Сабақ № | Тақырып | Сағат саны | Мерзімі |
1 | МОДУЛЬ 1: КУРСҚА КІРІСПЕ ЖӘНЕ РОБОТРЕК ПЕН ЖҰМЫС ІСТЕУ НЕГІЗДЕРІ |
1 | Техника қауіпсіздігі және жұмыс орнын ұйымдастыру. | 1 |
|
2 | Робот техникасы курсына кіріспе: Робот техникасының негіздері, пайдалану салалары, түрлері. | 1 |
|
3 | Робот техникасының тарихы және болашағы. | 1 |
|
4 | Курс жабдықтарымен танысу: Роботрек жинағы. | 1 |
|
5 | Роботрек модулі. | 1 |
|
6 | Роботтың негізгі үлгісін құрастыру. | 1 |
|
7 | Моторлар және датчиктер. | 1 |
|
8 | Роботрек модулінің интерфейсі. | 1 |
|
9 | Бағдарламалау дегеніміз не? Роботрек-тің бағдарламасы. | 1 |
|
10 | Роботрек бағдарламасында роботтың негізгі үлгісін модельдеу:1 бөлім. | 1 |
|
11 | Роботрек бағдарламасында роботтың негізгі үлгісін модельдеу:2 бөлім. | 1 |
|
| 1-модуль бойынша барлық сағат саны | 11 |
|
2 | МОДУЛЬ 2: МОТОРЛАР АРҚЫЛЫ ҚОЗҒАЛЫС |
12 | Қозғалыс дегеніміз не?Роботрекке алғашқы бағдарламаны жасау.Үлкен моторлардың қозғалысы: Рульдік Басқару блогы. | 1 |
|
13 | «Робот машина» жобасы және берілген тапсырмалар бойынша командалық жұмыс. | 1 |
|
14 | Робот машинаны құрастыру. Моторлар блогы. | 1 |
|
15 | «Робот машинаны» қозғалту. Бағдарламалар жүйесі. | 1 |
|
16 | «Қабырғалары жылжымалы үйшік» жобасы және берілген тапсырмалар бойынша командалық жұмыс. | 1 |
|
17 | «Қабырғалары жылжымалы үйшік» жобасындағы мотор бөліктері, датчиктердің дұрыс орналасуы және жұмыс істеу тәртібі | 1 |
|
18 | «Қабырғалары жылжымалы үйшік» жобасының бағдарламасы | 1 |
|
| 2-модуль бойынша барлық сағат саны | 7 |
|
| МОДУЛЬ 3: БҰРЫЛЫСТАР |
19 | Сезгіштік датчигі дегеніміз не?Моторларды Тәуелсіз басқару блогы. | 1 |
|
20 | Робот машиналарға сезгіштік бағдарламасын енгізу жолдары. | 1 |
|
21 | Қара жолақты сезетін робот машиналар. | 1 |
|
22 | Ақ жолақты сезетін робот машиналар. | 1 |
|
23 | Алдындағы кедергіні сезетін робот машиналар. | 1 |
|
24 | «Көлік тұрағы» жобасы және берілген тапсырмалар бойынша командалық жұмыс. | 1 |
|
25 | «Көлік тұрағы» жобасындағы қолданылған датчиктер мен моторлар. | 1 |
|
26 | «Көлік тұрағы» жобасындағы сезу құралдарының қызметі | 1 |
|
| 3-модуль бойынша барлық сағат саны | 8 |
|
4 | МОДУЛЬ 4: ДАТЧИКТЕР |
27 | «Жүктасымалдағыш робот» жобасы және берілген тапсырмалар бойынша командалық жұмыс. | 1 |
|
28 | «Жүктасымалдағыш робот» жобасындағы бағдарламаны құру. | 1 |
|
29 | «Кім жылдам» жобасы және берілген тапсырмалар бойынша командалық жұмыс. | 1 |
|
30 | «Кім жылдам» жобасы және берілген тапсырмалар бойынша командалық жұмыс. | 1 |
|
31 | Түсдатчигі. Түсті анықтау. | 1 |
|
32 | «Кедергілерден қашатын робот» жобасы және берілген тапсырмалар бойынша командалық жұмыс. | 1 |
|
33 | Роботты бағдарламау және тестілеу. | 1 |
|
34 | Роботтардың таныстырылымы және сайысы. | 1 |
|
| 4-модуль бойынша барлық сағат саны | 8 |
|
| Курс бойынша барлық сағаттар саны | 34 |
|