Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Тәрбиелеу-білім беру процесінің циклограммасы

    Білім беру ұйымы 27 ОМГ

    Мектепалды даярлық О «а» сыныбы

    Балалардың жасы 5 жас

    Жоспардың құрылу кезеңі 1-апта01 –5 сәуір 2023-2024 оқу жылы



    Күнтәртібі

    Дүйсенбі

    Сейсенбі

    Сәрсенбі

    Бейсенбі

    Жұма


    Балаларды қабылдау

    Балаларды көтеріңкі көңіл-күймен қарсы алу. Балалар үшін жайлы жағдай жасау. Балаларға тәрбиешінің толық аты - жөнін атап сәлемдесуді үйрету. Баланың бүгінгі көңіл күйі, оны не қызықтыратыны туралы сұрау, баланы жеке пікірін білдіруге тарту, бүгінгі ауа райы туралы балалардың ойын білу


    Ата-аналармен немесе баланың басқа заңды өкілдерімен кеңес , әңгімелесу


    Ата-аналармен әңгіме:

    Балалардың тазалығы жөнінде кеңес беру


    Ата-аналармен әңгіме: Ата- аналарға балаларын ертеңгілік жаттығуға үлгертіп алып келулерін ескерту.


    Ата-аналармен әңгіме:

    Балалардың жетістік пен дәрежесі үшін емес, сол қалпында сөзсіз қабылдап жақсы көретініңізді сездіріңіз.

    Ата-аналармен әңгіме:

    Ата-аналарға балаларды тамақтарын тауысып жеуге үйретулерін ескерту.

    Ата-аналармен әңгіме:

    Ата-аналарға балаларды тамақтарын тауысып жеуге үйретулерін ескерту


    Балалардың дербес әрекеті (аз қимылды ойындар, үстел үсті ойындары, бейнелеу іс- әрекеті, кітаптарды қарау және басқалар)

    «Құрымдалған ойын»

    «Дұрыс көрсет, ажырат»

    Мақсаты: Балалардың тағамдар мен ыдыстар туралы біледі, олардың атауларын айта алады.


    «Құрымдалған ойын»

    «Өзім және отбасым»

    Мақсаты: Отбасындағы қарым - қатынас мәдениеті туралы айта алады бақытты жанұяның қандай болу керектігін кеңінен түсінеді.


    «Құрымдалған ойын»

    «Мамандықтың бәрі жақсы»

    Мақсаты: балалар әр түрлі мамандық иелерін біледі.


    «Құрымдалған ойын»

    «Бұны қай кезде киеді?»

    Мақсаты: әр жыл мезгілінде қандай киімдер киетінін баяндай алады.


    «Құрымдалған ойын»

    Бақша да ма,бау да ма?

    Мақсаты: Жемістер мен көкөністерді ажырата алады.



    Ұйымдастырылған іс-әрекетке дайындық (бұдан әрі-ҰІӘ)

    «Психомоторлық жаттығу»

    Көздеріңді ашыңдар,
    Кірпіктеріңді көтеріңдер.
    Беттеріңді жеңіл қимылмен сипаңдар,
    Бір - біріңе жымиыңдар,
    Бастарыңды оңға, солға бұрылыңдар,
    Ауаны жұтыңдар, содан соң жіберіңдер.  

    «Психомоторлық жаттығу»

    «Күлімдеген күн»

    Күн күлімдеп нұр төкті,

    Жақсы сөздер нұр септі,

    Еске сақтап кеңесті,

    Кел,қосылып айтайық бір-бірімізге..


    «Психомоторлық жаттығу»

    «Табиғатпен үндестік»

    Шеңбер бойлап жүремiз,

    Әр гүлге көңiл бөлемiз.

    Сұлулық пеп махаббатты

    Сезiнiп өмiр сүремiз.

    «Психомоторлық жаттығу»

    «Біз әдепті баламыз»

    Әдеп сақтап әманда,

    Әрбiр адал адамға.

    Жасасаң бiр қамқорлық,

    Қайтарады саған да.

    «Психомоторлық жаттығу»

    Көңілденіп күленіп,
    Бақытты боп жүремін.
    Бәрін біліп алатын,
    Мен ақылды баламын.


    Мектепке дейінгі ұйым кестесі бойынша ҰІӘ


    1 - ұйымдастырылған іс-әрекет


    1.Дене шынықтыру

    Міндеті: - Допты жоғары, жіптің үстінен лақтыру және екі қолымен, бір қолымен (оң және сол қолын алмастыру) қағып алу.

