сабақ жоспары

Тақырып бойынша 11 материал табылды

сабақ жоспары

Материал туралы қысқаша түсінік
Ұлттың тарихи жәдігерлерін сақтау. Шешендік сөздер. Мәтін Қазақтың ертедегі қару-жарақтары. Ұлттық аспаптарға байланысты 10 сыныпқа арналған сабақ жоспары
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қазақ тілі

Абай атындағы Жамбыл гуманитарлық жоғары колледжі

Күні: 21.04.2021 ж

Баялиева А.Ж.


Муз-20 тобы

Қатысқан студенттер саны:

Қатыспағандар:

Бөлім тақырыбы

Ұлттың тарихи жәдігерлерін сақтау. Шешендік сөздер. Мәтін

Сабақ тақырыбы

Қазақтың ертедегі қару-жарақтары. Ұлттық аспаптар

Сабақтың түрі

Жаңа сабақ

САбақтың типі

Практикалық сабақ

Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

Әдебиет және мәдениетпен байланыс жасап, деректерді ала білу;

Оқылым тапсырмасына айтылым және жазылым жұмыстарын жасау;

Сабақтың мақсаттары

-тақырыпты ауыз әдебиеті, салт-дәстүрмен байланыстыру;

- оқылым мәтініне ауызша талдау жасау;

-тақырып бойынша жазба жұмыстарын орындау;


Бағалау критерийлері

-шешендік сөз, салт-дәстүр, ауыз әдебиеті мен тарихтан қару-жараққа қатысты деректерден мысал келтіреді;

-мәтін тақырыбы мен идеясын анықтап, тірек сөзді табады;

- аспап атауларын қатыстырып сөйлем құрайды;

-бір сөзге морфологиялық талдау жасайды;

-әңгімелеу мәтінін құрастырады


Тілдік дағдылар

Оқылым, айтылым, жазылым

Пәнаралық байланыс:

қазақ әдебиеті, мәдениеттану, Қазақстан тарихы, музыка

Құндылықтарды игерту

«Мәңгілік ел» идеясы арқылы ұлттық құндылықтарға тәрбиелеу:

  • Қазақстанның тірегі, ұлттың ұйытқысы – ұлттық құндылықтарды жоғары ұстайтын елін сүйетін іскер, креативті ұрпақ қалыптастыру

Осыған дейін меңгерілген білім

Тарихи жәдігерлерге не жатады. «Мәдени мұра» бағдарламасы. Қазақстанның тарихи-мәдени ескерткіштері

Жоспар

Жоспарланатын уақыт

Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер

Дереккөз
дер

Сабақтың басы
10 минут














Ұйымдастыру.
студенттермен сәлемдесу, түгендеу, қауіпсіздік ережелерін еске түсіру;

Қызығушылықты ояту.
психологиялық жақсы ахуал орнату, жылы лебіз, ән айту


Кері байланыс
- сабаққа болжам жасайды
- өз ойларын білдіреді
- сабақтың тақырыбы мен мақсаты айқындалады



Үй тапсырмасы пысықталады



Слайд 1-5




«Мен-қазақпын» әні










Сұрақ-жауап, слайд 6


Сабақтың ортасы

25минут








Жаңа сабақты түсіндіру (өткен сабақпен байланыс)


Shape1


Shape2


1- тапсырма. «Өз бетінше ойлау» әдісі

Студенттер қазақ әдебиеті мен тарихтан ежелгі қару-жарақтарға қатысты деректер тауып, өз ойларын айтады.


Дескриптор:

  • Ауыз әдебиеті үлгілерінен мысалдар келтіреді;

  • Тарихи нақты фактілермен өз ойын дәлелдей алады;



2- тапсырма. Мәтінмен жұмыс

Оқылым тапсырмасы. Берілген мәтіннің тақырыбы мен негізгі идеясын анықтап, автор пікіріне тірек болған сөзді табыңыз


Дескриптор:

  • Мәтінді оқиды;

  • Мәтіннің тақырыбы мен негізгі идеясын анықтай алады;

  • Тірек сөзді табады;



3-тапсырма.

Оқушылар екі топқа бөлінеді.

Т/Ж Екі топқа екі түрлі мәтін ұсынылады. (төменде ұсынылған) Әр топ осы мәтіннің негізінде кластер жасайды; график, тірек сөздерді ұсынуға болады. Кластер мәтін мазмұнын ашатындай болуы керек.

Т/Ж Дискуссия. Бұрыш стратегиясы бойынша оқушылар қорғаған кластерлері бойынша сөйлеп болғаннан кейін қарсы топқа сұрақтар қояды, дискуссия жүргізеді.

Пирамида әдісі бойынша ойларын айтады.

Формативті бағалау «Плюс, минус, қызықты» әдісі арқылы топтар бір-бірінің жұмысын бағалап, комментарий білдіреді.

Ж Оқушылар қажетті ақпараттарды орынды қолданып, көтерілген мәселе бойынша өз ойын дәлелдеп дискуссивті эссе жазады


Дәптремен жұмыс, оқулық 123-128 б

Слайд 7





















Презентация,

оқулық

Сабақтың соңы Рефлексия
5 минут




Сабақтың соңында оқушылар:

Үйренгендері туралы ойланады

1. Не үйрендік?

2. Не оңай болды?

3. Не қиын болды?




Қосымша ақпарат

Дифференциация – Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз?

Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз?

Пәнаралық байланыс

Қауіпсіздік ережелері

АКТ-мен байланыс
Құндылықтармен байланыс (тәрбиелік элемент)

Дифференциацияны берілетін тапсырма, күтілетін нәтиже, қолдау көрсету, бөлінетін уақыт, қолданылатын дереккөздер арқылы жүзеге асыруға болады.

Дифференциация сабақтың кез келген бөлімінде қолданылады.

Бұл бөлімді оқушылардың сабақ барысында алған білімдерін бағалау үшін қолданылатын әдіс-тәсілдеріңізді жазу үшін пайдаланыңыз.

Сабақ жоспарын құру үшін сізге өзге пән мұғалімдерінің көмегі керек пе?

Берілген тапсырмалардың қайсыбірі оқушылардың қауіпсіздігіне немесе денсаулығына қауіп төндіре ме?

Оқушылар сабақ барысында өздерінің АКТ дағдыларын дамыта ала ма?

Осы сабақ барысында НЗМ құндылықтарын дамытуға қандай мүмкіндік бар?

Ойлану

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырымды болды ма?

Бүгін оқушылар нені үйренді? Сыныптағы оқу атмосферасы қандай болды? Дифференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме? Мен жоспарланғануақытымды ұстандым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?

Төменде берілген бөлімді осы сабақ туралы ойларыңызды жазу үшін пайдаланыңыз. Сол жақ бағанда берілген сабағыңызға қатысты ең маңызды сұрақтарға жауап беріңіз.


Жалпы баға



Сәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға қатысты)?

1:


2:


Қандай екі нәрсе сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (сабақ беру және оқытуға қатысты)?

1:


2:


Осы сабақ барысында сынып немесе жеке оқушылар туралы менің келесі сабағыма дайындалу үшін қажет болуы мүмкін қандай ақпарат алдым?











Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
02.06.2022
498
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі