1- тапсырма топтық
жұмыс
Ойлау деңгейлерінің
дағдылары: білу, түсіну
(Т) «Оқу әңгімесі» әдісі арқылы әр
топ мүшелері өздеріне берілген тапсырманы кітаптан меңгеріп, топпен
талқылайды. Әр топтың мүшелері келесі топ мүшелеріне өз
тақырыптарын бір-біріне түсіндіреді. Соңынан топтар бір-бірін
«Бағдаршам» арқылы бағалайды. Әр топтағы жасыл түстер саны
анықталады. (айтылым, тыңдалым,
оқылым)
Жасыл түс - бәрін
түсіндік
Сары түс –жартылай
түсіндік
Қызыл түс –
түсінбедім
2-тапсырма (жазылым)
1 –
топ Нәрсенің профиль
проекцияның жазықтығын сызу
2 –
топ Нәрсенің горизонталь
проекцияның жазықтығын сызу
3-
топ Нәрсенің фронталь
проекцияның жазықтығын сызу
Ойлау деңгейлерінің
дағдылары: қолдану
«Сэндвич» әдісі арқылы
бағалау
Оқушылар бір-бірін
«мадақ-ұсыныс-мадақ» түрінде бағалайды
3-тапсырма жеке
жұмыс
Ойлау деңгейлерінің
дағдылары: талдау (айтылым)
Нәрсенің кеңістікте үш
проекция жазықтықтығын проекциялау
Бағалау :
4-тапсырма
Толықтыру
тесті
Т
-
Тік бұрыштап
проекциялау әдісін ..............................ашты
-
Проекция
жазықтықтары өзара
...........................................
-
Бақылаушының алдында
орналасқан жазықтық ............................................
деп аталады
-
Профиль жазықтық
дегеніміз бақылаушының .........................орналасқан
жазықтық.
-
Горизонталь проекция
жазықтығында нәрсенің ............................кескіні
проекцияланады
-
Монж эпюрі – бұл
нәрсенің..............................
алынған кескіні,
сызбасы
олықтыру тесті
Бағалау
критерийі
|
Дескрипторлар
|
Бұрыштықтың проекциясын
анықтай алады.
|
Проекциядағы бұрыштық
сызбасын анықтайды.
|
Проекциялау әдістерін
өзгерту арқылы заттардың сызбасын орындай
алады.
|
Тетіктің
екі жазықтығына проекциялау әдістерін өзгерту арқылы заттардың
сызбасын қолданады
|
Заттардың
үш проекциясының ерекшеліктерін анықтайды.
|
Үш жазықтықтағы
проекциялауды талдайды
|
Бағалау : Дайын үлгі
жауап арқылы .
|