    Мақсаты Көлбеу тақтайға жүгіріп шығу, түсу, биіктегі салмақ түсіру, тірелу нүктесінде тепе-теңдік сақтауға дағдыландыру

    Қимыл-қозғалыс ойыны: «Аңшылар мен қояндар»

    Қозғалып бара жатқан нысананы «ату» кезіндегі қауіпсіздік ережелерін еске салады.Ойыншылар «аңшылар» мен «қояндарға» бөлінеді. «Аңшылар» сызықтың сыртына тұрады, ал «қояндар» сызықтардың ортасына тұрады. «Аңшылар» доппен «қояндарды» атып алуға тырысады. «Оқ тиген» қояндар ойыннан шығады. Барлық қояндарды атып алған соң командалар орнын ауыстырады

    2.Сөйлеуді дамыту

    Міндеті: Негізгі ойды дұрыс жеткізе білу, монологты байланыстырып құра білу, әңгімені бірізді айту

    Мақсаты Балаларды ертегіні рөлдерге бөліп сахналату арқылы әртістік қабілеттерін дамыту. -Күшік пен мысық ертегісін есімізге түсірейік.

    –Енді осы ертегіні рөлдерге бөліп сахналайық(атрибуттарын кигізу).

    Марғау мысықтың баласы екенін түсіндіреді.

    Дидактикалық ойын: «Ертегі кейіпкерлерін тауып жүрісін сал». Ойын шарты: Ертегі кейіпкерлерінің жүрісін салады.

    3. Қазақ тілі

    Міндеті: Қазақ тіліндегі сөздер мен сөйлемдерді түсініп және күнделікті өмірде қолдана білуге үйрету

    Мақсаты өз іс-әрекеттерін айта алуға үйрету.

    Арман мен Сәуле диалог жүргізеді.

    – Сәуле, сен таңертең не істейсің?

    – Мен таңертең тұрамын.

    – Таң-ер-тең- ң тұ-ұ-ұ-ра-мын. Таңертең тұрамын (айнамен жұмыс).

    – Бе-ті-і-ім-ді-і-і жуа-мын – бетімді жуамын.

    – Ті-с-і-і-ім-ді-і-і та-за-лай-мын – тісімді тазалаймын.

    – Ша-шым-ды та-рай-мын – шашымды тараймын.

    – Жат-ты- ғу жа-сай-мын - жаттығу жасаймын.

    – Ки-і-м-і-і-м-д-і-і-і ки-е-мі-і-і-н – киімімді киемін.

    – Содан кейін анаммен балабақшаға барамың.

    Балалар қуыршақтардың (педагогтің) соңынан сөздер мен сөйлемдерді қайталайды.

    Сөздік ойын: «Жалғасын тап». Үлестірмелі материалдардың көмегімен сөйлемді толықтырады.

    Таңертең ... (тұрамын).

    Бетімді ... (жуамын).

    Тісімді ... (тазалаймын).

    4. Қоршаған орта

    Міндеті: Осы мезгілдерге тән маусымдық құбылыстармен таныстыру.

    Мақсаты: қыс және көктем мезгілдеріне тән белгілермен таныстыру; екі мезгілдің белгілері арасындағы айырмашылықты ажарата білу. Қыста ең қысқа түн, ең ұзақ күн болады. Күн өте жоғары көтерілмейді, сондықтан жер

    бетін аз қыздырады. Аспанды үнемі сұр бұлт басып, күннің көзі көрінбейді. Ағаштарды, жербетін аппақ қар басып қалады. Кейде қатты боран қарды ұйтқытып, ақтүтек болады. Өзенкөлдердің бетін қалың мұз басады да, балықтар судың түбіне қарай кетеді. Жәндіктер мүлдем көрінбейді. – Далада қар еріп жатыр. Аспан ашық. Ағаштарда бүршік пайда болды. Алғашқы гүлдер шыға бастады.Құстар дауысының фонограммасы тыңдалады.

    Дауысқа арналған «Құстар» ойын-жаттығуы жүргізіледі. Педагог балаларға әдемі, тыныш музыкаға құстар сияқты айналуды ұсынады. Балалардан күзде құстарды қалай шығарып

    салғандарын сұрайды. Енді олар біздің жерімізге қайта оралды. Ағаштар жапырақ жайып,гүл аша бастады. Айналада күнде қылтиып жаңа гүлдер шыға бастайды.

    «Алаңқайдағы гүлдер» ойыны.


    1.Сауат ашу негіздері

    Міндеті: -Сөйлем туралы бастапқы түсініктерді қалыптастыру.

    Мақсаты:өткен тақырыптарды пысықтау.

    Дидактикалық ойын: «Орамал тастамақ».

    Педагог дыбысты айтып, бір баланың үстеліне орамал тастайды. Бала сол дыбысқа сөз

    ойлап тауып, қайта педагогке лақтыруы керек. Мысалы: «а» алма, «о» оқ, «а» алқа «д» доп, «б» балық, «ж» жапалақ, «с»сағыз, «ррауғаш, «у» уық, «к» кілем , «т» тарақ, «қ» қызылша, «ш» шырша, «а» асқабақ, «к» картоп,«о» ожау, «ж» жаңбыр, «ш» шапалақ, «е» елік, «н» нағашы, «г» Гүлмира, «ш» шалғы, «щ»щетка, «з» зымыран, «ф» фабрика, «ы» ыдыстар, «п» парта, «л» лақ, «э» элеватор т.б.

