Материалдар / сабақ Географияны зерттеу нысандары
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

сабақ Географияны зерттеу нысандары

Материал туралы қысқаша түсінік
Географияның зерттеу нысандарын атау. Географиялық дерек көздерімен жұмыс істеу (карта, сурет, мәтін, фотосуреттер, графикалық материалдар). Географиялық далалық зерттеу көрсеткіштерді өңдеу.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
28 Сәуір 2022
527
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Бөлім


Педагогтың аты-жөні

Кажымуханова Гулбану

Күні


Сынып

Қатысушылар саны

Қатыспағандар саны

Сабақтың тақырыбы


Географияны зерттеу нысандары

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

7.1.1.1 -географияның зерттеу нысандарын анықтайды

Сабақтың мақсаты


Географияның зерттеу нысандарын атау. Географиялық дерек көздерімен жұмыс істеу (карта, сурет, мәтін, фотосуреттер, графикалық материалдар). Географиялық далалық зерттеу көрсеткіштерді өңдеу.

Бағалау критерииі

Білу және түсіну: География ғылымы мен оның зерттеу нысандарын нақты анықтай алады.

Қолдану:Берілген суреттерді қолдана отырып, оларды бөлінуіне қарай жеке иерархияларға топтастыра алады.
Қолдану: Далалық тәжірибеде зерттеу әдістерін қолданып, өлшеулер жасай алады.

Коммуникативтік дағдылар және рефлексия:Осы жұмыстарын қорытындылап, әртүрлі әдістер (презентация, буклет, альбом, постер) арқылы қорғайды.

Сабақтың кезеңі/ уақыты

Мұғалімнің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Басы

Ұйымдастыру кезеңі:

Амандасу, оқушыларды түгендеу

Оқушылардың көңіл-күйін орнату

Қатысушылар шеңбер құра отырады. Бір-біріне жақсы тілектер айтады.

«Қызығушылықты ояту үшін Ой қозғау

«Портрет»әдісі арқылы тақырыпты ашу.

Оқушылардың өткен сабақ бойынша білімдерін сұрақтар арқылы еске түсіру.


Оқушы өз жұбын табады

Әдіс арқылы қайталау

Сұрақ жауап орындайды

Қол шапалақ













Оқулық




Интерактивті тақ

Ортасы

Тақырыпқа шығу

География ғылымы нені зерттейді?

  • Олай болса, бүгінгі сабақ не туралы болмақ?

/Оқушылармен бірлесіп тақырыпты анықтау/

Мақсат қою

Бейнефильм көру арқылы бүгінгі сабақтың мақсатын анықтап алу.

Жеке жұмыс.

Оқушыларға географиялық фотосуреттер интербелсенді тақтадан көрсетіледі. Суреттер арқылы кеңістікті иерархия түрінде дәптерлеріне жазып шығады.

Планетарлы


Аймақтық


Жергілікті


Бағалау: Мұғалім кері байланыс береді.

Топтық жұмыс:

1-топ География нақты нені зерттейді?

2-топ Географиялық зерттеулердегі басты мәселелер

3-топ Табиғатта географиялық зерттеу жүргізу шегі.


Критерийлер

Дискриптор

География нақты нені зерттейтінін анықтайды.

География нақты нені зерттейтінін айтады.

Географиялық зерттеулердегі басты мәселелерін айтады

Географиялық зерттеулердегі басты мәселелерін ашады.

Табиғатта географиялық зерттеу жүргізу шегін айқындайды.

Табиғатта географиялық зерттеу жүргізу шегін түсіндіреді.


Бағалау: Қ.Б. Топтар бір-бірін бағалайды.


2- Тапсырма.

І топ

1-сұрақ: Физикалық география нені оқытады?...........................................................................................................

2-сұрақ: Ертеде географтар немен айналысқан?...................................................................................................


ІІ топ

1-сұрақ: Неліктен Физикалық география географиялық қабықты зерттейді ? ................................................................


Оның себебі, ...............................................................


2-сұрақ: Бұлар физикалық география мен экономикалық география несімен ерекше?



ІІІ топ

1-сұрақ: Географиялық білім қоғамға және жеке адамдарға да қажет екенін деректер келтіріп дәлелдеңдер.

Критерийлер

Дискриптор

Ұпай

Физикалық география нені оқытатынын

біледі.

Физикалық география нені оқытатынын

анықтайды.

1

Ертедегеографтарнеменайналысқанын біледі.

Ертеде географтар немен айналысқанын айтады.

1

Бағалау: Қ.Б. Бірін-бірі тексеру кезінде өз ойлары арқылы бағалау


Жеке жұмыс: «Тәжірибелік» әдіс

Географиялық нысандарды өлшеуге арналған техникалық құралдарды кесені талдау

Оқушылардың әр түрлі деңгейлерін ескеру мақсатында саралап оқытуды жүзеге асырамыз:

- Жасай алмай отырған оқушыларға тапсырма орындау алгоритмі беріледі.

- Қабілеті жоғары оқушылардың қажеттіліктерін қамтамасыз ету үшін қосымша тапсырма беріледі: Ауа райы элементтерінің қандай қасиеттерін өлшеуге, ал қайсыларын бағалауға болады дәлелдеп жазып беру

Құрал

Атауы

Қолдануы









Бағалау критерийлер:

  1. Географиялық нысанның ерекшеліктерін бір-бірінен ажыратады;

  2. Географиялық нысандарды біледі, түсінеді.

Дескрипторлар:

  1. Географиялық нысанның ерекшеліктерін анықтайды


Арнайы ресурстар арқылы жаңа тақырыпты талдайды

Жұп бойынша

Жеке, өзара тақырыпты түсінгендерін мұғалімге қол көтеру арқылы білдіреді





Слайдта көрсетілген ресурстарды талқылайды














Слайдта берілген сұрақ жауапты орындайды

Сұрақ жауап арқылы сұраққа жауап береді, логикалық ойлай білуі мен сыни көзқарасы таныта білу дағдылары қалыптасады

Смаликтер арқылы

ҚБ өзін өзі бағалау


















ҚБ «Бәрекелді,әттеген-ай»




Бағалау парақшасын толтырады.



ҚБ Бағдаршам


http://ikitap.kz/audiobook/5189-kerqula_atty_kendebaj/5189-kerqula_atty_kendebaj









Сабақтыңсоңы


Білімді бекіту:

«Серпілген сауал» әдісі бойынша оқушылар бір-біріне доп лақтыра отырып сұрақтар қояды.


Кері байланыс:

.

Кері байланыс береді.


Рефлексия парағы



Shape1

1



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!