Материалдар / Сабақ "Идея ойлап табу" 10 сынып

Сабақ "Идея ойлап табу" 10 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Бизнес және кәсіпкерлік негізі пәнінен 10 сынып
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
29 Қырқүйек 2019
3420
51 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ жоспарлау үлгісі


Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: ОЙЛАУ ДИЗАЙНЫ

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:

Алина Г.К.

Сынып: 10 сынып

Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

ИДЕЯ ОЙЛАП ТАБУ

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

10.4.4.1 брейнсторминг қағидалары мен қажеттілігін түсінеді;

10.4.4.2 брейнстормингті жүргізу ережелері мен оларды сақтап, орындай алуды біледі;

10.4.4.3 брейнсторминг кезеңдерін білу және кезеңдерін сақтап, айтылған идеяларды жүйелеу және солардың ішінен ең жақсысын таңдайды

Сабақтың мақсаты:


Сабақ мақсаттары: Брейнсторминг қағидаларын, қағидаттарды прототиптеу, идеяларды жүйелеу.

Бағалау критерийі

«ПТМС» әдісі бойынша кем дегендн 2 дәлел келтіру арқылы өз ойын түсіндіреді;

Көшпенділер өркениетінің әлемдік тарихи процестерге әсерін кем дегенде 2 дәлел келтіру арқылы анықтайды;

«Көшпелілер» өркениетінің әлемдік тарихи үдерістегі маңызы қандай?» деген тақырыпта шағын эссе,көшпелілер өркениетін бағалайды;

Тілдік мақсаттар


Сабақ барысында оқушылар термин сөздерді оқылым,жазылым,айтылым, барысында тиімді қолдануға назар аударады: Брейнсторминг, миға шабуыл, фасилитатор


Құндылықтарға баулу




Кәсіпкерлік қызметтің негізгі ұғымдарымен таныстыруды, өз әлеуетін тиімді пайдалануға мүмкіндік беретін құзіреттілікті дамытуды, сондай-ақ келешекте өз бизнесін құру және оны тиімді басқаруды қарастырады.

Пәнаралық байланыс

Адам,Қоғам,Құқық пәнімен байланыстыру;

Алдыңғы білім


Талдау және синтез


Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері


Ресурстар

Сабақтың басы

5 минут.








Алдыңғы білім:

5 минут


Ұйымдастыру кезеңі: 2 минут. Жағымды орта қалыптастыру.

Өз есіміздің бірінші әрпіне сөз тіркесін тауып айту.

«Атом және молекула әдісі арқылы шағын топқа бөлу» 3 минут. Сол арқылы 3-қа топқа бөлінеді.

Үй жұмысы: әр топқа «Домино» әдісі арқылы сұрақтар үй жұмысын тексеру:



Жаттығу: «Айт немесе кет»

Сынып бір қатарға немесе шеңбер болып тұрады да жаттығу жасауға келетін тақырып ойлап табады. Тақырып негізгі мәселе туралы болып, шамамен былай аталуы да мүмкін: «Мен неге кинотеатрға барамын?»......

Бірінші қатысушы осы тақырыпқа қатысты бір нәрсені атайды да өзінің кезегі деп ойламай, жайбарақат тұрған келесі қатысушыны көрсете салады.

Ойын өте жылдам өтеді, «бір, екі, үш» деп санағанға дейін жаңа сөз айтпаған адам ойыннан шығып қалады.



-Нені көрдіңіз?

-Нені байқадыңыз?

-Бүгінгі сабақтың тақырыбы қандай болуы мүмкін?

М: Сынып оқушыларын сабақтың тақырыбы,оқу мақсаты және бағалау критерийлерімен таныстырылады.






















Музыкалық әуен









слайд.









слайд

Сабақтың ортасы







20-минут









































































Рефлекия

«Идеялар ойлап табу» ойлау-дизайнының алты кезеңінің үшіншісіне де келдік. Бұл кезеңдегі басты құрал ретінде «брейнсторминг» қолданылады. Ол тікелей мағынасында «миға шабуыл» деп аударылады.

Миға шабуыл — бұл мәселені шығармашылық белсенділікті ынталандыру негізінде шешудің жедел әдісі. Мұнда талқылауға қатысуш ыл арғ а мәселені шешуге байланысты көптеген нұсқаларды, тіпті фантастикалық ұсыныстарды да айтуды ұсынады.

«Миға шабуыл» әдісін 1941 жылы «BBD&O» америкал ық жарнамал ық агенттігінің бір қызметк ері ойлап тапқан. Оның аты — Алекс Фокни Осборн.

Миға шабуыл үш міндетті кезеңнен тұрады:

  1. Мәселені қою

  2. Идеяларды тудыру үрдісінің өзі

  3. Идеяларды таңдау және бағалау

Фасилитатор бұл топтағы жұмыстың жүйелілігін қамтамасыз ететін, жұмыстың форматының, ұстанымдары мен уақытының сақталуын қадағалап отыратын, ақпаратты жүйелейтін қатысушы.

  1. толыққанды қатысу,

  2. өзара түсінушілік,

  3. өзара келісімді шешім,

  4. ортақ жауапкершілік.

Тапсырма:

Кинотеатр «Синема Таун»

Осы кинотеатрдың көрермендер қатары азайған. Сол себепті брейнсторминг әдісіне салатын проблемалық сұрақ.

Қалайша осы «Синема Таун» кинотеатрына көрермендерді тарту?

Топтағы ролдер:

  1. Фасилитатор

  2. Тауарды өткізу және пиар бөлімнің мамандары

  3. Идея айтушылар (әр түрлі мамандар, көрермендер де)

Топтық жұмыстың критерийлері:

  • Топ спикерін өзара тағайындау;

  • Берілген уақытты тиімді пайдалану;

  • Топтық жұмысқа барлық оқушы қатысу;

  • Өзге топ спикері жұмыс қорғаған кезде мұқият тыңдау;

  • Құрдастарының пікірін құрметтеу;

М: оқушыларға өз білімдерін қолдану арқылы нақты дәлелдер келтіруді талап етеді. Қажет болған жағдайда оқушыларға қолдау көрсету керек.

Тапсырма:

Идеяларды қалыптастыру кезеңінің қорытындысы бойынша сіз ең тиімді идеяларды таңдауыңыз керек.

  1. Дауыс беру әдісімен немесе

  2. «4 категория» әдісі Барлық идея лар ды 4 санатқа бөлу керек: • клиент үшін сүйікті немесе жақсы; • ақылсыз; • ұтымды; • ұзақ мерзімді. Осыдан кейін осы санаттағы идеялар санының ең дұрыс емес санаттарын ажыратып, тек 1-2 идеяны қалдырыңыз.

Рефлекия жасау.

Сабақтың қорытындысы


слайд









Қалыптастырушы мүмкіндігі бар









слайд







Қалыптастырушы мүмкіндігі бар





















слайд



Қалыптастырушы мүмкіндігі бар





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