Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Бекітемін

    Тәрбие жөніндегі орынбасары К.Нақыпова

    15.01.2021ж


    Тақырыбы: « Дені саудың – жаны сау»
    Мақсаты: Мектеп жасына дейінгі балаларды салауатты өмір сүруге қызығушылығын арттыру. Спортпен айналасудағы әртүрлі дене шынықтыру жаттығуларының әдістерін үйрену, оларды қолдану. Салыстыру арқылы балалардың ой-өрісін дамыту.
    Іс – шараға қажетті құралдар: доп, жалау,  орамал, арқан.
    Барысы:
    Ұйымдастыру

    Денсаулық — бар байлығың басыңдағы,
    Жайнаған өміріңнің жасыл бағы
    Қастерлеп аяласаң, мәпелесең,
    Бойыңнан кетпес қуат жасыңдағы
    Денсаулық қашаннан да алтынға тең,
    Болады болашағың жарқын да кең.
    Аңдамай жақын болсаң арсыздықпен,
    Ойланып көп тасымай ақылға кел, — деп бүгінгі эстафеталық жарысымызды ашуға рұқсат етіңіздер.

    Жарысымыз 2 командадан тұрады.
    1 команда «Жас ұлан»
    2 команда «Достық»

    Жарысымызды бастамас бұрын әділ қазылар алқасын сайлап алайық.

    1.К.Нақыпова

    2. Е.Ержанов

    Ал енді, сайысқа қатысушыларды қарсы алайық. Ортаға командаларды шақырамыз.

    1  кезең-     Допты апарып қойып келесі әкелу

    2  кезең-     Допты аяқ арасына қысып секіру

    3  кезең-     Қаппен секіру

    4  кезең-     Допты жоғардан беру

     5 кезең-     Допты аяқ арасынан беру

    6 кезең-    Допты торға түсіру

    7 кезең-    Скакалкамен секіру

    8 кезең-    Арқан тартыс

    Жүргізуші:Бүгін міне оң болып бәріміз жоғары боп күш – жігер намысымыз осылайша қуанышпен думандатып аяқталды халайық жарысымыз. Сөз кезегін әділқазыларға береміз.
    Құттықтап,марапаттау.
    Жүргізуші: Осылайша жарыс жолын тартамыз
    Барлығымыз көңілді қайтамыз
    Балаларды шынықтырған, жаттықтырған
    Жаттықтырушы ағайға рахметімізді айтамыз!










    Қазақстанның экономикалық географиялық жағдайы

    10 сәуір 2013, Сәрсенбі

    Категориясы: География

    bibka

    Сабақтың тақырыбы: Қазақстанның экономикалық географиялық жағдайы (презентциясымен)

    Мақсаты: Оқушыларды географиялық жағдайларға баға бере білуіне үйрету.
    Экономикалық географиялық жағдаймен шаруашылықтың байланысын түсіндіре білу.
    Экономикалық серіктестерге Қазақстанға әсерінің қаншалықты екенін ажырата білу.

    Дамытушылық мақсаты: Экономикалық географиялық нысандарға қатысты негізгі жағдайларды жете түсіндіріп ойлау қабілетін арттыру. Көлік
    жолдарының маңыздылығы мен қолайлы жағдайы.

    Сабақ барысы: Ұйымдастыру кезеңі.
    Өткен сабақты еске түсіру.
    1. Қаз. Респ. БҰҰ – на қай жылы қабылданды?
    2. Қа. Респ. Қай материкте орналасқан?
    3. Астана Ақмолаға қай жылы көшірілді?
    4. Унитарлық мемлекет – дегенді қалай түсінесіз?
    5. Делимитация дегеніміз не?

