Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдар / Республика өнеркәсібін қайта құру және одан әрі дамыту.9-сынып
2023-2024 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
Республика өнеркәсібін қайта құру және одан әрі дамыту.9-сынып
Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақтың мақсаты:
1. Тақырып бойынша мағлүмат беру. Қазақстанда соғыстан кейінгі кезендегі өнеркәсіптің даму динамикасын көрсету,бұл саланың дамуы жөнінде жалпы түсінік қалыптастыру.
2. Өздігінен жұмыс дағдысын арттыру, картамен жұмыс істеу машықтарын жетілдіру.
3. Отанға деген сүйіспеншілік, өз халқы мен оның тарихы үшін мақтаныш сезімдерін тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: Жаңа сабақ
Құралдар: интербелсенді тақта , флипчарт кағазы, түрлі қарындаштар, стикерлер, қалам, қайшы
Әдіс-тәсілдер: Топпен жұмыс
Күтілетін нәтижесі:
1.Республика өнеркәсібін қайта құру мен одан әрі дамыту туралы білім мен түсінік қалыптастыру.
2.Алған білімдерін тәжірибеде қолдану
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Сабақтың
тақырыбы:Республика өнеркәсібін
қайта құру және одан әрі дамыту.
Сынып: 9-
сынып
Мерзімі: 03.02
.16ж
Сабақтың
мақсаты:
1.Тақырып бойынша мағлүмат беру.
Қазақстанда соғыстан кейінгі кезендегі өнеркәсіптің даму
динамикасын көрсету,бұл саланың дамуы жөнінде жалпы түсінік
қалыптастыру.
2.Өздігінен жұмыс дағдысын
арттыру, картамен жұмыс істеу машықтарын
жетілдіру.
3.Отанға деген сүйіспеншілік, өз
халқы мен оның тарихы үшін мақтаныш сезімдерін
тәрбиелеу.
1.Республика өнеркәсібін қайта
құру мен одан әрі дамыту туралы білім мен түсінік
қалыптастыру.
2.Алған білімдерін тәжірибеде
қолдану
3.Өз бетінше шешім
қабылдап,дәлелдемелер келтіреді, қорытынды жасай
алады.
Сабақ
кезеңдері
Уақыт
Мұғалімнің
іс-әрекеті
Оқушылардың
іс-әрекеті
Сабақтың
барысы
Ұйымдастыру
кезеңі
Үй
тапсырма
Психологиялық
серпіліс
Жаңа сабаққа шығу
(үшін қызығушылықтарын
ояту)
Жаңа сабақтың
тақырыбы
Жоспар
Сабақтың
барысы
Жинақталған мәтін
бойынша сұрақтарға жауап беру
Оқулықпен
жұмыс(топпен жұмыс
жасайды)
Топпен
жұмыс
Оқулық бойынша жазбаша
жұмыс
(Сөйлемдерді
жалғастыр)
144 бет.145
бет
Оқушылардың
призентациялары
Видеоролик
көрсету
Қорытынды
«Мәтінді
жандандыру»
Бағалау
2м
Амандасу
Оқушылардың қызығушылықтарын
артыру үшін
Аутоагентті
жаттығу.
Тренингке барлық оқушы
қатысады.
Оқушыларға мінез туралы
ақпарат беру
Оқушылар жұпта жұмыс
жасайды (бір-бірлерінің жағымды әрі жағымсыз мінез ерекшелігін
айтады)
Ойынның шарты оқушыларға
бір парақ ақ қағаздар таратылады. Таратылған ақ қағазды оқушылар
скочтың көмегімен арқаларына жапсырады. Арқаларындағы жапсырылған
ақ қағазға бір-бірлерінің бойындағы жағымды және жағымсыз мінез
ерекшелігін және ыстық тілектерін жазады. Барлығы жазып болғаннан
кейін, қайтадан дөнгеленіп отырып, арқаларындағы қағазды алып
оқиды. Қағазды жыртпай, өздеріне естелікке
қалдырады.
Қорытынды:Оқушылар өз бойларындағы
жақсы қасиеттерін мақтан тұтып, жаман қасиеттерін жоямыз деп
бір-бірлеріне уәде береді және тілеген тілектеріміз орындалсын деп
хошемет көрсетіп (қол соғып) тренингті
аяқтаймыз.
Тест арқылы үй тапсырмасын
тексеру(10
сұрақтан)
Пар.33Саяси қысым
жағдайында
1.Нені тез орындау
көзделсе,қандай жағдайлар кездеспесін орындай
біл.
2.Ұмытып қалғанында еске
түсіруге тырыс.
3.Орындайтын ісінде жақсылап
орында.
4.Ақыл-ойында барлық күш-
жігерінді тек іске жұмсай біл.(Л.Н.Толстой)
«Мағыналы
құрылымдық
қабаттар-жаттығуы»
(суретпен
жұмыс)
Интербелсенді арқылы
суреттер көрсету арқылы тақырыптың атын
ашу.
Өнеркәсіп–сөзінің мағынасын
ашу
Республика өнеркәсібін
қайта құру және одан әрі дамыту.
