Материалдар / Роботтарды басқару алгоритмі
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Роботтарды басқару алгоритмі

Материал туралы қысқаша түсінік
"Роботтарды басқару алгоритмі" тақырыбындағы қысқа мерзімді сабақ жоспары. Төмендегі оқу мақсаттарын қамтиды: 1. Робот қозғалысының траекториясын жоспарлау үшін қажет алгоритмдер туралы білу
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
11 Қырқүйек 2024
180
0 рет жүктелген
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар

    Сабақ тақырыбы: Роботтарды басқару алгоритмі

Бөлім:

Әскери робот техникасы негіздері

Педагогтің аты-жөні:


Күні:


Сынып: 10

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Роботтарды басқару алгоритмі

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

1. Робот қозғалысының траекториясын жоспарлау үшін қажет алгоритмдер туралы білу

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар:

«Алгоритм» ұғымын біледі

Оқушылардың басым бөлігі:

Жол іздестірудің алгоримдерін үш топқа бөліп, оларды түсіндіре алады

Кейбір оқушылар:

Орталықтандырылған (бір басқару құрылғысынан) басқару мен орталықсыздандырылған (роботтардың жеке басқару жүйелері бір-бірімен айқастырыла байланыстырылған болса) басқару түрлерінің артықшылықтары мен кемшіліктерін талдай алады

Құндылықтарға баулу

Технологиялық және цифрлық дағдыларды ілгерілету

      Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресур-р

Басы

3'

Амандасу, түгелдеу, оқушылардың сырт көріністерін тексеру.


Взвод командирінің орынбасары оқушыларды сапқа тұрғызады, оқытушыға сабаққа дайындығы жөнінде баяндама жасайды.



5'

Саптық жаттығулар.

Жаттығуларды орындап болғасын орындарына отырғызамын.

Қимыл-қозғалыс әрекеттерін дұрыс жасауға тырысады. Кабинетке кіріп, орындарына отырады.



Ортасы

5'

Білу

«Алгоритм» ұғымын түсіндіремін. Әскери қызметтегі роботтар көбінесе алыстан қатысушы құрылғылар болып саналады және тікелей оператормен басқарылады. Оларды басқару алгоритмі – оператордың әрекеттер тәртібі. Мысал ретінде ұшқышсыз ұшу аппараты операторының әрекеттер алгоритмін келтіруге болады.

  1. Нысанды іздестіру;

  2. Нысанды анықтау;

  3. Нысанды тану;

  4. Нысанның координатасын анықтау;

  5. Тұтынушыға ақпаратты жедел түрде жеткізу.

Жауап беру арқылы диалогқа түседі









Қалыптастырушы бағалау



10'


Түсіну

YouTube — видеохостингіндегі АӘжТД каналынан «Роботтарды басқару алгоритмі» бейнефильмін көрсетемін

Бейнефильмді қарайды, Роботтарды басқару алгоритмімен танысады.


Жауап берген сұрақтың деңгейіне байланысты бағаланады

https://www.youtube.com/watch?v=zgVSAR1ksQc

10'


Қолдану

1. Wing Loong ұшқышсыз ұшу аппараты қандай режимдерде басқарылады?

2. Wing Loong ұшқышсыз ұшу аппараты қандай фунцияларды автоматты түрде, қандай функцияларды оператордың басқаруымен орындайды?

3. Ұшқышсыз ұшу аппаратының операторы ұстанатын әрекеттер алгоритмі туралы айт.

- Wing Loong ұшқышсыз ұшу аппараты қандай режимдерде басқарылатынын біледі;

- Wing Loong ұшқышсыз ұшу аппараты қандай фунцияларды автоматты түрде, қандай функцияларды оператордың басқаруымен орындайтынын біледі;

- Ұшқышсыз ұшу аппаратының операторы ұстанатын әрекеттер алгоритмін біледі.


Қалыптастырушы бағалау


5'


Талдау

Орта және ұзақ қашықтыққа ұша алатын ұшқышсыз ұшу аппараттарының операторлары орындайтын алгоритмдерді салыстыру және талдау

- Орта және ұзақ қашықтыққа ұша алатын ұшқышсыз ұшу аппараттарының операторлары орындайтын алгоритмдерді салыстырады және талдайды

Қалыптастырушы бағалау



Аяқталуы

2'


Кері байланыс

«Плюс-минус-қызықты» тәсілі.

«П» - «плюс» бағанына- сабақта ұнағанның бәрі жазылады: жақсы көңіл күй сыйлаған немесе пайдалы болған ақпарат және жұмыс түрі.

«М» - «минус» бағанына – сабақта ұнамаған жайттар: жағымсыз әсер қалдырған, түсініксіз болған немесе пайдасы болмаған ақпарат жазылады.

«Қ» - бағанына – сабақта жаңадан білген «қызықты» мәліметтер, бұл тақырыпта тағы білгілері келетін мағлұматтар және мұғалімге қойылатын сұрақтар жазылады.

Үйге тапсырма беру

§2

Кестені толтырады.



     



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!