    Жаңа сабақ: Экономикалық – географиялық жағдай – ол кәсіпорындардың елді мекендердің, аймақ – ң, елдің сыртқы экономикалық географиялық нысандарға қатысты алғандағы жағдай.
    ЭГЖ – аумақты шаруашылық және әлеуметтік географиядағы негізгі түсінік. Оны зерттеуге кеңес географтары Н. Н. Баранский мен Н. М. Майоргойз көп үлес қосты.
    ЭГЖ. Аумақты шаруашылық мақсатты игеруге қалалар мен жолдар салуға байланысты өзгеріп отырады. Көп жағдайда оның өзі қоғам арқылы жасалады.
    - Бұл ұғым өте күрделі, өйткені ол физикалық – географиялық жағдайдың сипаттарын да қамтиды Мысалы (тауларға, өзендерге, теңіздерге климаттық белдеулерге қатысты орналасуы.)
    Э. Г. Ж. қолайлы (пайдалы) немесе қолайсыз (пайдасыз) болуы мүмкін.
    Э. Г. Ж.

    Орталықта орналасу көбінесе қолайлы, ал шеткі жағдай қолайсыздау болып келеді.
    Байланыс жолдарынан қашықта, «түкпірде орналасқан аудандардың жағдайы қолайсыз болып табылады. Оларды «Аюдың үңгірі» деп те атайды.
    ЭГЖ ең алдымен көліктік жағдаймен, яғни шаруашылық байланыстарының көлік мүмкіндіктерімен анықталады. Әлемдік байланыс жолдары мен транзит мүмкіндігінің маңызы зор.
    - Нарықтық жағдай негізі сауда серіктес жеріне қатысты жағдайды.
    - Көршілік шекаралас елдерге қатысты жағдайды айқындайды.
    Көршілік жағдайға баға бергенде көршілердің даму деңгейін, табиғи ресурстармен қамтамасыз етілуін, шығарылатын өнім құрамын еске алады.

    Біздің еліміз Еуразияның ортасында әлемдік сауда жолдарынан оқшау.
    Әлемдік экономиканың негізі орталықтары – АҚШ - тан, Жапониядан, аздап Еуропадан да қашықта орналасқан.

    Темір жолдар асуы оңт. Шығыс шекараны кесіп өте алмайды. Бұл Үндістан мен Пәкістан сияқты ірі елдермен сауда жасауды қиындатады.
    Орталық Азиядағы көршілермен шаруашылық байланысқа олардың даму дәрежесінің төмендігі кедергі жасайды.

    - Негізгі қолайсыз жағдай – ашық теңізге шығу мүмкіндігінің болмауы (құрлық ішілік жағдайы)
    Қазақстанның ЭГЖ – ның қолайсыздау жақтары осындай.
    Дегенмен оның қолайлы тұстары да бар.
    1. Еуропаны Шығыс және Оңтүстік шығыс Азиямен қосатын транзиттік жағдай. (Жолаушы және тауар).
    2. Қаақстанның негізгі экономикалық серіктестері Ресей мен Қытайдың көрші орналасуы. Қаз - да шығарылатын өнімнің ¼ сатып алады.
    Әзірге ЭГЖ – дың тиімсіз жақтары басым.
    Қазақстан – транзиттік мүмкіндіктерді кеңейте отырып қолайлы ЭГЖ жасайды.
    Қ. Р. тәуелсіздік алған жылдар ішінде дүниежүзілік мемлекеттер қоғамдастығының толық құқылы мүшесіне айналады.
    Елді тиімді басқару жүйесін құрып, шекара мәселелерін шеше алды. Өзінің ЭГЖ - ын жақсартуға кірісті.

    Сабақты қорытындылау:
    1. ЭГЖ қолайсыз жақтары – шеткі жағдай, байланыс жолдарынан қашықта орналасуы (түкпірде) шаруашылық байланыстарының көліктік мүмкіндігі. Әлемдік сауда жолдарынан оқшау орналасуы.
    Қолайсыз жағдайдың ең негізгісі – құрлық ішілік жағдайы (ашық теңізге шығу мүмкіндігінің болмауы.
    2. Қолайлы жақтары: транзиттік жағдай, Ресей мен Қытайдың көрші орналасуы, Каспий теңізіне шығу жолы.
    Үйге тапсырма:
    Кескін картаға Республикамыздың Сол. Оңт. Бат. Шығ. Орт. Облыстарының аумақтарын түсіріп белгілеу.




    ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАР


    Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Адам. Жер. Ғалам



    құрылыстарын қозғалысын




    тұрақты даму

    Мектеп: Темір ауданы, Құмсай негізгі мектебі




    Күні: 30.06.2017 жыл.

    Мұғалімнің аты-жөні: Шахаманова Ә.Ә.

    СЫНЫП: 6

    Қатысқандар саны: 20


    Қатыспағандар саны: 0

    Сабақтың тақырыбы

    Халық географиясы

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сәйкес)

    6.2.7.1 халықтың қоныстану заңдылықтарын анықтау


    Сабақтың мақсаты








    Барлық оқушылар: Халықтың қоныстану заңдылықтарын біледі.









    қозғалысын қозғалысын Экологиялық факторлар туралы біледі және




    түсінеді.

    Оқушылардың басым бөлігі: Халықтың жер бетінде таралуы мен қоныстану заңдылықтарын меңгереді


    Бағалау критерийі

    Егер төмендегі жетістік критерийлерін орындаса, оқушы оқу мақсатына жетеді.

    • Халықтың қоныстану заңдылықтарын біледі

    • Дүниежүзіндегі халықтар мен олардың санын біледі

    • Халықтың тығыз орналасқан аймақтарымен танысады

    Тілдік мақсат

    Сыныптағы диалог үшін пайдалы тілдік бірліктер:

    Талқылауға арналған тақырыптар: Өз ойларын ауызша және жазбаша жеткізе білуге, мәтіннің мазмұнын әңгімелеуге үйрету.

    Оқылым: халықтың қоныстану заңдылықтарын оқып, меңгереді.

    Тыңдалым: тақырып бойынша айтылған мәліметтерді талқылайды, шағын топтарда бір-бірінің пікірлерін тыңдайды.

    Жазылым бойынша ұсыныстар: Халықтың қоныстануы мен таралуын анықтап, жазбаша сипаттайды.

    Негізгі терминдер мен ұғымдар: демография, демографиялық жарылыс, демографиялық саясат, этнос, нәсіл

    Құндылықтарға баулу

    «Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеяға сай құндылығы:

    «қазақстандық патриотизм мен азаматтық жауапкершілік», «ынтымақтастық»

    «өмір бойы білім алу».

    Пәнаралық байланыс

    Жаратылыстану, тарих

    Алдыңғы білім

    Алдыңғы сыныпта өткен дүниежүзі халқының нәсілдік құрамын және негізгі нәсілдер мен нәсіларалық топтардың таралу аймақтарын анықтайды

    Жоспар

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған жаттығулар түрлері

    Дереккөздер, Ресурстар

    Сабақтың басы



    Сыныпта жағымды психологиялық ахуал туғызу мақсатында сыныпты «От», «Су», «Күн» суреттері арқылы топқа бөлу.

    Оқушылар топқа бөлініп орындықтарға орналасқаннан кейін психологиялық мінездеме беру.

    От. Қай кезде де, қандай жағдайда да от болып жанып, өз білімдерін насихаттай білетін жандар.

    Су. Жандары жақсылықты сүйетін, көңілдері судай таза, жаңалықтарға жаны құмар оқушылар.

    Күн. Жанындағыларға жылу сыйлап жарқырап жүретін сәуле шашып белсенділікпен жұмыс жасайтын топ.

    -Оқудан күтілетін нәтижелерді белгілеу. Табыс критерийлері: -нақтылық;

    -белсенділік;

    -бірлескен жұмыс;

    -уақыт сақтау;

    «Өткенге шолу»-Белсенді әдіс «Сәйкесін тап» стратегиясы арқылы материктер мен мұхиттарды сәйкестендіру.

    Оқушыларды жауаптарының дұрыстығына қарай жетондар арқылы бағалау.

    Суреттер










    Түрлі-түсті қағаздар

    Сабақтың ортасы








    Интербелсенді тақтадан әртүрлі халықтардың, нәсілдердің суреттерін көрсетемін. Көру, талқылау арқылы сабақтың тақырыбын ашу, мақсатымен таныстыру.

