Сабақтың мақсаты: – оқушыларға ар-намыс, абырой туралы түсініктерін одан әрі тереңдету.Міндеттері:Білімділігі: – оқушыларға ар-намыс, абырой, ұят сөздерінің мағынасы туралы тереңірек білім беру;Дамытушылығы: – өмірге құштарлықтарын дамыту;Тәрбиелілігі:– арлы, намысты, ұятты болуға тәрбиелеу. Сабақ барысы: 1.Ұйымдастыру кезеңі (сәлемдесу,түгендеу, 5-құрал-жабдық,оқулық дәптер,күнделік,қалам,бейджик) Тыныштық сәті :Су асты патшалығына ойша саяхат. Көзіңізді жұмыңыз және бірнеше рет терең тыныстаңыз; денеіңізді босатыңыз. Бірнеше секундтан соң теңіз түбіне саяхат жасаймыз.Теңіз жағасымен келе жатқаныңызды елестетіңіз. Толқындардың жеңіл шалпылына, шағалалардың шуылына құлақ түріңіз. Жалаң аяқтарыңызбен құмды сезініңіз. Шалғайдан қара нүкте көріп тұрсыз: ол жақындаған кезде дельфин екенін түсіндіңіз. Ол сізді теңіз түбіне алып кету үшін келді. Ол өте әдепті жәндік, сізді шыдамдылықпен күтіп тұр. Жайлап оның арқасына отырыңыз, мықтап ұстап, жолға шығыңыз. Дельфиннің арқасында жайланып отырып, өзіңді қауіпсіз сезіну, су астында жүзу қандай керемет. Жан-жағыңызға қараңыз: мұнда кемпірқосақ тәрізді арлы-берлі жарқырай қалқыған әсем балықтар қаншама. Теңіз түбіне бойлаған сайын айнала қалайша өзгереді, суда тербелген қаншама ғажайып балдырлар. Қараңызшы, қандай орасан зор балықтар, ал енді анау жаққа көз тастаңыз... бұл орасан зор сегізаяқ. Су асты неткен қызықты әрі ғажап әлем. Сіз бір нәрсені байқадыңыз ба? Мұнда неткен тұңғиық, толық тыныштық. Осы тыныштық күйде болыңыз.(Мұғалім бірнеше секунд үнсіз қалады).Ал қазір жоғарыға, өз әлемімізге кері қайтуға дайындалыңыз. Айналаға жіті қараңыз. Ғажап түстерге тағы бір рет қараңыз және тыныштыққа құлақ түріңіз. Осындай тыныштық сізге самалдай әсер береді. Енді дельфин кері қарай жолға шықты. Сіз су бетіне шықтыңыз, жағаға жақындадыңыз. Дельфиннің арқасынан түсіңіз, оны сипалаңыз және осындай ғажап саяхатқа апарғаны үшін ризашылық білдіріңіз. Сыныпқа оралыңыз және өз орныңызға келіңіз. Бірнеше секундтан соң көзіңізді ашыңыз, осы түйсінген тыныштықты өз бойыңызда сақтауға тырысыңыз. | Ресурстар:(құралдар,мәліметтер) |
2.Үй тапсырмасын тексеру. Оқушылар жазып келген тапсырмаларын оқып береді.Достық деген не?Ол туралы не білесіңдер?Достасу неден басталады? | Сабақ барысын талқылау: |
3.Дәйексөз: «Абырой-ар еңбегі» Қазақ мақалы Дәйексөзді қалай түсінеміз?Неге абыройды арға теңейді? |
|
4.Әңгімелеу(сұхбат):Абыроймен өмір сүру дегені қалай түсінесіңдер?Арлы, намысты деген сөздерді қалай түсіндіріп бересіңдер?Адамды абыройлы ететін не нәрсе? |
|
5.Шығармашылық жұмыс,топтық жұмыс: ( сахналау) 40-беттегі 1-тапсырманы орындау. Мақал-мәтелдерді оқып, талдап, абыройдың анықтамасын шығарыңдар. 3-тапсырма «Абыройлы бол!», «Абыройыңнан айырылма» деген үлкендердің бата-тілектерінің айтылу себебін түсіндіріп, жазыңдар. |
|
6.Топпен ән айту.Дос болайық бәріміз |
|
7.Үй тапсырмасы.5-тапсырманы орындау. |
|
8.Соңғы тыныштық сәті. (Тыныштық....бар жерде,тыныштық.....бүкіл әлемде) (Баяу күй ойнайды)• Ыңғайланып отырыңыз.көзіңізді жұмыңыз.Денеңізді босатып,тынышталыңыз.Көз алдыңызға енді атып келе жатқан шуақты таңды елестетіңіз.Сіз тауға алып барар жалғыз аяқ жолмен келе жатырсыз.Таза ауа,сылдырлаған мөлдір бұлақ суы,құстардың сайраған даусы естіледі.Сіз жеңіл демалудасыз,сіз күш-қуатқа толысыз.Жер-Анаға,табиғатқа деген махаббат,сүйіспеншілік барлығы өзіңе деген махаббатпен тығыз байланысты.Күн шуағы сіздің денеңізге сәуле шашуда,самал жел сіздің шашыңызды тербетіп,сізге көрік беруде.Бүкіл табиғат күші сізге өз махаббатын сыйлап,сізді таң нұрымен қарсы алады.Ал енді бұл күш сіздің бүкіл денеңізге қуат беріп тұрғанын сезініңіз.Бұл күшпен өзіңізге жақын адамдармен,достарыңызбен бөлісіп жатқаныңызды елестетіңіз.Бұл қуат сіздің өміріңізбен тығыз байланысты.Сіз әлемдегі ең бақытты жансыз! |
|