Пән:
Информатика
Күні:
Сынып: 3-сынып
|
Мектеп: Қызылорда облысы
Шиелі ауданы Бәйтерек округі Бидайкөл ауылы №148 қазақ орта мектебі
КММ
Мұғалімнің аты-жөні:
Азбергенова Арайлым
|
Сабақ
тақырыбы
|
Қайталанатын
үлгілер
|
Осы сабақта қол
жеткізілетін оқу
мақсаттары
(оқу
бағдарламасына
сілтеме)
|
3.1.2.1 компьютерлік
программалар қолданушының міндеттерін шешу үшін қажет екенін
түсіндіру;
3.1.2.2 компьютерлік программаларда файлдарды ашу
және сақтау командаларын пайдалану;
|
Сабақ мақсаттары
|
Барлық білім алушылар
үшін:
• мәтіндік редакторды қолдана алады, тінтуірдің
көрсеткіші мен меңзерді айыра алады
Көптеген білім алушылар
үшін:
• мәтінді өндейді, мәтінді
бөліп, көшіріп, кесіп және қоя алады
Кейбір білім алушылар
үшін:
мәтіндік редактордың пішімдеу
құрал-жабдықтарын қолданады, азат жолын
тегістейді
|
Бағалау критерийлері
|
• графикалық редактордың мүмкіндіктерін сурет
салуда және өзгертуде қолданады
• графикалық редактордың құрал-жабдықдарын
үзінділермен жұмыс жасағанда қолданады;
• графикалық редактордың меню командаларын
қолданады(мысалы: қиып алу, көшіру, кою, бұру, түстер палитрасы,
т.б.);
•
графикалық редактормен жұмыс барысында дайын
фотосуреттерді қолданады .
|
Тілдік
мақсаттар
|
Пәндік лексика және
терминология
• графикалық элементі
• бұру
• палитра
• фотосуреттер
• қою
• көшіру
Диалог құруға/жазылымға
қажетті сөздер
• Суретті бұру үшін
....
• Суретті көрсету үшін
....
• Суретті бұру үшін
...
• Үзіндіні бөліпалуүшін
....
• Оюдан
...тұрады
• Мен пішіндерді
пайдаланғанымның себебі ...
• Мен ...бояу түсін
таңдадым
|
Құндылықтарды дарыту
|
Оқушыларды бір-біріне деген құрмет
көрсетуіне тәрбиелеу.
|
Пәнаралық байланыстар
|
Ауа райы, жыл мезгілі туралы әдебиеттік
оқу пәнінен алған білімдерін қолданады.
|
АКТ қолдану дағдылары
|
Интернет-ресурстар, дерекқордан және интернеттен
сабаққа қатысты ақпаратты іздеу;
|
Ресурстар
|
Топқа бөлуге арналған парақшалар, интерактивті
тақта, жұмыс дәптері, қалам мен түрлі түсті қарындаш, стикер,
видеоматериалдар., постер, кері байланыс парағы
т.б
|
Бастапқы
білім
|
Оқушы компьютер жұмысты
жүргізуді білуі қажет. Мысалы,компьютерді қосу,өшіру,тінтуірмен
жұмыс жасау программаларды іске қосужәне менюмен жұмыс істей алу
сынды жұмыстар. 4 «Компьютірдегі сурет» бөлімде оқушылар графикалық
редакторда суреттерді салу дағдыларын
қалыптастырды.
|
Сабақтың
барысы
|
Сабақтың
жоспарланған
кезеңдері
|
Сабақтағы жоспарланған
іс-әрекет
|
Ресурстар
|
Сабақтың басы
|
Сергіту жаттығуы
«Мен ақылды баламын» әр бала өздерінің жақсы
қасиеттерін атап, қалай өсіп келе жатқандарын
айтады.
Мыс: Мен Балнұр, балдай тәтті үйдің еркесімін.
Мен Асқар, барлығынан біліміммен барлығынан асып түссем деймін
т.б.