    2. Музыка

    Міндеті: - Музыкалық мәнерлілік құралдары мен сипатын егжей-тегжейлі ажырату қабілетін дамыт

    Мақсаты Балалардың қазақтың ұлттық ойынына деген қызығушылықтарын арттыру. Музыка тыңдау:

    «Ақ сиса» (Жаяу Мұса)

    Ән айту:

    «Наурыз тойы» (Т. Мұратов)

    «Көктем» (Д. Гусинцев) Музыкалық-ырғақтық қимылдар:«Аюлар биі» (Е. Тиличеева) Билер: «Қамажай» х.ә. (өңдеген Н. Меңдіғалиев) Ойындар, хороводтар:

    «Үйшік» (В. Витлин)

    Музыкалық аспапта ойнау:

    «Сәулем-ай» қазақтың х.ә.

    (өңдеген Б. Дәлденбай)

    3.Математика негіздері

    Міндеті: жоғары, төмен, оң жақ, сол жақ, ортада терминдерді пайдалануға

    жаттықтыру.

    Мақсаты: кеңістікте орналасуы туралы білімін қалыптастыру.Қызық ойын:«Педагогтің үстелінің алдына тұр, тура жүр, шкафқа жақында, ондағы қорапта ойыншық жатыр». Оқуды жалғастырады: «терезеге жақында,сол жаққа бұрыл, перденің артында қуыршақ бар».

    терезеге жақындап, солға бұрылып, перденің артындағы қуыршақты табады.«Не өзгерді?» ойыныПедагогтың үстелінде бірнеше зат жатыр. Балалар бір-біріне қатысты заттардың қалай

    орналасқанын есте сақтайды. Содан кейін олар көзін жұмады, осы кезде педагог бір

    немесе екі заттың орындарын ауыстырады. Балалар көзін ашып, қандай өзгерістер

    болғанын, заттар бұрын қайда тұрғанын және қазіргі тұрған жерін айтады.Мысалы, қоян мысықтың оң жағында тұрды, ал қазір оның оң жағында тұр, т.б.

    4. Қазақ тілі

    Міндеті - Қазақ халқының тұрмыстық заттарымен таныстыру

    Мақсаты сөздік қорларын жаңа сөздермен толықтыру, ұлттық ыдыстардың атауымен таныстыру

    Ойын: «Сиқырлы қоржын».

    (Ішінде кесе, қасық, тәрелке).

    Балалар таныс заттарды атайды, сұрақтарға жауап береді.

    Қандай кесе? Неше кесе? Түсі қандай? Қандай қасық? Қандай тәрелке? (Үлкен, кішкентай).Қоржынның екінші жағынан ұлттық ыдыстарды алып, жаңа сөздермен таныстыру, ұлттық ыдыстар туралы қысқаша мағлұмат беру.

    – Мынау – торсық.

    – Мынау не? (Жеке-жеке «торсық» сөзін дұрыс айтып жаттығып, естеріне сақтайды).

    – Торсық теріден жасалады.

    – Торсық неден жасалады?

    – Торсық теріден жасалады.

    – Мынау – тостаған.

    – Мынау не?

    – Мынау – тостаған.

    – Мынау қандай тостаған? (Үлкен, кішкентай).

    – Тостағанмен қымыз, айран ішеді.

    – Тостағанмен не ішеді?

    – Тостағанмен қымыз, айран ішеді.

    – Тостаған ағаштан жасалған.

    – Тостаған неден жасалған?

    – Тостаған ағаштан жасалған.

    – Мынау – ожау.

    – Мынау не?

    – Мынау – ожау.

    – Мынау – ұлттық ыдыстар.

    – Мыналар – нелер?

    – Мынау – ұлттық ыдыстар.

    Балалар сөздерді және сөйлемдерді тыңдап, қайталайды.

    – Тостаған, торсық сөздеріндегі бірінші дыбыс қандай?

    «Т» дыбысынан басталатын сөздер айтыңдаршы. (Табақ, тауық, тәрелке, тышқан, түлкі,

    Қима материалдармен жұмыс. Сөздерді бекітуге ойын: «Менде, сенде...». Балалар алдарындағы суреттерін атап, көршісінде ненің суреті екенін сұрайды. Мысалы: Менде тостаған. Сенде не?

    1.Дене шынықтыру

    Міндеті:. Допты бір қатарға қойылған заттардың арасымен домалату

    Мақсаты - Заттардың арасымен дұрыс жүгіруді жалғастыру. Өз денесін басқаруды, арқаннан ұстап салбырап тұруды, ептілік, өз бетімен әрекет ету, күштілікті дамыту.Текшелер мен сырық (ұзын ағаштармен) орындалатын негізгі қимылдарды орындау.

    Қауіпсіздік ережелерін еске саламыз: бір-біріне қарама-қарсы жүруге болмайды.

