Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ
С есебі Сын тұрғысынан ойлауды оқу үдерісінде қолданудың нәтижелілігі.
Материал туралы қысқаша түсінік
материал мектептегі бастауыш сынып мұғалімдеріне тиімді
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
02 Ақпан 2019
346
0 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Сын тұрғысынан ойлауды оқу үдерісінде қолданудың нәтижелілігі.«Жақсы дерлік те, жаман дерлік те бір әдіс жоқ, олақтықтың белгісі-бір ғана әдісті болу, шеберліктің белгісі-түрлі әдісті болу, керек орында жоқ әдісті табу да қолынан келу. Мұғалім әдісті көп білуге тырысу керек, оларды өзіне сүйеніш, қолғабыс нәрсе есебінде қолдану керек.» Л.Н.Толстой.Қазіргі таңда оқу үдерісінің басты ерекшелігі жаңа әдістерді үйрену және меңгере отырып, оқушылардың жан-жақты, сапалы білім алып, саналы, тәрбиелі азамат болып қалыптасуына нақты және орынды әдіс-тәсілдерді сабақ жоспарының өн бойында пайдаланып отыруымыз өз нәтижесін бермек. Кез келген әдіс мұғалімнен терең теориялық, психологиялық, әдістемелік білімді, үлкен педагогикалық шеберлікті, оқушылардың жан дүниесіне терең үңіліп, оны ұғына білуді талап етеді. Бүгінгі таңда қолданып жүрген педагогикалық әдістердің «Сын тұрғысынан ойлау, диалог арқылы сын тұрғысынан ойлау, рефлексиялық оқытудың» элементтерін сабақта пайдалана отырып, оқушылардың ой-өрісін, тіл байлықтарын дамытып, ізденімпаздыққа, білімді өздігінен меңгеруге жағдай жасап, білім мен тәрбиені оқушылардың бойына сіңіруі, болашақта білім негізі қаланған, шығармашыл жеке тұлғаны қалыптастыру. Осы мақсатқа жету үшін алдыма мынадай міндеттер қоямын.
Пайдаланылған әдебиеттерБастауыш мектеп №4, 2010жАна тілі оқу-әдістемелік құрал, «Атамұра» баспасы 2000жБ.А.Тұрғынбаева «Дамыта оқыту технологиялары» Алматы 2000жМұғалімдерге арналған нұсқаулық
- Білім сапасын жетілдіру, А,В,С тобындағы оқушыларды анықтау, олардың білім мен тәрбие арқылы дамуына жағдай жасау.
- Әлеуметтік кеңістікте өзін еркін ұстай алатын, өз ойын нақты, дәйекті жеткізіп, қиындықтан шығуға жол іздеу, барлық мүмкіндіктерді қарастыру.
- Оқушылардың даралығын дамыту. Психологиялық қолайлылықты қамтамасыз ету.
- Денсаулығын сақтау және қолдау.
Пайдаланылған әдебиеттерБастауыш мектеп №4, 2010жАна тілі оқу-әдістемелік құрал, «Атамұра» баспасы 2000жБ.А.Тұрғынбаева «Дамыта оқыту технологиялары» Алматы 2000жМұғалімдерге арналған нұсқаулық
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)