Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдар / Робототехника курсына күнтізбелік жоспар
2023-2024 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
EV3-ді қосу және өшіру, индикаторлар және
батырмалар, порттар.
1.5
Роботтың негізгі үлгісін
құрастыру.
1
RobotEducator-мен
және оның мақсатымен танысу, негізгі
үлгісін құрастыру.
1.6
Моторлар және датчиктер.
1
Үлкен және орташа мотор.
Түс
датчигі, ультрадыбыс датчигі, жанасу датчигі, гироскопиялық
датчик.
Моторлар мен датчиктерді қосу.
EV3-ді компьютерге қосу.
1.7
EV3 модулінің
интерфейсі.
1
EV3-дің мәзірі: соңғы бағдарламаны іске қосу;
Файлды таңдау; Модульдің қосымшалары; Баптаулар.
1.8
Бағдарламалау дегеніміз
не?
EV3-дің
бағдарламасы.
1
Әзірлеуге арналған бағдарламаны орнату және
онымен танысу. Жоба
құрылымының түсінігі. Бағдарламаны
жаңарту.
1.9
LEGO® DigitalDesignerбағдарламасында роботтың
негізгі үлгісін модельдеу:
1
бөлім.
1
LEGO® DigitalDesignerатты
3D
модельдеу бағдарламасымен
танысу. EV3-дің негізгі үлгідегі роботын
жобалау.
1.10
LEGO® DigitalDesignerбағдарламасында роботтың
негізгі үлгісін модельдеу:
2
бөлім.
1
3D
модельдеу, роботтың прототип үлгісін
құрастыру.
1-модуль бойынша барлық сағат
саны
10
2
МОДУЛЬ 2: МОТОРЛАР АРҚЫЛЫ
ҚОЗҒАЛЫС
2.1
Қозғалыс дегеніміз не?
EV3-ге алғашқы бағдарламаны
жасау.
Үлкен моторлардың қозғалысы: Рульдік Басқару
блогы.
1
Үлкен моторларды және Рульдік басқару блогын
қолдану, роботтардың қозғалысын қамтамасыз ету
үшін доңғалақтарды калибрлеу.
2.2
«Биші Робот» жобасы және
берілген тапсырмалар бойынша командалық
жұмыс.
1
Берілген тапсырмаларды шешу
үшін оқушылардың топта жұмыс жасауы.
2.3
Роботтың қолын қозғалту: Орташа Мотордың
блогы.
1
Орташа мотордың блогымен танысу және оны іске
қосу.
2.4
«Қоқыс тазалағыш робот» жобасы
және берілген тапсырмалар бойынша командалық
жұмыс.
1
Берілген тапсырмаларды шешу
үшін оқушылардың топтасып жұмыс жасауы.
2.5
Үлкен Мотор блогы.
Үлкен мотордың блогымен танысу және оны іске
қосу.
2.6
«Күшік» роботын құрастыру.
1
Әртүрлі бұйрықтарға әрекет ететін
және Түспен жанасу
датчиктерін пайдаланатын робот үлгісімен танысу.
2-модуль бойынша барлық сағат
саны
6
3
МОДУЛЬ 3:БҰРЫЛЫСТАР
3.1
Бұрылыс дегеніміз не?
Бір орындағы
бұрылыс: Моторларды Тәуелсіз басқару
блогы.
1
Моторларды Тәуелсіз басқару
блогын және оның баптауларын оқу,
роботтың әртүрлі бұрыштарға бұрылу механизмдерін зерттеу,
берілген градустарға роботтың бұрылуына арналған бағдарлама жазу.
3.2
«Көлік тұрағы» жобасы және
берілген тапсырмалар бойынша командалық
жұмыс.
1
Берілген тапсырмаларды
орындауы үшін оқушылардың топтасып жұмыс
жасауы.
3-модуль бойынша барлық
сағат саны
2
4
МОДУЛЬ4:ДАТЧИКТЕР
4.1
Жанасу датчигі.
Батырманың басылуын анықтау.
1
Жанасу датчигінің жұмыс істеу принципімен танысу және зерттеу.
Бағдарламалау барысында моторларды іске қосу үшін жанасу датчигінің батырмаларын пайдалану.
4.2
«Жүк тасымалдағыш робот»
жобасы және берілген
тапсырмалар бойынша командалық
жұмыс.
1
Берілген тапсырмаларды орындау
үшін оқушылардың топтасып жұмыс жасауы.
4.3
«РобоҚол» роботын құрастыру.
1
Нысандардытабу және белгіленген жерге
жылжыту үшін Түспен жанасу датчиктерін қолданатын робот-
қол үлгісімен танысу.
4.4
Ультрадыбысты датчик.
Кедергілерге реакция және оларды анықтау.
1
Қашықтықты анықтайтын датчиктің жұмыс істеу
принципін зерттеу. Оны қарапайым бағдарлама жазу үшін
қолдану.
4.5
«Сигналдар» жобасы және
берілген тапсырмалар бойынша командалық
жұмыс.
1
Берілген тапсырмаларды орындау
үшін оқушылардың топтасып жұмыс жасауы.
4.6
Гироскопиялық датчик. Бұрыштық ауытқуды
анықтау.
1
Гироскопиялық датчиктің жұмыс істеу принципімен
танысу. Бұрыштық ауытқуды анықтайтын бағдарламаны
жазу.
4.7
«Маневр» жобасы және берілген
тапсырмалар бойынша командалық
жұмыс.
1
Берілген тапсырмаларды орындау
үшін оқушылардың топтасып жұмыс жасауы.
4.8
«Гиробой» роботын
құрастыру.
1
Өз
бетінше теңестіру үшін ультрадыбысты және
жанасу датчиктерін
қолданатын робот үлгісімен
танысу.
4.9
Түс датчигі. Түсті анықтау.
1
Түс датчигімен, оның баптауларымен және жұмыс
істеу принциптерімен танысу. Объектінің түсін анықтауға арналған
бағдарлама жасау.
4.10
«Бағдаршам» жобасы және берілген
тапсырмалар бойынша командалық
жұмыс.
1
Берілген тапсырмаларды орындау
үшін оқушылардың топтасып жұмыс жасауы.
4.11
«Түстісұрыптауыш» роботын
құрастыру.
1<
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз