Материалдар / сабақ жоспары "Адам ағзасындағы гендердің рөлі" жаңартылған білім мазмұны 7 сынып

сабақ жоспары "Адам ағзасындағы гендердің рөлі" жаңартылған білім мазмұны 7 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
жаңа сабақ жоспарының үлгісі
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
1254
10 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ жоспары

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Мектеп: №19 ЖОМ Адамда белгілердің тұқым қуалауында гендер мен ДНК рөлі.Күні: Мұғалімнің аты-жөні: Абдуллаева М Сынып:7 Қатысқандар: Қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбыАдамда белгілердің тұқым қуалауында гендер мен ДНҚ рөлі. Жүре пайда болтын тұқым қуалаушылық белгілері
Осы сабақта қолжеткізілетін оқу мақсаттары(оқу бағдарламасынасілтеме)

7.2.4.1. Адам ағзасындағы тұқым қуалайтын және тұқым қуаламайтын белгілерді зерттеу:
Сабақтың мақсатыБарлық оқушылар: -адам ағзасындағы тұқым қуалайтын және тұқым қуаламайтын белгілерді талдау. Көптеген оқушылар -Белгілердің доминанты және рецессивті болуын ажырата білу және сипаттау Кейбір оқушылар-Белгілердің ұрпақтан –ұрпаққа берілу себеп салдарын анықтау, тұжырымдау..
Бағалау критерийі Дағдылар:түсіну,жоғарғы ойлау дағдылары.

- Барлық оқушылар адам ағзасындағы тұқым қуалайтын және тұқым қуаламайтын белгілерді талдай алады . Белгілердің доминанты және рецессивті болуын ажырата біледі және сипаттайды. Белгілердің ұрпақтан –ұрпаққа берілу себеп салдарын анықтайды, тұжырымдайды..
Тілдік мақсаттарЛексика және терминалогия: Білім алушы-Тұқымқуалаушылық ұғымына анықтама береді:-Адам ағзасындағы тұқым қуалайтын және тұқым қуаламайтын белгілерге мысал келтіреді: Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:, тұқым қуалаушылық, өзгергіштік, модификациялық мутациялық,фенотип, генотипОқытудың тілдік мақсаты:терминдердің мағынасы мен айырмашылықтарын айтады. Жазылым дағдысыТұқым қуалайтын және тұқым қуаламайтын белгілерді сипаттап жазады.Сыныптағы диалог\ жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:Талқылауға арналған тармақтар:Адамдағы тұқым қуалайтын белгілерді мәтіннен теріп жазады .Олардың маңыздылығын сипаттайды.

Құндылықтарға баулу«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы «Зайырлы қоғам және жоғары руханият» құндылықтарына сүйене отырып қоғам бірлігі бұл тұқымқуалаушылық деп алатын болсақ онда белгілердің ұрпақтан-ұрпаққа берілуінің маңызы және денсаулыққа байланысты екнін ұғындіру.,сын тұрғысынан ойлауға,білімді шығармашылық тұрғыда қолдана білу дағдысына баулу.
Пəнаралық байланысХимия-ағзадағы нәруыз құрамының өзгеруі физика- сыртқы ортаның физикалық фауторларының әсері.АКТ –ны қолдана отырып,информатика пәнінен алған білімін пайдаланады.
Алдыңғы білім7.1.7.10. Жүйке жүйесінің қызметіне алкаголь, темекі және наркотикалық заттардың әсерін түсіндіру..


Сабақ барысы


СабақтыңжоспарланғанкезеңдеріСабақтағы жоспарланған жаттығу түрлеріРесурстар
Сабақтың басы3 минут















5 минут





Ұйымдастыру кезеңі:Оқушылармен сәлемдесу.Сынып оқушыларын түгелдеу. Сынып оқушыларын геометриялық фигураларды пайдалана отырып, «үшбұрыш,төртбұрыш,дөңгелек,ромб»фигураларын таңдату арқылы топқа біріктіреміз.

Терминдер сөйлейді:доминант, рецесивті, генотип, фенотип,генетика,ген, Оқушыларды сабақтың мақсатымен және бағалау критериймен таныстырамын.







