Материалдар / Ринат Зайытов пени Аманғали Кәріпжановтың айтысы 8-сынып ҚМЖ 4-тоқсан қазақ тілі
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ринат Зайытов пени Аманғали Кәріпжановтың айтысы 8-сынып ҚМЖ 4-тоқсан қазақ тілі

Материал туралы қысқаша түсінік
Ринат Зайытов пени Аманғали Кәріпжановтың айтысы 8-сынып ҚМЖ 4-тоқсан қазақ тілі
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
03 Сәуір 2024
71
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
250 тг 188 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқамерзімді жоспар

20-сабақ.

Бөлім:

12- бөлім. Қазақстанның айтыс өнері мен сөз мәдениеті. Ринат Зайытов пени Аманғали Кәріпжановтың айтысы

Педагогтің аты-жөні:


Күні:


Сыныбы:

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Ринат Зайытов пени Аманғали Кәріпжановтың айтысы

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

8.1.1.1-мәтін тақырыбы,тірек сөздер, иллюстрациялар арқылы көтерілетін мәселені болжау;

8.1.4.1-орта көлемді прозалық, драмалық және поэзиялық шығармалардан үзінді тыңдау, тақырыбы мен идеясын талдау

Сабақтың мақсаты:

мәтін тақырыбы,тірек сөздер, иллюстрациялар арқылы көтерілетін мәселені болжай алады;

орта көлемді прозалық, драмалық және поэзиялық шығармалардан үзінді тыңдайды, тақырыбы мен идеясын талдай алады.

Құндылықтарға баулу:

«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығына баулу. Бұл арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады.

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту

7 мин.

(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі:

1.Оқушылармен амандасу, түгендеу. Сынып реттілігін қадағалау.

2.Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.


Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын оятады.


Оқулық, жұмыс дәптерлері.

Жаңа сабаққа кіріспе


(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау.

Мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады.

Бір-біріне сұрақтар қояды. Сыныптастырының пікірін толықтырады.

Өз ойымен бөліседі.

Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасайды.

Осы тапсырманы орындау арқылы оқушылардың айтылым дағдысы қалыптасады.



Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.


Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу.

26 мин.


Сөздік жұмысы






Жазылым

Дара тұлға-личность

Бағыт беріп-направление

Дана туған-гений

Киелі ел-святая страна

Мұрат-цель



Оқулық, жұмыс дәптерлері.


Сөздіктер


4-тапсырма.

Жеке жұмыс

Оқулықта берілген тапсырмаларды орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.






Тапсырма

Топтық жұмыс

Мұғалім Оқушыларды тақырыпты аша білуге, ойын анық, нақты жеткізе білуге, топта ынтымақтастықпен жұмыс жасай білуге баулиды.

Оқылым

Өлеңнен Ринат пен Аманғазының амандасқан шумақтарын тауып оқиды. Айтыста қандай мереке туралы сөз болады? Ол мереке туралы не білсеің?

Тірек сөздерді пайдаланып, мазмұнын баяндайды.Мәтін мазмұны бойынша «Шындық па, жалған ба?» кестесін қолданып, мәтіндегі ақпараттармен жұмыс жасайды.

Айтылым

Топқа бөлініп, тапсырмаларды орындайды.

1-топ: «Диаграмма» толтырады. Айтыстың тақырыбы мен негізгі айтпақ ойы қандай?

2-топ:»Бес жолды өлең». Ақындар айтысының ерекшелігін сипаттайды.

3-топ: «Кубизм» тәсілі арқылы айтысты зерттейді.

Дескриптор: Жалпы – 3 балл.

-Жоспар құрады

-Сөйлем жазады

«Бағалау ағашы» тәсілі.








Дескриптор

5 балл

-Топтастырады

-Сипаттайды

-Зерттейді

-Салыстырады

-Талдау жасайды


«Екі жұлдыз, бір тілек» тәсілі.

Оқулық, жұмыс дәптерлері.




Интербелсенді тақта






Слайдтар






Ақ парақтар




Плакат


7-тапсырма.

Жұптық жұмыс

Оқулықта берілген тапсырмаларды орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.

8-тапсырма

Жеке жұмыс

Мұғалім оқуышлардың түсінбеген тұстарына көмектеседі.

5- тапсырма

Жеке жұмыс

қосымша ақпарат көздерінен мәлімет береді.

6- тапсырма

Жеке жұмыс

Айтылым

Айтыста аты аталған тұлғалардың қайсысын білесің? Олар туралы не айтар едің? Сыныптасымен сұхбаттасады.

«Жуан, жіңішке сұрақтар» әдісін пайдаланады.


Оқылым Айтылым

Ақын кімді «дара тұлға» деп айтады? Мәтіннен тауып оқиды.Ақынның пікірімен келісетінін, келіспейтінін айтады.


Оқылым Айтылым

Ринат айтыста: «Ардақты айбын асқан алашымнан

Ақылды азаматтар жаратылған»- деп кімдерді айтып тұр. Ой бөліседі.

Айтылым

Сұраққа жауап беріп, ойын дәйектейді.

Дескриптор: Жалпы – 4 балл.

- Сұхбат құрады

-Сұраққа жауап береді

Дескриптор

3 балл

-Теңеу,эпитеттерді табады

-Себебін түсіндіреді.

Смайликтер.

Оқулық, жұмыс дәптерлері.

Сабақтың соңы

Ой толғаныс.

Рефлексия

7 мин.



«Бір ауыз сөз» әдісі.

Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.

Үйге тапсырма

Жеке жұмыс:

Оқушылар бір ауыз сөзбен сабақ туралы өз ойларын түсіндіріп береді. Бір ауыз сөздеріне сабақты бағалайтын келесі сөздерді айтуға болады ұнады, пайдалы, қажет, білдім, үйрендім, қызықтым, ұмтылдым, есте сақтадым, жасай аламын. т.б.

9-тапсырма






Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!