Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Сабақ жоспары 2 сынып Достық ұлы туымыз Дауыссыз к мен г
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
САБАҚ: Дауыссыз к мен г Достық- ұлы туымыз |
Мектеп: Н.К.Крупская |
|||||
Күні: 16.10.2019ж |
Мұғалімнің есімі: Бегалиева А.Ж
|
|||||
СЫНЫП: 2 |
Қатысқандар саны: 16 |
Қатыспағандар: 0 |
||||
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) |
2.1.3.1 - күнделікті өмірде кездесетін жағдаяттарға байланысты сөйлеу мәдениетін сақтап, диалогке қатысу 2.2.3.1 - мәтін мазмұнын анықтауға бағытталған сұрақтар құрастыру және жауап беру 2.3.4.1 – мұғалімнің көмегімен тірек сөздерді, сөйлем, суреттерді пайдаланып, қарапайым постер құрастыру 2.4.1.3* - дауыссыз дыбыс түрлерін ажырату және емлесін сақтап жазу |
|||||
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар: |
|||||
|
||||||
Оқушылардың басым бөлігі: |
||||||
|
||||||
Кейбір оқушылар: |
||||||
|
||||||
Бағалау критерийі |
Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
|||||
Ресурстар |
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған мақал-мәтелдер және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
|||||
Әдіс-тәсілдер |
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
|||||
Пәнаралық байланыс |
Музыка, қазақ тілі,тарих. |
|||||
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз) |
Ресурстар |
||||
Басталуы 5минут |
Шаттық шеңбері: Біз балдырған тең басқан, Дос құшағын елге ашқан Тілегіміз бейбіт күн, Ашық болсын кең аспан. Топқа бөлу Дос туралы мақал-мәтелдер арқылы топқа бөлемін Жүз сомың болғанша, жүз досың болсын Дос егіз, дұшпан сегіз Дос басқа қарайды, Дұшпан аяққа қарайды |
Балалар шаттық шеңберін достық туралы өлең жолдарымен орындайды 1-топ: Дос басқа қарайды Дұшпан аяққа қарайды 2-топ: Жүз сомың болғанша Жүз досың болсын 3-топ: Дос егіз Дұшпан сегіз |
||||
Ортасы 23минут |
Білу және түсіну 10 минут Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады. 41. Өлеңді мәнерлеп оқы. Қолдану 8 минут Постер жасату. Дескриптор: Оқушылар жаңа білімге сай оқулықты қолдана отырып өз түсінгендерін постерге түсіреді.
Өлең не туралы? Өлеңдегі негізгі ойды анықта. Өлеңдегі қарамен жазылған сөздерді жаз. Бұл сөздерде қандай дыбыстар өзгеріске ұшыраған?Оның себебін түсіндір. 42- жеке жұмыс Дәптермен жұмыс Дескриптор:
43,44-жалпы сынып бойынша |
«Бейнебаян» арқылы түсіндіріледі Постер жасату. Оқушылар өз ойларын постерге жазып оқып береді. |
||||
Сергіту сәті 2 минут |
Сергіту сәті «Қыдырып қайтайық»
|
Видео жазбадағы би |
||||
Аяқталуы 10минут |
Синтез «Ыстық орындық» әдісі Әр топтан бір-екі баланы ыстық орындыққа отырғызамын. Басқа оқушылар оған сұрақтар қояды. Егер жауап бере алмаса топ мүшелері көмектесуіне болады. Дауыссыз дыбыстар туралы сұрақтар қояды |
«Ыстық орындық әдісі» әдісі |
||||
Үйге тапсырма: 45-ж, 59-бетте. |
||||||
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? Кері байланыс: «Бағдаршам әдісі» Балалар бағдаршамның түстеріне байланысты кері байланыс жасайды Қызыл түс-орташа Сары түс-жақсы Жасыл түс-өте жақсы |
Пəнаралық байланыс Қауіпсіздік жəне еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтардағы байланыс |
||||
Рефлексия Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне неліктен? |
|
|||||
Қорытынды бағамдау Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? |