    1 тапсырма. Мәтінмен жұмыс

    І - топ: Жер бетіндегі халықтың саны және өсуі

    ІІ - топ: Халықтың тығыздығы

    ІІІ - топ: Демографиялық саясат

    Әр топ өздеріне берілген мәтін бөлігін бөліп алып дайындалады. Әр оқушы берілген тақырыпша бойынша өзіне тиесілі мәтінді оқиды.

    Смайликтер арқылы бағалау

    2 тапсырма. "Көршіме айтамын"

    Оқушылар отырған орындарында бір - бірімен жұп құрайды. Жұптағы бір оқушы конверттен берілген сұрақты оқып, белгілі уақыт ішінде ол сұраққа дайындалады. Белгі берілгенде жауап беруші көршісіне сұрағының жауабын айтып, талдайды.

    3 тапсырма. Географиялық диктант

    1. Жер шары халқының саны ..... қарқынды өсті.

    / ХХ ғасырда /

    2. Халық санының қарқынды өсуі....... деп аталады.

    /Демографиялық жарылыс /

    3. Қазақстандағы алғашқы халық санағы...... жүргізілген.

    /1897 жылы /

    4. Халықтың ұдайы өсуін.... ғылымы зерттейді.

    /. Демография /

    5. Жер шары халқының бір шаршы шақырымға орташа тығыздығы .... келеді.

    /. 40 адамнан /

    6. Халық санын реттеу мақсатында.... жүргізіледі.

    /. Демографиялық саясат /

    7. Демографиялық жарылыс дегеніміз......

    /Халық санының қарқынды өсуі/

    8. Халық саны..... арқылы анықталады

    /Халық санағы /

    9. Демография...... деген мағына береді.

    /. Халықты сипаттап жазамын/

    10. Қазақстанда тәуелсіздік алғалы......... халық санағы жүргізілді.

    /1999 жылы және 2009 жылы /

    Бағалау: "От шашу" әдісі арқылы


    Интербелсенді тақта


    Суреттер

    Оқулық 6 сынып

    Постер


    Қима қағаздар





    Кеспе қағаздар

    Сабақтың соңы



    Кері байланыс. "Бағдаршам әдісі"

    Бұл әдіс бойынша оқушыларға үш түрлі стикер таратылады. Сол бойынша оқушылар сабақты түсінген, түсінбегендерін білдіреді. Жасыл – мен жақсы түсіндім және басқаға да түсіндіре аламын

    Сары – мен түсінемін, бірақ барлығын емес.

    Қызыл – мен тығырыққа тірелдім, ештеңе түсінбей қалдым.

    Оқушыдан интервью алу парағы

    Оқушының аты - жөні:

    Талқыланатын сабақ тақырыбы:

    Сұрақтар

    Оқушының жауаптары

    1.сабақ сізге ұнады ма? өз пікіріңізді дәлелдеңіз.

    2.сабақтың ең ұтымды жерлері қандай болды?

    3. Сабақ тақырыбының сіз үшін қандай маңызы бар деп ойлайсыз?

    4. Бүгінгі үйренгеніңіз сіз үшін болашақта қажет болады деп ойлайсыз ба?Неліктен?

    5.Осы тақырып бойынша тағы да не білгіңіз келеді?

    6. Сабақта қандай әрекеттер атқардыңыз?

    7.Топ жұмысы қандай деңгейде өтті деп ойлайсыз?Неліктен?

    8.Өз жұмысыңызға қанағаттанасыз ба?






    Түрлі - түсті қағаздар









    Саралау – Сіз оқушыларға қандай тәсілмен көмектесесіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?

    Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді қалай жоспарлап отырсыз?

    Пәнаралық байланыстар.
    Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау.

