Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
сабақ жоспары "Адам ағзасындағы гендердің рөлі" жаңартылған білім мазмұны 7 сынып
Материал туралы қысқаша түсінік
жаңа сабақ жоспарының үлгісі
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
1254
10 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Сабақ жоспары
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Мектеп: №19 ЖОМ Адамда белгілердің тұқым қуалауында гендер мен ДНК рөлі.Күні: Мұғалімнің аты-жөні: Абдуллаева М Сынып:7 Қатысқандар: Қатыспағандар: | |
Сабақтың тақырыбы | Адамда белгілердің тұқым қуалауында гендер мен ДНҚ рөлі. Жүре пайда болтын тұқым қуалаушылық белгілері |
Осы сабақта қолжеткізілетін оқу мақсаттары(оқу бағдарламасынасілтеме) | 7.2.4.1. Адам ағзасындағы тұқым қуалайтын және тұқым қуаламайтын белгілерді зерттеу: |
Сабақтың мақсаты | Барлық оқушылар: -адам ағзасындағы тұқым қуалайтын және тұқым қуаламайтын белгілерді талдау. Көптеген оқушылар -Белгілердің доминанты және рецессивті болуын ажырата білу және сипаттау Кейбір оқушылар-Белгілердің ұрпақтан –ұрпаққа берілу себеп салдарын анықтау, тұжырымдау.. |
Бағалау критерийі Дағдылар:түсіну,жоғарғы ойлау дағдылары. | - Барлық оқушылар адам ағзасындағы тұқым қуалайтын және тұқым қуаламайтын белгілерді талдай алады . Белгілердің доминанты және рецессивті болуын ажырата біледі және сипаттайды. Белгілердің ұрпақтан –ұрпаққа берілу себеп салдарын анықтайды, тұжырымдайды.. |
Тілдік мақсаттар | Лексика және терминалогия: Білім алушы-Тұқымқуалаушылық ұғымына анықтама береді:-Адам ағзасындағы тұқым қуалайтын және тұқым қуаламайтын белгілерге мысал келтіреді: Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:, тұқым қуалаушылық, өзгергіштік, модификациялық мутациялық,фенотип, генотипОқытудың тілдік мақсаты:терминдердің мағынасы мен айырмашылықтарын айтады. Жазылым дағдысыТұқым қуалайтын және тұқым қуаламайтын белгілерді сипаттап жазады.Сыныптағы диалог\ жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:Талқылауға арналған тармақтар:Адамдағы тұқым қуалайтын белгілерді мәтіннен теріп жазады .Олардың маңыздылығын сипаттайды. |
Құндылықтарға баулу | «Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы «Зайырлы қоғам және жоғары руханият» құндылықтарына сүйене отырып қоғам бірлігі бұл тұқымқуалаушылық деп алатын болсақ онда белгілердің ұрпақтан-ұрпаққа берілуінің маңызы және денсаулыққа байланысты екнін ұғындіру.,сын тұрғысынан ойлауға,білімді шығармашылық тұрғыда қолдана білу дағдысына баулу. |
Пəнаралық байланыс | Химия-ағзадағы нәруыз құрамының өзгеруі физика- сыртқы ортаның физикалық фауторларының әсері.АКТ –ны қолдана отырып,информатика пәнінен алған білімін пайдаланады. |
Алдыңғы білім | 7.1.7.10. Жүйке жүйесінің қызметіне алкаголь, темекі және наркотикалық заттардың әсерін түсіндіру.. |
Сабақ барысы |
Сабақтыңжоспарланғанкезеңдері | Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері | Ресурстар |
Сабақтың басы3 минут 5 минут | Ұйымдастыру кезеңі:Оқушылармен сәлемдесу.Сынып оқушыларын түгелдеу. Сынып оқушыларын геометриялық фигураларды пайдалана отырып, «үшбұрыш,төртбұрыш,дөңгелек,ромб»фигураларын таңдату арқылы топқа біріктіреміз. Терминдер сөйлейді:доминант, рецесивті, генотип, фенотип,генетика,ген, Оқушыларды сабақтың мақсатымен және бағалау критериймен таныстырамын. | «Үшбұрыш,төртбұрыш,дөңгелек,ромб» геометриялық фигуралар кесінділері. |
