Материалдар / Сабақ жоспары
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Сабақ жоспары

Материал туралы қысқаша түсінік
2-сынып сабақ жоспары тақырыбы кешіре білуді үйренеміз2-сынып сабақ жоспары тақырыбы кешіре білуді үйренеміз2-сынып сабақ жоспары тақырыбы кешіре білуді үйренеміз
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
14 Сәуір 2022
505
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Қазақстан Республикасының Білім және ғылым минстірлігі

«М.О.Әуезов атындағы педагогикалық колледжі»КМҚК

«
Бекітемін»_______________

Колледж әдіскері: Қайсанова Ж.Қ

«Келісемін»_______________

Пән мұғалімі:

С


АБАҚТЫҢ ЖОСПАРЫ

Тақырыбы: “Кешіре білуді үйренеміз”

Өтетін орны: «№8 – көркем эстетикалық білім беру және тәрбиелеу жалпы орта білім беретін мектеп – кешені

Сыныбы: 2

Мерзімі:

Тобы: 409

Машықкер:

Баға: «___» ___________



Семей 2022ж

Өзін-өзі тану сабақ жоспары.

Мектеп: «№8 – көркем эстетикалық білім беру және тәрбиелеу жалпы орта білім беретін мектеп – кешені

Мерзімі:  

Мұғалім:

Сынып: 2

Оқушы:___

Тақырып: “Кешіре білуді үйренеміз”

Құндылық: Дұрыс әрекет

Қасиеттер: Мейірімділік,ризашылық,кішіпейілділік.



Мақсаты: Кешіре білу туралы түсінік бере отырып,дұрыс әрекет құндылығының мәнін ашу.

Міндеттері:

-Кешірімді болу,кешіре білу,кешірім сұрай білуді дұрыс әрекет құндылығымен байланыстыра отырып ұғындыру.

-Мейірімділік,ризашылық,кішіпейілділік қасиеттерін дамыту.

-Мейірімділікке,кішіпейілділікке тәрбиелеу.


Қажетті материалдар: презентация, ән, дәріс материалдары, нақылсөздер, сілтемелер.

1.Сабақ барысы:

Ұйымдастыру кезеңі:

Сәлемдесу, оқушылардың көңіл - күйін сұрау, сабаққа қатысуды тексеру.

2.Бірінші тыныштық сәті:

«Су астына саяхат»

Көздеріңді жұмып, бірнеше рет демалып, дем шығарыңыздар. Денені бос ұстаңдар. Біз теңіз жалауында жүрміз деп ойлаңыз. Теңіз толқындары мен шағалалардың баяу дауыстарын естіп тұрсыз ба? Жалаң аяқ астында жұп-жұмсақ құмды сезесіз бе, теңіз үстінде алыстан бір қара нүктені байқадыңыз, ол не екен? ... ол дельфин, дельфин жүзіп сізді теңіз түбіне саяхатқа алып бару үшін келіп тұр. Жайлар оның арқасына отырып алыңыз да саяхатқа шығыңыз. Теңіз түбіне сүңгіп кеткен дельфин досыңыз сізге бар ыңғайды жасап келеді. Мөп- мөлдір суастында сіз өмірі көрмеген түрлі- түсті өсімдіктер мен балқтың бірнеше түріне тап болдыңыз. Алдыңызда үлкен балықтар өтіп жатыр, ал анау алыстағы Сегіз аяқ болады. Керемет, неткен тыныштық пен сұлулық десеңізші... Кәдімгі көк экрандағыдай көрініс. Осы жағдайда сәл бола тұрыңыз. (мұғалім бірнеше секунд үнсіз тұрады). Ал енді жоғарыдағы өз әлемімізге қайту үшін дайындалыңыздар. Жан- жағыңызға мұқият қарап алыңыз. Неткен тыныштық, неткен сұлулық, осы тыныштықтың сізге қалай әсер ететіндігін есте сақтаңыз. Дельфин жер бетіне қайтпақшы, сіз жағалауға келдіңіз. Дельфиннен түсіп, оны маңдайынан сипап, саяхат үшін оған ризашылығыңызды білдіріңіз. Бөлмеге келіп, өз орныңызға да жеттіңіз. Бірнеше секундтан соң көзіңізді ашасыз, бірақ осы тыныштық сезіміңізді сақтап қалуға тырысыңыз.

Үй тапсырмасын тексеру.

Менің әкем (үзінді) мәтінін оқу.

Сұрақтар:

Әке неліктен өзгелерге қызмет етті?

Өздерін басқаларға жақсылық жасағанда қандай сезімде боласындар?




http://engime.org/tinishti-seti-1-nrfa-bolenu.html

58-59 беттер.

3.Дәйексөз  (цитата).

Кешіре білген адам-күшті адам”

                               Халық даналығы


Кітап 62-бет.

