|
Қазақ тілі |
Абай атындағы Жамбыл гуманитарлық жоғары колледжі |
|||
|
Күні: 21.04.2021 ж |
Баялиева А.Ж. |
|||
|
Муз-20 тобы |
Қатысқан студенттер саны: |
Қатыспағандар: |
||
|
Бөлім тақырыбы |
Ұлттың тарихи жәдігерлерін сақтау. Шешендік сөздер. Мәтін |
|||
|
Сабақ тақырыбы |
Қазақтың ертедегі қару-жарақтары. Ұлттық аспаптар |
|||
|
Сабақтың түрі |
Жаңа сабақ |
|||
|
САбақтың типі |
Практикалық сабақ |
|||
|
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары |
Әдебиет және мәдениетпен байланыс жасап, деректерді ала білу; Оқылым тапсырмасына айтылым және жазылым жұмыстарын жасау; |
|||
|
Сабақтың мақсаттары |
-тақырыпты ауыз әдебиеті, салт-дәстүрмен байланыстыру; - оқылым мәтініне ауызша талдау жасау; -тақырып бойынша жазба жұмыстарын орындау; |
|||
|
Бағалау критерийлері |
-шешендік сөз, салт-дәстүр, ауыз әдебиеті мен тарихтан қару-жараққа қатысты деректерден мысал келтіреді; -мәтін тақырыбы мен идеясын анықтап, тірек сөзді табады; - аспап атауларын қатыстырып сөйлем құрайды; -бір сөзге морфологиялық талдау жасайды; -әңгімелеу мәтінін құрастырады |
|||
|
Тілдік дағдылар |
Оқылым, айтылым, жазылым |
|||
|
Пәнаралық байланыс: |
қазақ әдебиеті, мәдениеттану, Қазақстан тарихы, музыка |
|||
|
Құндылықтарды игерту |
«Мәңгілік ел» идеясы арқылы ұлттық құндылықтарға тәрбиелеу:
|
|||
|
Осыған дейін меңгерілген білім |
Тарихи жәдігерлерге не жатады. «Мәдени мұра» бағдарламасы. Қазақстанның тарихи-мәдени ескерткіштері |
|||
|
Жоспар |
||||
|
Жоспарланатын уақыт |
Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер |
Дереккөз |
||
|
Сабақтың басы |
Ұйымдастыру. Қызығушылықты
ояту.
Кері
байланыс Үй тапсырмасы пысықталады |
Слайд 1-5 «Мен-қазақпын» әні Сұрақ-жауап, слайд 6 |
||
|
Сабақтың ортасы 25минут |
Жаңа сабақты түсіндіру (өткен сабақпен байланыс)
Студенттер қазақ әдебиеті мен тарихтан ежелгі қару-жарақтарға қатысты деректер тауып, өз ойларын айтады. Дескриптор:
2- тапсырма. Мәтінмен жұмыс Оқылым тапсырмасы. Берілген мәтіннің тақырыбы мен негізгі идеясын анықтап, автор пікіріне тірек болған сөзді табыңыз Дескриптор:
Оқушылар екі топқа бөлінеді. Т/Ж Екі топқа екі түрлі мәтін ұсынылады. (төменде ұсынылған) Әр топ осы мәтіннің негізінде кластер жасайды; график, тірек сөздерді ұсынуға болады. Кластер мәтін мазмұнын ашатындай болуы керек. Т/Ж Дискуссия. Бұрыш стратегиясы бойынша оқушылар қорғаған кластерлері бойынша сөйлеп болғаннан кейін қарсы топқа сұрақтар қояды, дискуссия жүргізеді. Пирамида әдісі бойынша ойларын
айтады. Формативті бағалау «Плюс, минус, қызықты» әдісі арқылы топтар бір-бірінің жұмысын бағалап, комментарий білдіреді. Ж Оқушылар қажетті ақпараттарды орынды қолданып, көтерілген мәселе бойынша өз ойын дәлелдеп дискуссивті эссе жазады |
Дәптремен жұмыс, оқулық 123-128 б Слайд 7 Презентация, оқулық |
||
|
Сабақтың
соңы Рефлексия
|
Сабақтың соңында оқушылар:
1. Не үйрендік? 2. Не оңай болды?
3. Не қиын
болды? |
|
||
|
Қосымша ақпарат |
|||
|
Дифференциация – Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз? |
Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз? |
Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік ережелері
АКТ-мен байланыс |
|
|
Дифференциацияны берілетін тапсырма, күтілетін нәтиже, қолдау көрсету, бөлінетін уақыт, қолданылатын дереккөздер арқылы жүзеге асыруға болады. Дифференциация сабақтың кез келген бөлімінде қолданылады. |
Бұл бөлімді оқушылардың сабақ барысында алған білімдерін бағалау үшін қолданылатын әдіс-тәсілдеріңізді жазу үшін пайдаланыңыз. |
Сабақ жоспарын құру үшін сізге өзге пән мұғалімдерінің көмегі керек пе? Берілген тапсырмалардың қайсыбірі оқушылардың қауіпсіздігіне немесе денсаулығына қауіп төндіре ме? Оқушылар сабақ барысында өздерінің АКТ дағдыларын дамыта ала ма? Осы сабақ барысында НЗМ құндылықтарын дамытуға қандай мүмкіндік бар? |
|
|
Ойлану Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырымды болды ма? Бүгін оқушылар нені үйренді? Сыныптағы оқу атмосферасы қандай болды? Дифференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме? Мен жоспарланғануақытымды ұстандым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен? |
Төменде берілген бөлімді осы сабақ туралы ойларыңызды жазу үшін пайдаланыңыз. Сол жақ бағанда берілген сабағыңызға қатысты ең маңызды сұрақтарға жауап беріңіз. |
||
|
|
|||
|
Жалпы баға Сәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға қатысты)? 1: 2: Қандай екі нәрсе сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (сабақ беру және оқытуға қатысты)? 1: 2: Осы сабақ барысында сынып немесе жеке оқушылар туралы менің келесі сабағыма дайындалу үшін қажет болуы мүмкін қандай ақпарат алдым? |
|||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
сабақ жоспары
сабақ жоспары
|
Қазақ тілі |
Абай атындағы Жамбыл гуманитарлық жоғары колледжі |
|||
|
Күні: 21.04.2021 ж |
Баялиева А.Ж. |
|||
|
Муз-20 тобы |
Қатысқан студенттер саны: |
Қатыспағандар: |
||
|
Бөлім тақырыбы |
Ұлттың тарихи жәдігерлерін сақтау. Шешендік сөздер. Мәтін |
|||
|
Сабақ тақырыбы |
Қазақтың ертедегі қару-жарақтары. Ұлттық аспаптар |
|||
|
Сабақтың түрі |
Жаңа сабақ |
|||
|
САбақтың типі |
Практикалық сабақ |
|||
|
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары |
Әдебиет және мәдениетпен байланыс жасап, деректерді ала білу; Оқылым тапсырмасына айтылым және жазылым жұмыстарын жасау; |
|||
|
Сабақтың мақсаттары |
-тақырыпты ауыз әдебиеті, салт-дәстүрмен байланыстыру; - оқылым мәтініне ауызша талдау жасау; -тақырып бойынша жазба жұмыстарын орындау; |
|||
|
Бағалау критерийлері |
-шешендік сөз, салт-дәстүр, ауыз әдебиеті мен тарихтан қару-жараққа қатысты деректерден мысал келтіреді; -мәтін тақырыбы мен идеясын анықтап, тірек сөзді табады; - аспап атауларын қатыстырып сөйлем құрайды; -бір сөзге морфологиялық талдау жасайды; -әңгімелеу мәтінін құрастырады |
|||
|
Тілдік дағдылар |
Оқылым, айтылым, жазылым |
|||
|
Пәнаралық байланыс: |
қазақ әдебиеті, мәдениеттану, Қазақстан тарихы, музыка |
|||
|
Құндылықтарды игерту |
«Мәңгілік ел» идеясы арқылы ұлттық құндылықтарға тәрбиелеу:
|
|||
|
Осыған дейін меңгерілген білім |
Тарихи жәдігерлерге не жатады. «Мәдени мұра» бағдарламасы. Қазақстанның тарихи-мәдени ескерткіштері |
|||
|
Жоспар |
||||
|
Жоспарланатын уақыт |
Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер |
Дереккөз |
||
|
Сабақтың басы |
Ұйымдастыру. Қызығушылықты
ояту.