1.Ұйымдастыру
кезені(психологиялық
серпіліс)
2.Қызығушылықты
ояту(«Мағыналы құрылымдық
қабаттар-жаттығуы»)
3.Мағынаны
тану(мозайка түріндегі мәтінді
жинақтау,сұрақ-жауап,жазбаша жұмыс,мәтінді жандандыру
жұмысы)
4.Ой
толғаныс(қосымша деректермен
жұмыс)
5.қорытынды
6.Бағалау
ІІ.Жұптық жұмыс жүргізу арқылы
сөздердің мағынасына қарай мәтін
құрастырындар(мозайка
ойыны)
1-топ
1950 ж.қарсанында
Қазақстанның өнеркәсібінің отын-энергетика,металлургия,машина
жасау,химия өнеркәсібі,құрылыс ісі,тамақ өнеркәсібі,көлік және
байланыс саласы жақсы дамыды.
2-топ
Бірнеше ірі
шахталар,зауыттар мен фабрикалар іске қосылды.Республика өнеркәсібі
соғыстан кейінгі жылдарда үлкен жесітіктерге
жетті.
(осы тапсырма арқылы
оқушылар топқа бөлінеді)
Жинақталған мәтін бойынша
сұрақтарға жауап беру
1.Республика өнеркәсібінің
1950ж. қарқынды дамуда не себепті өріс
алды?
2.Ірі өнеркәсіп орындарының
Қазақстанда орналастырылуының маңызы
қандай?
1-топқа
Отын энергетика
кешені
Көлік және
байланыс
2-топқа
1.Металлургия ,машина
жасау және химия өнеркәсібі.
2.Құрылыс ісі,жеңіл
және тамақ өнеркәсібі
(әр топқа кестелер
беріледі ,кестені толтырады)
Оқущыларға кестелер беріледі
,берілген кестелер бойынша тапсырманы
орындайды
№ 1
кесте
Отын энергетика кешені
(соғыстан
кейін)
атауы
жетістіктері
Екібастұзда
Ресаубликада
1950ж
1960ж
Су электр
станциялар
Мұнай өндіру
көлемі
1945ж
1960ж
№ 2
кесте
Металлургия,машина
жасау және химия өнеркәсібі(соғыстан
кейін)
Теміртауда
Өскеменде
Балқаш
Текелі
Шымкент,Ленинград
1950 ж ІІ
жартысында
Жезқазғанда
Өскеменде
Ақтөбеде
1960ж ІІ
жартысындағы
Қаратауда
Жамбылда
Қостанайда
Қарағандыда
Ақтөбеде
№ 3
кесте
Құрылыс ісі,жеңіл
және тамақ өнеркәсібі
(соғыстан
кейін)
құрылыс
атауы
Цемент зауыттар
салынған қалалар
Кірпіш зауыттар
салынған қалалар
Тері илейтін былғары
жасайтын орындар
Ет
комбинаттар,сүт,май,ірімшік жасайтын
зауыттар
Тоқыма
фабрикалар
Мақта- мата
комбинаттар
Аяқ киім мен шұлық
кәсіпорындар
№ 4кесте Көлік және
байланыс(соғыстан кейін
1950ж)
атаулары
Темір
жол
Темір
жол
Темір
жол
Темір
жол
Оқушыларға мәтіндер
таратылады
Берілген сөйлемнің
байланысын тауып орындайды.
1-топ
1960жылдардың
басында біздің республикамызда КСРО –дағыкүміс
қорының ¾-і,қорғасының,
мыстың,мырыштыңжартысынан астамы бат деп
есптелінді.Республика жерінде көмір мен мұнайдың,темірдің орасан
мол қорыбар екендігі
анықталды.
1965жылы
республика одақта өндірілетін шойынның25%-ын,темір
кенінің9,2%-ын,көмірдің7,9%-ын,
болаттың12%-ынберді.
2-топ
1945жылы
республика теміржлдарының ұзындығы8212
шақырымболса,1950
жылыоның қолданылатын
желілерінің ұзындығы 12419 шақырымға жетті. Аталған мерзім
ішіндеМоынты-Шу,Өскемен-Зырьян,Ақмола
–Павлодартеміржол желілері
салынды.Республикадажалпы жүк
айналымының жеке түрлерінің ішінде теміржол тасымалының үлесі басым
болды.Автомабиль жолдарының ұзындығы108
мыңшақырымға
жетті.
1945-1965жылғы
өнеркәсіп(1-топ)
1991-2001жылғы
өнекәсіп(2-топ)
(1-топ)
(2-топ)
«Мәтінді
жандандыру»берілген сөйлемді сипаттама
беру арқылы аяқтау.
Тапсырма: Берілген сөйлемнің
байланысын таба отырып,бірін –бірі қайиаламайтын сөздермен
толықтырып жазу.
Республика өнеркәсібінің
дамуы-
Республика өнеркәсібінің
дамуы-
Республика өнеркәсібінің
дамуы-
Республика өнеркәсібінің
дамуы-
Жауаптары
1.Экономиканы қайта құруға
және дамытуға өз әсерін тигізді
2.Ірі қалалардың бой
көтеріп,жұмыспен қамтуды жақсартты
3.Қазақстанның аса бай
табиғи ресурстарынан айырылып қалуына септігін
тигізді
4.Қоршаған ортаның
ластануына, экологиялық бұзылуына әкеліп
соқты
Оқушылар өздерін-өзі және
топты бағалайды
Үй тапсырма
(тест)
Мозайка ойыны
(Жинақталған мәтін
бойынша сұрақтарға жауап беру)
Оқулықпен
жұмыс(топпен
жұмыс)
Оқулық бойынша жазбаша
жұмыс
(Сөйлемдерді
жалғастыр)
призентация
видеоролик
578тг - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз