Сабақтың басы
|
Ұйымдастыру кезеңі: Оқушылармен амандасу, түгендеу. Сынып
тәртібін қадағалау.
Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыруда «Менен бір
мотивациялық сөз» атты психологиялық ахуал
туғызу.
|
Оқушылар ұстазымен
амандасады. Сынып тәртібін сақтайды, мотивациялық сөздер
айтады.
|
Оқушылар сабақ бойы
«ашық бағалау» парақшасы арқылы
бағаланады.
|
Мотивация лық сөздер
|
Оқушыларға үй
тапсырмасы бойынша алған білімдерін жинақтау
тапсырмасы беріледі.
Рефлекстік
доға
Сезімтал
нейрон
Аралық
нейрон
Қозғалтқыш
нейрон
Эффектор
Жүйке
орталығы
Рецептор
|
Бағалау
критерийі:
-рефлекстік доғаны
құрайтын құрылымдарды
атайды;
|
Дескриптор: -рефлекстік
доғаны құрайтын құрылымдарды үштілде оқиды – 2
балл;
|
Презентация, оқушы
алдындағы оқулықтар, оқушының жұмыс
дәптері
|
Сабақтың
ортасы
|
«Суретті сөйлет» әдісі
арқылы ой талқылау.
|
Мағынаны білу үшін
суретті сөйлетеді, ой бөліседі, өз білгенін
айтады;
|
|
презентация
|
Оқушыларға үй
тапсырмасы және бұгінгі тақырып
бойынша алған білімдерін бағалау тапсырмасы беріледі. Әр орындаған
оқушы бағаланады.
№9 зертханалық
жұмыс
«Тізе рефлексін
зерттеу.
Рефлекс доғасын
анықтау»
Мақсаты: мектеп
дәрігері көмегімен тізе рефлексінің механизмін
көрсетіңдер.
Құрал-жабдықтар:
орындық, медициналық балға.
Орындауға арналған
тапсырмалар
1.Бір оқушы орындыққа
отырады. Бір аяғын екінші аяғының үстіне
қояды.
2.Резеңке балғамен тізе
қақпағынан сәл төмен жерге жайлап тигізу керек. Соғу әсерінен қозу
бұлшық етке беріледі де тізе
бүгіледі.
3.Өздерің байқаған тізе
рефлексінің рефлекс доғасын сызба түрінде
бейнелеңдер. Оның әрбір бөлімі қайда орналасқанын
сипаттаңдар.
|
Бағалау
критерийі:
-қарапайым тізе
рефлексін зерттейді;
Әр оқушы өз ойымен
бөліседі. Бір-бірінің пікірін толықтырып, пікір алмасады, берілген
тапсырманы бағалау критерийі бойынша
орындайды
|
Дескриптор:
-зертханалық жұмыс
барысын жазады – 2 балл;
-тәжірибесін жасайды
және қорытынды нәтижесін жазады – 2
балл;
|
Презентация, оқушы
алдындағы оқулықтар, оқушының жұмыс
дәптері
Сонымен қатар 1-10
баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі
бойынша бағаланады.
|
Сабақтың
соңы
|
«Жетістік
баспалдағы» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында
оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, кері байланысын
тыңдайды.
Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай
білуге дағдыланады.
Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың
пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын
қадағалайды.
|
Оқушылар бүгінгі
сабақтың мақсатына жеткізетін тапсырмалар орындауына қарай, өз
түсінгенін, пікірін, өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды
жасайды.
|
Мұғалім оқушыларды «Жапондық
бағалау» әдісі арқылы бағалайды. Яғни
«Дұрыс келісемін»,
«Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым
бар».
|
|