    Секірулер: сырықты жалғыз аяқпен секіріп, ілгері қарай айналып жүру. Секіргенде аяқтың басымен итеріліп, аяқтың басына қайта түсу.

    2.Сауат ашу негіздері

    Міндеті:-Сөйлем туралы алған білімдерін пысықтау

    Мақсаты сөйлем туралы алған білімдерін пысықтауДидактикалық жаттығу: «Сөйлемге қажетті сөзді қос»– Мен сендерге бір сөзі етпейтін сөйлем айтамын, ал сендер сөйлем дұрыс құрылуүшін, мағынасы бойынша келетін сөз қосуларың керек.Мысалы:Əкем балғамен шегені ... (шегеледі).Əжем шұлық ... (тоқыды).

    Көбелек гүлге ... (қонды).

    Бағдаршамда қызыл түс ... (жанды).Құрылысшы кірпіш ... (қалады).

    Дəрігер науқасты (емдеді).

    Атам газет ... (оқыды).

    Балалар далада .(ойнады).

    Əпкем ыдысты ... (жуды).

    Ағай күй ... (тартты).

    3.Математика негіздері

    Міндеті: геометриялық денелерді тануды және атауды бекіту.

    Мақсаты: қоршаған ортадан геометриялық пішіндегі заттарды табуды қалыптсатыру.

    Ойын жағдаяты: Әлия мен Сырым балаларды геометриялық пішіндер еліне саяхатқа шақырады. Геометриялық елдің барлық жерінде геометриялық пішіндер бар. Көздерін жұмып, 10-ға дейін санайды.Көздерін ашады.

    «Затты тап» ойынын ойнайды. Балалар санамақ арқылы топтарғабөлінеді, топтарда талқылап, геометриялық денелерге ұқсайтын заттарды атайды. Әрбірдұрыс жауап үшін фишка алады.

    Жинақтағы геометриялық денелерді кезек-кезек көрсетіп, қандай заттардың оларға

    ұқсайтыны (осындай пішінге ие) туралы сұрайды. Фишкаларды ең көп жинаған топ

    жеңімпаз атанады.

    4.Сөйлеуді дамыту

    Міндеті: - Бақылаулар мен суреттер бойынша сипаттау және хабарлау әңгімелерін құрастыру

    Мақсаты . Ертегіні мазмұны бойынша әңгімелету.Ертегі: «Қасқыр мен түлкі»

    (Педагог «Қасқыр мен түлкі» ертегісін оқып береді. Мазмұнын айтып түсіндіреді. Сонан соң ұл балаларға қасқырдың, қыздарға түлкінің сөзін қайталауды ұсынады).

    Ертеде бір Қасқыр мен Түлкі дос болыпты. Екеуі келе жатып жол үстінен бір кесек ет көреді. Екеуінің де жегісі келіпті.

    Қасқыр Түлкіге:

    –Сен жей ғой, досым, – депті. Түлкі арсалаңдап:

    –Менің аузым ораза ғой, сен-ақ жей ғой, – депті.

    Қасқыр етті жейін деп тұмсығын соза бергенде мойнын қақпан қауып алып, ет ұшып кетіпті. Түлкі етті қағып алып жеп қойыпты.

    Қасқыр:

    –Ей, досым-ау, сенің аузың ораза емес пе еді? – десе, Түлкі:

    –Оразам сенің мойныңа түсті ғой, – деп зыта жөнеліпті

    1.Дене шынықтыру

    Міндеті: - Допты қабырғаға лақтыру және екі қолымен қағып алу.

    Мақсаты Заттардың арасымен дұрыс жүгіруді жалғастыру. Өз денесін басқаруды, арқаннан ұстап салбырап тұруды, ептілік, өз бетімен әрекет ету, күштілікті дамыту. «Ең сақ кім екен?»Текшелерге көтеріп қойылған сырықтардың астынантүрлі әдіспен (шынтақтап жорғалап, еңбектеп, шалқалап жатып) залдың бір жағынан екінші жағына дейін өту.Түрлі әдіспен (шынтақтап жорғалап, еңбектеп, шалқалап жатып) залдың бір жағынан екінші жағына дейін өтеді. Сырықтың биіктігіне қарай тиімді әдісті таңдайды.2.Сауат ашу негіздері

    Міндеті:Сөйлем құрау жəне сөйлемді толықтыру, өз ойларын толық жеткізе білу дағдыларын жетілдіру

    Мақсаты сөйлем туралы алған білімдерін пысықтау

    Дидактикалық ойын: «Сөйлемді толықтыр»

    Мақсаты: Сурет бойынша сөйлемдерді құрауға, жай сөйлемдерді толықтыруға үйрету.Көрнекілігі: «Аулада» тақырыбында

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Нұртазаева Мақпал Таңатқызы
    08 Сәуір 2024
    287
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    С дыбысы мен әрпі

