Сабақ кезеңі/
Уақыты
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың басы
|
Ұйымдастыру кезеңі: Оқушылармен амандасу, түгендеу. Сынып
тәртібін қадағалау.
Ынтымақтастық
атмосферасын қалыптастыруда «Менен бір мотивациялық сөз» атты
психологиялық ахуал туғызу.
|
Оқушылар ұстазымен
амандасады. Сынып тәртібін сақтайды, мотивациялық сөздер
айтады.
|
Оқушылар сабақ бойы
«ашық бағалау» парақшасы арқылы
бағаланады.
|
Мотивация лық сөздер
|
«Суретті сөйлет» әдісі
арқылы жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой
талқылау.
|
Мағынаны білу үшін
суретті сөйлетеді, ой бөліседі, өз білгенін
айтады;
|
|
презентация
|
Сабақтың
ортасы
|
Оқушыларға жалпылама төмендегі сұрақтар
беріледі.
Рефлекс дегеніміз
не?
«Ғалымдар не
дейді?»
|
(Әр оқушы өз ойымен
бөліседі. Бір-бірінің пікірін толықтырып, пікір алмасады, берілген
тапсырманы сұраққа жауап беру арқылы
орындайды;)
|
Мақсаты: Жылдам әрі
функционалды түрде сыни ойлануды
дамыту.
Тиімділігі: оқушының
танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен
байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға
мүмкіндік береді.
|
презентация
|
Оқушыларға жалпылама
төмендегі талдау тапсырмасы беріледі. Әр оқушы өз ойымен
бөліседі.
Рефлекс доға бөліктері
мен қызметі арасындағы сәйкестікті
анықтаңыз.
1.
Рецептор.
2. Қимыл-қозғалыс жүйке
ұштары.
3. Нейронаралық
синапс.
4. Сезімтал жүйке
талшықтары
5. Қимыл-қозғалыс жүйке
талшықтары
|
A. Қозуды жұмыс
мүшесіне өткізеді;
B. Қозуды жұмыс
мүшесіне береді;
C. Ішкі мүшелерге
тітіркенудіқабылдайды;
D. Бір нейроннан
басқасына жүйке
импульсін
береді;
E. Қозуды ж.ж орталық
бөлімінеөткізеді;
F. Сыртқы ортадан
тітіркенудіқабылдайды.
|
Бағалау
критерийі:
-Рефлекстік доғаны
зерделейді;
(Әр оқушы өз ойымен
бөліседі. Бір-бірінің пікірін толықтырып, пікір алмасады, берілген
тапсырманы бағалау критерийі бойынша
орындайды;)
|
Дескриптор:
-рефлекстік доға
бөлімдері мен олардың қызметі
арасындағы
байланысты
сәйкестендіреді – 2 балл;
|
Презентация, оқушы
алдындағы оқулықтар, оқушының жұмыс
дәптері
|
Оқушыларға бұгінгі
тақырып бойынша алған білімдерін жинақтау тапсырмасы
беріледі.
Рефлекстік
доға
Сезімтал
нейрон
Аралық
нейрон
Қозғалтқыш
нейрон
Эффектор
Жүйке
орталығы
Рецептор
|
Бағалау
критерийі:
-рефлекстік доғаны
құрайтын құрылымдарды
атайды;
(Әр оқушы өз ойымен
бөліседі. Бір-бірінің пікірін толықтырып, пікір алмасады, берілген
тапсырманы бағалау критерийі бойынша
орындайды;)
|
Дескриптор: -рефлекстік
доғаны құрайтын құрылымдарды үштілде оқиды – 2
балл;
|
Презентация, оқушы
алдындағы оқулықтар, оқушының жұмыс
дәптері
|
Сабақтың
соңы
|
«Жетістік
баспалдағы» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында
оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, кері байланысын
тыңдайды.
Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай
білуге дағдыланады.
Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың
пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын
қадағалайды.
|
Оқушылар бүгінгі
сабақтың мақсатына жеткізетін тапсырмалар орындауына қарай, өз
түсінгенін, пікірін, өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды
жасайды.
|
Мұғалім оқушыларды
«Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды.
Яғни «Дұрыс келісемін»,
«Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым
бар».
|
|