Сабақ тақырыбы: Виет теоремасы | Мектеп: Алмалы ОМ |
Күні: 06.12.17ж | Мұғалімнің есімі: Өнербек Арай | Пәні: алгебра |
Сынып: 8 «Ә» «Б» | Қатысқандар саны: | Қатыспағандар саны: |
Сабақ негізделген оқу мақсаты: | Виет теоремасы арқылы шығарылатын есептерге қолданылатын негізгі формулалар түрін білу; Виет теоремасы арқылы квадрат теңдеу құруға және теңдеу түбірлерін табуға;Тақырып бойынша виет теоремасы арқылы құзырлы тапсырмаларды орындай алу |
Оқу нәтижелері: | Барлық оқушылар: |
| Барлық оқушы виет теоремасы арқылы квадрат теңдеудің түбірлерінің қосындысы мен түбірлерінің көбейтіндісін анықтай біледі; |
| Оқушылардың басым бөлігі: |
| Көпшілігі виет теоремасы арқылы квадрат теңдеу түбірлерін анықтайды және есеп шығаруда қолдануға үйренеді; |
| Кейбір оқушылар: |
| Кейбір оқушы түбірлері арқылы квадрат теңдеу құра алады және құзырлы тапсырмаларды орындай алады. |
Тілдік мақсат: | Оқушылар: |
| ... істей алады |
| Негізгі сөздер мен тіркестер: |
|
|
| Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: |
| Талқылауға арналған тармақтар: |
|
|
| Сіз неліктен ... екенін айта аласыз ба? |
|
|
| Жазылым бойынша ұсыныстар: |
| Пәндік терминді сөздік дәптеріне түсіреді |
Құндылықтарды дар дарыту
| Топтық және жұптық талқылау барысында сөздік қоры дамиды, академиялық шынайылық қалыптасады. Достық, адамгершілік қасиеттері артады. |
|
Жоспар ланған уақыт | Жоспарланған жаттығулар | Әдіс-тәсілдер: | Ресурстар |
| Мұғалім әрекеті | Оқушы әрекеті |
|
|
2 мин | Оқушылардың назарын сабаққа аудару, оқу құралын түгендеу. | Сабаққа дайындық, зейіндерін аударып, ден қою |
|
|
3 мин | Әр оқушының үй тапсырмасын тексеру арқылы бағалады |
| Миға шабуыл әдісі |
|
10мин | Теорема: Келтірілген квадрат теңдеудің түбірлерінің қосындысы қарама-қарсы таңбамен алынған оның екінші коэффициентінетең, алтүбірлерінің көбейтіндісі бос мүшеге тең. Х1+х2=-p x1*x2=qВиет теоремасына кері теорема да дұрыс.Теорема. (Виет теоремасына кері теорема). Егер екі санның қосындысы –р-ға, ал олардың көбейтіндісі q-ға тең болса, онда ол сандар теңдеуінің түбірлері болады.
| Виет теоремасы арқылы шығарылатын есептерге қолданылатын негізгі формулалар түрін білу; Виет теоремасы арқылы квадрат теңдеу құруға және теңдеу түбірлерін табуға;Тақырып бойынша виет теоремасы арқылы құзырлы тапсырмаларды орындай алу |
|
|
10мин | Есептер беріледі,әр оқушыны тексеру мақсатында тақтаға есептер шығарады м/ы: -7х+12 =0х1=4x2=3 яғни қосындылары теріс таңбамен p-ға тең ,ал көбейтінділері q . | Оқушылар өздері тақырып бойынша есептер шығара алады |
| тақта |
10 мин | Оқулықпен жұмыс.А тобының есептеріӨзіндік жұмыс ретінде шығарады .
| Виет теоремасы арқылы шығарылатын есептерге қолданылатын негізгі формулалар түрін білу; Виет теоремасы арқылы квадрат теңдеу құрады және теңдеу түбірлерін табады . | Өзара ынтымақтастықбірін-бірі бағалайды | Оқулық |
3 мин | Бүгінгі сабақтан алған білімдерін қорыту | Алған бағаларын жинақтайды |
|
|
2 мин | Сіз үшін сабақтың қай кезеңін орындауда қиындық туғызды? | Сұраққа жауап жазып өз ойларын білдіреді. | «Екі жұлдыз, бір тілек» | Стикер |
Қорытындылау.Үйге топсырма беру: № 295 ереже жаттау |