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    КУПЕНОВА ЖЕНИСКУЛ ИБРАГИМОВНА
    01 Мамыр 2021
    514
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Сабақ жоспары

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Сабақ жоспары

    Материал туралы қысқаша түсінік
    7 сынып оқушылары
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Бекітемін

    Тәрбие жөніндегі орынбасары К.Нақыпова

    15.01.2021ж


    Тақырыбы: « Дені саудың – жаны сау»
    Мақсаты: Мектеп жасына дейінгі балаларды салауатты өмір сүруге қызығушылығын арттыру. Спортпен айналасудағы әртүрлі дене шынықтыру жаттығуларының әдістерін үйрену, оларды қолдану. Салыстыру арқылы балалардың ой-өрісін дамыту.
    Іс – шараға қажетті құралдар: доп, жалау,  орамал, арқан.
    Барысы:
    Ұйымдастыру

    Денсаулық — бар байлығың басыңдағы,
    Жайнаған өміріңнің жасыл бағы
    Қастерлеп аяласаң, мәпелесең,
    Бойыңнан кетпес қуат жасыңдағы
    Денсаулық қашаннан да алтынға тең,
    Болады болашағың жарқын да кең.
    Аңдамай жақын болсаң арсыздықпен,
    Ойланып көп тасымай ақылға кел, — деп бүгінгі эстафеталық жарысымызды ашуға рұқсат етіңіздер.

    Жарысымыз 2 командадан тұрады.
    1 команда «Жас ұлан»
    2 команда «Достық»

    Жарысымызды бастамас бұрын әділ қазылар алқасын сайлап алайық.

    1.К.Нақыпова

    2. Е.Ержанов

    Ал енді, сайысқа қатысушыларды қарсы алайық. Ортаға командаларды шақырамыз.

    1  кезең-     Допты апарып қойып келесі әкелу

    2  кезең-     Допты аяқ арасына қысып секіру

    3  кезең-     Қаппен секіру

    4  кезең-     Допты жоғардан беру

     5 кезең-     Допты аяқ арасынан беру

    6 кезең-    Допты торға түсіру

    7 кезең-    Скакалкамен секіру

    8 кезең-    Арқан тартыс

    Жүргізуші:Бүгін міне оң болып бәріміз жоғары боп күш – жігер намысымыз осылайша қуанышпен думандатып аяқталды халайық жарысымыз. Сөз кезегін әділқазыларға береміз.
    Құттықтап,марапаттау.
    Жүргізуші: Осылайша жарыс жолын тартамыз
    Барлығымыз көңілді қайтамыз
    Балаларды шынықтырған, жаттықтырған
    Жаттықтырушы ағайға рахметімізді айтамыз!










    Қазақстанның экономикалық географиялық жағдайы

    10 сәуір 2013, Сәрсенбі

    Категориясы: География

    bibka

    Сабақтың тақырыбы: Қазақстанның экономикалық географиялық жағдайы (презентциясымен)

    Мақсаты: Оқушыларды географиялық жағдайларға баға бере білуіне үйрету.
    Экономикалық географиялық жағдаймен шаруашылықтың байланысын түсіндіре білу.
    Экономикалық серіктестерге Қазақстанға әсерінің қаншалықты екенін ажырата білу.

    Дамытушылық мақсаты: Экономикалық географиялық нысандарға қатысты негізгі жағдайларды жете түсіндіріп ойлау қабілетін арттыру. Көлік
    жолдарының маңыздылығы мен қолайлы жағдайы.

    Сабақ барысы: Ұйымдастыру кезеңі.
    Өткен сабақты еске түсіру.
    1. Қаз. Респ. БҰҰ – на қай жылы қабылданды?
    2. Қа. Респ. Қай материкте орналасқан?
    3. Астана Ақмолаға қай жылы көшірілді?
    4. Унитарлық мемлекет – дегенді қалай түсінесіз?
    5. Делимитация дегеніміз не?