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    С дыбысы мен әрпі

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Мектеп алды даярлық сыныптарының ашық сабағы мұнда көп әдіс -тәсілдермен сабақ өтілген дайын тапсырмалар бар.
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Тәрбиелеу-білім беру процесінің циклограммасы

    Білім беру ұйымы 27 ОМГ

    Мектепалды даярлық О «а» сыныбы

    Балалардың жасы 5 жас

    Жоспардың құрылу кезеңі 1-апта01 –5 сәуір 2023-2024 оқу жылы



    Күнтәртібі

    Дүйсенбі

    Сейсенбі

    Сәрсенбі

    Бейсенбі

    Жұма


    Балаларды қабылдау

    Балаларды көтеріңкі көңіл-күймен қарсы алу. Балалар үшін жайлы жағдай жасау. Балаларға тәрбиешінің толық аты - жөнін атап сәлемдесуді үйрету. Баланың бүгінгі көңіл күйі, оны не қызықтыратыны туралы сұрау, баланы жеке пікірін білдіруге тарту, бүгінгі ауа райы туралы балалардың ойын білу


    Ата-аналармен немесе баланың басқа заңды өкілдерімен кеңес , әңгімелесу


    Ата-аналармен әңгіме:

    Балалардың тазалығы жөнінде кеңес беру


    Ата-аналармен әңгіме: Ата- аналарға балаларын ертеңгілік жаттығуға үлгертіп алып келулерін ескерту.


    Ата-аналармен әңгіме:

    Балалардың жетістік пен дәрежесі үшін емес, сол қалпында сөзсіз қабылдап жақсы көретініңізді сездіріңіз.

    Ата-аналармен әңгіме:

    Ата-аналарға балаларды тамақтарын тауысып жеуге үйретулерін ескерту.

    Ата-аналармен әңгіме:

    Ата-аналарға балаларды тамақтарын тауысып жеуге үйретулерін ескерту


    Балалардың дербес әрекеті (аз қимылды ойындар, үстел үсті ойындары, бейнелеу іс- әрекеті, кітаптарды қарау және басқалар)

    «Құрымдалған ойын»

    «Дұрыс көрсет, ажырат»

    Мақсаты: Балалардың тағамдар мен ыдыстар туралы біледі, олардың атауларын айта алады.


    «Құрымдалған ойын»

    «Өзім және отбасым»

    Мақсаты: Отбасындағы қарым - қатынас мәдениеті туралы айта алады бақытты жанұяның қандай болу керектігін кеңінен түсінеді.


    «Құрымдалған ойын»

    «Мамандықтың бәрі жақсы»

    Мақсаты: балалар әр түрлі мамандық иелерін біледі.


    «Құрымдалған ойын»

    «Бұны қай кезде киеді?»

    Мақсаты: әр жыл мезгілінде қандай киімдер киетінін баяндай алады.


    «Құрымдалған ойын»

    Бақша да ма,бау да ма?

    Мақсаты: Жемістер мен көкөністерді ажырата алады.



    Ұйымдастырылған іс-әрекетке дайындық (бұдан әрі-ҰІӘ)

    «Психомоторлық жаттығу»

    Көздеріңді ашыңдар,
    Кірпіктеріңді көтеріңдер.
    Беттеріңді жеңіл қимылмен сипаңдар,
    Бір - біріңе жымиыңдар,
    Бастарыңды оңға, солға бұрылыңдар,
    Ауаны жұтыңдар, содан соң жіберіңдер.  

    «Психомоторлық жаттығу»

    «Күлімдеген күн»

    Күн күлімдеп нұр төкті,

    Жақсы сөздер нұр септі,

    Еске сақтап кеңесті,

    Кел,қосылып айтайық бір-бірімізге..


    «Психомоторлық жаттығу»

    «Табиғатпен үндестік»

    Шеңбер бойлап жүремiз,

    Әр гүлге көңiл бөлемiз.

    Сұлулық пеп махаббатты

    Сезiнiп өмiр сүремiз.

    «Психомоторлық жаттығу»

    «Біз әдепті баламыз»

    Әдеп сақтап әманда,

    Әрбiр адал адамға.

    Жасасаң бiр қамқорлық,

    Қайтарады саған да.

    «Психомоторлық жаттығу»

    Көңілденіп күленіп,
    Бақытты боп жүремін.
    Бәрін біліп алатын,
    Мен ақылды баламын.


    Мектепке дейінгі ұйым кестесі бойынша ҰІӘ


    1 - ұйымдастырылған іс-әрекет


    1.Дене шынықтыру

    Міндеті: - Допты жоғары, жіптің үстінен лақтыру және екі қолымен, бір қолымен (оң және сол қолын алмастыру) қағып алу.

