Күні:4 апта
Тақырыбы :«Ш» дыбысын буында машықтандыру
Мақсаты:«Ш» дыбысын буында айтқызу
Міндеті:
А) Түзету- білімділік:«Ш»дыбысын анық айтуға үйрету
Ә) Түзету-дамытушылық:фонематикалық қабылдауын дамыту, ойын тапсырмалары арқылы ойлау, қабылдау, зейінін дамыту,артикуляциялық жаттығуларды жасау арқылы дыбысты дұрыс айтуға үйрету.
Б) Түзету-тәрбиелік: ұқыпты, тыңдай білуге тәрбиелеу.
Көрнекіліктер:«Ш» дыбысының профилі, айна, артикуляциялық жаттығулардың суреті.
|
Іс-әрекет кезеңі |
логопедтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
|
Ұйымдасты ру кезеңі: |
Сәлеметсіңбе? Көңіл-күйің қалай? Ашық менің жүрегім Ылғи күліп жүремін. Бірге ойнап, бір жүрер Достарым көп, білемін! |
Сәлеметсізбе! Жақсы. Оқушының жауаптары. Қайталап айтады. |
|
|
|
|
|
Негізгі бөлім: |
Тілдің ұшы таңдайдың алдыңғы жағына көтеріледі, бірақ таңдайға тимейді: тілдің бүйірлері жоғарғы азу тістерге тиеді.Ерін аздап дөңгеленіп, алға қарай шығыңқы келеді. Тістер не қысылған, не жақындаған кезде арасында 1-2 мм саңлау қалады. Тыныс тілдің арасынан бірқалыпты шығады: алақанды ауызға жақындатқанда жылы дем сезіледі.
Ша-шо-шу-шы Шо-ша-шу-шы Шу-шы-ша-шо Шы-ша-шо-шу |
Ш дыбысының артикуляциясын қайталайды. Жаттығу ларды айнаға қарап логопед соңынан қайталайды Логопед соңынан дұрыс қайталау. |
|
Сергіту сәті: |
Қанат, қанат жазайық, Қарлығашқа ұқсайық, Ұшып-ұшып алайық, Орнымызға қонайық. Білімде алда болайық. |
Қайталап ,орындайды |
|
Түзету ойыны: «Жаңғырық» |
Неше рет қол соқсам, сонша рет «Ша» буынын қайтала, келесі буын «ШО», «ШУ», «ШЫ», «АШ», «ОШ» |
Қолмен шапалақтайды. |
|
Рефлексия: |
Өзіңе ұнаған смайлик арқылы көңіл-күйлеріңді білдір. |
Ұнаған смайлигін таңдайды |
|
Қорытынды: |
Бүгін қай дыбыспен таныстық? Осы дыбысты айтқан кезде тіліміздің қалпы қалай тұрады? Сабақ аяқталды! Сау болыңдар! |
Оқушының жауаптары. Сау болыңыз! |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ш дыбысын буында машықтандыру
Ш дыбысын буында машықтандыру
Күні:4 апта
Тақырыбы :«Ш» дыбысын буында машықтандыру
Мақсаты:«Ш» дыбысын буында айтқызу
Міндеті:
А) Түзету- білімділік:«Ш»дыбысын анық айтуға үйрету
Ә) Түзету-дамытушылық:фонематикалық қабылдауын дамыту, ойын тапсырмалары арқылы ойлау, қабылдау, зейінін дамыту,артикуляциялық жаттығуларды жасау арқылы дыбысты дұрыс айтуға үйрету.
Б) Түзету-тәрбиелік: ұқыпты, тыңдай білуге тәрбиелеу.
Көрнекіліктер:«Ш» дыбысының профилі, айна, артикуляциялық жаттығулардың суреті.
|
Іс-әрекет кезеңі |
логопедтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
|
Ұйымдасты ру кезеңі: |
Сәлеметсіңбе? Көңіл-күйің қалай? Ашық менің жүрегім Ылғи күліп жүремін. Бірге ойнап, бір жүрер Достарым көп, білемін! |
Сәлеметсізбе! Жақсы. Оқушының жауаптары. Қайталап айтады. |
|
|
|
|
|
Негізгі бөлім: |
Тілдің ұшы таңдайдың алдыңғы жағына көтеріледі, бірақ таңдайға тимейді: тілдің бүйірлері жоғарғы азу тістерге тиеді.Ерін аздап дөңгеленіп, алға қарай шығыңқы келеді. Тістер не қысылған, не жақындаған кезде арасында 1-2 мм саңлау қалады. Тыныс тілдің арасынан бірқалыпты шығады: алақанды ауызға жақындатқанда жылы дем сезіледі.
Ша-шо-шу-шы Шо-ша-шу-шы Шу-шы-ша-шо Шы-ша-шо-шу |
Ш дыбысының артикуляциясын қайталайды. Жаттығу ларды айнаға қарап логопед соңынан қайталайды Логопед соңынан дұрыс қайталау. |
|
Сергіту сәті: |
Қанат, қанат жазайық, Қарлығашқа ұқсайық, Ұшып-ұшып алайық, Орнымызға қонайық. Білімде алда болайық. |
Қайталап ,орындайды |
|
Түзету ойыны: «Жаңғырық» |
Неше рет қол соқсам, сонша рет «Ша» буынын қайтала, келесі буын «ШО», «ШУ», «ШЫ», «АШ», «ОШ» |
Қолмен шапалақтайды. |
|
Рефлексия: |
Өзіңе ұнаған смайлик арқылы көңіл-күйлеріңді білдір. |
Ұнаған смайлигін таңдайды |
|
Қорытынды: |
Бүгін қай дыбыспен таныстық? Осы дыбысты айтқан кезде тіліміздің қалпы қалай тұрады? Сабақ аяқталды! Сау болыңдар! |
Оқушының жауаптары. Сау болыңыз! |
шағым қалдыра аласыз













