Апта: | 1 | Күні: |
|
Сабақ тақырыбы: | Робот техникасының тарихы және болашағы. |
Жалпы мақсаты: | Робот техникасының тарихымен және болашағы туралы жан-жақты түсінік қалыптастыру. |
Күтілетін нәтиже: | Робот техникасының тарихымен танысуРобототехникасының болашағымен танысу. |
Негізгі идея: | Робот техникасы туралы слайдтар жасау. |
Сабақ жоспары: |
№ | Уақыты | Мақсаты | Мұғалімнің іс әрекеті | Оқушының іс әрекеті | ҚБ |
1. | 5 мин | Ұйымдастыру | Амандасу, сабаққа дайындығын тексеру, шаттық шеңберін құру | Сәлемдеседі, сабаққа дайындалады, психологиялық ахуал, геометриялық фигуралар арқылы топқа бөлу |
|
2. | 3 мин | Робот сөзінің шығу тарихы туралы сұрау | Сұрақ-жауап | Сұрақтарға жауап береді, үй тапсырмасы бойынша өзін-өзі бағалайды. | Презентация |
3. | 15 мин | Жаңа сабақты түсіндіруТоппен жұмыс | Роботты техника - электроника, механика, қашықтан басқару, информатика, сондай-ақ радио және электротехника сияқты пәндеріне негізделген.
Робот техникасының болашағына келер болса, алдағы 20-30жыл ішінде адамнан еш айырмашылығы байқалмайтын, адамды алмастыратын роботтар пайда болу мүмкіншілігі бар. Қазіргі кезде роботтар адамдар тек отыратын, тұратын ғана қызмет ақарады. Ал болашақта жүруі мүмкіндігіне де ие боладтын андроид-роботтар пайда болуы мүмкін. Японияда Яше Кура (қара тас) өзін алмастыратын андроид-роботтарды дамытуда. Яше Кура дүние жүзі бойынша 26 генидің қатарына кірген. | Сұрақтарға жауап береді, тақырыпты ашады. Топқа бөлінеді. Берілген тақырыптарды оқиды. Топ арасында талқылайды. | ПрезентацияПлакат, маркер
1.2презентация |
|
|
|
|
4. | 2 мин | Сергіту сәті | Видеоролик арқылы сергіту сәтін ұйымдастыру | Сергіту сәтін орындайды. | Видеоролик |
5. | 15 мин | Жаңа сабақты бекіту | 1. Робот техникасы тарихындақандай ғалымдар еңбек сіңірген?Ж: Аристотель, Архимед,Ктесибиус2. Леонардо да Винчи 12 жасында адам тәрізді бірнеше қимыл жасауға мүмкіндігі бар гуманоид автоматының жобасын қай жылы құрған болатын?Ж: 1464 ж3. 1921 ж. –Rossum’s UniversalRobots (R.U.R.) –Россумның Әмбебап роботтары қайғалымның пъессасы негізінде жасалды? пайда болды.Ж: Карел Чапектың чех тіліндегі фантастика туындысы.4. 1949 ж. Уильям Грей Уолтералғашқы автономды роботы қалай аталады?Ж: «Тасбақа»5. 1970 ж.Байқоңыр айлағынан Айдың топырағын зерттеу мақсатында ұшырылған робот қалай аталады?Ж: Луноход 16. Honda робот техникасында қандай роботтар құрастырды және олар қалай аталды?Ж: 1996 ж. Hondaалғашқы Р3гуманоид роботын ұсынды; 2000 ж.Honda ASIMOгуманоид-роботын ұсынды7. «Стенли» атты Стенфордуниверситетінің автомобиль-роботыDARPA GrandChallengeжарысында қай жылы жеңіске жетті.Ж: 2005 ж8.2011 ж. Festo– қанатын қағатын алғашқы автономды робот құсы қалай аталды?Ж: «Ақылды құс»9. А.Азимовтың робототехникаға қосқан маңызды үлесінің бірін атаңыз.Ж: «Роботтардың 3 заңы»:10. Робот өндіруші қандай компанияларды білесіз?Ж. IROBOT,Boston Dynamics,KUKA Robotics,education,makeblock,vexroboticsraspberrypi,arduino,beagleboard. |
|
|
6. | 3 мин | Кері байланыс | Кері байланыс парағын таратады. | Кері байланыс парақтарын толтырады. |
|
7. | 3 мин | Бағалау | Оқушылардың білім деңгейін критерияға сәйкес ұпайларын есептеп бағалау. | Өзін-өзі бағалайды. Мұғалім критерий бойынша баллдарын есептейді. |
|
1 |
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
Ресурстар | Презентация, плакат, маркер, видеоролик, стикер. |
|
Үй жұмысы: | Роботтардың болашағы туралы эссе жазу |
|
Рефлексия
| Бүгінгі сабақ ұнады ма?Жоқ, аздап, ұнады, өте ұнадыБүгінгі сабақ қаншалықты қиын болды?Өте қиын, орташа, өте оңайБүгінгі сабақта өзіңізді қаншалықты бағалайсыз?Бүгінгі сабақ сізге түсінікті болды ма?Түсіндім, түсінбедім, түсініксіз?Келесі сабақта не үйренгіңіз келеді? |
|