Материалдар / Рухани жаңғыру және білім - болашаққа нық қадам
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Рухани жаңғыру және білім - болашаққа нық қадам

Материал туралы қысқаша түсінік
Тапсырмаларды орындау барысында жаңа білім мазмұнына сай жұмыс бағытын меңгереді.Қатысушылар коучинг сабағының соңына дейін, бағалаудың критерийлерімен танысады. Коучинг сабағынан соң, критерий арқылы бағалауды түсінеді. Ата-аналар рухани жаңғырудың – табысты ел болуымыздың кепілі екенін біледі.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Желтоқсан 2017
647
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

ТақырыбыРухани жаңғыру және білім - болашаққа нық қадам

Мұғалімнің аты-жөні:Далибаева Ж.А
Мерзімі:15.10.2017 ж.


Мақсаты















Қазақстан Республикасындағы орта білім мазмұнын жаңарту туралытүсіндіру. Білім мазмұнының жаңаруымен қатар, оқытудың әдіс-тәсілдері мен критериалды бағалаумен таныстыру.Елбасының “Болашақ бағдар: рухани жаңғыру” мақаласын талқылау.Рухани жаңғыруды сипаттау және патриоттық сананы ынталандыратын ұлттық құндылықтарды жаңғырту туралы сұхбаттасу.


Күтілетін нәтиже



Тапсырмаларды орындау барысында жаңа білім мазмұнына сай жұмыс бағытын меңгереді.Қатысушылар коучинг сабағының соңына дейін, бағалаудың критерийлерімен танысады. Коучинг сабағынан соң, критерий арқылы бағалауды түсінеді. Ата-аналар рухани жаңғырудың – табысты ел болуымыздың кепілі екенін біледі.


Ресурстар



Интерактивті тақта, ақ қағаздар, плакаттар, түрлі-түсті маркерлер, үлестірме материалдар,стикерлер.