    Мақсаты Көлбеу тақтайға жүгіріп шығу, түсу, биіктегі салмақ түсіру, тірелу нүктесінде тепе-теңдік сақтауға дағдыландыру

    Қимыл-қозғалыс ойыны: «Аңшылар мен қояндар»

    Қозғалып бара жатқан нысананы «ату» кезіндегі қауіпсіздік ережелерін еске салады.Ойыншылар «аңшылар» мен «қояндарға» бөлінеді. «Аңшылар» сызықтың сыртына тұрады, ал «қояндар» сызықтардың ортасына тұрады. «Аңшылар» доппен «қояндарды» атып алуға тырысады. «Оқ тиген» қояндар ойыннан шығады. Барлық қояндарды атып алған соң командалар орнын ауыстырады

    2.Сөйлеуді дамыту

    Міндеті: Негізгі ойды дұрыс жеткізе білу, монологты байланыстырып құра білу, әңгімені бірізді айту

    Мақсаты Балаларды ертегіні рөлдерге бөліп сахналату арқылы әртістік қабілеттерін дамыту. -Күшік пен мысық ертегісін есімізге түсірейік.

    –Енді осы ертегіні рөлдерге бөліп сахналайық(атрибуттарын кигізу).

    Марғау мысықтың баласы екенін түсіндіреді.

    Дидактикалық ойын: «Ертегі кейіпкерлерін тауып жүрісін сал». Ойын шарты: Ертегі кейіпкерлерінің жүрісін салады.

    3. Қазақ тілі

    Міндеті: Қазақ тіліндегі сөздер мен сөйлемдерді түсініп және күнделікті өмірде қолдана білуге үйрету

    Мақсаты өз іс-әрекеттерін айта алуға үйрету.

    Арман мен Сәуле диалог жүргізеді.

    – Сәуле, сен таңертең не істейсің?

    – Мен таңертең тұрамын.

    – Таң-ер-тең- ң тұ-ұ-ұ-ра-мын. Таңертең тұрамын (айнамен жұмыс).

    – Бе-ті-і-ім-ді-і-і жуа-мын – бетімді жуамын.

    – Ті-с-і-і-ім-ді-і-і та-за-лай-мын – тісімді тазалаймын.

    – Ша-шым-ды та-рай-мын – шашымды тараймын.

    – Жат-ты- ғу жа-сай-мын - жаттығу жасаймын.

    – Ки-і-м-і-і-м-д-і-і-і ки-е-мі-і-і-н – киімімді киемін.

    – Содан кейін анаммен балабақшаға барамың.

    Балалар қуыршақтардың (педагогтің) соңынан сөздер мен сөйлемдерді қайталайды.

    Сөздік ойын: «Жалғасын тап». Үлестірмелі материалдардың көмегімен сөйлемді толықтырады.

    Таңертең ... (тұрамын).

    Бетімді ... (жуамын).

    Тісімді ... (тазалаймын).

    4. Қоршаған орта

    Міндеті: Осы мезгілдерге тән маусымдық құбылыстармен таныстыру.

    Мақсаты: қыс және көктем мезгілдеріне тән белгілермен таныстыру; екі мезгілдің белгілері арасындағы айырмашылықты ажарата білу. Қыста ең қысқа түн, ең ұзақ күн болады. Күн өте жоғары көтерілмейді, сондықтан жер

    бетін аз қыздырады. Аспанды үнемі сұр бұлт басып, күннің көзі көрінбейді. Ағаштарды, жербетін аппақ қар басып қалады. Кейде қатты боран қарды ұйтқытып, ақтүтек болады. Өзенкөлдердің бетін қалың мұз басады да, балықтар судың түбіне қарай кетеді. Жәндіктер мүлдем көрінбейді. – Далада қар еріп жатыр. Аспан ашық. Ағаштарда бүршік пайда болды. Алғашқы гүлдер шыға бастады.Құстар дауысының фонограммасы тыңдалады.

    Дауысқа арналған «Құстар» ойын-жаттығуы жүргізіледі. Педагог балаларға әдемі, тыныш музыкаға құстар сияқты айналуды ұсынады. Балалардан күзде құстарды қалай шығарып

    салғандарын сұрайды. Енді олар біздің жерімізге қайта оралды. Ағаштар жапырақ жайып,гүл аша бастады. Айналада күнде қылтиып жаңа гүлдер шыға бастайды.

    «Алаңқайдағы гүлдер» ойыны.


    1.Сауат ашу негіздері

    Міндеті: -Сөйлем туралы бастапқы түсініктерді қалыптастыру.

    Мақсаты:өткен тақырыптарды пысықтау.

    Дидактикалық ойын: «Орамал тастамақ».

    Педагог дыбысты айтып, бір баланың үстеліне орамал тастайды. Бала сол дыбысқа сөз

    ойлап тауып, қайта педагогке лақтыруы керек. Мысалы: «а» алма, «о» оқ, «а» алқа «д» доп, «б» балық, «ж» жапалақ, «с»сағыз, «ррауғаш, «у» уық, «к» кілем , «т» тарақ, «қ» қызылша, «ш» шырша, «а» асқабақ, «к» картоп,«о» ожау, «ж» жаңбыр, «ш» шапалақ, «е» елік, «н» нағашы, «г» Гүлмира, «ш» шалғы, «щ»щетка, «з» зымыран, «ф» фабрика, «ы» ыдыстар, «п» парта, «л» лақ, «э» элеватор т.б.

