Сабақ жоспары
|
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Мектеп: №19 ЖОМ Адамда белгілердің тұқым қуалауында гендер мен ДНК рөлі. Күні: Мұғалімнің аты-жөні: Абдуллаева М Сынып:7 Қатысқандар: Қатыспағандар: |
|
|
Сабақтың тақырыбы |
Адамда белгілердің тұқым қуалауында гендер мен ДНҚ рөлі. Жүре пайда болтын тұқым қуалаушылық белгілері |
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
7.2.4.1. Адам ағзасындағы тұқым қуалайтын және тұқым қуаламайтын белгілерді зерттеу: |
|
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушылар: -адам ағзасындағы тұқым қуалайтын және тұқым қуаламайтын белгілерді талдау. Көптеген оқушылар -Белгілердің доминанты және рецессивті болуын ажырата білу және сипаттау Кейбір оқушылар -Белгілердің ұрпақтан –ұрпаққа берілу себеп салдарын анықтау, тұжырымдау. . |
|
Бағалау критерийі Дағдылар: түсіну,жоғарғы ойлау дағдылары. |
- Барлық оқушылар адам ағзасындағы тұқым қуалайтын және тұқым қуаламайтын белгілерді талдай алады . Белгілердің доминанты және рецессивті болуын ажырата біледі және сипаттайды. Белгілердің ұрпақтан –ұрпаққа берілу себеп салдарын анықтайды, тұжырымдайды. . |
|
Тілдік мақсаттар |
Лексика және терминалогия: Білім алушы -Тұқымқуалаушылық ұғымына анықтама береді: -Адам ағзасындағы тұқым қуалайтын және тұқым қуаламайтын белгілерге мысал келтіреді: Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:, тұқым қуалаушылық, өзгергіштік, модификациялық мутациялық,фенотип, генотип Оқытудың тілдік мақсаты:терминдердің мағынасы мен айырмашылықтарын айтады. Жазылым дағдысы Тұқым қуалайтын және тұқым қуаламайтын белгілерді сипаттап жазады. Сыныптағы диалог\ жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: Талқылауға арналған тармақтар: Адамдағы тұқым қуалайтын белгілерді мәтіннен теріп жазады . Олардың маңыздылығын сипаттайды. |
|
Құндылықтарға баулу |
«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы «Зайырлы қоғам және жоғары руханият» құндылықтарына сүйене отырып қоғам бірлігі бұл тұқымқуалаушылық деп алатын болсақ онда белгілердің ұрпақтан-ұрпаққа берілуінің маңызы және денсаулыққа байланысты екнін ұғындіру. ,сын тұрғысынан ойлауға,білімді шығармашылық тұрғыда қолдана білу дағдысына баулу. |
|
Пəнаралық байланыс |
Химия-ағзадағы нәруыз құрамының өзгеруі физика- сыртқы ортаның физикалық фауторларының әсері.АКТ –ны қолдана отырып,информатика пәнінен алған білімін пайдаланады. |
|
Алдыңғы білім |
7.1.7.10. Жүйке жүйесінің қызметіне алкаголь, темекі және наркотикалық заттардың әсерін түсіндіру. . |
|
Сабақ барысы |
|
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы 3 минут 5 минут
|
Ұйымдастыру кезеңі: Оқушылармен сәлемдесу. Сынып оқушыларын түгелдеу. Сынып оқушыларын геометриялық фигураларды пайдалана отырып, «үшбұрыш,төртбұрыш,дөңгелек,ромб»фигураларын таңдату арқылы топқа біріктіреміз. Терминдер сөйлейді:доминант, рецесивті, генотип, фенотип,генетика,ген, Оқушыларды сабақтың мақсатымен және бағалау критериймен таныстырамын.
|
«Үшбұрыш,төртбұрыш,дөңгелек,ромб» геометриялық фигуралар кесінділері. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы 7 минут 15 минут 10 минут |
1-тапсырма «Ойлан тап»әдісі арқылы оқушылар берілген белгілерді теріп кестені толтырады..
А бұйра шаштар ,Қой көз, сепкілдер, шаштың ерте тұсуі, Б бұйра емес, көк көз, бойы дұрыс, полидактилия 1-тапсырма доминант белгілерді ажыратып алу 2-тапсырма рецессивті белгілерді бөліп жазу Дескриптор: -доминант немесе рецессивті белгіні анықтайды, -оқулықтағы мәтінге сүйене отырып олардың ұрпактан-ұрпаққа берілу жолдарын тұжырымдайды.
2- тапсырма Мағынаны тану Мәтінмен және суретпен жұмыс.Әр топқа тұқымқуалаушылық белгісылерінің өзгеруіне әсер етуші сыртқы орта факторларының суреті беріледі. Постер қорғау.
