Материалдар / «Рухани жаңғыру»бағдарламасын іске асыру жағдайындағы тәрбиенің тұжырымдамалық негіздеріне жасақталған тәрбие жұмысының жоспары.
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

«Рухани жаңғыру»бағдарламасын іске асыру жағдайындағы тәрбиенің тұжырымдамалық негіздеріне жасақталған тәрбие жұмысының жоспары.

Материал туралы қысқаша түсінік
2020-2021 оқу жылының «Рухани жаңғыру»бағдарламасын іске асыру жағдайындағы тәрбиенің тұжырымдамалық негіздерін басшылыққа ала отырып жасақталған тәрбие жұмысының жоспары.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
23 Желтоқсан 2020
963
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Shape2 Shape1



















«РУХАНИ ЖАҢҒЫРУ» БАҒДАРЛАМАСЫН ІСКЕ АСЫРУ ЖАҒДАЙЫНДАҒЫ ТӘРБИЕНІҢ ТҰЖЫРЫМДАМАЛЫҚ НЕГІЗДЕРІН БАСШЫЛЫҚҚА АЛА ОТЫРЫП,

АҚББ «№ 14 жалпы білім беру орта мектебі» КММ 2020-2021 оқу жылының

ҚАШЫҚТЫҚТАН ОҚЫТУ ФОРМАТЫНДАҒЫ

жылдық тәрбие жұмысының жоспары.









Тәрбиенің мақсаты:

Рухани байлықты, моральдық тазалықты, дене бітімін жетілдіруді, бәсекеге қабілеттілікті, прагматизмді, ұлттық сәйкестікті, білімнің табынуын, эволюциясы мен сана-сезімінің ашықтығын, әлеуметтік рөлдердің жүйесін толықтай орындауға қабілетті, XXI ғасырдың лайықты өмірін қалыптастыруға қабілетті жан-жақты және үйлесімді дамыған тұлғаны тәрбиелеу.


Тәрбиенің міндеттері:

1) ұлттық және жалпы адамзаттық құндылықтар, ғылым және практикалық жетістіктер негізінде тұлғаның дамуы мен құруды қалыптастыруға бағытталған сапалы білім алу үшін қажетті жағдайларды жасау;

2) жеке тұлғаның шығармашылық, рухани және дене бітімдік қабілеттерін дамыту, моральды, салауатты өмір салтын нығайту негіздерін қалыптастыру, жеке тұлғаны дамыту, сыни ойлау және функционалдық сауаттылықты (компьютерлік, цифрлық, математикалық, жаратылыстану, оқу сауаттылығын) дамыту үшін жағдай жасауда өзбетінше шешім қабылдау проблемалары арқылы интеллектіні байыту;

3) Қазақстан Республикасының Отанға деген махаббатын, азаматтылықты және отансүйгіштікті тәрбиелеу, мемлекеттік символдар мен ұлттық дәстүрлерге деген құрмет, кез келген конституцияға және қоғамға қарсы жағдайларда қарсылық таныту;

4) еліміздің қоғамдық-саяси, экономикалық және мәдени өміріне қатысу қажеттілігін, тұлғаның өз құқығын және міндетін сезінуді қалыптасытру;

5) отандық және әлемдік мәдениет жетістіктеріне қосылу; қазақ халқының және басқа да халықтардың тарихын, салт-дәстүрін зерттеу; мемлекеттік, ресми және шет тілдерін білу;

6) психологиялық-педагогикалық құзыреттілікті және ата-аналардың бала тәрбиесіне деген жауапкершілігін арттыру, жастарды дені сау отбасын құруға даярлау, отбасы институтын нығайтуда саналы атсалысу;

7) әлеуметтік маңызы бар балалық, отбасылық және ата-аналық бастамаларды, балалардың қоғамдық бірлестіктерінің қызметін дамыту және қолдау;

8) тұлғаның экономикалық ойлауын дамыту және кәсіби қалыптасуға саналы қатынасын және өзін-өзі жетілдіруге; табиғатты сақтауда белсенді азаматтық жағдайды; экологиялық сауаттылықты және мәдениетті ұстану;

9) бала тәрбиесінде жалпы және қосымша білім беру жүйесінің рөлін арттыру; сондай-ақ, денешынықтыру және спорт, мәдениет саласындағы ұйымдар қызметінің тиімділігін арттыру;

10) бала тәрбиесі саласындағы ғылыми зерттеулердің сапасын арттыру;

11) балалардың ақпараттық қауіпсіздік деңгейін арттыру.


