Материалдар / Сабақ жоспары 2 сынып Достық ұлы туымыз Дауыссыз к мен г
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Сабақ жоспары 2 сынып Достық ұлы туымыз Дауыссыз к мен г

Материал туралы қысқаша түсінік
бұл материал 2 сынып мұғалімдеріне қазақ тілі пәнінен көмекке келе алады
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
14 Қаңтар 2019
1149
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

САБАҚ:

Дауыссыз к мен г

Достық- ұлы туымыз

Мектеп: Н.К.Крупская

Күні: 16.10.2019ж

Мұғалімнің есімі: Бегалиева А.Ж


СЫНЫП: 2

Қатысқандар саны: 16

Қатыспағандар: 0

Сабақ негізделген оқу

мақсаты (мақсаттары)

2.1.3.1 - күнделікті өмірде кездесетін жағдаяттарға байланысты сөйлеу мәдениетін сақтап, диалогке қатысу

2.2.3.1 - мәтін мазмұнын анықтауға бағытталған сұрақтар құрастыру және жауап беру

2.3.4.1 – мұғалімнің көмегімен тірек сөздерді, сөйлем, суреттерді пайдаланып, қарапайым постер құрастыру

2.4.1.3* - дауыссыз дыбыс түрлерін ажырату және

емлесін сақтап жазу

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар:

  • Оқулықта берілген тапсырмаларды орындайды. Тақырыпты меңгереді.

Оқушылардың басым бөлігі:

  • Тақырыптың маңызы туралы дәлелдеп айтып бере алады.

Кейбір оқушылар:

  • Білімді сыныптастарына түсіндіріп оқулықтан тыс ресурстар қоса алады.

Бағалау критерийі

Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады.

Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.

Ресурстар

Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған мақал-мәтелдер  және  әртүрлі  заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.

Әдіс-тәсілдер

Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.

Пәнаралық байланыс

Музыка, қазақ тілі,тарих.

Жоспарланған

уақыт

Жоспарланған жаттығулар (төменде

жоспарланған жаттығулармен қатар,

ескертпелерді жазыңыз)

Ресурстар

Басталуы 5минут


Шаттық шеңбері:

Біз балдырған тең басқан,

Дос құшағын елге ашқан

Тілегіміз бейбіт күн,

Ашық болсын кең аспан.

Топқа бөлу

Дос туралы мақал-мәтелдер арқылы топқа бөлемін


Жүз сомың болғанша, жүз досың болсын


Дос егіз, дұшпан сегіз


Дос басқа қарайды,

Дұшпан аяққа қарайды



Балалар шаттық шеңберін достық туралы өлең жолдарымен орындайды


1-топ: Дос басқа қарайды

Дұшпан аяққа қарайды

2-топ: Жүз сомың болғанша

Жүз досың болсын

3-топ: Дос егіз

Дұшпан сегіз



Ортасы 23минут

Білу және түсіну 10 минут

Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады.


41. Өлеңді мәнерлеп оқы.

Қолдану 8 минут Постер жасату.

Дескриптор:

Оқушылар жаңа білімге сай оқулықты қолдана отырып өз түсінгендерін постерге түсіреді.

Өлең не туралы?

Өлеңдегі негізгі ойды анықта.

Өлеңдегі қарамен жазылған сөздерді жаз. Бұл сөздерде қандай дыбыстар өзгеріске ұшыраған?Оның себебін түсіндір.

42- жеке жұмыс

Дәптермен жұмыс

Дескриптор:

  1. Көп нүктенің орнына тиісті әріптері қояды

  2. Өлеңдегі Серік сөзінің неге өзгрегендігі туралы түсіндіреді

43,44-жалпы сынып бойынша


«Бейнебаян» арқылы түсіндіріледі


Постер жасату.

Оқушылар өз ойларын постерге жазып оқып береді.

Сергіту сәті

2 минут

Сергіту сәті «Қыдырып қайтайық»

Видео

жазбадағы би

Аяқталуы 10минут

Синтез

«Ыстық орындық» әдісі

Әр топтан бір-екі баланы ыстық орындыққа отырғызамын. Басқа оқушылар оған сұрақтар қояды. Егер жауап бере алмаса топ мүшелері көмектесуіне болады.