    2. Музыка

    Міндеті: - Музыкалық мәнерлілік құралдары мен сипатын егжей-тегжейлі ажырату қабілетін дамыт

    Мақсаты Балалардың қазақтың ұлттық ойынына деген қызығушылықтарын арттыру. Музыка тыңдау:

    «Ақ сиса» (Жаяу Мұса)

    Ән айту:

    «Наурыз тойы» (Т. Мұратов)

    «Көктем» (Д. Гусинцев) Музыкалық-ырғақтық қимылдар:«Аюлар биі» (Е. Тиличеева) Билер: «Қамажай» х.ә. (өңдеген Н. Меңдіғалиев) Ойындар, хороводтар:

    «Үйшік» (В. Витлин)

    Музыкалық аспапта ойнау:

    «Сәулем-ай» қазақтың х.ә.

    (өңдеген Б. Дәлденбай)

    3.Математика негіздері

    Міндеті: жоғары, төмен, оң жақ, сол жақ, ортада терминдерді пайдалануға

    жаттықтыру.

    Мақсаты: кеңістікте орналасуы туралы білімін қалыптастыру.Қызық ойын:«Педагогтің үстелінің алдына тұр, тура жүр, шкафқа жақында, ондағы қорапта ойыншық жатыр». Оқуды жалғастырады: «терезеге жақында,сол жаққа бұрыл, перденің артында қуыршақ бар».

    терезеге жақындап, солға бұрылып, перденің артындағы қуыршақты табады.«Не өзгерді?» ойыныПедагогтың үстелінде бірнеше зат жатыр. Балалар бір-біріне қатысты заттардың қалай

    орналасқанын есте сақтайды. Содан кейін олар көзін жұмады, осы кезде педагог бір

    немесе екі заттың орындарын ауыстырады. Балалар көзін ашып, қандай өзгерістер

    болғанын, заттар бұрын қайда тұрғанын және қазіргі тұрған жерін айтады.Мысалы, қоян мысықтың оң жағында тұрды, ал қазір оның оң жағында тұр, т.б.

    4. Қазақ тілі

    Міндеті - Қазақ халқының тұрмыстық заттарымен таныстыру

    Мақсаты сөздік қорларын жаңа сөздермен толықтыру, ұлттық ыдыстардың атауымен таныстыру

    Ойын: «Сиқырлы қоржын».

    (Ішінде кесе, қасық, тәрелке).

    Балалар таныс заттарды атайды, сұрақтарға жауап береді.

    Қандай кесе? Неше кесе? Түсі қандай? Қандай қасық? Қандай тәрелке? (Үлкен, кішкентай).Қоржынның екінші жағынан ұлттық ыдыстарды алып, жаңа сөздермен таныстыру, ұлттық ыдыстар туралы қысқаша мағлұмат беру.

    – Мынау – торсық.

    – Мынау не? (Жеке-жеке «торсық» сөзін дұрыс айтып жаттығып, естеріне сақтайды).

    – Торсық теріден жасалады.

    – Торсық неден жасалады?

    – Торсық теріден жасалады.

    – Мынау – тостаған.

    – Мынау не?

    – Мынау – тостаған.

    – Мынау қандай тостаған? (Үлкен, кішкентай).

    – Тостағанмен қымыз, айран ішеді.

    – Тостағанмен не ішеді?

    – Тостағанмен қымыз, айран ішеді.

    – Тостаған ағаштан жасалған.

    – Тостаған неден жасалған?

    – Тостаған ағаштан жасалған.

    – Мынау – ожау.

    – Мынау не?

    – Мынау – ожау.

    – Мынау – ұлттық ыдыстар.

    – Мыналар – нелер?

    – Мынау – ұлттық ыдыстар.

    Балалар сөздерді және сөйлемдерді тыңдап, қайталайды.

    – Тостаған, торсық сөздеріндегі бірінші дыбыс қандай?

    «Т» дыбысынан басталатын сөздер айтыңдаршы. (Табақ, тауық, тәрелке, тышқан, түлкі,

    Қима материалдармен жұмыс. Сөздерді бекітуге ойын: «Менде, сенде...». Балалар алдарындағы суреттерін атап, көршісінде ненің суреті екенін сұрайды. Мысалы: Менде тостаған. Сенде не?

    1.Дене шынықтыру

    Міндеті:. Допты бір қатарға қойылған заттардың арасымен домалату

    Мақсаты - Заттардың арасымен дұрыс жүгіруді жалғастыру. Өз денесін басқаруды, арқаннан ұстап салбырап тұруды, ептілік, өз бетімен әрекет ету, күштілікті дамыту.Текшелер мен сырық (ұзын ағаштармен) орындалатын негізгі қимылдарды орындау.

    Қауіпсіздік ережелерін еске саламыз: бір-біріне қарама-қарсы жүруге болмайды.