4.Әңгімелеу (беседа).

Мақтаншақ жолбарыс

Ертегі

Ертеде бір жолбарыс болыпты. Ол әрқашан: «Мен күштімін, ештеңеден қорықпаймын»,- деп мақтанады екен. Ол бір күні кетіп бара жатып, гүлге қонып сайрап отырған бұлбұлды көреді.

-Кет қазір, менің бағымнан!- дейді жолбарыс қаһарланып..

-Біраз сайрасам қайтеді?- депті бұлбұл жалынып.

Жолбарыс:

-Мен саған сайрағанды көрсетемін!- деп ұмтыла бергенде, бұлбұл пыр етіп ұша жөнеліпті. Сол мезетте жолбарыстың қолына гүлдің тікені кіріп кетеді. Ол зар қағып, басын тауға да, тасқа да ұрыпты. Бір- екі күннен кейін қолы ісіп кетеді. Жанын қоярға жер таба алмай, көзінің жасын көл қылып жылап отырады.

Оны көрген қарға:

Жолбарыс аға, неге қапаланып отырсың?- деп сұрайды.

-Қолыма тікен кіріп кетті. Суыра алмадым. Ой, жаным- ай!- деп жолбарыс безілдеді. Қарғаның жаны ашып:

-Жүріңіз, мен сізді досымның үйіне алып барайын. Тікеніңізді мүйзімен оп- оңай суырып тастайды,- деп оны жайраның үйіне бастап келеді. Жайраға болған оқиғаны айтады.

-Е, мұндай майда нәрсе менің тісіме де, қолыма да ілікпейді. Енді не істесек екен? Айтпақшы, тікен де ағаш қой, солай емес пе? Ендеше, мен сіздерді сондай іспен шұғылданатын танысыма алып барайын.

Аю екі қонағын піл палуанның үйіне бастап барыпты. Болған оқиғаны айтып беріпті.

Жолбарыс батыр, қолыңа қада кіріп кетсе, суырып- ақ тастар едім. Тікенді алу үшін аса ептілік керек, - депті піл.

Піл бастап, барлығы тістері пышақтай қолтырауынға келеді. Оған мән—жайды түсіндіреді.

Қолтырауын:

-Менің тісіме тікен ілікпейді. Анау бақта бұлбұл бар. Ол- өте мейрімді құс. Барып өтін, оп- оңай алып тастайды,- депті. Бәрі жиналып, бұлбұлдың үйіне барыпты. Ол жолбарысқа ләм- мим демей, тұмсығымен тікенді алып тастапты.

Жолбарыс өзінің өткендегі өрескел ісіне қатты ұялып, бұлбұлдан кешірім сұрайды. Бірге достарының бәріне ризалығын білдіреді. Олармен бірге ойын- сауық жасады. Бұлбұл болса ,өз жәрдеміне риза болып, ұзақ уақыт құйқылжыта сайрап ән салды.

Жолбарыс пен бұлбұлдың әрекеттері туралы не айтар едіңіз?

Жолбарыс бұлбұлдан не үшін кешірім сұрады?

Сендерде де осындай жағдайлар болды ма?

Интернет желісінен.

5.Топтық шығармашылық жұмыс.

3-тапсырма:Тиісті сөздер мен сөз тіркестерін пайдаланып , сөйлемдерді аяқтаңдар.

Адам кешірімшіл болып , кешіре білуге үйренгенде , оның жаны...

Айналаңа мейірімді болып , өзара түсінісу , ол - ...

Ренжу деген- ...

Тиісті сөздер мен сөз тіркестері: жақсылыққа толы болады; кешірімді болу; білместік.


Кітап 66-бет.

6. Топтық ән айту.

Күн күледі ”

Өленің жазған: Қ.Толыбаев

Әнің жазған: И.Нүсіпбаев

68-бет.


 

7.Үй тапсырмасын беру.

Өткел әңгімесін оқу.

64-66 беттер.

8.Соңғы тыныштық сәтi.

Енді көзімізді жұмып осы сабақта айтылған ойлар мен істерді ой елегінен өткізіп көрейікші.Барлық айтылған жақсы ойларды жүрегімізге түйіп алайық.Енді көздеріңді аша қойыңдар.Сабақ аяқталды.Бүгінгі күндерің қуаныш әкелсін!










        

Өзін-өзі тану сабақ жоспары.

Мектеп: «№8 – көркем эстетикалық білім беру және тәрбиелеу жалпы орта білім беретін мектеп – кешені

Мерзімі:  

Мұғалім:

Сынып: 2

Оқушы:___

Тақырып: “Кешіре білуді үйренеміз”

Құндылық: Дұрыс әрекет

Қасиеттер: Мейірімділік,ризашылық,кішіпейілділік.