Дауыссыз дыбыстар туралы сұрақтар қояды




«Ыстық орындық әдісі» әдісі

Үйге тапсырма: 45-ж, 59-бетте.

Саралау – Сіз қосымша

көмек көрсетуді қалай

жоспарлайсыз? Сіз

қабілеті жоғары

оқушыларға тапсырманы

күрделендіруді қалай

жоспарлайсыз?

Бағалау - Оқушылардың

үйренгенін тексеруді

қалай жоспарлайсыз?



Кері байланыс: «Бағдаршам әдісі»

Балалар бағдаршамның түстеріне байланысты кері байланыс жасайды

Қызыл түс-орташа

Сары түс-жақсы

Жасыл түс-өте жақсы

Пəнаралық байланыс

Қауіпсіздік жəне еңбекті

қорғау ережелері

АКТ-мен байланыс

Құндылықтардағы

байланыс

Рефлексия

Сабақ / оқу

мақсаттары

шынайы ма?

Бүгін оқушылар

не білді?

Сыныптағы ахуал

қандай болды?

Мен жоспарлаған

саралау шаралары

тиімді болды ма?

Мен берілген

уақыт ішінде

үлгердім бе? Мен

өз жоспарыма

қандай түзетулер

енгіздім жəне

неліктен?


Қорытынды бағамдау

Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды

жетілдіруге көмектесетін не білдім?



























С.Бөлім.Шамалар және олардың өлшем бірліктері

Мұғалімнің аты-жөні:

Күні:

СЫНЫП: 2

Сабақ 31

Қатысқан оқушылар саны:


Қатыспаған оқушылар саны:

Сабақтың тақырыбы

Өзіңді тексер

Сабақнегізделген оқу мақсаттары


Сабақ нәтижесі:


Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады:

Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді.

Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды.

Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады:

Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.

Бағалау критерийі

Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.

Тілдік құзіреттілік

Дәрілік шөптердің денсаулыққа пайдасы

Ресурстар

Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар  және  әртүрлі  заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.

Әдіс-тәсілдер

Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.

Пәнаралық байланыс

Музыка, қазақ тілі.

Алдыңғы оқу

Көз – адамның айнасы

Сабақтың жоспары

Жоспарланғануақыт

Сабақ барысы :

Бағалау түрлері

Басталуы

5 минут


Сәлемдесу.

Топқа бөлемін : «Билеттер арқылы» топқа бөлінеді. Оқушыларды кассадан билеттер алып, 1,2,3 вагондарға бөлініп отрады.



Психологиялық ахуал қалыптастыру: «Қызыл гүлім-ай» би

Сынып реттілігін қадағалау.

Оқушыларды түгелдеу. Оқу құралдарын байқау.

Бір-бірімізді тыңдаймыз десек 1 рет қол шапалақтаймыз!

Ұйымшыл боламыз десек 2 рет

Белсенділік танытамыз десек 3 рет шапалақтаймыз!

1-топ:

«Бақыт» вагоны

2-топ:

«Сүйіспеншілік» вагоны

3-топ:

«Жарқын өмір» вагоны

«Қызыл гүлім-ай» би билету.

Жаңа білім

10 минут






Білу және түсіну

Берілген мәтіндерді балалар оқып алады.


«Жариялау» әдісі

(Әрбір топ берілген сұрақ бойынша өз позициясын жариялау керек. Бұл үшін топ ішінен спикер берілген уақыт ішінде (5 мину) басқа қатысушылар алдында сөйлеп, топ ұстанымын жеткізеді.)

1-топ

Жаңа ғана шалғында, 
Алты бұзау жүр еді. 
Әлде шаршап қалды ма, 
Жатып қапты біреуі. 
Нешеуі енді жайылып, 
Айт, жүргенін айырып. 
2-топ

Табақта бес алма, 
Қолымда үш алма, 
Інімде екі алма, 
Қосқанда барлығын. 
Болады неше алма? 
Бір алма атама, 
Бір алма әжеме, 
Бір алма апама, 
Бір алма әкеме, 
Нешеуін алады? 
Нешеуі қалады? 








