Материалдар / Сабақ жоспары " Архимед күшін зерделеу"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Сабақ жоспары " Архимед күшін зерделеу"

Материал туралы қысқаша түсінік
Архимед күшін зертханалық жұмыс жасп зерделеу
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
15 Сәуір 2018
718
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар

Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімі: Мектеп: « Қ. Нұрғалиев атындағы №43 мектеп-лицей

Қысым КММ


Күні: Мұғалімнің аты-жөні: Иляшова Н.Т

Сынып: 7 Қатысқандар: Қатыспағандар:

Сабақ тақырыбы

Архимед заңын зерделеу

Сабаққа негізделген оқу мақсаты:

7.3.1.11 кері итеруші күшті анықтау және оның сұйыққа батырылған дененің көлеміне тәуелділігін зерттеу;

7.1.3.3- физика кабинетінде қауіпсіздік ережесін білу және сақтау;

Сабақтың мақсаты:

Барлығы: кері итеруші күшті анықтайды және оның сұйыққа батырылған дененің көлеміне тәуелділігін зерттейді;

Басым бөлігі: кері итеруші күшті анықтайды және оның сұйыққа батырылған дененің көлеміне тәуелділігін зерттейді және қорытынды жазады;

Кейбірі: кері итеруші күштердің маңыздылығы кеме жасау саласында маңыздылығын түсінеді;

Бағалау критерийі

Кері итеруші күшті анықтайды.

Кері итеруші күштің сұйыққа батырылған дененің көлеміне тәуелділігін зерттейді.


Тілдік мақсаттар

Көлем, тығыздық , ауадағы салмақ, сұйықтықтағы салмақ

Құндылықтарға баулу

«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясының құндылықтары:

Индустрияландыру мен инновацияға негізделген экономикалық өсу.

Пәнаралық байланыс

Математика

Сабақ бойынша алдыңғы білім

Қысым, тығыздық, аудан, көлем

Сабақ барысы:

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Сабақтың басы

10 мин

Амандасу түгендеу (тілек жалғасын) Мақсаты: оқушылар бір – бірімен қарым қатынас орнату. Психологиялық ынтымақтастық орнату.

Топқа бөлу бірдей формулалар жазылған қағаз қиындыларымен топқа бөлінеді

Тапсырма №1 Үй жұмысын тексеру:

осы қиындылардағы фомулаларды түрлендір

Қалыптастырушы бағалау «Екі жұлдыз, бір тілек»

Қосымша №2




Қима қағаздар, үлестірме қағаз








Сабақтың ортасы

25 мин

Тапсырма №2 Жаңа сабақ түсіндіру

Кері итеруші күштің табиғатын зерттеу.

Қосымша №1




Қосымша 1

Стикерлер, жұлдызшалар





Сабақтың соңы

5 мин





Үй тапсырмасы: параграф 29 оку



Рефлексия:бас бармақ әдісі бойынша



Саралау – сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қаблетті оқушыларға қандай

тапсырмалар бересіз?

Бағалау – сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?


Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау

Сабақтың мақсатынан бастап қойылды.

Формативті: смайликтер

және мадақтау (басбармақ, бағдаршам, екі жұлдыз бір тілек)

Сергіту сәті «Формулалар сөйлейді»

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма? Барлық оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме ? Сабақ кезеңдерінде уақытта тиімді пайдаландыңыз ба ? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен ?


Сабақ мақсаттары, оқу мақсаттары шынайы қолжетімді болды.

Жалпы бағалау

Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе?

1. Тәжірибе көрсету.

2. Формулалармен жұмыс

Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді?

1. Суретпен жұмыс

2. Формативті бағалаудың әр түрлілігі

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге не көмектесетінін білдім?

Белсенді оқыту тәсілдері деп ойлаймын





















m = ρV

p = ρgh

m = ρV

p = ρgh











Қосымша №1

Тапсырма 1

Су ішінде массасы 100 г денеге әрекет ететін ығыстырушы күшті анықтаңыз.

Құрал-жабдықтар: суы бар ыдыс, массасы әр түрлі жүктер, динамометр, мензурка, жіп.

Жұмыстың барысы:

  1. Мензурка көмегімен жүктің Vд көлемін анықтаңыз.

  2. Дененің өлшенген көлем мен су тығыздығы бойынша дене ығыстыратын су салмағын табыңыз.

  3. Денені жіпке байлап, динамометрге іліңіз және оған әрекет ететін ауырлық күшінің мәнін табыңыз.

  4. Динамометрге ілінген жүкті түгелімен суға батырып, оның су ішіндегі салмағын анықтаңыз және ығыстырушы күштің мәнін есептеңіз.

  5. Ығыстырушы күш ығыстырылған су салмағына тең бе? Тексеріңіз.

  6. Тәжірибені басқа денемен жасаңыз.

  7. Тәжірибе нәтижелерін кестеге жазыңыз.

  8. Бұл тәжірибеде Архимед заңы қандай дәлдікпен орындалатынын бағалаңыз.





Дененің көлемі, м3

Дене ығыстырған сұйық салмағы,

Р, Н

Дененің ауадағы салмағы, Р, Н

Дененің судағы салмағы, Р1, Н


Ығыстырушы күш, Fы, Н














Дескриптор Білім алушы

  • ығыстырушы күшті анықтайды;

  • ығыстырушы күш пен ығыстырылған су салмағын салыстырады;

  • тәжірибе нәтижелерін кестеге жазады;

  • тәжірибе нәтижелерін бағалайды



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!