«Бір сөзбен» әдісі барысында оқушылар берілген
сөздердің ішінен бүгінгі сабақтағы жағдайын сипаттайтын үш сөзді
таңдайды. (қуаныш, немқұрайлылық, шабыт, зерігу,
сенімсіздік,сенімділік,рахаттану,алаңдау)
Жаңа топ құру.
Себетпен конфет әкелу.
Оқушыларға себеттен конфет алуларын сұраймын.Конфеттің түрлеріне
қарай 3 топқа бөлініп отырады.
1-топ «Сары
кәмпиттер»
2-топ «Көк
кәмпиттер»
Жұмыс ережесін
келісу
-
Сабақта бір-бірімізді
сыйлаймыз, тыңдаймыз!
-
Уақытты
үнемдейміз!
-
Нақты,дәл жауап
береміз!
-
Сабақта өзіміздің
шапшаңдығымызды, тапқырлығымызды
көрсетеміз!
-
Сабаққа белсене қатысып, жақсы
баға аламыз!
Оқу мақсатын
таныстыру
Күтілетін нәтижені
анықтау
|
«Мен ақылды
баламын» сергіту
жаттығуы.
Оқушыларды топтарға бөлуге
арналған суреттер.
Сұраққа жауап берген оқушыны
мадақтау,
толықтыру жасау, тиімді кері
байланыс орнату.
|
Сабақтың ортасы
|
Ширату
тапсырмасы.
ҚБ: Отшашу арқылы
бір-бірін бағалау.
Белсенді оқу
тапсырмалары(топта,
ұжымда)
(Ұ, К, Қ) Сабақты өрнектер
көрсетуден бастаңыз.
Оқушылардан өрнектердің
ерекшеліктерінанықтауын сұраңыз. өрнектегі қайталанатын өрнектерге
аса назар аударыңыз.
(Т) Оқушыларға геометриялық
пішіндерді ұсынып өрнек құрастыруын
ұсыныңыз.
(К,Э) Сондай-ақ графикалық
редакторды іске қосып «көшіру» «қою» және «бұру», командаларымен
зерттеу жүргізулерін ұйымдастырыңыз. Командаларды қайталап
қолдануға болады.
(Ұ, К) Оқушаларға дайын
элементтерден әшекей құрастыруды
ұсыныңыз.
(Ө, Қ)Құрастырған өрнект қайда
қолданысқа ие бола- алатыны туралы талқылауға уақыт
беріңіз.
Дескриптор:
ҚБ: Бас бармақ арқылы
бір-бірін бағалау.
Жұмыс дәптеріндегі жазылым
тапсырмаларын орындау
|
Тапсырманы орындаған оқушыны
мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс
орнату.
Белсенді оқу
тапсырмалары.
|
Сергіту сәті
«Жақсылық тамшысы»
|
Әр
бала тамшыға өзі жасаған жақсы істерін немесе өзінің бойындағы
жақсы қасиеттерін стикерге жазып жеткізеді. Іліп жатқанда әрқайсысы
өзгелерге, айналасына өзі жасаған жақсылықтарын, қасиеттерін жария
етеді.
|
Оқушылар сергіту сәтін
жасайды.
|
|
Жаңа білім мен тәжірибені
қолдану
Топтық
жұмыс. «Галлерияда ой
шарлау»
Берілген тақырыпта топтық
жұмысы жүргізіліп, әр топтың жұмысы қабырғаға ілінеді де, оқушылар
жүріп, аралап, оған әр оқушылар кішкене жапсырма қағазға бағасын
беріп, пікірін жазып жабыстырып кетеді. Ең жақсы баға алған
топтың жұмысы қаралады.
Электронды қосымшамен
жұмыс
ҚБ: Бағдаршам көздері
арқылы бір-бірін бағалау.
Рефлексия (жеке,жұпта,топта,
ұжымда)
|
Оқулықтағы қосымша
тапсырмалар.
Тапсырманы орындаған оқушыны
мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс
орнату.
«Нысана» кері байланыс
парағы
|