4. (С) Зерттеу / талқылау
кіріспе
(С) Кесілген бейнелерді жинап, оқушылар өнімнің түрі
(2-3 топтар) бойынша топтастырылады.
(Т)(Қ) Активити
№1. Джинсыны қайта құру жұмысын бойынша оқушылар
мысал сұрақтарға жауап
береді:
- Сіз бұдан былай
қолданылмайтын, киім-кешекпен не істейсіз
?
5 Жаңа тақырыппен
танысу./Практиқалық
жұмыс
5.1(Т) Әр топ жинақталған бейне
бойынша өнімді өзгерту жайында идеяларын ортаға салып, постерде
бейнелеп көрсетеді
(С) Презентация және идеялар
талқылау,
басқа командалардың
ұсыныстары
толықтырылады.
-Өнімге өзгерістер еңгізу
қызметі қандай болды?
-Сіздің өнімдеріңіздің
өзгерістер түрлерін атаңыздар
5.2
(Т)(Қ)Оқушылар «трансформация» және
«трансформация тәсілдері» анықтамасын іздеп, сұрақтарға жауап
береді. Нысанын өзгерту нысандағы трансформациялау, ештеңеге
маңызды қасиеттері трансформация: ең көп таралған анықтамасы
мынадай болып табылады. Бұл болмыстың немесе пайдалану барысында
олардың түпнұсқа пішіні мен параметрлерін өзгерту үшін
егжей-тегжейлі кеңістіктік әлемдегі объектілерін мүліктік біз
дизайн бөлігі ретінде мерзімін қарастыру болса, онда ол
трансформация (formatio - түрлердің қалыптасуы Транс бастап
novolatinsk) анықтамасы болып табылады.
Бұл анықтама тікелей киім дизайны жобалаумен
сәйкес келеді, трансформация адамның қатысуымен киіп тоздыру
кезінде ғана емес, өнімнің пайдалану мерзімі аяқталуына да
байланысты (ол созылып айтарлықтай өзінің бастапқы түсін өзгерте
алады, екінші жағынан созылып немесе кішірейуі) де орын алуы мүмкін
деп қорытынды жасауға болады
Трансформацияланатын нысан (жобалау) -
«нөлдік Transform» деп аталатын ішкі қайта, маңызды функционалдық
бірқатар бейтарап күйге айнылытын материалдық
құрылым.
Затты қайта трансформациялау
арқылы оның материалдық құрылымын немесе елеулі қасиеттерін
өзгертуге мүмкіндік береді .
Трансформацияның мынадай
тәсілдері бар:
«Созылу - қысу» бөліктері
немесе киім заттары;
«қосу – айыру» бөліктері
немесе киім заттары;
«Реттеу -
бекіту» шамалар, көлемі киім бөлшектері мен нысандары;
«жинау- орналастыру» бөлшектерді немесе киім элементтердің
«Жоғалуы- пайда болуы» бүкіл өнімнің көлемі;
«Ауысу» бөліктері немесе киім элементтердің басқа да заттардың
элементтерімен;
«Араластыру
- салу» бөлшектерді;
«орынын ауыстыру» бөлшектерді немесе киім
элементтерінің.
Шілтерлі, серпімді және
жабысқақ таспалар, түймелер, түймелерге, ілгегі және басқа да
көптеген бөліктері мен компоненттері өнімдерін, қосу және белгілеу
түрлі әдістер арқылы жүзеге
асырылады.
(Г)(Ф) Талқылаудан кейін,
оқушылар трансформация әдістерін көрсете отырып, ақпараттық
постерлер аяқтау. Дайын плакаттар тақтаға
орналастырылады.
|
http://archvuz.ru/2012_22/94
Киімді трансформациялау
http://mypresentation.ru/presentation/transformaciya_v_odezhde_bagina_m_501gr_kolyasnikova_d_502gr
Киімді трансформациялау
http://www.liveinternet.ru/tags/
Джинсилерді қайта өндеу
http://lifehacker.ru/2013/02/12/30-jeans-diy/
Ескі джинси
киімдерін қайта жөндеудегі 30 креативті
идеялар
https://www.youtube.com/watch?v=MLkaCi5UVvI
ескі
джинсилерді сәндеп қайта
жөндеу
http://secondstreet.ru/blog/peredelka_futbolki/krasivye-peredelki-futbolok-i-maek-trafik.html
Футболкалар мен майкаларды қайта жөндеу
жолдары
http://moda-platya.ru/post343000444/
Трикотажды тиімді әрі сәндеп қайта жөндеу
жолдары
https://www.youtube.com/watch?v=thMtPbqmSno
Жейдені
қайта жөндеу
Материалдар мен
құралдар: қарындыш,
сызғыш, өшіргіш,
фломастеры, желім қайшы
т.б)
|