Тақырыпқа шығу
География
ғылымы нені зерттейді?
/Оқушылармен бірлесіп тақырыпты
анықтау/
Мақсат қою
Бейнефильм көру арқылы бүгінгі сабақтың мақсатын анықтап
алу.
Жеке жұмыс.
Оқушыларға географиялық фотосуреттер интербелсенді тақтадан
көрсетіледі. Суреттер арқылы кеңістікті иерархия түрінде
дәптерлеріне жазып шығады.
Планетарлы
|
|
Аймақтық
|
|
Жергілікті
|
|
Бағалау:
Мұғалім
кері байланыс береді.
Топтық жұмыс:
1-топ География нақты нені
зерттейді?
2-топ Географиялық
зерттеулердегі басты
мәселелер
3-топ Табиғатта географиялық
зерттеу жүргізу шегі.
Критерийлер
|
Дискриптор
|
География нақты нені зерттейтінін
анықтайды.
|
География нақты нені зерттейтінін
айтады.
|
Географиялық зерттеулердегі басты мәселелерін
айтады
|
Географиялық зерттеулердегі басты мәселелерін
ашады.
|
Табиғатта географиялық зерттеу жүргізу шегін
айқындайды.
|
Табиғатта географиялық зерттеу жүргізу шегін
түсіндіреді.
|
Бағалау:
Қ.Б. Топтар бір-бірін
бағалайды.
2- Тапсырма.
І топ
1-сұрақ: Физикалық география нені
оқытады?...........................................................................................................
2-сұрақ: Ертеде географтар немен
айналысқан?...................................................................................................
ІІ топ
1-сұрақ: Неліктен Физикалық география географиялық
қабықты зерттейді ?
................................................................
Оның себебі,
...............................................................
2-сұрақ: Бұлар физикалық география мен экономикалық
география несімен ерекше?
ІІІ топ
1-сұрақ: Географиялық білім қоғамға және жеке адамдарға
да қажет екенін деректер келтіріп
дәлелдеңдер.
Критерийлер
|
Дискриптор
|
Ұпай
|
Физикалық география нені
оқытатынын
біледі.
|
Физикалық география нені
оқытатынын
анықтайды.
|
1
|
Ертедегеографтарнеменайналысқанын
біледі.
|
Ертеде географтар немен
айналысқанын айтады.
|
1
|
Бағалау: Қ.Б. Бірін-бірі тексеру кезінде
өз ойлары арқылы бағалау
Жеке жұмыс: «Тәжірибелік»
әдіс
Географиялық нысандарды өлшеуге арналған техникалық
құралдарды кесені талдау
Оқушылардың әр түрлі деңгейлерін ескеру мақсатында
саралап оқытуды жүзеге асырамыз:
- Жасай алмай отырған оқушыларға тапсырма орындау алгоритмі
беріледі.
- Қабілеті жоғары оқушылардың қажеттіліктерін қамтамасыз
ету үшін қосымша тапсырма беріледі: Ауа райы элементтерінің қандай
қасиеттерін өлшеуге, ал қайсыларын бағалауға болады дәлелдеп жазып
беру
Бағалау
критерийлер:
-
Географиялық нысанның
ерекшеліктерін бір-бірінен
ажыратады;
-
Географиялық нысандарды біледі,
түсінеді.
Дескрипторлар:
-
Географиялық нысанның
ерекшеліктерін анықтайды
|
Арнайы ресурстар арқылы жаңа тақырыпты
талдайды
Жұп бойынша
Жеке, өзара тақырыпты түсінгендерін мұғалімге қол көтеру
арқылы білдіреді
Слайдта көрсетілген ресурстарды
талқылайды
Слайдта берілген сұрақ жауапты
орындайды
Сұрақ жауап арқылы сұраққа жауап береді, логикалық ойлай
білуі мен сыни көзқарасы таныта білу дағдылары
қалыптасады
|