Материалдар / Робот техникасының тарихы және болашағы.

Робот техникасының тарихы және болашағы.

Материал туралы қысқаша түсінік
Ұстаздарға
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
16 Қырқүйек 2018
1811
3 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Апта:1Күні:

Сабақ тақырыбы:Робот техникасының тарихы және болашағы.
Жалпы мақсаты:Робот техникасының тарихымен және болашағы туралы жан-жақты түсінік қалыптастыру.
Күтілетін нәтиже:
  • Робот техникасының тарихымен танысу
  • Робототехникасының болашағымен танысу.
  • Негізгі идея:Робот техникасы туралы слайдтар жасау.
    Сабақ жоспары:
    УақытыМақсатыМұғалімнің іс әрекетіОқушының іс әрекетіҚБ
    1.5 минҰйымдастыруАмандасусабаққа дайындығын тексерушаттық шеңберін құруСәлемдеседі, сабаққа дайындалады, психологиялық ахуал, геометриялық фигуралар арқылы топқа бөлу

    2.3 минРобот сөзінің шығу тарихы туралы сұрауСұрақ-жауапСұрақтарға жауап береді, үй тапсырмасы бойынша өзін-өзі бағалайды.Презентация
    3.15 минЖаңа сабақты түсіндіруТоппен жұмыс Роботты техника - электроника, механика, қашықтан басқару, информатика, сондай-ақ радио және электротехника сияқты пәндеріне негізделген.











    Робот техникасының болашағына келер болса, алдағы 20-30жыл ішінде адамнан еш айырмашылығы байқалмайтын, адамды алмастыратын роботтар пайда болу мүмкіншілігі бар. Қазіргі кезде роботтар адамдар тек отыратын, тұратын ғана қызмет ақарады. Ал болашақта жүруі мүмкіндігіне де ие боладтын андроид-роботтар пайда болуы мүмкін. Японияда Яше Кура (қара тас) өзін алмастыратын андроид-роботтарды дамытуда. Яше Кура дүние жүзі бойынша 26 генидің қатарына кірген.
    Сұрақтарға жауап береді, тақырыпты ашады. Топқа бөлінеді. Берілген тақырыптарды оқиды. Топ арасында талқылайды.ПрезентацияПлакат, маркер



    1.2презентация








    4.2 минСергіту сәтіВидеоролик арқылы сергіту сәтін ұйымдастыруСергіту сәтін орындайды.Видеоролик
    5.15 минЖаңа сабақты бекіту
  • 1. Робот техникасы тарихындақандай ғалымдар еңбек сіңірген?
  • Ж: Аристотель, Архимедтесибиус
  • 2. Леонардо да Винчи 12 жасында адам тәрізді бірнеше қимыл жасауға мүмкіндігі бар гуманоид автоматының жобасын қай жылы құрған болатын?
  • Ж: 1464 ж
  • 3. 1921 ж. –Rossum’s UniversalRobots (R.U.R.) –Россумның Әмбебап роботтары қайғалымның пъессасы негізінде жасалды? пайда болды.
  • Ж: Карел Чапектың чех тіліндегі фантастика туындысы.
  • 4. 1949 ж. Уильям Грей Уолтералғашқы автономды роботы қалай аталады?
  • Ж: «Тасбақа»
  • 5. 1970 ж.Байқоңыр айлағынан Айдың топырағын зерттеу мақсатында ұшырылған робот қалай аталады?
  • Ж: Луноход 1
  • 6. Honda робот техникасында қандай роботтар құрастырды және олар қалай аталды?
  • Ж: 1996 ж. Hondaалғашқы Р3гуманоид роботын ұсынды2000 ж.Honda ASIMOгуманоид-роботын ұсынды
  • 7. «Стенли» атты Стенфордуниверситетінің автомобиль-роботыDARPA GrandChallengeжарысында қай жылы жеңіске жетті.
  • Ж: 2005 ж
  • 8.2011 ж. Festo– қанатын қағатын алғашқы автономды робот құсы қалай аталды?
  • Ж«Ақылды құс»
  • 9. А.Азимовтың робототехникаға қосқан маңызды үлесінің бірін атаңыз.
  • Ж: «Роботтардың 3 заңы»:
  • 10. Робот өндіруші қандай компанияларды білесіз?
  • Ж. IROBOT,Boston Dynamics,KUKA Robotics,education,makeblock,vexroboticsraspberrypi,arduino,beagleboard.




    6.3 минКері байланысКері байланыс парағын таратады.Кері байланыс парақтарын толтырады.

    7.3 минБағалауОқушылардың білім деңгейін критерияға сәйкес ұпайларын есептеп бағалау.Өзін-өзі бағалайды. Мұғалім критерий бойынша баллдарын есептейді.

    1









    2









    РесурстарПрезентация, плакат, маркер, видеоролик, стикер.

    Үй жұмысы:Роботтардың болашағы туралы эссе жазу

    Рефлексия

  • Бүгінгі сабақ ұнады ма?
  • Жоқ, аздап, ұнады, өте ұнады
  • Бүгінгі сабақ қаншалықты қиын болды?
  • Өте қиын, орташа, өте оңай
  • Бүгінгі сабақта өзіңізді қаншалықты бағалайсыз?
  • Бүгінгі сабақ сізге түсінікті болды ма?
  • Түсіндім, түсінбедім, түсініксіз?
  • Келесі сабақта не үйренгіңіз келеді?




  • Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