    Жаңа сабақ: Экономикалық – географиялық жағдай – ол кәсіпорындардың елді мекендердің, аймақ – ң, елдің сыртқы экономикалық географиялық нысандарға қатысты алғандағы жағдай.
    ЭГЖ – аумақты шаруашылық және әлеуметтік географиядағы негізгі түсінік. Оны зерттеуге кеңес географтары Н. Н. Баранский мен Н. М. Майоргойз көп үлес қосты.
    ЭГЖ. Аумақты шаруашылық мақсатты игеруге қалалар мен жолдар салуға байланысты өзгеріп отырады. Көп жағдайда оның өзі қоғам арқылы жасалады.
    - Бұл ұғым өте күрделі, өйткені ол физикалық – географиялық жағдайдың сипаттарын да қамтиды Мысалы (тауларға, өзендерге, теңіздерге климаттық белдеулерге қатысты орналасуы.)
    Э. Г. Ж. қолайлы (пайдалы) немесе қолайсыз (пайдасыз) болуы мүмкін.
    Э. Г. Ж.

    Орталықта орналасу көбінесе қолайлы, ал шеткі жағдай қолайсыздау болып келеді.
    Байланыс жолдарынан қашықта, «түкпірде орналасқан аудандардың жағдайы қолайсыз болып табылады. Оларды «Аюдың үңгірі» деп те атайды.
    ЭГЖ ең алдымен көліктік жағдаймен, яғни шаруашылық байланыстарының көлік мүмкіндіктерімен анықталады. Әлемдік байланыс жолдары мен транзит мүмкіндігінің маңызы зор.
    - Нарықтық жағдай негізі сауда серіктес жеріне қатысты жағдайды.
    - Көршілік шекаралас елдерге қатысты жағдайды айқындайды.
    Көршілік жағдайға баға бергенде көршілердің даму деңгейін, табиғи ресурстармен қамтамасыз етілуін, шығарылатын өнім құрамын еске алады.

    Біздің еліміз Еуразияның ортасында әлемдік сауда жолдарынан оқшау.
    Әлемдік экономиканың негізі орталықтары – АҚШ - тан, Жапониядан, аздап Еуропадан да қашықта орналасқан.

    Темір жолдар асуы оңт. Шығыс шекараны кесіп өте алмайды. Бұл Үндістан мен Пәкістан сияқты ірі елдермен сауда жасауды қиындатады.
    Орталық Азиядағы көршілермен шаруашылық байланысқа олардың даму дәрежесінің төмендігі кедергі жасайды.

    - Негізгі қолайсыз жағдай – ашық теңізге шығу мүмкіндігінің болмауы (құрлық ішілік жағдайы)
    Қазақстанның ЭГЖ – ның қолайсыздау жақтары осындай.
    Дегенмен оның қолайлы тұстары да бар.
    1. Еуропаны Шығыс және Оңтүстік шығыс Азиямен қосатын транзиттік жағдай. (Жолаушы және тауар).
    2. Қаақстанның негізгі экономикалық серіктестері Ресей мен Қытайдың көрші орналасуы. Қаз - да шығарылатын өнімнің ¼ сатып алады.
    Әзірге ЭГЖ – дың тиімсіз жақтары басым.
    Қазақстан – транзиттік мүмкіндіктерді кеңейте отырып қолайлы ЭГЖ жасайды.
    Қ. Р. тәуелсіздік алған жылдар ішінде дүниежүзілік мемлекеттер қоғамдастығының толық құқылы мүшесіне айналады.
    Елді тиімді басқару жүйесін құрып, шекара мәселелерін шеше алды. Өзінің ЭГЖ - ын жақсартуға кірісті.

    Сабақты қорытындылау:
    1. ЭГЖ қолайсыз жақтары – шеткі жағдай, байланыс жолдарынан қашықта орналасуы (түкпірде) шаруашылық байланыстарының көліктік мүмкіндігі. Әлемдік сауда жолдарынан оқшау орналасуы.
    Қолайсыз жағдайдың ең негізгісі – құрлық ішілік жағдайы (ашық теңізге шығу мүмкіндігінің болмауы.
    2. Қолайлы жақтары: транзиттік жағдай, Ресей мен Қытайдың көрші орналасуы, Каспий теңізіне шығу жолы.
    Үйге тапсырма:
    Кескін картаға Республикамыздың Сол. Оңт. Бат. Шығ. Орт. Облыстарының аумақтарын түсіріп белгілеу.




    ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАР


    Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Адам. Жер. Ғалам



    құрылыстарын қозғалысын




    тұрақты даму

    Мектеп: Темір ауданы, Құмсай негізгі мектебі




    Күні: 30.06.2017 жыл.

    Мұғалімнің аты-жөні: Шахаманова Ә.Ә.

    СЫНЫП: 6

    Қатысқандар саны: 20


    Қатыспағандар саны: 0

    Сабақтың тақырыбы

    Халық географиясы

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сәйкес)

    6.2.7.1 халықтың қоныстану заңдылықтарын анықтау


    Сабақтың мақсаты








    Барлық оқушылар: Халықтың қоныстану заңдылықтарын біледі.









    қозғалысын қозғалысын Экологиялық факторлар туралы біледі және




    түсінеді.

    Оқушылардың басым бөлігі: Халықтың жер бетінде таралуы мен қоныстану заңдылықтарын меңгереді


    Бағалау критерийі

    Егер төмендегі жетістік критерийлерін орындаса, оқушы оқу мақсатына жетеді.

    • Халықтың қоныстану заңдылықтарын біледі

    • Дүниежүзіндегі халықтар мен олардың санын біледі

    • Халықтың тығыз орналасқан аймақтарымен танысады

    Тілдік мақсат

    Сыныптағы диалог үшін пайдалы тілдік бірліктер:

    Талқылауға арналған тақырыптар: Өз ойларын ауызша және жазбаша жеткізе білуге, мәтіннің мазмұнын әңгімелеуге үйрету.

    Оқылым: халықтың қоныстану заңдылықтарын оқып, меңгереді.

    Тыңдалым: тақырып бойынша айтылған мәліметтерді талқылайды, шағын топтарда бір-бірінің пікірлерін тыңдайды.

    Жазылым бойынша ұсыныстар: Халықтың қоныстануы мен таралуын анықтап, жазбаша сипаттайды.

    Негізгі терминдер мен ұғымдар: демография, демографиялық жарылыс, демографиялық саясат, этнос, нәсіл

    Құндылықтарға баулу

    «Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеяға сай құндылығы:

    «қазақстандық патриотизм мен азаматтық жауапкершілік», «ынтымақтастық»

    «өмір бойы білім алу».

    Пәнаралық байланыс

    Жаратылыстану, тарих

    Алдыңғы білім

    Алдыңғы сыныпта өткен дүниежүзі халқының нәсілдік құрамын және негізгі нәсілдер мен нәсіларалық топтардың таралу аймақтарын анықтайды

    Жоспар

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған жаттығулар түрлері

    Дереккөздер, Ресурстар

    Сабақтың басы



    Сыныпта жағымды психологиялық ахуал туғызу мақсатында сыныпты «От», «Су», «Күн» суреттері арқылы топқа бөлу.

    Оқушылар топқа бөлініп орындықтарға орналасқаннан кейін психологиялық мінездеме беру.

    От. Қай кезде де, қандай жағдайда да от болып жанып, өз білімдерін насихаттай білетін жандар.

    Су. Жандары жақсылықты сүйетін, көңілдері судай таза, жаңалықтарға жаны құмар оқушылар.

    Күн. Жанындағыларға жылу сыйлап жарқырап жүретін сәуле шашып белсенділікпен жұмыс жасайтын топ.

    -Оқудан күтілетін нәтижелерді белгілеу. Табыс критерийлері: -нақтылық;

    -белсенділік;

    -бірлескен жұмыс;

    -уақыт сақтау;

    «Өткенге шолу»-Белсенді әдіс «Сәйкесін тап» стратегиясы арқылы материктер мен мұхиттарды сәйкестендіру.

    Оқушыларды жауаптарының дұрыстығына қарай жетондар арқылы бағалау.

    Суреттер










    Түрлі-түсті қағаздар

    Сабақтың ортасы








    Интербелсенді тақтадан әртүрлі халықтардың, нәсілдердің суреттерін көрсетемін. Көру, талқылау арқылы сабақтың тақырыбын ашу, мақсатымен таныстыру.

