Сабақ және тамыр. Сабақтың ішкі құрылысы.

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Сабақ және тамыр. Сабақтың ішкі құрылысы.

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақ жоспары
Материалдың қысқаша нұсқасы



Сабақ жоспары


Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:

Мектеп: Ғ.Жұмабаев атындағы Боровской мектеп-гимназиясы

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні: Бекенова М.Қ.

Сынып: 7

Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

Сабақ және тамыр. Сабақтың ішкі құрылысы: қабық, камбий, сүрек, өзек. Тамыр аймақтары: бөліну, өсу, сору және өткізу аймақтары.

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

7.1.3.3 - тамыр және сабақтың ішкі құрылысын зерттеу;

Сабақтың мақсаты

Барлығы: Тамыр және сабақтың ішкі құрылысын зерттейді.

Көпшілігі: Сабақтың құрылысын және тамырдың аймақтарын ажыратады.

Кейбіреуі: Берілген ағаш кесінділерінен ішкі құрылысының орналасу ретін зерделейді, тәжірибе жүзінде дәлелдейді.

Бағалау критерийі

Ағаштың кесінділерінен сабақтың құрылымдарын анықтайды.Суреттен тамырдың аймақтарын ажыратады. Тамыр аймақтарының құрылысы оның атқаратын қызметімен зерделеп, тәжірибе жүзінде дәлелдейді

Тілдік мақсаттар


Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:

Сабақтың ішкі құрылысы: қабық, камбий, сүрек, өзек.

Тамыр аймақтары: бөліну, өсу, сору және өткізу аймақтары

Диалогтер мен жазу үшін қолданылатын тіркестер: Сабақтың ішкі құрылысы …….. тұрады. Тамыр аймақтары ……. бөлімдерден тұрады.

Құндылықтарға баулу




- Білім алушыларда жауапкершілік, ынтымақтастық құндылықтары –топтық жұмыс барысында қалыптасады, қоршаған ортаны қорғауға, аялауға баулу.

- ашықтық, ынтымақтастық құндылықтар - «Балық қанқасы» және «суретпен жұмыс» әдістерін қолдана отырып бірігіп жұмыс жасауға баулу.

- Еңбек пен шығармашылық - тәжірибелік тапсырманы орындау барысында еңбекке баулу.

Пәнаралық байланыс

Қазақ тілі – айтылым дағдысын, сөздік қорын дамытады.

Физика – атмосфералық қысымның өсімдіктің өсуіне әсері, минералды тұздар мен сулардың тамыр бойымен мүшелерге көтерілуі

Алдыңғы білім


7.1.3.2 .Заттар тасымалдануының тірі ағзалардың тіршілік әрекеті үшін маңызы. Заттардың тасымалдануына қатысатын тірі ағзалардың мүшелері мен мүшелер жүйесі.





Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері


Ресурстар

Сабақтың басы

Білу



3 мин









2 мин




4 мин







5 мин


Ұйымдастыру кезеңі:

Ширату жаттығуы:

«Мозайка» әдісі

Әр топқа суреті бар стикерлер таратылады. Стикерде суреттер бойынша оқушылар төрт топқа бөлінеді.

1 топ: Сабақ

2 топ: жапырақ

3 топ: тамыр

4 топ: гүл

Ассоциация әдісі:

«Өсімдік қандай мүшелерден тұрады»



Сабақтың мақсатын анықтау: (1,2топ)


Білемін

Білгім келеді

Үйрендім









Болжам кестесі:(3,4топ)


Не білесіз?

Не қызықтырды?

Нәтиже қандай болмақ?






Үй жұмысын тексеру:

«Өрмекші торы» әдісі арқылы сұраққа жауап береді

Кері байланыс: стикер арқылы

Өсімдік мүшелерінің суреті бар қағаз қиындылары































Қалыптастырушы бағалау тапсырмалар жинағы




Сабақтың ортасы


Түсіну


10 мин




Қолдану





Талдау












12 мин














3 мин

«ЖИКСО» әдісі мәтінмен жұмыс

Тапсырма-1

1.Тамырдың бөлімдері, сабақтың іщкі құрылысын зертте.

2. тамыр мен сабақтың қызметін сипатта

Дескриптор:

1. Тамырмен сабақтың қызметін сипаттайды.Тамырдың бөлімдерін, сабақтың ішкі құрылысын зерттейді.



Кері байланыс: «Қосу,алу,қызықты» әдісі


қосу

алу

қызықты





2) «Балық қаңқасы» әдісі.

Әр топқа сабақтың және тамырдың ішкі құрылысына байланысты графикалық органайзер құру беріледі.

















Дескриптор: Сабақтың және тамырдың ішкі құрылысын ажыратады.

Кері байланыс: «Табыс сатысы»



«Суретпен жұмыс» әдісі. Топпен жұмыс

3) Экспериметтік тапсырма.

  1. Ағаш кесінділерінен сабақтың құрылысын табыңыз.

  2. суреттен тамырдың аймақтарын анықтаңыз.

  3. тамыр аймақтарының, сабақ құрылысының атқаратын қызметімен байланысын сипаттаңыз


Дескриптор:

Сабақ және тамырдың ішкі құрылысын және олардың қызметтерін біледі




Кері байланыс: «Екі жұлдыз, бір тілек»


Ағаш кесінділері, мәтінге байланысты суреттер.

Сабақтың соңы

5 минут


Жинақтау







Бағалау


«Сұрақты теріс айналдыр» әдісі /жеке жұмыс/

Нақты қайталауды талап ететін сұрақты қоюдың орнына, оны теріс айналдырыңыз, мысалы:

Тамыр өсімдік құрылысына жата ма? деген сұрақты

Неліктен тамыр өсімдік құрылысының мүшесі болып табылады?

деген сұраққа айналдырыңыз…

ББҮ кестесі (Сабақ мақсатына жетті ме?) толтыру.

Үйге тапсырма:Тақырып бойынша қосымша материалдар дайындау.



Саралау Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?

Бағалау Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау



Уақытты тиімді пайдалана отырып, мен осы қысқа мерзімді жоспарымда топпен, жұппен, жеке жұмыс ұйымдастырдым.

Сабақтың мақсаты оқушының қажеттілігінетеріне сай құрастырылды.

Тапсырмаларды оқушылардың білім деңгейлеріне , жас ерекшеліктеріне сай жасалды. Білім деңгейі орташа оқушыларға, білім деңгейі жоғары оқушылыр көмектесті.

Блум таксономиясы, «ЖИКСО», «Суретпен жұмыс», «Балық қаңқасы», «Сұрақты теріс айналдыр», «Өрмекші торы» әдістерін қолдандым.

Кері байланыс: стикер арқылы, «Екі жұлдыз, бір тілек», : «қосу,алу,қызықты» ,

Болжам кестесі, ББҮ кестелерін толтыру, «Табыс сатысы» әдістерін қолдандым.



Ширату жаттығуы, белсенді жұмыс болу үшін топпен жұмыс ұйымдастырылды. Қауіпсіздік ережелері эксперименттік тапсырмаларды орындағанда: ноутбукты ток көзіне қосқанда абай болу,т.с.с.

Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма?

Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен?

Бұл тарауды сабақ туралы рефлексия жасау үшін пайдаланыңыз. Сол бағандағы өзіңіз маңызды деп санайтын сұрақтарға жауап беріңіз.



Жалпы бағалау

Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?

1:


2:

Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?

1:


2:

Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
29.11.2018
2329
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі