Материалдар / Сабақ жоспары : Ол қайда барады? «Ә» дыбысы.
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Сабақ жоспары : Ол қайда барады? «Ә» дыбысы.

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ. Сабақтың тақырыбы: Ол қайда барады? «Ә» дыбысы. Сурет бойынша жұмыс жасайды. Диалогті тыңдайды. «Ә» дыбысымен танысады. Кім? Не? Неше? Қандай? деген сұраққа жауап береді.1 сынып.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
28 Сәуір 2022
650
3 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Пән: Қазақ тілі Т2

Бөлім: v Саяхат.

Күні: 27.01.2022

Педагогтің аты-жөні:

Сынып: 1

Қатысқан оқушылар: Қатыспаған оқушылар:

Сабақтың тақырыбы:

Ол қайда барады? «Ә» дыбысы.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары

1.3.4.1. Мұғалімнің көмегімен мәтін немесе иллюстрация бойынша қарапайым сұрақтар (кім? не? қандай? қанша?) қою.

1.5.2.1. Әріп пен дыбысты ажырата білу, төл дыбыстарды дұрыс айту.

1.5.2.2. Мұғалімнің көмегімен Ә әрпі кездесетін сөздерді дұрыс айту және жазу.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы


Ұйымдастыру кезеңі:

Амандасу! Тексеру.

«Психологиялық ахуал

орнату:«Жүректен жүрекке» әдісін қолданып, бір-біріне тілектер айтқызыу.

Мысалы: Ақылды бол, мейірімді бол, күшті бол, әдемі бол, көңілді бол.


Үй жұмысын тексеру

Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен таныстыру.

Оқушылар бір-біріне шеңберге тұрып тілек айтады.











Үй тапсырмасын айтады.


Қолпаштау


Слайд

Сабақтың ортасы


























Жаңа сөздермен жұмыс:

Жаңа сөздерді айту, жазғызу.

дүкен-магазин


барады-пойдёт


1-тапсырма.Тыңда , қайтала.




Есте сақта!





2-тапсырма. Тыңда. Үлгі бойынша сөйлес.


1-оқушы: Сен қайда барасың?

2-оқушы: Мен үйге барамын.

Мұғалім:Ол қайда барады?

1—оқушы:Ол үйге барады.




3-тапсырма. Оқылым.Айтылым.

Толықтырып айт.






4-тапсырма. Тыңдалым.Айтылым.

Сұраққа жауап бер.


Сенің досың қайда барады?



Сергіту сәті:


5-тапсырма. Тыңда.Қайтала.

Балалар бүгін сабақта Ә дыбысымен танысамыз.






Әә -дауысты дыбыс, жіңішке.

Ә-же деген сөзде 2 буын

бар.


Топпен жұмыс:

Ә әрпінен сөз ойлау, сөздерді буынға бөлу.


Мыс:Әке, әріп, Әсет, әтеш сөздерді буынға бөліп көрсету.



Дәптермен жұмыс:

1.Бастыр.Жаз.

«Ә» әрпінің баспа түрін жазып үйренеміз. Қолымызға қалам алып, ауада жазамыз. Тақтаға үлкен, кіші әрпін жазып көрсету.

2.Суретке қара.Жаз.

Бұл кім? әже




3.Тыңда.Белгіле. v х


Жаңа сөздерді жазады




1.Тыңдайды.

Қайталайды.


Мен дүкенге барамын. Мен үйге барамын. Мен саябаққа барамын.



Мен барамын

Сен барасың

Ол барады



2.Тыңдайды, қайталайды.













3.Оқиды,айтады.

Мен мектепке барамын. Ол дүкенге бармайды.Ол саябаққа барады.Ол үйге барады. Ол тауға бармайды.


4. Тыңдайды,айтады.

Сұраққа жауап береді.






Оқушылар сергіту сәтін орындайды.



5.Тыңдайды.

Қайталайды











Әже, әке,әріп,

Сенің атың кім?

Менің атым-Әсет.



-оқушылар Ә әрпіне сөздер тауып

айтады.

-Сол сөздерді буынға бөледі.





1.Бастырады, жазады.


Әә

Әже

әке


2. Суретке қарап жазады.

Әже.


3.Тыңдайды, белгілейді.


Дүкен х Мектеп v

Тау v саябақ х


«Бас бармақ»

арқылы бағалау.

















«Бас бармақ»

арқылы бағалау.









Өзара бағалау: «Өте жақсы», «Жақсы», «Талпын»

















Смайликтер

арқылы бағалау





















«Бас бармақ»

арқылы бағалау.















Өзара бағалау: «Өте жақсы», «Жақсы», «Талпын»


Оқулық 66--бет

Слайд













Оқулық

67-бет
















Видеоролик














Оқулық

68-69-бет








Әә дыбысы





















Дәптер №2



Сабақтың соңы


Үй тапсырмасын беру : 5-тапсырма. Оқы. Жаңа сөздерді жатта.


Кері байланыс

«Бағдаршам» әдісі

Қызыл- мүлдем түсінбедім

Сары- жартылай түсіндім

Жасыл-толық түсінікті

Оқушылар сабақта алған білімдерін бағдаршамның түстері арқылы түсінгенін білдіреді.

Бағалау

Мұғалім формативті бағалауы бойынша қорытынды балын қояды.




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!