Тәрбие қағидаттары:

Тәрбие міндеттерін шешу барысында келесі қағидаттары мақсатты түрде пайдаланған дұрыс: табиғат сәйкестігі қағидаты, гуманизация қағидаты, үздіксіздік қағидаты, мәдени сәйкестік қағидаты, этникалық қағидаты, қызметтегі және қызмет арқылы тәрбие қағидаты, субъективтік қағидаты, педагогикалық қарым-қатынасты дербестендіру қағидаты, полисубъектілік қағидаты, диалогтілік қағидаты, белсенділік қағидаты принципі, талаптылығы жоғары тұлғаны құрметтеу қағидаты, жетістікті қамтамасыз ету қағидаты принципі, позитивке сүйену қағидаты, білім алушылардың кері және жеке ерекшеліктерін есепке алу қағидаты принципі, ұжымда және ұжым арқылы тәрбиелеу қағидаты, тәрбие әрекеті өмірмен және өнеркәсіптік практикамен байланысының бірлік қағидаты, балалардың өмірін эстетизациялау қағидаты, оқушылардың бастамасы мен тәуелсіздігінің дамуымен педагогикалық басқаруды біріктіру қағидаты, жалпыға ортақ адами құндылықтардың қағидаты, білім берудің рухани-адамгершілік дәстүрлері мен ұлттық және әлемдік мәдениеттің нормаларына негізделуі керек екендігін көрсетеді.






Тәрбиенің негізгі мазмұнын жаңартудың басым бағыттары


«Рухани жаңғыру» бағдарламасының әр бағыты қоғамдық сананы жаңғыртудың барлық негізгі бағыттарын ескере отырып жүзеге асырылады.

1.Жаңа қазақстандық патриотизм мен азаматтыққа тәрбиелеу, құқықтық тәрбиелеу.

Мақсаты: патриот пен азаматтың Отанға ұтымды және эмоционалды қатынасы, мемлекеттің және қоғамның заңдарын ұғыну мен сақтау, саяси, құқықтық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңсыздыққа қарсы тұру, баланың және жасөспірім ортасындағы зорлық-зомбылыққа қарсы тұруға дайын ұлтжанды азамат қалыптастыру.

2.Рухани-танымдық тәрбие.

Мақсаты: адамның рухани, моральдық-этикалық қағидаттарын, оның адамгершілік құндылықтарына және қазақстандық қоғамның әдет-ғұрыптарына сәйкес келетін рухани-адамгершілік қасиеттері мен көзқарастарын жандандыру туралы «Рухани жаңғырудың» құндылық негіздерін терең түсінуді қалыптастыру.

3.Ұлттық тәрбие.

Мақсаты: тұлғаны жалпы адамзаттық және ұлттық құндылықтарға бағыттау, туған және мемлекеттік тілге, қазақ халқының мәдениетіне, этносына және Қазақстан Республикасындағы этникалық топтарға құрмет көрсету.

4.Отбасылық тәрбие.

Мақсаты: ата-аналарды тәрбиелеу, олардың психологиялық-педагогикалық біліктілігін көтеру және балаларды тәрбиелеу бойынша жауапкершіліктерін арттыру.

5.Еңбек, экономикалық және экологиялық тәрбие.

Мақсаты: кәсіби өзін-өзі анықтауға, адамның экономикалық ой-өрісін және экологиялық мәдениетін дамытуға деген саналы қатынасты қалыптастыру.

6.Көпмәдениетті және көркем-эстетикалық тәрбие.

Мақсаты: жалпы мәдени мінез-құлық дағдыларын қалыптастыру, тұлғаның тәрбиеге дайындығын дамыту, меңгеру, өнердегі эстетикалық нысандардың бағасы, білім беру ұйымдарында көпмәдениетті ортаны құру.

7.Зияткерлік тәрбие, ақпараттық мәдениетті тәрбиелеу.

Мақсаты: әр адамның интеллектуалды мүмкіндіктерін, көшбасшылық қабілеті мен дарындылығын, сондай-ақ ақпараттық мәдениетінің дамуын қамтамасыз ететін мотивациялық кеңістікті қалыптастыру.

8.Дене тәрбиесі, салауатты өмір салты.

Мақсаты:салауатты өмір салты дағдыларын табысты қалыптастыру, дене және психологиялық денсаулықты сақтау, денсаулыққа зиян келтіретін факторларды анықтай білу үшін кеңістік құру.





Әкімшілікпен жұмыс

Уақыты

Педагогикалық кеңес

Өндірістік кеңес

Директор жанындағы отырыс

Алдын-алу кеңесі

1

Тамыз



Жылдық тәрбие жұмысын бекіту.

Бижанова Г.С.

Алдын-алу кеңесінің мүшелерін сайлау. Мектеп инспекторымен бірлескен жұмыс жоспарын бекіту.

Жилгелдиева А.У.

2

Қараша


Мектепшілік және ІІБ-де тұрған оқушылармен профилактикалық жұмыс жүргізу.

Жилгелдиева А.У.

«Жас ұлан» ұйымының жұмысы.

Орысбай А.


Мектепшілік және ІІБ-де тұрған оқушылармен профилактикалық жұмыс жүргізу.

Жилгелдиева А.У.

3

Қаңтар


«Күнделік –оқушы айнасы»

2-11 сыныптардың күнделіктерінің жүргізілу барысы.

ДТЖО

Тәлімгер

Психологтар

Сынып жетекшілердің сынып сағаттарының өтілу барысы.

Бижанова Г.С.

Жилгелдиева А.У.


