Мағынаны
ажырату. Ой
қозғау.
-Мақал-мәтелдердің жалғасын
табыңдар.
Күлме досыңа, ... ...
.
Досы көпті жау
алмайды,
Ақылы көпті ... ...
.
Аққуды атуға, досыңды сатуға
болмайды.
-Нақыл сөздің мағынасын
түсіндіріңдер.
-Тақырыпты болжау.
Сабақтың мақсатымен
таныстыру.
-Бүгінгі сабақта екі шығармамен танысамыз. Олардың ортақ
мәселесін тауып көрейік.
Оқушылармен бірлесе жетістік
критерийлерін құру.
Айтылым. Автор туралы
мәлімет.
Әлібек
Файзуллаев (1952 ж.т.) – Оңтүстік Қазақстан облысы,
Бәйдібек ауданының Ақбастау ауылында дүниеге келген. «Ескі сурет»,
«Екі алма», «Көрші үйдің жарығы», «Бақыт туралы сөз», «Қатыбезер»,
«Ең ұзақ түн», «Күміс кекілік», «Өрт», «Сынық бұтақ», «Ақмышым»,
«Арлан күшік», «Ақ көбелек», «Хайуанаттар патшалығы», «Үш тілек»,
«Кәрім Нұрбаев», «Қыз Жібек» атты прозалық кітаптардың авторы.
«Балауса» баспасының балалар мен жасөспірімдерге арналған жабық
бәйгесінің, Халықаралық «Дарабоз», Республикалық «Астана-Бәйтерек»
конкурстарының, Алматы қаласы әкімдігі, «Бөбек» ұлттық
ғылым-практикалық білім беру және сауықтыру орталығы ұйымдастырған
әдеби бәйгелердің
жеңімпазы.
Машқар Гумеров
– 1927 жылы 11 қарашада Башқұртстанның Асқын ауданындағы
Күбияз елді мекенінде ауыл молдасының отбасында туған. 1937 жылы үй-ішімен Солтүстік Қазақстан
облысына көшіп келіп, қазақ орта мектебінде оқыған. Ұлты
татар болғанымен, шығармаларын тек қазақ тілінде жазады. 1942 жылы сегізінші сыныпты бітірген соң, колхоздың
егіс бригадасында есепші болып жұмыс істеген. Ал 1943—1946 жылдары ауыл шаруашылығы техникумында
оқып, оны тамамдаған соң, МТС-тің учаскелік ағрономы
болды.1953 жылы Қазақ мемлекеттік
университетінің филология факультетінің қазақ тілі мен
әдебиеті бөлімін бітірді. Главлитода цензор, «Қазақстан пионері»
газетінің редакциясында әдебиет пен өнер бөлімінің
меңгерушісі,1957-1977 жылдары «Қазақстан», «Жазушы», «Жалын»
баспаларында редактор болып қызмет
атқарды.
Оқылым
«Жанкүйерлер»
мәтіні
Жұптық
жұмыс
-Футболдан сендер жанкүйер
болатын командаларың бар ма?
Әңгімелеңдер.
-Алмастың жанкүйерлері кімдер?
Мәтіннен олардың сөздерің тауып, ырғағына келтіре
оқыңдар.
Жетістік
критерийі: өз ойын жеткізе алады, ойын
мәтінмен байланыстыра алады, мәтінді мәнеріне келтіріп оқи
алады.
Бағалау:
ЖК
бойынша.
Оқылым
«Көк
кептер»
Зақпы – айырсадақ (ату
құралы)
Топтық
жұмыс.
Тапсырма: Сұрақтарға жауап
беріп, топ ішінде талқылаңдар. Нүсіпбектің орнында сендер болсаңдар
қайтер едіңдер? Аймағанның орнында болсаңдар ше? Нүсіпбек пен
Аймаған арасындағы достыққа өз қөзқарастарыңды
білдіріңдер.
Жұптық
жұмыс
-Мәтіндегі оқиғаны кестедегі
үлгі бойынша талдаңдар.
Жетістік критерийі: мәтінді
түсінеді, кейіпкерлерді таба алады, қарапайым сұрақтарға жауап
беріп, іс-әрекетіне пікірін білдіре
алады.
Мәтін
кейіпкерлері
|
Не
істеді?
|
Сенің
пікірің
|
Көрші әйел – Зияда
апай
...
|
Нүсіпбекке
қатысты
...
|
Нүсіпбекке жамандыққа
қимады.
...
|
Бағалау: ЖК бойынша
бағалау.
-Мәтін бойынша қарапайым
немесе нақтылау сұрағын дайындау.
Үлгі: Нүсіпбек қандай бала? –
қарапайым сұрақ.
Не үшін олай ойлайсың? –
нақтылау сұрағы
-Нағыз достық дегенді қалай
түсінесіңдер?
Бағалау. Қол соғу арқылы
Үй жұмысы. (62-65 бет
әңгімелеу)
|