«Үшбұрыш,төртбұрыш,дөңгелек,ромб» геометриялық фигуралар кесінділері.











Сабақтың ортасы7 минут































































15 минут

















































10 минут
1-тапсырма«Ойлан тап»әдісі арқылы оқушылар берілген белгілерді теріп кестені толтырады..

А бұйра шаштар ,Қой көз, сепкілдер, шаштың ерте тұсуі,Б бұйра емес, көк көз, бойы дұрыс, полидактилия 1-тапсырма доминант белгілерді ажыратып алу 2-тапсырма рецессивті белгілерді бөліп жазуДескриптор: -доминант немесе рецессивті белгіні анықтайды,-оқулықтағы мәтінге сүйене отырып олардың ұрпактан-ұрпаққа берілу жолдарын тұжырымдайды.

2- тапсырмаМағынаны тануМәтінмен және суретпен жұмыс.Әр топқа тұқымқуалаушылық белгісылерінің өзгеруіне әсер етуші сыртқы орта факторларының суреті беріледі. Постер қорғау.

Дескриптор:-Берілген суреттерге қарай отырып,тұқымқуалаушылыққа әсер етушы сыртқы орта факторларын анықтайды, - 3-тапсырма.« кестемен жұмыс» әдісіАдамдағы доминант рецессивті белгілерді саралап жазу

Дескриптор:-Оқулықтағы мәтінге қарай отырып,адамдағы тұқымқуалайтын доминантты және рецессивті белгілерді кестеге толтырады




































Биология 7-сыныпЕ.А.Очкур, Ж.Ж.Құрманғалиева

































Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырмалар жинағы.Биология7-сынып

Плакат,маркер, сурет, желім, слайдтар.







































Дәптер,тақта







Сабақтың соңы5 минут



























«Білім кемесі» әдісі Оқушылар плакатқа қызыл-түсінбеген,сары-жартылай түсінген ,жасыл-толық түсінген белгілері бойынша білім кемесінің желкендерін бояйды.Бұл әдісті оқушыларды ынталандыру,қолдау көрсету мақсатына бағытталған.





Бағалау Түрлі-түсті бояулар

СаралауСіз қандай тəсілменкөбірек қолдау көрсетпексіз?Сіз басқаларға қарағандақабілетті оқушыларға қандайтапсырмалар бересіз?БағалауСізоқушылардыңматериалды игерудеңгейін қалай тексерудіжоспарлап отырсыз?Денсаулық жəнеқауіпсіздік техникасынсақтау
Қабілеті жоғары оқушылар:-қарқындылығы мен қабілетіне байланысты әртүрлі тапсырмалар үйлестіреді.-оқушылардың ойын дамыту және жинақтау үшін жоғары дәрежедегі сұрақтар қойылады.Қабілеті орта оқушылар:-Оқушылардың қажеттіліктері мен мүмкіндіктерін ескере отырып,түсіну деңгейі мен есте сақтау дағдыларның қалыптастыруға байланысты тапсырмалар беріледі.Қабілеті төмен оқушылар:- барынша қолдау көрсете отырып,қабілетіне байланысты «ойлан тап» сұрақтар беру.





















1 тапсырма

2 – тапсырма

3 – тапсырма



Сыныпта қауіпсіздік техникасын еске түсіре отырып, іске асырылуын және оқушылардың сабақ үстіндегі денсаулық жағдайларын қадағалау.
Сабақ бойыншарефлексияСабақ мақсаттарынемесе оқумақсаттары шынайы,қолжетімді болды ма?Барлық оқушылар оқумақсатына қолжеткізді ме? Егероқушылар оқумақсатына жетпегенболса, неліктен депойлайсыз? Сабақтасаралау дұрысжүргізілді ме?Сабақ кезеңдеріндеуақытты тиімдіпайдаландыңыз ба?Сабақ жоспарынанауытқулар болды мажəне неліктен?





Жалпы бағалау

Сабақта ең жақсы өткен екі нəрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?1:2:

Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?1:2:

Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардыңжетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нəрсеге назар аудару қажет?




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