Материалдар / Сабақ жоспары 6 сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Сабақ жоспары 6 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімге сабақ жоспарлауда
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Қырқүйек 2018
1909
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Мектеп:

Күні:____ Мұғалімнің аты – жөні: Сынып: 6 қатысқандар ____ қатыспағандар_____

Сабақтың тақырыбы:Бөлім 6.3.А-Компьютерлік ойындарды жасауТақырыбы:§19 Сахна мен кейіпкерлерді бейнелеу
Оқу мақсаты:6.3.2.1.-есептің шешімін қадамдап талдау
Сабақтың мақсаты:Барлық оқушылар:компьютерлік ойында қолданылатын сахналарды және кейіпкерлерді анықтауБасым көпшілігі:Сахнаны белсенді ету және кейіпкерлерді орналастыруКейбір оқушылар:Спрайттарға арналған бағдарлама құрау
Бағалау критерийлері:
  • Компьютерлік ойында қолданылатын сахналарды және кейіпкерлерді анықтайды.
  • Сахнаны белсенді етіп, кейіпкерлерді орналастырады.
  • Спрайттарға арналған бағдарлама құрастырады.
  • Тілдік мақсаттар:Спрайт ,скрипт
    Құндылықтарға баулу:Сабақта жауапкершілікке, айқындылыққа, ынтымақтастыққа машықтанады.Бір бірімен қатынасқа түсе отырып, басқалардың пікірлерін тыңдауға, өз пікірін ашық айтуға дағдыланады.
    Пәнаралық байланыс:Математика, бейнелеу өнері
    Алдыңғы білім:Ойынның сценариін жасау, алгоритмді блок-схема түрінде ұсыну



    Сабақтың барысы:Ресурстар
    Сабақтың басы:2 минут

    3 минут
    Ұйымдастыру кезеңі.Психологиялық ахуал қалыптастыру.Шаттық шеңбер «Сен суретшісің»әдісі

    Үй тапсырмасы«Кезбе тілші» әдісі -Сызықтық, тармақталған, циклдік алгоритмдер дегеніміз не? Оларға мысал келтіріңіз.









    микрофон
    Сабақтың ортасы:







    І тапсырма5 минут





















    ІІ тапсырма10 минут











































    Сергіту сәті. 2 минут.







    ІІІ тапсырма 15 минут.









  • Тапсырма (Ж) /Жеке тапсырма/


  • Қ.Б.Бірін бірі бағалау

    1.Кітапхана қорынан жер шарының суретін таңдап алып, сахнаға орналастырыңыз.2. Енді скрипті блоктарымен қажетті программа енгізіңіз.3.Шарды алға 10 қадам қозғалтып, 15 градуска қарай шеңбер бойымен бұрыңыз.4. Сахнаны белсенді етіп, нәтижесін көріңіз.

    Қ.Б.Өзін өзі бағалау

    «Дирижер» әдісі.Жүргізуші бір қимыл көрсетіп, сұқсаусағымен кімді көрсетсе, сол адам қимылды қайталау керек. Кім тез қайталай алмаса, сол ойыннан шығады.



    Барыс Астананың көрікті жерлерін аралаймын деп шешті. Соңында барыс киімін ауыстырды. Барыстың әрекеттерін орындайтын бағдарламаны тармақталу мен циклді қолданып құрыңыз.



    Қ.Б.Өзін өзі бағалайды.

    Саралау1. Дария бағдарлама құрды. Скрипттің мағынасын ашатын түсініктеме құрыңыз және нысандардың атауын жазыңыз.





    таратпа карточкаларкесте

















































































    интерактивті тақта, слайд



























































    Сабақтың соңыКері байланыс 3 мин

    «3-2-1» әдісі арқылы3-сабақтан алған 3 маңызды ақпарат2-қиындық келтірген 2 мәселе1-Сабақта ұнаған 1 жағдайларды оқушылар стикерге жазады




    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!