Мақсаты: Кешіре білу туралы түсінік бере отырып,дұрыс әрекет құндылығының мәнін ашу.

Міндеттері:

-Кешірімді болу,кешіре білу,кешірім сұрай білуді дұрыс әрекет құндылығымен байланыстыра отырып ұғындыру.

-Мейірімділік,ризашылық,кішіпейілділік қасиеттерін дамыту.

-Мейірімділікке,кішіпейілділікке тәрбиелеу.


Қажетті материалдар: презентация, ән, дәріс материалдары, нақылсөздер, сілтемелер.

1.Сабақ барысы:

Ұйымдастыру кезеңі:

Сәлемдесу, оқушылардың көңіл - күйін сұрау, сабаққа қатысуды тексеру.

2.Бірінші тыныштық сәті:

Демді бақылау

Аяқ-қолымызды айқастырмай, тік отырамыз. Қазір біз тыныс алу жаттығуын жасаймыз. Біз терең тыныс алғанда біздің ойымыз тынышталады. Демді ішке алғанда жүрегімізді ішкі тыныштық пен қуанышқа толтырамыз. Ал, демімізді сыртқа шығарғанда мазасыздықты сыртқа шығарамыз, ал балалар дайындалайық, көзімізді жұмамыз. Арқамызды тік ұстап, қол-аяғымызды айқастырмаймыз.Қолымызды тіземізге коюға болады. 4-5 рет, баяу жасалады.

Үй тапсырмасын тексеру.

«Өткел» әңгімесін оқу.

Сұрақтар:

Әңгімеде кешірім сұрауға кім бірінші қадам жасады?

Әңгіме неге «Өткел» деп аталған?




http://engime.org/tinishti-seti-1-nrfa-bolenu.html

3.Дәйексөз  (цитата).

Кешіре білген адам-күшті адам”

                               Халық даналығы


Кітап 62-бет.

4.Әңгімелеу (беседа).

«Шіріген картоп» әңгімесі.

62-63 беттер.

5.Топтық шығармашылық жұмыс.

1-тапсырма. Төменде берілген рөлдер бойынша жаңалықтар бағдарламасын дұрыс әрекетке негіздеп жасаңдар?

2-тапсырма. Кешіре білудің жолдарын жасаңыздар. Дәптермен жұмыс.


Кітап 64 -бет.

6. Топтық ән айту.

Күн күледі ”

Өленің жазған: Қ.Толыбаев

Әнің жазған: И.Нүсіпбаев

68-бет.


 

7.Үй тапсырмасын беру.

Жаман жолдас”әңгімесін оқу

Ыбырай Алтынсарин

69-бет.

8.Соңғы тыныштық сәтi.

Енді көзімізді жұмып осы сабақта айтылған ойлар мен істерді ой елегінен өткізіп көрейікші.Барлық айтылған жақсы ойларды жүрегімізге түйіп алайық.Енді көздеріңді аша қойыңдар.Сабақ аяқталды.Бүгінгі күндерің қуаныш әкелсін!










Қазақстан Республикасының Білім және ғылым минстірлігі

«М.О.Әуезов атындағы педагогикалық колледжі»КМҚК

«
Бекітемін»_______________

Колледж әдіскері: Қайсанова Ж.Қ

«Келісемін»_______________

Пән мұғалімі:

С
АБАҚТЫҢ ЖОСПАРЫ

Тақырыбы: Дос болуды үйренеміз”

Өтетін орны: «№8 – көркем эстетикалық білім беру және тәрбиелеу жалпы орта білім беретін мектеп – кешені

Сыныбы: 2

Мерзімі:

Тобы: 409

Машықкер:

Баға: «___» ___________



Семей 2022ж

   Өзін-өзі тану сабақ жоспары.

Мектеп: «№8 – көркем эстетикалық білім беру және тәрбиелеу жалпы орта білім беретін мектеп – кешені

Мерзімі:  

Мұғалім:

Сынып: 2

Оқушы:___

Тақырып: “Дос болуды үйренеміз”

Құндылық: Дұрыс әрекет

Қасиеттер: Адалдық, сенім, өзара жауапкершілік пен қамқоршылық.



Мақсаты:  «дос», «достық» ұғымдары туралы түсінік бере отырып, дұрыс әрекет құндылығының мәнін ашу

Міндеттері:

-«Дос», «достық» ұғымдарының мәнін дұрыс әрекет құндылығымен байланыстыра отырып ұғындыру.

-Адалдық, сенім, өзара жауапкершілік пен қамқорлық қасиеттерін дамыту.

-Айнала қоршаған ортаны құрметтей отырып, адалдыққа, сенімділікке, өзара жауапкершілік пен қамқорлық қасиеттеріне тәрбиелеу.


Қажетті материалдар: презентация, ән, дәріс материалдары, нақылсөздер, сілтемелер.

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!