Жүргізу барысы





































































































Сергіту сәті
І. Ұйымдастыру: Қатысушыларды қарсы алу, олармен амандасу, коучингке дайындау.1. ТОПҚА БӨЛУ. Фигуралар арқылы 3 топқа бөлінеді2 «Психогеометриялық фигуралар»тренинг. Ата-аналарға таңдаған фигураларының мағынасы түсіндіріледі.2) «Тағы да екі..» бейнежазбасы. « Бейне жазба не дейді?» сұрағына жауап береді. Бағаның бала өміріне, ата-ана өміріне қаншалықты маңызды екеніне көз жеткізе отырып талдап, талқылайды.2016-2017 оқу жылынан бері жаңартылған білім беру аясында жалпы білім беретін оқу бағдарламасы іске асырылуда. Бұл жаңа жүйе халық тарапынан түрліше қабылданып жатқаны рас. Консерваторлар тың жүйеге түсінбеушілік танытса, жаңалыққа жаны құмар, алға ұмтылушы жаңашылдар қуанышпен қарсы алып, үздіксіз үйреніп, бағдарлама ерекшелігін бағалауда. Жаңартылған білім берудің маңыздылығы – оқушы тұлғасының үйлесімді, қолайлы білім беру ортасын құра отырып, сын тұрғысынан ойлау, зерттеу жұмыстарын жүргізу, тәжірибе жасау, АКТ- ны қолдану , коммуникативті қарым–қатынасқа түсу, жеке, топта, жұпта жұмыс жасай білу, функционалды сауаттылықты дамыту.Білім берудің мазмұны жаңарып,  жаңаша көзқарас пайда болды. Осыған орай мұғалім алдында оқытудың әдіс – тәсілдерді үнемі жаңартып отырумен қатар критериалды бағалау жүйесін енгізу талап етіледі.Социометрия:Критериалды бағалау туралы біліктілігіңіз қай деңгейде?(Стикерлерді координат жүйесіне орналастырыңыз)Теория .Слайдты көрсету. Критериалды бағалау бойынша слайд көрсету.«Бағалау» термині «жақын отыру» дегенді білдіретін латын сөзінен шыққандығы кездейсоқ емес, себебі бағалаудың негізгі сипаты бір адам басқа адамның не айтып, не істегенін немесе өзін-өзі бақылау жағдайында өзінің дербес ойлауын, түсінігін немесе тәртібін мұқият бақылауы болып табылады. Бұл жорамал ресми тестілерден және емтихандардан бастап мұғалімдер сыныптарда күніне жүз рет өткізетін бейресми бағалауға дейінгі бүкіл бағалау спектріне қатысты. Бұған қарамастан, бағалау түрлі нысанда болуы мүмкін: бір тестілер қолдағы қарындаш пен қағаздың көмегімен жүргізілсе, басқалары сыныптағы әдеттегі сөйлесу кезінде сұрақ қоюға негізделеді: бағалаудың барлық түрлеріне жалпы сипаттамалар тән. Бейнежазба «Критериалды бағалау»(видеоролик) Баға деген не?Бүгінгі бағалау сіздің көңіліңізден шығады ма? «100 ән, 100 кітап» жобасы аясында әнді топпен орындау. Сергіту сәтінде Е.Қасангалиевтің «Атаменкен», «Көк тудың желбірегені» әндері орындалды.Социометрия:Критериалды бағалау туралы біліктілігіңіз қай деңгейге көтерілді?(Стикерлерді координат жүйесіне орналастырыңыз)Жүргізуші сөзі: Біздің мақсатымыз айқын, бағытымыз белгілі, ол – әлемдегі ең дамыған 30 елдің қатарына қосылу.білім әрдайым бірінші орында тұруы шарт. Бірақ, ойлағанымыз орындалу үшін мұның өзі жеткіліксіз.Біліммен қатар тәрбие жүреді. Танымал ғалым, философ Аль-Фараби «Тәрбиесіз берілген білім адамзаттың қас жауы»деген ойына негізделе отырып, біліммен ғана шектеліп қалмай оқушы бойындағы құндылықтарды дамытуымыз керек.Ол туралы Елбасымыз «Болашаққа бағдар: рухани жаңғыру» мақаласында айқын көрсетілген.2017 жылы с»уір айында Елбасымыздың «Болашаққа бағдар: рухани жаңғыру» мақаласы жарияланған болатын.Мақала екі үлкен бөлімнен тұрады.Ол «ХХІ ғасырдағы ұлттық сана туралы» және «Таяу жылдардағы міндеттер»МодерацияРухани жаңғыру деген не?Стикерға ойларын жазады, әр топ жазғандарын оқиды, таныстырылым жасайды, жіктейді.«Рухани жаңғыру» бейнежазба. Топтық жұмыс4. Постер қорғау: «Рухани жаңғыру үшін не істеуміз керек»1 топ: ХХІ ғасырдағы ұлттық сана туралы2 топ: Таяу жылдардағы міндеттерПостерді тақтаға шығып, топ басшысы қорғайды.Критерийларға сүйене отырып «Екі мәселе, бір әрекет» арқылыкері байланыс беруКритерийлер:КөркемділігіДәлелдеуі (мысал келтіруі)ХабарлануыМазмұндыҚорытынды «Конверттегі сұрақтар»Прагматизм деген ұғымды қалай түсінесіз?Латын әліпбиіне көшу жөнінде ойыңыз.Рухани жаңғырудың тағы бір тармағы «100 жаңа есімге» қарай бұрсақ.Жалпы осы 100 жаңа есімді анықтауға көзқарасыңыз калай?Кімнің есімін қосар едіңіз? «Қазақстанның киелі жерлерінің географиясы» мақаладағы тағы бір ерекше бағдарлама,яғни Қазақстанның киелі жерлерінің картасы.Осындайда нені ескеруіміз керек? Киелі деп қай жерді санауға болады?


Кері байланыс

«Бес саусақ» әдісіБас бармақ – жаңалықБалан үйрек - не қызықтыОртан түйрек-маған жеткіліксіз болдыШылдыр шүмек – менің көңіл күйімКішкене бөбек – менің ұсынысым


Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!