    Секірулер: сырықты жалғыз аяқпен секіріп, ілгері қарай айналып жүру. Секіргенде аяқтың басымен итеріліп, аяқтың басына қайта түсу.

    2.Сауат ашу негіздері

    Міндеті:-Сөйлем туралы алған білімдерін пысықтау

    Мақсаты сөйлем туралы алған білімдерін пысықтауДидактикалық жаттығу: «Сөйлемге қажетті сөзді қос»– Мен сендерге бір сөзі етпейтін сөйлем айтамын, ал сендер сөйлем дұрыс құрылуүшін, мағынасы бойынша келетін сөз қосуларың керек.Мысалы:Əкем балғамен шегені ... (шегеледі).Əжем шұлық ... (тоқыды).

    Көбелек гүлге ... (қонды).

    Бағдаршамда қызыл түс ... (жанды).Құрылысшы кірпіш ... (қалады).

    Дəрігер науқасты (емдеді).

    Атам газет ... (оқыды).

    Балалар далада .(ойнады).

    Əпкем ыдысты ... (жуды).

    Ағай күй ... (тартты).

    3.Математика негіздері

    Міндеті: геометриялық денелерді тануды және атауды бекіту.

    Мақсаты: қоршаған ортадан геометриялық пішіндегі заттарды табуды қалыптсатыру.

    Ойын жағдаяты: Әлия мен Сырым балаларды геометриялық пішіндер еліне саяхатқа шақырады. Геометриялық елдің барлық жерінде геометриялық пішіндер бар. Көздерін жұмып, 10-ға дейін санайды.Көздерін ашады.

    «Затты тап» ойынын ойнайды. Балалар санамақ арқылы топтарғабөлінеді, топтарда талқылап, геометриялық денелерге ұқсайтын заттарды атайды. Әрбірдұрыс жауап үшін фишка алады.

    Жинақтағы геометриялық денелерді кезек-кезек көрсетіп, қандай заттардың оларға

    ұқсайтыны (осындай пішінге ие) туралы сұрайды. Фишкаларды ең көп жинаған топ

    жеңімпаз атанады.

    4.Сөйлеуді дамыту

    Міндеті: - Бақылаулар мен суреттер бойынша сипаттау және хабарлау әңгімелерін құрастыру

    Мақсаты . Ертегіні мазмұны бойынша әңгімелету.Ертегі: «Қасқыр мен түлкі»

    (Педагог «Қасқыр мен түлкі» ертегісін оқып береді. Мазмұнын айтып түсіндіреді. Сонан соң ұл балаларға қасқырдың, қыздарға түлкінің сөзін қайталауды ұсынады).

    Ертеде бір Қасқыр мен Түлкі дос болыпты. Екеуі келе жатып жол үстінен бір кесек ет көреді. Екеуінің де жегісі келіпті.

    Қасқыр Түлкіге:

    –Сен жей ғой, досым, – депті. Түлкі арсалаңдап:

    –Менің аузым ораза ғой, сен-ақ жей ғой, – депті.

    Қасқыр етті жейін деп тұмсығын соза бергенде мойнын қақпан қауып алып, ет ұшып кетіпті. Түлкі етті қағып алып жеп қойыпты.

    Қасқыр:

    –Ей, досым-ау, сенің аузың ораза емес пе еді? – десе, Түлкі:

    –Оразам сенің мойныңа түсті ғой, – деп зыта жөнеліпті

    1.Дене шынықтыру

    Міндеті: - Допты қабырғаға лақтыру және екі қолымен қағып алу.

    Мақсаты Заттардың арасымен дұрыс жүгіруді жалғастыру. Өз денесін басқаруды, арқаннан ұстап салбырап тұруды, ептілік, өз бетімен әрекет ету, күштілікті дамыту. «Ең сақ кім екен?»Текшелерге көтеріп қойылған сырықтардың астынантүрлі әдіспен (шынтақтап жорғалап, еңбектеп, шалқалап жатып) залдың бір жағынан екінші жағына дейін өту.Түрлі әдіспен (шынтақтап жорғалап, еңбектеп, шалқалап жатып) залдың бір жағынан екінші жағына дейін өтеді. Сырықтың биіктігіне қарай тиімді әдісті таңдайды.2.Сауат ашу негіздері

    Міндеті:Сөйлем құрау жəне сөйлемді толықтыру, өз ойларын толық жеткізе білу дағдыларын жетілдіру

    Мақсаты сөйлем туралы алған білімдерін пысықтау

    Дидактикалық ойын: «Сөйлемді толықтыр»

    Мақсаты: Сурет бойынша сөйлемдерді құрауға, жай сөйлемдерді толықтыруға үйрету.Көрнекілігі: «Аулада» тақырыбында

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Бастауыш сынып Ашық сабақ Мектепке дейінгі балалар
    08.04.2024
    287
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Нұртазаева Мақпал Таңатқызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации