|
III. танымдық
дамуы
|
|
1.
|
жеткілікті деңгейде зерек
емес: қарапайым тапсырмалар мен сұрақтарға жауап беруге
қиналады.
|
|
2.
|
жиі қосымша көмек пен
түсіндіруге мұқтаж.
|
|
3.
|
Оқу үшін білік пен дағды,
қоршаған орта туралы білім көлемі жеткіліксіз.
|
|
4.
|
көру арқылы ақпаратты
қабылдаудағы қиындықтар: суреттен қажетті белгілерді бірден
көрмейді, дәптердің, жазулардың, оқулықтың кеңістігінде нашар
бағдарланады.
|
|
|
IV. Сөйлеу тілінің
дамуы
|
|
1.
|
сөйлеу тілі анық емес. Дыбыс
айтудың қиындықтары бар.
|
|
2.
|
басқа балалармен
салыстырғанда сөздік қоры аз. сөйлеудің грамматикалық құрылымында
бұзылыстары бар.
|
|
3.
|
айқын пікір білдіру мен
әңгімелеп беруде қиындықтар бар. бір буынды сөздермен сөйлеуге
тырысады.
|
|
4.
|
есту арқылы ақпаратты
қабылдауы баяу, ауызша өтініштер мен түсініктемелерді түсінудің
қиындықтары.
|
|
|
V. Құрдастары және ересек
адамдармен қарым-қатынасы
|
|
1.
|
балалардан қашады,
қарым-қатынас аз жасайды, өзі жалғыз ойнауды қалайды.
|
|
2.
|
балалармен көп төбелеседі,
ашуланады.
|
|
3.
|
Ойнай алмайды және әңгіме
жүргізе алмайды.
|
|
4.
|
балалармен, мұғаліммен, басқа
да ересектермен қарым-қатынас жасау дистанциясын сезінуі төмен,
шектен тыс қарым-қатынас жасай береді
|
|
|
VI. Эмоционалдық
ерекшеліктер
|
|
1.
|
көңіл-күй аясы жоғары, көп
сөйлейді, "бүкіл жерде жүреді", ескертулер мен сындарға әлсіз жауап
береді.
|
|
2.
|
Эмоционалдық «көңіл түсуі»:
жеңіл долдана қалады, қозу мен ашудан бірден жылау мен ренішке
көшеді.
Эмоционалды тұрақты емес
болуы мүмкін: ретсіз күлу, айқайлау, өзімен өзі сөйлеу (қажетісін
сызу қажет)
|
|
3
|
бала және ересек адаммен
қатынас жасау кезінде агрессия танытады.
|
|
4.
|
көңіл-күйі төмен, қорқады
және алаңдайды, жылап, өз күшіне сенімсіз болады.
|
|
5.
|
төмен бағаға, ескертулерге,
сәтсіздіктерге адекватты емес реакция танытады: мазасыздану,
айқайлау, жылау, мұғаліммен дауласу, қызметтен бас тарту
(қажеттінің астын сызу)
|
|
|
VII. Моторлық
дамуы
|
|
1.
|
графикалық әрекеті нашар
дамыған, жазуы, жазуы қисық, түсініксіз.
|
|
2.
|
жалпы координцациясы
бұзылған. епсіз, икемсіз
|
|
3.
|
еңбек және сурет салу пәнінен
айтарлықтай жетістікке жетпейді.
|
|
4.
|
жиі сол қолымен жұмыс жасауға
құмар
|
|
|
VIII. әлеуметтік-тұрмыстық
дағды
|
|
1.
|
Өзбетінше түйме, бауды
тағуда, қиімді шешу мен киюде қиындықтар
|
|
2.
|
Өзбетінше сабаққа дайындала
алмайды: сабақ үшін қажетті дәптер, оқулық, оқу құралдарын
алу.
|
|
3.
|
Ұқыпты тамақтанбайды, ұқыпсыз
киінеді, "лас", барлық уақытта өз заттарын жоғалтады немесе ұмытып
кетеді (керегінің астын сызу керек).
|
|