С.Бөлім.Шамалар және олардың өлшем бірліктері |
Мұғалімнің аты-жөні: Күні: |
||||||
СЫНЫП: 2 Сабақ 31 |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспаған оқушылар саны: |
|||||
Сабақтың тақырыбы |
Өзіңді тексер |
||||||
Сабақнегізделген оқу мақсаттары |
|
||||||
Сабақ нәтижесі: |
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. |
||||||
Бағалау критерийі |
Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
||||||
Тілдік құзіреттілік |
Дәрілік шөптердің денсаулыққа пайдасы |
||||||
Ресурстар |
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
||||||
Әдіс-тәсілдер |
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
||||||
Пәнаралық байланыс |
Музыка, қазақ тілі. |
||||||
Алдыңғы оқу |
Көз – адамның айнасы |
||||||
Сабақтың жоспары |
|||||||
Жоспарланғануақыт |
Сабақ барысы : |
Бағалау түрлері |
|||||
Басталуы 5 минут |
Сәлемдесу. Топқа бөлемін : «Билеттер арқылы» топқа бөлінеді. Оқушыларды кассадан билеттер алып, 1,2,3 вагондарға бөлініп отрады. Психологиялық ахуал қалыптастыру: «Қызыл гүлім-ай» би Сынып реттілігін қадағалау. Оқушыларды түгелдеу. Оқу құралдарын байқау. Бір-бірімізді тыңдаймыз десек 1 рет қол шапалақтаймыз! Ұйымшыл боламыз десек 2 рет Белсенділік танытамыз десек 3 рет шапалақтаймыз! |
1-топ: «Бақыт» вагоны 2-топ: «Сүйіспеншілік» вагоны 3-топ: «Жарқын өмір» вагоны «Қызыл гүлім-ай» би билету. |
|||||
Жаңа білім 10 минут |
Білу және түсіну Берілген мәтіндерді балалар оқып алады. «Жариялау» әдісі (Әрбір топ берілген сұрақ бойынша өз позициясын жариялау керек. Бұл үшін топ ішінен спикер берілген уақыт ішінде (5 мину) басқа қатысушылар алдында сөйлеп, топ ұстанымын жеткізеді.) 1-топ
Жаңа ғана шалғында,
Табақта бес алма, |
Оқулық, мәтіндер. |
|||||
Ортасы 10 минут |
«Ыстық орындық» орындық әдісі (Бір оқушы алдыңғы жақта, орындықтар оны айнала қоршай орналастырылады. Жаттығудың сипаттамасы: Бір оқушы алға шығып өз пікірін айтып және тақырып бойынша сұрақтарға жауап береді. Сұрақты анағұрлым мазмұнды қылу үшін, оқушылар белгілі бір пікір бойынша бірлесіп алға шығып сөйлей алады. №1 Өрнектерді оқып, олардың мәнін табады (слайд №5) 17- ( 5+5)=7 (15 – 9 ) – 5 =1 80+(40-20)=100 (40+20) – 50 =10 100 – (60+20)=20 50+(40 – 20)=70 Теңдіктер тура болатындай етіп жақша қою. І - топ 7 – 3 +3 = 7 7 – 3 +3 = 1 ІІ -топ 9 – 4 + 2 = 3 9 – 4 + 2 = 7 ІІІ -топ 8 – 5 + 2 = 5 8 – 5 +2 = 1 Топқа арналған есептер Сыйымдылық, литр туралы не білдік? Мөлшері
литрмен өлшенетін қандай тағам түрлерін білесіңдер? |
Оқулық,қабырғаға ілінген ватмандар, түрлі-түсті маркерлер «Ыстық орындық»орындық әдісі, сұрақтар, орындық. |
|||||
Сергіту сәті 2 минут |
«Қыдырып қайтайық!» би билеу |
Оқушылар би билеп сергіп қалады. |
|||||
Аяқталуы Сабақты бекіту 10 минут |
-Қорытынды ретінде кластер толтырайық
|
Кестені толтыру |
|||||
Бағалау 5 минут Кері байланыс 3 минут |
«Білім қоржыны» кері байланыс |
Сабақтан алған әсерлерін стикерге жазып, қоржындарға жабыстырады. |
|||||
Қосымша ақпарат |
|||||||
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пəнаралық байланыс Қауіпсіздік жəне еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтардағы байланыс |
|||||
|
|
|
|||||
Рефлексия Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне неліктен? |
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. |
||||||
Қорытынды бағамдау Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? |