Тыңдалым: аудиозаписьті
тыңдату.
- Өлең не
туралы?
- Не істеу
керек?
- мына өлең сөздерінен бала
қандай болу керек деп
айтылған?
- Балалар сендер әдепті болу
дегенді қалай түсінесіңдер?
- Әдептілікке байланысты
қандай сөздерін білесіңдер?
(Т) 1.Оқулықпен
жұмыс.
Сурет бойынша жұмыс
жүргізу.
Жетелеуші сұрақтар арқылы
суретті талдайды
Айтылым:
1
тапсырма
-Өлеңдегі әдептілік ережелерін
суреттерге сүйеніп, айтып
көр
-Сен осы ережелерді орындап
жүрсің бе?
ҚБ
Ауызша
мадақтау.
2
тапсырма
(Ж) Сурет мазмұнына сәйкес
сәлемдесу, қоштасу сөздерін
таңдау
- Қайырлы таң, қайырлы күн,
қайырлы кеш, қайырлы түн деген сөздер тәуліктің қай уақытында
айтылады?
ҚБ
Жұлдызшамен
мадақтау
2. Сергіту
сәті
Оңға , оңға түзу
тұр
Солға, солға түзу
тұр
Артқа қарай бір
адым
Алдыға қарай бір
адым,
Жоғары төмен
қарайық
Орнымызды
табайық 3 (Т) қосымша
тапсырма
Жұмбақ
жасыру
Аяғы бар,
жүрмейді,
Аузы бар,
күлмейді.
Айнымайды
бөпемнен,
Тек сөйлеуді
білмейді.
Бұл не?
(қуыршақ)
Ұшып-қонып
тынбайды,
Қанша ұрсаң
да
сынбайды.
Суға салсаң
батпайды,
Түскен жерде
жатпайды.
Бұл не?
(доп)
Үрлесең
жеп-жеңіл,
Елпілдеп
кетеді.
Ұшырсаң көк
теңбіл,
Бұлтқа да
жетеді.
Бұл
не? (шар)
Дескриптор: Білім
алушы
- жұмбақтардың шешуін
табады;
- жұмбақтың шешуін табуға
қатысты сөздер мен
сөйлемдерді
атайды;
- жұмбақтардың шешуін
қатыстырып, сөйлем
құрастырады.
- Қуыршақ, доп, шар- бұлар
заттардың атауы, оларды сөз деп те айтуға
болады
ҚБ
Смайликпен
бағалау
(Ж)4 .Дәптермен
жұмыс
Жазылым:
Берілген сурет бойынша
заттарды ата, боя.
Балалар
жазу жолын, жоларалық
кеңістікті, жолдың жоғарғы және төменгі сызығын сақтап, әріп
элементтерін каллиграфиялық талаптарға
сай жазады.
-Қолға қалам алып, дәптердегі
элементтерді жазып көрейік, алдымен ауаға жазып
көрейік.
ҚБ:
Түрлі жағдаяттарда сыпайы
сөздерді
қолданады.
Сөз, сөйлем, мәтінді
ажыратады.
Сөйлеу барысында тілдік
бірліктерді орынды
қолданады.
Тыңдалған мәтіннің мазмұнын
айтады.
Иллюстрация бойынша қойылған
сұрақтарға
жауап
береді.
Әріп элементтерін дұрыс
байланыстырып
салады.
Сөздерді каллиграфиялық
талаптарға сай
жазады.
|