Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Робототехника курсына күнтізбелік жоспар
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Сабақ № |
Тақырып |
Сағат саны |
Күтілетін нәтижелер |
Күні |
||
1 |
МОДУЛЬ 1: КУРСҚА КІРІСПЕ ЖӘНЕ LEGO® MINDSTORMS® EV3-МЕН ЖҰМЫС ІСТЕУ НЕГІЗДЕРІ |
5 - сынып |
6 - сынып |
7 - сынып |
||
1.1 |
Робот техникасы курсына кіріспе: Робот техникасының негіздері, пайдалану салалары, түрлері. |
1 |
Робот техникасы негіздерін түсіндіру, «робот» ұғымымен таныстыру, роботтардың түрлерін және пайдалану салаларын зерттеу. «Робот» терминінің мағынасын анықтау, механиканың дамуы және адамзаттың техникалық жетістіктері туралы айту. |
|
|
|
1.2 |
Робот техникасының тарихы және болашағы. |
1 |
Робот техникасының тарихымен және болашағымен танысу. |
|
|
|
1.3 |
Курс жабдықтарымен танысу: LEGO® MINDSTORMS® EV3 Education жинағы. |
1 |
LEGO® жинағының құрамымен танысу: электронды компоненттер, тісті доңғалақтар, осьтер, конструкциялық элементтер. |
|
|
|
1.4 |
EV3 модулі. |
1 |
EV3 дегеніміз не? Техникалық сипаттамасы, аккумуляторларды орнату, EV3-ді қосу және өшіру, индикаторлар және батырмалар, порттар. |
|
|
|
1.5 |
Роботтың негізгі үлгісін құрастыру. |
1 |
Robot Educator-мен және оның мақсатымен танысу, негізгі үлгісін құрастыру. |
|
|
|
1.6 |
Моторлар және датчиктер. |
1 |
Үлкен және орташа мотор. Түс датчигі, ультрадыбыс датчигі, жанасу датчигі, гироскопиялық датчик. Моторлар мен датчиктерді қосу. EV3-ді компьютерге қосу. |
|
|
|
1.7 |
EV3 модулінің интерфейсі. |
1 |
EV3-дің мәзірі: соңғы бағдарламаны іске қосу; Файлды таңдау; Модульдің қосымшалары; Баптаулар. |
|
|
|
1.8 |
Бағдарламалау дегеніміз не? EV3-дің бағдарламасы. |
1 |
Әзірлеуге арналған бағдарламаны орнату және онымен танысу. Жоба құрылымының түсінігі. Бағдарламаны жаңарту. |
|
|
|
1.9 |
LEGO® Digital Designer бағдарламасында роботтың негізгі үлгісін модельдеу: 1 бөлім. |
1 |
LEGO® Digital Designer атты 3D модельдеу бағдарламасымен танысу. EV3-дің негізгі үлгідегі роботын жобалау. |
|
|
|
1.10 |
LEGO® Digital Designer бағдарламасында роботтың негізгі үлгісін модельдеу: 2 бөлім. |
1 |
3D модельдеу, роботтың прототип үлгісін құрастыру. |
|
|
|
|
1-модуль бойынша барлық сағат саны |
10 |
|
|
|
|
2 |
МОДУЛЬ 2: МОТОРЛАР АРҚЫЛЫ ҚОЗҒАЛЫС |
|
|
|
||
2.1 |
Қозғалыс дегеніміз не? EV3-ге алғашқы бағдарламаны жасау. Үлкен моторлардың қозғалысы: Рульдік Басқару блогы. |
1 |
Үлкен моторларды және Рульдік басқару блогын қолдану, роботтардың қозғалысын қамтамасыз ету үшін доңғалақтарды калибрлеу. |
|
|
|
2.2 |
«Биші Робот» жобасы және берілген тапсырмалар бойынша командалық жұмыс. |
1 |
Берілген тапсырмаларды шешу үшін оқушылардың топта жұмыс жасауы. |
|
|
|
2.3 |
Роботтың қолын қозғалту: Орташа Мотордың блогы. |
1 |
Орташа мотордың блогымен танысу және оны іске қосу. |
|
|
|
2.4 |
