Сабақтың басы
5
минут.
Алдыңғы білім:
5
минут
|
Ұйымдастыру кезеңі: 2
минут. Жағымды орта
қалыптастыру.
Өз есіміздің бірінші әрпіне
сөз тіркесін тауып айту.
«Атом және молекула әдісі
арқылы шағын топқа бөлу» 3 минут.
Сол арқылы 3-қа топқа
бөлінеді.
Үй
жұмысы: әр топқа «Домино» әдісі арқылы
сұрақтар үй жұмысын тексеру:
Жаттығу: «Айт немесе
кет»
Сынып бір
қатарға немесе шеңбер болып тұрады да жаттығу жасауға келетін
тақырып ойлап табады. Тақырып негізгі мәселе туралы болып, шамамен
былай аталуы да мүмкін: «Мен неге кинотеатрға
барамын?»......
Бірінші
қатысушы осы тақырыпқа қатысты бір нәрсені атайды да өзінің кезегі
деп ойламай, жайбарақат тұрған келесі қатысушыны көрсете
салады.
Ойын өте
жылдам өтеді, «бір, екі, үш» деп санағанға дейін жаңа сөз айтпаған
адам ойыннан шығып қалады.
-Нені
көрдіңіз?
-Нені
байқадыңыз?
-Бүгінгі
сабақтың тақырыбы қандай болуы мүмкін?
М: Сынып оқушыларын
сабақтың тақырыбы,оқу мақсаты және бағалау критерийлерімен
таныстырылады.
|
Музыкалық
әуен
слайд.
слайд
|
Сабақтың
ортасы
20-минут
Рефлекия
|
«Идеялар ойлап табу»
ойлау-дизайнының алты кезеңінің үшіншісіне де келдік. Бұл кезеңдегі
басты құрал ретінде «брейнсторминг» қолданылады. Ол тікелей
мағынасында «миға шабуыл» деп аударылады.
Миға
шабуыл — бұл мәселені
шығармашылық белсенділікті ынталандыру негізінде шешудің жедел
әдісі. Мұнда талқылауға қатысуш ыл арғ а мәселені шешуге байланысты
көптеген нұсқаларды, тіпті фантастикалық ұсыныстарды да айтуды
ұсынады.
«Миға шабуыл» әдісін 1941
жылы «BBD&O» америкал ық жарнамал ық агенттігінің бір қызметк
ері ойлап тапқан. Оның аты — Алекс Фокни
Осборн.
Миға шабуыл үш міндетті
кезеңнен тұрады:
-
Мәселені
қою
-
Идеяларды тудыру үрдісінің
өзі
-
Идеяларды таңдау және
бағалау
Фасилитатор —
бұл топтағы жұмыстың
жүйелілігін қамтамасыз ететін, жұмыстың форматының, ұстанымдары мен
уақытының сақталуын қадағалап отыратын, ақпаратты жүйелейтін
қатысушы.
-
толыққанды
қатысу,
-
өзара
түсінушілік,
-
өзара келісімді
шешім,
-
ортақ
жауапкершілік.
Тапсырма:
Кинотеатр «Синема
Таун»
Осы кинотеатрдың көрермендер
қатары азайған. Сол себепті брейнсторминг әдісіне салатын
проблемалық сұрақ.
Қалайша осы «Синема Таун»
кинотеатрына көрермендерді тарту?
Топтағы
ролдер:
-
Фасилитатор
-
Тауарды өткізу және пиар
бөлімнің мамандары
-
Идея айтушылар (әр түрлі
мамандар, көрермендер де)
Топтық жұмыстың
критерийлері:
-
Топ спикерін өзара
тағайындау;
-
Берілген уақытты тиімді
пайдалану;
-
Топтық жұмысқа барлық оқушы
қатысу;
-
Өзге топ спикері жұмыс
қорғаған кезде мұқият тыңдау;
-
Құрдастарының пікірін
құрметтеу;
М:
оқушыларға
өз білімдерін қолдану арқылы нақты дәлелдер келтіруді талап етеді.
Қажет болған жағдайда оқушыларға қолдау көрсету
керек.
Тапсырма:
Идеяларды қалыптастыру
кезеңінің қорытындысы бойынша сіз ең тиімді идеяларды таңдауыңыз
керек.
-
Дауыс беру әдісімен
немесе
-
«4 категория» әдісі
Барлық идея лар ды 4 санатқа бөлу керек: • клиент үшін сүйікті
немесе жақсы; • ақылсыз; • ұтымды; • ұзақ мерзімді. Осыдан кейін
осы санаттағы идеялар санының ең дұрыс емес санаттарын ажыратып,
тек 1-2 идеяны қалдырыңыз.
Рефлекия
жасау.
Сабақтың
қорытындысы
|
слайд
Қалыптастырушы мүмкіндігі
бар
слайд
Қалыптастырушы мүмкіндігі
бар
слайд
Қалыптастырушы
мүмкіндігі бар
|