«Хиджаб» киетін және намаз оқитын оқушылармен жұмыстар жүргізу. Жилгелдиева А.У.

Психологтар

4

Ақпан


Мектеп оқушыларының формасының сақталуы, сынып жетекшілердің жұмысы.

Жилгелдиева А.У.


Сынып жетекшілерден түскен өтініштерді талқылау.

Жилгелдиева А.У.

5

Мамыр


Сынып жетекшілердің сынып сағаттарының өтілу барысы.

Бижанова Г.С.

Жилгелдиева А.У.



«Суицидтік мінез құлықтарды анықтап, алдын алу жұмыстарын жүргізу.

Психологтар





Сынып жетекшілермен жұмыс

Уақыты

Озат тәжірибе

Іс-шаралар



зерттеу

жинақтау

тарату

семинар

отырыс

әдістемелік көмек

байқау сайыс

1

Қыркүйек





І отырыс: 1.«РУХАНИ ЖАҢҒЫРУ» БАҒДАРЛАМАСЫН ІСКЕ АСЫРУ ЖАҒДАЙЫНДАҒЫ ТӘРБИЕНІҢ ТҰЖЫРЫМДАМАЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ. І жарты жылдық тәрбие жұмыстарын жоспарын жасақтау,бекіту, тарату. 2.Сынып жетекшілердің 8 бағыт бойынша тәрбие жұмысын талқылау, жоспарлау.

ZOOM платформасы

Жас сынып жетекшілерге әдістемелік көмек.

Сынып жетекшілердің БАҚ –қа мақала жариялауын жоспарлау. (Жыл бойы)


2

Қазан











Жас сынып жетекшілерді курстарға жіберу. (Жыл бойы)


3

Қараша





Сынып жетекшілердің ашық тәрбие сағаттарына қатысу.

ZOOM платформасы


Тәжирибелі сынып жетекшілердің ашық тәрбие сағаттарына жас сынып жетекшілерді қатыстыру.

ZOOM платформасы







4

Желтоқсан





ІІ отырыс: 1.Сынып жетекшілердің І жарты жылдық бойынша сынып сағатының жүрісін талқылау.

2. Мектеп оқушыларының формасының сақталуы, сынып жетекшілердің жұмысы.



5

Қаңтар





ІІІ отырыс: 1.«РУХАНИ ЖАҢҒЫРУ» БАҒДАРЛАМАСЫН ІСКЕ АСЫРУ ЖАҒДАЙЫНДАҒЫ ТӘРБИЕНІҢ ТҰЖЫРЫМДАМАЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ. ІІ жарты жылдық тәрбие жұмыстарын жоспарын жасақтау,бекіту, тарату.


2. Мектепшілік және ІІБ-де тұрған оқушылармен профилактикалық жұмыс жүргізу тәсілдері.


Сынып жетекшілердің БАҚ –қа мақала жариялауын жоспарлау. (Жыл бойы)

Мектепішілік «Сынып жетекші-2020» байқауын ұйымдастыру.

6

Ақпан






Жас сынып жетекшілерді курстарға жіберу. (Жыл бойы)




Қалалық «Сынып жетекші-2020» байқауына қатысу.

7

Наурыз





ІV отырыс: 1.«Қиын қиынға бейім оқушылар туралы» баяндама.

2. «Хиджаб» киетін және намаз оқитын оқушылармен жүргізілген жұмыстарды талқылау




8

Сәуір












Тәжирибелі сынып жетекшілердің ашық тәрбие сағаттарына жас сынып жетекшілерді қатыстыру.



9

Мамыр






V отырыс: 1. Сынып жетекшілердің ІІ жарты жылдық жұмысын және жылдық жұмысты қорытындылау,талқылау.

2. Оқушылардың жазғы демалысын ұйымдастыру, есеп тапсыру.


Жас сынып жетекшілердің жұмысын талқылау.










ҚЫРКҮЙЕК

Белгіленген мақсаттарға жету деңгейін өлшеудің критерийлері

Іс-шараның мазмұны

Жұмыс түрі

Мерзімі

Өткізілі формасысы

Жауапты тұлғалар

І бағыт. Жаңа қазақстандық патриотизм мен азаматтыққа тәрбиелеу, құқықтық тәрбиелеу.

Мақсаты: патриот пен азаматтың Отанға ұтымды және эмоционалды қатынасы, мемлекеттің және қоғамның заңдарын ұғыну мен сақтау, саяси, құқықтық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңсыздыққа қарсы тұру, баланың және жасөспірім ортасындағы зорлық-зомбылыққа қарсы тұруға дайын ұлтжанды азамат қалыптастыру.

Бәсекеге қабілеттілік


1 қыркүйек Білім күніне арналған

«Саналы ұрпақ - жарқын болашақ» мерекесін және азаматтық және Конституция патриоттық сабағы

Салтанатты жиын, азаматтық пен патриоттық сабағы

01.09. 2020

Қашықтықтан

ZOOM платформасы


ДТЖО

Тәлімгер.

1-11- сынып жетекшілері

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!