Материалдар / С. Мұратбеков "Жусан иісі" әңгімесінің тақырыбы мен идеясы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

С. Мұратбеков "Жусан иісі" әңгімесінің тақырыбы мен идеясы

Материал туралы қысқаша түсінік
ұстаздарға арналған сабақ жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
14 Ақпан 2023
737
2 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Білім беру ұйымының атауы

Мектеп:

Пәні:

Қазақ әдебиеті

Бөлім:

Мен -балаң, жарық күнде сәуле қуған...

Педагогтің аты-жөні:

Утегенова А.К

Күні:

10.02.2022ж

Сынып: 6 «В»

Қатысушылар саны:

Қатысушылар саны:

Сабақтың тақырыбы:

С. Мұратбеков "Жусан иісі" әңгімесінің тақырыбы мен идеясы



Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

6. Т/Ж2. Әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясы арқылы түсіндіру.



Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар үшін:

Әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясы арқылы түсіндіре алады.

Көпшілік оқушылар үшін:

Эпикалық,поэзиялық шығармалардағы автор бейнесін анықтай алады.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі//уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдастыру

Өзін-өзі тексеру




Өткен білімді еске түсіру









Жаңа білім

































Бекіту





Кері байланыс

Психологиялық ахуал

«Гүл сыйлау» әдісі арқылы бір-біріне жылы лебіздерін білдіреді.


үй тапсырмасына оқушылар жауап береді.


Топқа бөлу. Үлестірме парақшадағы жазылған

«Тапқыр», «Адал» «Ойшыл» кейіпкерлердің қасиеттері арқылы топқа бөлемін.

І-топ «Тапқыр» .

ІІ-топ «Ойшыл»

.ІІІ-топ «Адал».


  1. - тапсырма.

«Ой қозғау» әдісі Мына сұрақтарға жауап беріңдер.

- Оқиға қалай басталады?(аянның ауылға көшіп келгеннен )

-Балаларға неге ертегіні жетім бала болыпты деп бастайды?(себебі өзі жетім бала болғ ан)

-Аян әріпті неге тез үйренуге тырысты?(соғыстағы ағасына хат жазу үшін)

- Аяғын неге сылтып басады?(тобығы шығып, ойналмалы болып кетеді)


2- тапсырма Берілген қағаздарды таңдап,берілген тапсырмаларға жауап беру.

  1. Әй, анау кім ,ей?

(Садықтың Аянды  ең алғаш атыспақ ойнап жүргенде көрген кезі)

  1. Барлық әріптерді неге тезірек үйретпейді екен?

(Аянның мектепке барып жүргендегі сөзі)

  1. Үйбай, бетім –ай, бұ дүбірлеген не десем, мыналар екен ғой (дыбыс)

(Бапайдың кемпірінің  ертегі тыңдап отырған балаларға айтқан сөзі)

ҚБ Кері байланыс

Әңгіменің композициялық құрылымы:

Басталуы

Дамуы: Аянның ауыл балаларымен достасуы

Байланысуы: Аян мектепке барып, хат жазуды, барлық балаларға үйретті.

Шиеленісуі: Аянның әжесінің қайтыс болуы

Шарықтау шегі: Аянның шығармашылығының дамуы

Шешімі: Аянның балалар үйіне кетуі.


Үйге тапсырма

Оқушылар амандасады




Үй тапсырмасын айтады









Пікірлерін ортаға салады.











Өзара талқылайды,

Басқа топтармен ой бөліседі.

Бір-біріңмен бөлім мазмұнын талдайды.

Мәселенің идеясын анықтайды






Кері байланыс жасайды
























Дескриптор: - Сұраққа толық жауап береді.

- Өз ойын еркін айтады.



Дескриптор:

Ұсынылған мәтін бөлімдерін оқиды.













Дескриптор:- Мәтіндегі көтерілген әлеуметтік қоғамдық идеясын талдайды.

- Ойын анық білдіреді.












Дәптер











Тапсырма

ның үлгісі

























Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!