Дескриптор: -Берілген суреттерге қарай отырып,тұқымқуалаушылыққа әсер етушы сыртқы орта факторларын анықтайды, - 3-тапсырма. « кестемен жұмыс» әдісі Адамдағы доминант рецессивті белгілерді саралап жазу
Дескриптор: -Оқулықтағы мәтінге қарай отырып,адамдағы тұқымқуалайтын доминантты және рецессивті белгілерді кестеге толтырады |
Биология 7-сынып Е.А.Очкур, Ж.Ж.Құрманғалиева
Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырмалар жинағы. Биология 7-сынып
Плакат,маркер, сурет, желім, слайдтар.
Дәптер,тақта
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы 5 минут
|
«Білім кемесі» әдісі Оқушылар плакатқа қызыл-түсінбеген,сары-жартылай түсінген ,жасыл-толық түсінген белгілері бойынша білім кемесінің желкендерін бояйды.Бұл әдісті оқушыларды ынталандыру,қолдау көрсету мақсатына бағытталған.
|
Бағалау Түрлі-түсті бояулар
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Саралау – Сіз қандай тəсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? |
Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
Денсаулық жəне қауіпсіздік техникасын сақтау |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Қабілеті жоғары оқушылар: -қарқындылығы мен қабілетіне байланысты әртүрлі тапсырмалар үйлестіреді. -оқушылардың ойын дамыту және жинақтау үшін жоғары дәрежедегі сұрақтар қойылады. Қабілеті орта оқушылар: -Оқушылардың қажеттіліктері мен мүмкіндіктерін ескере отырып,түсіну деңгейі мен есте сақтау дағдыларның қалыптастыруға байланысты тапсырмалар беріледі. Қабілеті төмен оқушылар: - барынша қолдау көрсете отырып,қабілетіне байланысты «ойлан тап» сұрақтар беру.
|
1 – тапсырма
2 – тапсырма
3 – тапсырма
|
Сыныпта қауіпсіздік техникасын еске түсіре отырып, іске асырылуын және оқушылардың сабақ үстіндегі денсаулық жағдайларын қадағалау. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма? Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма жəне неліктен? |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жалпы бағалау
Сабақта ең жақсы өткен екі нəрсе (оқыту мен оқуға қатысты)? 1: 2:
Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)? 1: 2:
Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нəрсеге назар аудару қажет? |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
сабақ жоспары "Адам ағзасындағы гендердің рөлі" жаңартылған білім мазмұны 7 сынып
сабақ жоспары "Адам ағзасындағы гендердің рөлі" жаңартылған білім мазмұны 7 сынып
Сабақ жоспары
|
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Мектеп: №19 ЖОМ Адамда белгілердің тұқым қуалауында гендер мен ДНК рөлі. Күні: Мұғалімнің аты-жөні: Абдуллаева М Сынып:7 Қатысқандар: Қатыспағандар: |
|
|
Сабақтың тақырыбы |
Адамда белгілердің тұқым қуалауында гендер мен ДНҚ рөлі. Жүре пайда болтын тұқым қуалаушылық белгілері |
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
7.2.4.1. Адам ағзасындағы тұқым қуалайтын және тұқым қуаламайтын белгілерді зерттеу: |
|
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушылар: -адам ағзасындағы тұқым қуалайтын және тұқым қуаламайтын белгілерді талдау. Көптеген оқушылар -Белгілердің доминанты және рецессивті болуын ажырата білу және сипаттау Кейбір оқушылар -Белгілердің ұрпақтан –ұрпаққа берілу себеп салдарын анықтау, тұжырымдау. . |
|
Бағалау критерийі Дағдылар: түсіну,жоғарғы ойлау дағдылары. |
- Барлық оқушылар адам ағзасындағы тұқым қуалайтын және тұқым қуаламайтын белгілерді талдай алады . Белгілердің доминанты және рецессивті болуын ажырата біледі және сипаттайды. Белгілердің ұрпақтан –ұрпаққа берілу себеп салдарын анықтайды, тұжырымдайды. . |
|
Тілдік мақсаттар |
Лексика және терминалогия: Білім алушы -Тұқымқуалаушылық ұғымына анықтама береді: -Адам ағзасындағы тұқым қуалайтын және тұқым қуаламайтын белгілерге мысал келтіреді: Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:, тұқым қуалаушылық, өзгергіштік, модификациялық мутациялық,фенотип, генотип Оқытудың тілдік мақсаты:терминдердің мағынасы мен айырмашылықтарын айтады. Жазылым дағдысы Тұқым қуалайтын және тұқым қуаламайтын белгілерді сипаттап жазады. Сыныптағы диалог\ жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: Талқылауға арналған тармақтар: Адамдағы тұқым қуалайтын белгілерді мәтіннен теріп жазады . Олардың маңыздылығын сипаттайды. |
|
Құндылықтарға баулу |
«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы «Зайырлы қоғам және жоғары руханият» құндылықтарына сүйене отырып қоғам бірлігі бұл тұқымқуалаушылық деп алатын болсақ онда белгілердің ұрпақтан-ұрпаққа берілуінің маңызы және денсаулыққа байланысты екнін ұғындіру. ,сын тұрғысынан ойлауға,білімді шығармашылық тұрғыда қолдана білу дағдысына баулу. |
|
Пəнаралық байланыс |
Химия-ағзадағы нәруыз құрамының өзгеруі физика- сыртқы ортаның физикалық фауторларының әсері.АКТ –ны қолдана отырып,информатика пәнінен алған білімін пайдаланады. |
|
Алдыңғы білім |
7.1.7.10. Жүйке жүйесінің қызметіне алкаголь, темекі және наркотикалық заттардың әсерін түсіндіру. . |
|
Сабақ барысы |
|
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы 3 минут 5 минут
|
Ұйымдастыру кезеңі: Оқушылармен сәлемдесу. Сынып оқушыларын түгелдеу. Сынып оқушыларын геометриялық фигураларды пайдалана отырып, «үшбұрыш,төртбұрыш,дөңгелек,ромб»фигураларын таңдату арқылы топқа біріктіреміз. Терминдер сөйлейді:доминант, рецесивті, генотип, фенотип,генетика,ген, Оқушыларды сабақтың мақсатымен және бағалау критериймен таныстырамын.
|
«Үшбұрыш,төртбұрыш,дөңгелек,ромб» геометриялық фигуралар кесінділері. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы 7 минут 15 минут 10 минут |
1-тапсырма «Ойлан тап»әдісі арқылы оқушылар берілген белгілерді теріп кестені толтырады..
А бұйра шаштар ,Қой көз, сепкілдер, шаштың ерте тұсуі, Б бұйра емес, көк көз, бойы дұрыс, полидактилия 1-тапсырма доминант белгілерді ажыратып алу 2-тапсырма рецессивті белгілерді бөліп жазу Дескриптор: -доминант немесе рецессивті белгіні анықтайды, -оқулықтағы мәтінге сүйене отырып олардың ұрпактан-ұрпаққа берілу жолдарын тұжырымдайды.
2- тапсырма Мағынаны тану Мәтінмен және суретпен жұмыс.Әр топқа тұқымқуалаушылық белгісылерінің өзгеруіне әсер етуші сыртқы орта факторларының суреті беріледі. Постер қорғау.
Дескриптор: -Берілген суреттерге қарай отырып,тұқымқуалаушылыққа әсер етушы сыртқы орта факторларын анықтайды, - 3-тапсырма. « кестемен жұмыс» әдісі Адамдағы доминант рецессивті белгілерді саралап жазу
Дескриптор: -Оқулықтағы мәтінге қарай отырып,адамдағы тұқымқуалайтын доминантты және рецессивті белгілерді кестеге толтырады |
Биология 7-сынып Е.А.Очкур, Ж.Ж.Құрманғалиева
Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырмалар жинағы. Биология 7-сынып
Плакат,маркер, сурет, желім, слайдтар.
Дәптер,тақта
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы 5 минут
|
«Білім кемесі» әдісі Оқушылар плакатқа қызыл-түсінбеген,сары-жартылай түсінген ,жасыл-толық түсінген белгілері бойынша білім кемесінің желкендерін бояйды.Бұл әдісті оқушыларды ынталандыру,қолдау көрсету мақсатына бағытталған.
|
Бағалау Түрлі-түсті бояулар
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Саралау – Сіз қандай тəсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? |
Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
Денсаулық жəне қауіпсіздік техникасын сақтау |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Қабілеті жоғары оқушылар: -қарқындылығы мен қабілетіне байланысты әртүрлі тапсырмалар үйлестіреді. -оқушылардың ойын дамыту және жинақтау үшін жоғары дәрежедегі сұрақтар қойылады. Қабілеті орта оқушылар: -Оқушылардың қажеттіліктері мен мүмкіндіктерін ескере отырып,түсіну деңгейі мен есте сақтау дағдыларның қалыптастыруға байланысты тапсырмалар беріледі. Қабілеті төмен оқушылар: - барынша қолдау көрсете отырып,қабілетіне байланысты «ойлан тап» сұрақтар беру.
|
1 – тапсырма
2 – тапсырма
3 – тапсырма
|
Сыныпта қауіпсіздік техникасын еске түсіре отырып, іске асырылуын және оқушылардың сабақ үстіндегі денсаулық жағдайларын қадағалау. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма? Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма жəне неліктен? |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жалпы бағалау
Сабақта ең жақсы өткен екі нəрсе (оқыту мен оқуға қатысты)? 1: 2:
Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)? 1: 2:
Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нəрсеге назар аудару қажет? |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз
