    1 тапсырма. Мәтінмен жұмыс

    І - топ: Жер бетіндегі халықтың саны және өсуі

    ІІ - топ: Халықтың тығыздығы

    ІІІ - топ: Демографиялық саясат

    Әр топ өздеріне берілген мәтін бөлігін бөліп алып дайындалады. Әр оқушы берілген тақырыпша бойынша өзіне тиесілі мәтінді оқиды.

    Смайликтер арқылы бағалау

    2 тапсырма. "Көршіме айтамын"

    Оқушылар отырған орындарында бір - бірімен жұп құрайды. Жұптағы бір оқушы конверттен берілген сұрақты оқып, белгілі уақыт ішінде ол сұраққа дайындалады. Белгі берілгенде жауап беруші көршісіне сұрағының жауабын айтып, талдайды.

    3 тапсырма. Географиялық диктант

    1. Жер шары халқының саны ..... қарқынды өсті.

    / ХХ ғасырда /

    2. Халық санының қарқынды өсуі....... деп аталады.

    /Демографиялық жарылыс /

    3. Қазақстандағы алғашқы халық санағы...... жүргізілген.

    /1897 жылы /

    4. Халықтың ұдайы өсуін.... ғылымы зерттейді.

    /. Демография /

    5. Жер шары халқының бір шаршы шақырымға орташа тығыздығы .... келеді.

    /. 40 адамнан /

    6. Халық санын реттеу мақсатында.... жүргізіледі.

    /. Демографиялық саясат /

    7. Демографиялық жарылыс дегеніміз......

    /Халық санының қарқынды өсуі/

    8. Халық саны..... арқылы анықталады

    /Халық санағы /

    9. Демография...... деген мағына береді.

    /. Халықты сипаттап жазамын/

    10. Қазақстанда тәуелсіздік алғалы......... халық санағы жүргізілді.

    /1999 жылы және 2009 жылы /

    Бағалау: "От шашу" әдісі арқылы


    Интербелсенді тақта


    Суреттер

    Оқулық 6 сынып

    Постер


    Қима қағаздар





    Кеспе қағаздар

    Сабақтың соңы



    Кері байланыс. "Бағдаршам әдісі"

    Бұл әдіс бойынша оқушыларға үш түрлі стикер таратылады. Сол бойынша оқушылар сабақты түсінген, түсінбегендерін білдіреді. Жасыл – мен жақсы түсіндім және басқаға да түсіндіре аламын

    Сары – мен түсінемін, бірақ барлығын емес.

    Қызыл – мен тығырыққа тірелдім, ештеңе түсінбей қалдым.

    Оқушыдан интервью алу парағы

    Оқушының аты - жөні:

    Талқыланатын сабақ тақырыбы:

    Сұрақтар

    Оқушының жауаптары

    1.сабақ сізге ұнады ма? өз пікіріңізді дәлелдеңіз.

    2.сабақтың ең ұтымды жерлері қандай болды?

    3. Сабақ тақырыбының сіз үшін қандай маңызы бар деп ойлайсыз?

    4. Бүгінгі үйренгеніңіз сіз үшін болашақта қажет болады деп ойлайсыз ба?Неліктен?

    5.Осы тақырып бойынша тағы да не білгіңіз келеді?

    6. Сабақта қандай әрекеттер атқардыңыз?

    7.Топ жұмысы қандай деңгейде өтті деп ойлайсыз?Неліктен?

    8.Өз жұмысыңызға қанағаттанасыз ба?






    Түрлі - түсті қағаздар









    Саралау – Сіз оқушыларға қандай тәсілмен көмектесесіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?

    Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді қалай жоспарлап отырсыз?

    Пәнаралық байланыстар.
    Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау.

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    География Ашық сабақ 7 сынып
    01.05.2021
    514
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    КУПЕНОВА ЖЕНИСКУЛ ИБРАГИМОВНА
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации