-Бәріміз, бері
қарайықшы.
-Мына, сиқырлы қапшықтың ішінде
неше түрлі пішіндер бар екен. Қане, кім маған пішіндерді атап
береді?.
-Дұрыс айтасыңдар,ұшбұрыш,
төртбұрыш дөңгелек екен.
-Балалар, осы пішіндерді ауада
жасап көрейікші.
-Үшбұрыш, ал мынау төртбұрыш,
ал мынау –дөңгелек.
Тапсырма: «Құстың
ұясы».
Шарты: Қағазды қиып балалар құстарға
ұя жасайды.
Дидактикалық
ойын:«Мынау қай
пішін?».
Мақсаты: Геометриялық пішінді сипалап
анықтау арқылы айта білу.
Шарты: «Сиқырлы қапшықтың» ішіндегі
затты ұстап көріп, қандай геометриялық пішін екенін анықтайды,
түсін айтады.
Логикалық
есеп:
Табақта 3
алма.
Қолымда 1
алма,
Қосқанда
барлығын,
Болады неше
алма?,
Тапсырма: «Өз ұяшығына
орналастыру».
Мақсаты:
Геометриялық пішіндерді өз ұяшығына
орналастыру
-Ал енді балалар орнымыздан
тұрайық, сәл демалып алайық.
Ормандағы
аюдың,
Құлпынайы көп
екен.
Теріп- теріп
аламыз,
Қалтамызға
саламыз.
Тапсырма: Кедергілерден
өту.
А) Геометриялық пішіндеріне
қарай.
Ә) Түстеріне қарай
(қызыл,жасыл, сары)
Дәптермен
жұмыс:
Сызғышты қолданып үшбұрыш,
дөңгелек, төртбұрыш геометриялық пішіндерді
салу.
Шырша
құрастыру: Балаларды қатыстыра отырып
,үлгі ретінде шыршаны құрастырамыз.
-
Биназар, үшбұрыштардың ішінен
ең үлкенін алып ең астына қойшы. Енді үлкенірек үшбұрышты алып,
жоғарырақ орналастырады, ең кішкентайын алып оны үстіне қояды.
Сонымен, жұмыс аяқталды.
-Ал қане біз не
құрастырдық?
-
Шырша.
- Шыршаның түсі қандай
?.
-
Жасыл.
Балалар менің сендерге қоятын
жұмбағым бар, соны шешейік:
Тікен- тікен тік
пісте
Қысы- жазы бір
түсте.
Ол не
?
Балалар :
Шырша.
Тапсырма: Геометриялық пішіндерден кез-
келген зат құрастыру.
|