Ұйымдастыру
Өзін-өзі
тексеру
Өткен білімді еске
түсіру
Жаңа
білім
Бекіту
Кері байланыс
|
Психологиялық
ахуал
«Гүл сыйлау» әдісі
арқылы бір-біріне жылы лебіздерін
білдіреді.
үй тапсырмасына
оқушылар жауап береді.
Топқа бөлу. Үлестірме
парақшадағы жазылған
«Тапқыр», «Адал» «Ойшыл»
кейіпкерлердің қасиеттері арқылы топқа
бөлемін.
І-топ «Тапқыр»
.
ІІ-топ
«Ойшыл»
.ІІІ-топ
«Адал».
-
-
тапсырма.
«Ой қозғау»
әдісі Мына сұрақтарға жауап
беріңдер.
- Оқиға қалай
басталады?(аянның ауылға көшіп келгеннен
)
-Балаларға неге ертегіні жетім
бала болыпты деп бастайды?(себебі өзі жетім бала болғ
ан)
-Аян әріпті неге тез үйренуге
тырысты?(соғыстағы ағасына хат жазу
үшін)
- Аяғын неге сылтып
басады?(тобығы шығып, ойналмалы болып
кетеді)
2-
тапсырма Берілген қағаздарды
таңдап,берілген тапсырмаларға жауап
беру.
-
Әй, анау кім
,ей?
(Садықтың
Аянды ең алғаш атыспақ ойнап
жүргенде көрген кезі)
-
Барлық әріптерді неге
тезірек үйретпейді екен?
(Аянның мектепке барып
жүргендегі сөзі)
-
Үйбай, бетім –ай, бұ
дүбірлеген не десем, мыналар екен ғой
(дыбыс)
(Бапайдың
кемпірінің ертегі тыңдап отырған
балаларға айтқан сөзі)
ҚБ Кері
байланыс
Әңгіменің композициялық
құрылымы:
Басталуы
Дамуы: Аянның ауыл балаларымен
достасуы
Байланысуы: Аян мектепке барып, хат
жазуды, барлық балаларға
үйретті.
Шиеленісуі: Аянның әжесінің қайтыс
болуы
Шарықтау
шегі: Аянның шығармашылығының
дамуы
Шешімі: Аянның балалар үйіне
кетуі.
Үйге
тапсырма
|
Оқушылар
амандасады
Үй тапсырмасын
айтады
Пікірлерін ортаға
салады.
Өзара
талқылайды,
Басқа топтармен ой
бөліседі.
Бір-біріңмен бөлім мазмұнын
талдайды.
Мәселенің идеясын
анықтайды
Кері байланыс
жасайды
|
Дескриптор: - Сұраққа толық жауап
береді.
- Өз ойын еркін
айтады.
Дескриптор:
Ұсынылған мәтін бөлімдерін
оқиды.
Дескриптор:- Мәтіндегі көтерілген
әлеуметтік қоғамдық идеясын
талдайды.
-
Ойын анық білдіреді.
|
Дәптер
Тапсырма
ның
үлгісі
|