Сабақтың ортасы7 минут 15 минут 10 минут | 1-тапсырма«Ойлан тап»әдісі арқылы оқушылар берілген белгілерді теріп кестені толтырады.. А бұйра шаштар ,Қой көз, сепкілдер, шаштың ерте тұсуі,Б бұйра емес, көк көз, бойы дұрыс, полидактилия 1-тапсырма доминант белгілерді ажыратып алу 2-тапсырма рецессивті белгілерді бөліп жазуДескриптор: -доминант немесе рецессивті белгіні анықтайды,-оқулықтағы мәтінге сүйене отырып олардың ұрпактан-ұрпаққа берілу жолдарын тұжырымдайды. 2- тапсырмаМағынаны тануМәтінмен және суретпен жұмыс.Әр топқа тұқымқуалаушылық белгісылерінің өзгеруіне әсер етуші сыртқы орта факторларының суреті беріледі. Постер қорғау. Дескриптор:-Берілген суреттерге қарай отырып,тұқымқуалаушылыққа әсер етушы сыртқы орта факторларын анықтайды, - 3-тапсырма.« кестемен жұмыс» әдісіАдамдағы доминант рецессивті белгілерді саралап жазу Дескриптор:-Оқулықтағы мәтінге қарай отырып,адамдағы тұқымқуалайтын доминантты және рецессивті белгілерді кестеге толтырады | Биология 7-сыныпЕ.А.Очкур, Ж.Ж.Құрманғалиева Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырмалар жинағы.Биология7-сынып Плакат,маркер, сурет, желім, слайдтар. Дәптер,тақта |
Сабақтың соңы5 минут | «Білім кемесі» әдісі Оқушылар плакатқа қызыл-түсінбеген,сары-жартылай түсінген ,жасыл-толық түсінген белгілері бойынша білім кемесінің желкендерін бояйды.Бұл әдісті оқушыларды ынталандыру,қолдау көрсету мақсатына бағытталған. | Бағалау Түрлі-түсті бояулар |
Саралау – Сіз қандай тəсілменкөбірек қолдау көрсетпексіз?Сіз басқаларға қарағандақабілетті оқушыларға қандайтапсырмалар бересіз? | Бағалау – Сізоқушылардыңматериалды игерудеңгейін қалай тексерудіжоспарлап отырсыз? | Денсаулық жəнеқауіпсіздік техникасынсақтау |
Қабілеті жоғары оқушылар:-қарқындылығы мен қабілетіне байланысты әртүрлі тапсырмалар үйлестіреді.-оқушылардың ойын дамыту және жинақтау үшін жоғары дәрежедегі сұрақтар қойылады.Қабілеті орта оқушылар:-Оқушылардың қажеттіліктері мен мүмкіндіктерін ескере отырып,түсіну деңгейі мен есте сақтау дағдыларның қалыптастыруға байланысты тапсырмалар беріледі.Қабілеті төмен оқушылар:- барынша қолдау көрсете отырып,қабілетіне байланысты «ойлан тап» сұрақтар беру. | 1 – тапсырма 2 – тапсырма 3 – тапсырма | Сыныпта қауіпсіздік техникасын еске түсіре отырып, іске асырылуын және оқушылардың сабақ үстіндегі денсаулық жағдайларын қадағалау. |
Сабақ бойыншарефлексияСабақ мақсаттарынемесе оқумақсаттары шынайы,қолжетімді болды ма?Барлық оқушылар оқумақсатына қолжеткізді ме? Егероқушылар оқумақсатына жетпегенболса, неліктен депойлайсыз? Сабақтасаралау дұрысжүргізілді ме?Сабақ кезеңдеріндеуақытты тиімдіпайдаландыңыз ба?Сабақ жоспарынанауытқулар болды мажəне неліктен? | ||
Жалпы бағалау Сабақта ең жақсы өткен екі нəрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?1:2: Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?1:2: Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардыңжетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нəрсеге назар аудару қажет? |
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)