«Қоқыс тазалағыш робот» жобасы және берілген тапсырмалар бойынша командалық жұмыс. |
1 |
Берілген тапсырмаларды шешу үшін оқушылардың топтасып жұмыс жасауы. |
|
|
|
2.5 |
Үлкен Мотор блогы. |
|
Үлкен мотордың блогымен танысу және оны іске қосу. |
|
|
|
2.6 |
«Күшік» роботын құрастыру. |
1 |
Әртүрлі бұйрықтарға әрекет ететін және Түспен жанасу датчиктерін пайдаланатын робот үлгісімен танысу. |
|
|
|
|
2-модуль бойынша барлық сағат саны |
6 |
|
|
|
|
3 |
МОДУЛЬ 3: БҰРЫЛЫСТАР |
|
|
|
||
3.1 |
Бұрылыс дегеніміз не? Бір орындағы бұрылыс: Моторларды Тәуелсіз басқару блогы. |
1 |
Моторларды Тәуелсіз басқару блогын және оның баптауларын оқу, роботтың әртүрлі бұрыштарға бұрылу механизмдерін зерттеу, берілген градустарға роботтың бұрылуына арналған бағдарлама жазу. |
|
|
|
3.2 |
«Көлік тұрағы» жобасы және берілген тапсырмалар бойынша командалық жұмыс. |
1 |
Берілген тапсырмаларды орындауы үшін оқушылардың топтасып жұмыс жасауы. |
|
|
|
|
3-модуль бойынша барлық сағат саны |
2 |
|
|
|
|
4 |
МОДУЛЬ 4: ДАТЧИКТЕР |
|
|
|
||
4.1 |
Жанасу датчигі. Батырманың басылуын анықтау. |
1 |
Жанасу датчигінің жұмыс істеу принципімен танысу және зерттеу. Бағдарламалау барысында моторларды іске қосу үшін жанасу датчигінің батырмаларын пайдалану. |
|
|
|
4.2 |
«Жүк тасымалдағыш робот» жобасы және берілген тапсырмалар бойынша командалық жұмыс. |
1 |
Берілген тапсырмаларды орындау үшін оқушылардың топтасып жұмыс жасауы. |
|
|
|
4.3 |
«РобоҚол» роботын құрастыру. |
1 |
Нысандарды табу және белгіленген жерге жылжыту үшін Түспен жанасу датчиктерін қолданатын робот- қол үлгісімен танысу. |
|
|
|
4.4 |
Ультрадыбысты датчик. Кедергілерге реакция және оларды анықтау. |
1 |
Қашықтықты анықтайтын датчиктің жұмыс істеу принципін зерттеу. Оны қарапайым бағдарлама жазу үшін қолдану. |
|
|
|
4.5 |
«Сигналдар» жобасы және берілген тапсырмалар бойынша командалық жұмыс. |
1 |
Берілген тапсырмаларды орындау үшін оқушылардың топтасып жұмыс жасауы. |
|
|
|
4.6 |
Гироскопиялық датчик. Бұрыштық ауытқуды анықтау. |
1 |
Гироскопиялық датчиктің жұмыс істеу принципімен танысу. Бұрыштық ауытқуды анықтайтын бағдарламаны жазу. |
|
|
|
4.7 |
«Маневр» жобасы және берілген тапсырмалар бойынша командалық жұмыс. |
1 |
Берілген тапсырмаларды орындау үшін оқушылардың топтасып жұмыс жасауы. |
|
|
|
4.8 |
«Гиробой» роботын құрастыру. |
1 |
Өз бетінше теңестіру үшін ультрадыбысты және жанасу датчиктерін қолданатын робот үлгісімен танысу. |
|
|
|
4.9 |
Түс датчигі. Түсті анықтау. |
1 |
Түс датчигімен, оның баптауларымен және жұмыс істеу принциптерімен танысу. Объектінің түсін анықтауға арналған бағдарлама жасау. |
|
|
|
4.10 |
«Бағдаршам» жобасы және берілген тапсырмалар бойынша командалық жұмыс. |
1 |
Берілген тапсырмаларды орындау үшін оқушылардың топтасып жұмыс жасауы. |
|
|
|
4.11 |
«Түстісұрыптауыш» роботын құрастыру. |
1< Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |