Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
Сабақ жоспары 9 сынып
Материал туралы қысқаша түсінік
Барлық оқушылар: Түзусызықты теңайнымалы қозғалыс. Үдеу» тақырыбы бойынша теориялық білімдерін практикалық есеп шешуін үйрену, оны құбылыспен ұштастыра білуі..
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Тақырыбы:
Сабақ
Түзу сызықты тең айнымалы қозғалыс, үдеу
Күні,айы:
Мұғалімнің
аты-жөні:Нұрланқызы
Лаура
9
сынып
Сабаққа қатысқан оқушылар
саны:
Сабаққа қатыспаған оқушылар
саны:
Оқу бағдарламасына сәйкес
оқу мақсаты
9.2.1.4 уақыттан тәуелділік
графиктерінен орын ауыстыруды, жылдамдықты, үдеуді
анықтау;
Сабақ
мақсаты
Барлық
оқушылар:
Түзусызықты теңайнымалы
қозғалыс. Үдеу» тақырыбы бойынша теориялық білімдерін практикалық
есеп шешуін үйрену, оны құбылыспен ұштастыра
білуі..
Оқушылардың басым
бөлігі:
бірқалыпты үдемелі қозғалыс,
үдеу, оның бірлігі туралы түсінік
алады
Кейбір
оқушылар:
уақыттан тәуелділік
графиктерінен орын ауыстыруды, жылдамдықты, үдеуді
анықтау
Бағалау
критерийі
Түзу сызықты теңайнымалы
қозғалыс кезіндегі жылдамдық және орын ауыстыру жайлы мағлұмат
алады
Түзусызықты тең айнымалы
қозғалыс. Үдеу. Түзу сызықты теңайнымалы қозғалыс кезіндегі
жылдамдық және орын ауыстыру формулаларын есеп шығаруда қолдана
білуге үйренеді
Тілдік
мақсаттар:
Оқушылар:
Теңайнымалы қозғалыс
деп дененің жылдамдығы кез келген бірдей уақыт аралығында бірдей
шамаға өзгеріп отыратын қозғалысты
айтады.
Үдеу дегеніміз – жылдамдықтың
өзгеру шапшаңдығын сипаттайтын шама; ал жылдамдық өзгерісінің осы
өзгеріс болған уақыт аралығына қатынасына
тең.
Пән лексикасы және
терминология:
Түзу сызық, үздеу, шама,
.
Диалог және жазылым үшін
қажетті сөз тіркестер:
Келесі көріністе сіздер
…………………………..
тамашалайсыздар.
Өзіне және өзгелерге
құрмет мұғалім мен оқушылардың бір-бірімен амандасуында, сыпайы,
ойын ашық білдіріп, тыңдауда, сабақты уақытында бастап, аяқтауда,
тапсырмаларды нұсқалық бойынша толық орындауда, бір-бірінеқолдау
көрсетуінде көрініс табады. Патриотизм мен азаматтық жауапкершілік
уақытты пайдамен өткізу қажеттігін түсіну арқылы жүзеге асырылады.
Өмір бойы оқу қағидасы ақпаратты өздігінен табу, сабақ мақсатын
білуде, кері байланыс беруде, рефлексия жасауда, алған білімінің
практикалық мәнін түсінуде көрініс
табады.
Ресурстар
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге
арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар,
топтық тапсырмалар, кері байланыс,
стикер.
АКТ-ны қолдану
дағдылары:
PowerPoint
таныстырылымы.
Пәнаралық
байланыс
Математика
Сабақтың
барысы
Сабақтың
кезеңдері
Жоспарланған
жұмыс
Ресурстар
Сабақтың
басы(2-5
минут)
Ұйымдастыру
кезеңі:
Амандасу. Түгендеу. «Өрмекші»
тренингі арқылы үй жұмысын сұрау. Цельсий, Келвин, Фарингейт,
Реомюр арқылы төрт топқа
бөлу.
Амандасады. Стратегияға
белсене қатысады. Сабаққа деген ынтасы, қызығушылығы артады.
Топтарға бөлінеді.
Үй тапсырмасын
тексеру:
Қызығушылықты
ояту:
Үй тапсырмасын
сұрау(4
минут)
1.
Векторлық шамалар дегеніміз не?
2.
Скаляр шамалар дегеніміз не?
3.
Векторларға амалдарды қалай
қолданамыз?
4.
Векторлар проекциясы дегеніміз не?
Оқушылардың үй жұмысын тексеру
мақсатында білімдерін тиянақтау
№1.
Суретте кескінделген орын ауыстыру
векторының х осіндегі
проекцияларының таңбаларын анықтаңдар. Осылай
орын
ауыстырғанда дененің координаталары қалай
өзгереді?
. Топтық жұмыс
«Ассоциация
құру
Қозғалс
Оқушыларға пікірталас кезеңін
өткізу, автордың өлнеңдегі сипаттамасы бойынша сипаттау Берілген
мәтінді оқып, топпен бірлесе отырып, талқылайды және әр топтың
бақылаушысы жасаған жұмыстарға сәйкес бақылау парағын
жүргізеді.
Теңайнымалы қозғалыс
деп дененің жылдамдығы кез келген бірдей уақыт аралығында бірдей
шамаға өзгеріп отыратын қозғалысты
айтады.
Үдеу дегеніміз –
жылдамдықтың өзгеру шапшаңдығын сипаттайтын шама; ал жылдамдық
өзгерісінің осы өзгеріс болған уақыт аралығына қатынасына
тең.
,
,
ХБЖ-да үдеу бірлігі
1м/с2.
формуласынан жылдамдықты
табайық:
-бұл бастапқы жылдамдығы бар,
үдеуі оң таңбалы, яғни жылдамдығы артып отыратын қозғалыс
теңдеуі.
Енді бастапқы жылдамдығы нөлге
тең, ал үдеу оң таңбалы болсын. Мұндай қозғалыс кезіндегі жылдамдық
формуласы:
бастапқы жылдамдық
нөлден өзгеше және таңбасы оң болсын. Бірақ үдеу теріс таңбалы,
яғни жылдамдық кеміп отырады делік. Мұндай қозғалыс
жылдамдығы
Түзу сызықты қозғалыстағы
орын
2.Оқушылар роликті көріп
тақырып бойынша ойларын
түйеді.
3.Топтарға бағытталған
тапсырмалар:
1 топ: Түзусызықты теңайнымалы
қозғалыс.
2 топ:
Үдеу.
3.Тақырып бойынша білімдерін
жүйелейді, жетілдіреді.
Ресурспен жұмыс атқарып
оқулықтан негіздеме мәліметті жүйелеуін
үйренеді
Жұптық
жұмыс«Пилот - Штурман» (5
минут)
(Штурман – басқарушы, пилот –
орындаушы)
Берілген суретті түсіндіру,
яғни штурман айтып отырады, пилот қағаз бетіне түсіріп
отырады.
1 ) 2)
3)
Жұптың пікірлерін
тыңдау,барлық айтылған ой-пікірлерді бағалаудың мақсатына
сәйкестендіру
Есептер шығару. 3-жаттығу
Жұптық жұмыс
№1. Бер: a=1.5
м/с2Шешуі: ;
Есептелуі:
v=54км/сағ=15 м/с t
=15:1,5=10 с;
Табу керек: t=? ;
№2.
Бер:v=36 км/сағ=10м/с Шешуі:
Есептелуі:
t=4
с м/с2;
Табу керек: a=?
№3.
Бер: a=0,3 м/с2 Шешуі: Есептелуі:
v0=4
м/с v=v0 + atv=4+0.3·20 = 10
м/с
t=
20 с
Табу керек: v=?
№4.
Бер: a=0,8м/с2 Шешуі: Есептелуі:
v0 = 2
м/с v=v0 + atv=2
+ 0,8·10=10 м/с.
t =10с
Табу керек: v
= ?
Жеке жұмыс «Блум
таксономиясы»(13
минут)
1
Білу
Үдеу дегеніміз
не?
2
Түсіну
Үдеудің формуласын және өлшем
бірлігін жаз?
3
Қолдану
Дене 5 секунт ішінде 0,5
м/с2үдеу алады.осы кезде
жылдамдығы қанша болды?(Бастапқы жылдамдық 0-ге тең
болғанда)
4
Талдау
Кітаптағы 13-суреттегі а және
ә суреттерін салыстыр?
5
Жинақтау
С уретті
қысқаша түсіндір?
6
Бағалау
Күнделікті өмірде теңүдемелі
және теңбаяулайтын қозғалыстарға мысалдар
келтір?
Өзара бағалау (
дескриптор бойынша)
Бағалау СГ 3.
Есептердің шығару нәтижелерін көрсету
Оқытудың мақсаты
бойынша.
Бағалау
кртитериі
Дескриптор
Кез келген есептерді
шығару тәсілдерін мен анықтамаларды
пайдаланады
Қосымша ақпарат көздерін
пайдалана отырып тексереді
Шығарылған есептердің
дұрыстығын бақылайды
Тапсырмалардың нәтижесін
тексеру
Шығарылған есептердің жақсы
үлгілерін көрсетеді
578тг - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз