беріледі.

Рефлекстік доға

Сезімтал нейрон

Аралық нейрон

Қозғалтқыш нейрон

Эффектор

Жүйке орталығы

Рецептор



Бағалау критерийі:

-рефлекстік доғаны құрайтын құрылымдарды атайды;

(Әр оқушы өз ойымен бөліседі. Бір-бірінің пікірін толықтырып, пікір алмасады, берілген тапсырманы бағалау критерийі бойынша орындайды;)

Дескриптор: -рефлекстік доғаны құрайтын құрылымдарды үштілде оқиды – 2 балл;


Презентация, оқушы алдындағы оқулықтар, оқушының жұмыс дәптері

Сабақтың соңы


«Жетістік баспалдағы» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, кері байланысын тыңдайды.

Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады.

Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды.

Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсатына жеткізетін тапсырмалар орындауына қарай, өз түсінгенін, пікірін, өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.


Мұғалім оқушыларды «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды. Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар».




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