Оқулық,

мәтіндер.

Ортасы

10 минут







«Ыстық орындық» орындық әдісі

(Бір оқушы алдыңғы жақта, орындықтар оны айнала қоршай орналастырылады.

Жаттығудың сипаттамасы:

Бір оқушы алға шығып өз пікірін айтып және тақырып бойынша сұрақтарға жауап береді. Сұрақты анағұрлым мазмұнды қылу үшін, оқушылар белгілі бір пікір бойынша бірлесіп алға шығып сөйлей алады.

1 Өрнектерді оқып, олардың мәнін табады (слайд №5)

17- ( 5+5)=7                  (15 – 9 ) – 5 =1

80+(40-20)=100            (40+20) – 50 =10

100 – (60+20)=20          50+(40 – 20)=70

Теңдіктер тура болатындай етіп жақша қою.

І - топ   

7 – 3 +3 =  7             7 – 3 +3 =  1            

ІІ -топ  

9 – 4 + 2 = 3               9 – 4 + 2 = 7

ІІІ -топ 

8 – 5 + 2 = 5                8 – 5 +2 = 1

Топқа арналған есептер

Сыйымдылық, литр туралы не білдік? Мөлшері литрмен өлшенетін қандай тағам түрлерін білесіңдер?
3. Тірек білімдерін жетілдіру.
Топтастыру стратегиясы бойынша топтық жұмыс.
1-топ: 13 санының құрамын топтастыру
2-топ: 12санының құрамын топтастыру
3-топ: 15 санының құрамын топтастыру
/топта орындайды, бір оқушы қорғайды/
2. Есептеу машинасы ойыны. Ойын шарты: тапсырма оқылады, ал оқушылар өрнектерді шешіп парақшаның көмегімен жауабын айтады.
8+2-9+6-4+3-2+5-7=/2/
10-7+5+2-3-4+7-5+2=/7/
5+4-9+7-6+2+4-3+6=/10/
12-4+3-10+5+7-3+10-0-10+5-7=/8/
10+5-6+4-7+10-7-6+3-0-2+4=/8/

Оқулық,қабырғаға ілінген ватмандар, түрлі-түсті маркерлер


«Ыстық орындық»орындық әдісі, сұрақтар, орындық.


Сергіту сәті

2 минут

«Қыдырып қайтайық!»

би билеу


Оқушылар би билеп сергіп қалады.

Аяқталуы

Сабақты бекіту

10 минут

-Қорытынды ретінде кластер толтырайық










Кестені толтыру

Бағалау


5 минут











Кері байланыс

3 минут

«Білім қоржыны» кері байланыс



Сабақтан алған әсерлерін стикерге жазып, қоржындарға жабыстырады.

Қосымша ақпарат

Саралау – Сіз қосымша

көмек көрсетуді қалай

жоспарлайсыз? Сіз

қабілеті жоғары

оқушыларға тапсырманы

күрделендіруді қалай

жоспарлайсыз?

Бағалау - Оқушылардың

үйренгенін тексеруді

қалай жоспарлайсыз?

Пəнаралық байланыс

Қауіпсіздік жəне еңбекті

қорғау ережелері

АКТ-мен байланыс

Құндылықтардағы

байланыс

Рефлексия

Сабақ / оқу

мақсаттары

шынайы ма?

Бүгін оқушылар

не білді?

Сыныптағы ахуал

қандай болды?

Мен жоспарлаған

саралау шаралары

тиімді болды ма?

Мен берілген

уақыт ішінде

үлгердім бе? Мен

өз жоспарыма

қандай түзетулер

енгіздім жəне

неліктен?



Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.

Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкес

келетін сұрақтарға жауап беріңіз.

Қорытынды бағамдау

Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды

жетілдіруге көмектесетін не білдім?

















Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!