Сабақ: дүниежүзі тарихы Мектеп: №25 Г.Титов атындағы жом кммКүні: 05.04.18ж Мұғалім аты-жөні: М.АшироваСынып: 5 «Ә» |
Сабақ тақырыбы: | Рим ежелгі дүниенің ең қуатты империясына қалай айналды |
Оқу мақсаттары | 5.3.2.1 ежелгі заман тарихындағы мемлекетаралық қатынастарды түсіндіру үшін «империя» ұғымын білу және пайдалану5.3.1.1- ежелгі мемлекеттердің саяси құрылымының ерекшеліктерін анықтау5.3.2.2.-басқыншылық соғыстар мен империялардың пайда болуы мемлекеттердің шекараларын қалай өзгерткенін талдау |
Сабақ мақсаты | Римимпериясының басқару жүйесі мен территориясын білу |
Ойлау дағдыларының деңгейлері | Білу, түсіну, қолдану қолдану |
Бағалау критерийлері | Римимпериясының басқару жүйесі мен территориясын анықтайды |
Тілдік мақсат
| Оқушылар орындай алады: Рим ежелгі дүниенің ең қуатты империясы туралы біледі |
| Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: Рим..., Италия..., империя..., сенат... |
| Талқылауға арналған сұрақтар: 1.Рим қайда орналасқан?2.Рим қуатты елге айналу үшін қандай елдерді жаулап алды? |
Құндылықтарды дарыту | «Мәңгілік Ел» ұлт жоспары бойынша «Ұлттық қауіпсіздік және еліміздің бүкіләлемдік, өңірлік мәселелерді шешуге жаһандық тұрғыдан қатысуы» |
Пәнаралық байланыстар | География |
АКТ қолдану дағдылары, ресурстар | оқулық, карта, жұмыс дәптер, үлестірме қағаздар оқушылардың ізденуін, мәселелерді шешуін қалыптастырады |
Бұған дейін алынған білім | Ежелгі Рим |
Сабақ барысы |
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет | Оқыту ресурстары |
Сабақтың басы12 мин
| Ұйымдастыру кезеңі: Оқушылармен сәлемдесу, түгелдеу.Оқушылардың бір-біріне жақсы тілектерін білдіру арқылы ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру. Үйге берілген тапсырманы «Зымыран сұрақтар» қою тәсілі арқылы пысықтау1.Гректер деген кімдер?2.Грекиядағы мектептерде қандай адамдар білім алды?3.Қазіргі кезде педагог деп кімді атаймыз?4.Герадот , Гомер, Аристотель , Гиппократ кімдер?5.Жеті кереметтің бірі Зевс мүсініҚ.Б. «Жақсы», «Жарайсың» сөздерімен бағалап, сұрақтың дұрыстығын талдап отыру |
|
Сабақтың ортасы 22 мин | Жаңа сабақ.Картадан Италияны көрсете отыра қысқаша еске түсіру1-тапсырма: Ежелгі Римнің тарихи кезеңдерін айтып беріңіз
-Патшалық дәуірдегі Римнің негізін қалаған адамды атайды /патша РОМУЛ/-Сол кездегі Римдегі ақсақалдар кеңесін біледі /СЕНАТ/-Патшаның қалай сайланатынын айтады /Сенаттың ұсынысымен/-Республика кезеңіндегі Римнің басқарушыларын біледі /арнайы қызметкерлер – магистраттар/-Мемлекеттік жоғары органды біледі /халық жиналысы/-Сенаттың ролін айтады /өте күшті, ол халық жиналысын, қызметкерлерді бақылады/-Римдегі императорлық кезеңнің басталған уақытын айтады /ІІғ соңыны қарай/-Императорлық басқаруда бар билік кімнің қолында екендігін біледі /император/-Императорлық басқаруда кімдердің ролі күшейгендігін айтады /армияның ролі/
2-тапсырма: «Биліктің жоғарғы органдары» кестесін толтырыңыз- Республика және империя тұсындағы жоғарғы басқару органдарын атайды;- Республика және империя тұсындағы атқарушы билік ерекшеліктерін атайды; - Республика және империя тұсындағы сот билігі ерекшеліктерін атайдыҚ.Б. жауаптың дұрыстығын тексеріп талдау3-тапсырма: Жеке жұмыс. Берілген картаны қолдана отырып, империя кезінде Рим қандай территорияларға (кемінде үш иелік) ие болғанын анықтаңыз.
1.________________________________________Альпі тауынан Сицилияға дейін2.________________________________________Жерорта тең. батысы3._________________________________________Мысырды бағындырды - Империя тұсында жаулап алынған территорияларды (кемінде үшеуін) атайды.Қ.Б. тапсырманы дұрыс жауаппен салыстырып талдау | Интерактивті тақта,
Карта,оқулық, үлестірме қағаздар
Оқулық
Үлестірмеқағаздар |
Сабақтың соңы6мин | Оқушылар жаңа сабақтың тақырыбына кері байланыс жасау арқылы қорытынды жасап, білім ағашына жабыстырады. Оқушылар өз пікірлерін айтып, сабақ қорытыланды. БББ кестесіҮйге тапсырма: Тақырыпқа байланысты сөзжұмбақ құрастыру |
Стикер
|
Қосымша ақпарат |
Саралау Дифференциация – Сіз оқушыларға көмектесуді қалай жоспарлайсыз? Неғұрлым қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар беруді жоспарлайсыз? | Барлығы: сұрақ-жауапҚ.Б.«Жарайсың», «Өте жақсы» сөздерін қолданамын. |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеруді қалай жоспарлайсыз?Мұғалім тарапынан бақылау, қадағалау, дер кезінде түзету |
Өзара бағалау /түстер арқылы/Өзін-өзі бағалау |
Пайымдаулар (Рефлексия)Оқытудың сабақтың мақсаттарына қол жеткізілетіндей болды ма?Бүгін оқушылар не нәрсеге үйренді?Оқыту атмосферасы қандай болды?Дифференциацияны жүзеге асыру қолдан келді ме?Мен уақыттық кестені ұстандым ба? Мен жоспардан қандай ауытқушылықтар жасадым және неліктен? |
|
Қорытынды бағалау1. 2.Сабақты жақсартуға ықпал ететіндей екі жайтты атаңыз(сабақ беруде де, оқытуда да)1. 2. Мен сынып пен жекелеген оқушылар туралы жаңа нені білдім және бұл менің келесі сабағымды өткізуіме қалай әсер етеді?
|