Кері
байланыс Үй тапсырмасы пысықталады |
Слайд 1-5 «Мен-қазақпын» әні Сұрақ-жауап, слайд 6 |
||
|
Сабақтың ортасы 25минут |
Жаңа сабақты түсіндіру (өткен сабақпен байланыс)
Студенттер қазақ әдебиеті мен тарихтан ежелгі қару-жарақтарға қатысты деректер тауып, өз ойларын айтады. Дескриптор:
2- тапсырма. Мәтінмен жұмыс Оқылым тапсырмасы. Берілген мәтіннің тақырыбы мен негізгі идеясын анықтап, автор пікіріне тірек болған сөзді табыңыз Дескриптор:
Оқушылар екі топқа бөлінеді. Т/Ж Екі топқа екі түрлі мәтін ұсынылады. (төменде ұсынылған) Әр топ осы мәтіннің негізінде кластер жасайды; график, тірек сөздерді ұсынуға болады. Кластер мәтін мазмұнын ашатындай болуы керек. Т/Ж Дискуссия. Бұрыш стратегиясы бойынша оқушылар қорғаған кластерлері бойынша сөйлеп болғаннан кейін қарсы топқа сұрақтар қояды, дискуссия жүргізеді. Пирамида әдісі бойынша ойларын
айтады. Формативті бағалау «Плюс, минус, қызықты» әдісі арқылы топтар бір-бірінің жұмысын бағалап, комментарий білдіреді. Ж Оқушылар қажетті ақпараттарды орынды қолданып, көтерілген мәселе бойынша өз ойын дәлелдеп дискуссивті эссе жазады |
Дәптремен жұмыс, оқулық 123-128 б Слайд 7 Презентация, оқулық |
||
|
Сабақтың
соңы Рефлексия
|
Сабақтың соңында оқушылар:
1. Не үйрендік? 2. Не оңай болды?
3. Не қиын
болды? |
|
||
|
Қосымша ақпарат |
|||
|
Дифференциация – Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз? |
Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз? |
Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік ережелері
АКТ-мен байланыс |
|
|
Дифференциацияны берілетін тапсырма, күтілетін нәтиже, қолдау көрсету, бөлінетін уақыт, қолданылатын дереккөздер арқылы жүзеге асыруға болады. Дифференциация сабақтың кез келген бөлімінде қолданылады. |
Бұл бөлімді оқушылардың сабақ барысында алған білімдерін бағалау үшін қолданылатын әдіс-тәсілдеріңізді жазу үшін пайдаланыңыз. |
Сабақ жоспарын құру үшін сізге өзге пән мұғалімдерінің көмегі керек пе? Берілген тапсырмалардың қайсыбірі оқушылардың қауіпсіздігіне немесе денсаулығына қауіп төндіре ме? Оқушылар сабақ барысында өздерінің АКТ дағдыларын дамыта ала ма? Осы сабақ барысында НЗМ құндылықтарын дамытуға қандай мүмкіндік бар? |
|
|
Ойлану Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырымды болды ма? Бүгін оқушылар нені үйренді? Сыныптағы оқу атмосферасы қандай болды? Дифференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме? Мен жоспарланғануақытымды ұстандым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен? |
Төменде берілген бөлімді осы сабақ туралы ойларыңызды жазу үшін пайдаланыңыз. Сол жақ бағанда берілген сабағыңызға қатысты ең маңызды сұрақтарға жауап беріңіз. |
||
|
|
|||
|
Жалпы баға Сәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға қатысты)? 1: 2: Қандай екі нәрсе сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (сабақ беру және оқытуға қатысты)? 1: 2: Осы сабақ барысында сынып немесе жеке оқушылар туралы менің келесі сабағыма дайындалу үшін қажет болуы мүмкін қандай ақпарат алдым? |
|||
шағым қалдыра аласыз


















