Материалдар / Сабақ жоспары "Алғашқы адамдардың өмірі, еңбек құралдары" 6 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Сабақ жоспары "Алғашқы адамдардың өмірі, еңбек құралдары" 6 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Тарих пәнінің мұғалімдері үшін керек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
05 Қаңтар 2018
587
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Тақырыбы: Алғашқы адамдардың өмірі еңбек құралдарының жетілуі

Пәні: Ежелгі Қазақстан тарихы

Күні: 11.09.2017 ж


Мұғалімнің есімі: Есполатова А


Сынып 6 «А,Ә»

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ негізделген оқу мақсаты

Алғашқы адамдардың еңбек құралдарды жетілдіруі, мұз басып, отты пайдалануы туралы айта отырып, тас өңдеу, терімшілік, аңшылық кәсіптерін салыстырады

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар - А

  • Алғашқы адамдардың еңбек құралдарды жетілуі туралы өз білгендерімен бөліседі

Оқушылардың басым бөлігі – В

  • Алғашқы адамдардың кәсібі туралы айта отырып, үш кәсіпті салыстырады, еңбек құралдарының түрлерін ажыратады

Кейбір оқушылар - С

  • Алғашқы адамдар қандай аңдарды аулады? Тақырыбында эссе жазады

Тілдік мақсат

Оқушылар

  • Өз ойын айта алады

Негізгі сөздер мен тіркестер

Алғашқы адамдар

Сыныптағы диалог/жызылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: ғылыми, ауызекі

Талқылауға арналған тармақтар:


Кәсібі туралы не білесін?

Сіз неліктен ........ екенін айта аласызба?

Алғашқы адамдардың кәсібі туралы өз ойыңыз?

Жазылым бойынша ұсыныстар

Термин сөздермен жұмыс, түртіп алу стратегиясы

Алдыңғы тақырып:

Алғашқы адамдардың кәсібі туралы нені білетін еді

Сабақтың жоспары:

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз)

Ресурстар

Басталуы

Ұйымдастыру

( 2 мин) 







Үй тапсырмасын сұрау

«Миға шабуыл»






Ортасы

Жаңа сабақтың жоспары












Суреттермен жұмыс

Сәлемдесу. 

Ынтымақтастық ахуал қалыптастыру
-Оқушыларды түгендеу. 
-Оқушылардың көңілін сабаққа бейімдеу. 

Түрлі – түсті қаламдар арқылы 2 топқа бөліну


  1. Адамзат балсаының пайда болуы туралы әңгімеле

  2. «Палеолит», «Мезолит», «Неолит» дәуірлеріне түсініктеме бер

  3. Алғашқы адамдар қалай аталған?



  1. Еңбек құралдары

  • Орта тас ғасыры мезолитте-шамамен б.з.б. 12-5 мың жыл бұрын олар пайдалануға ыңғайлы қалыпқа түсе бастады.

  1. Отты пайдалану

  • Бұдан 100 мыңнан 13 мың жылға дейін жердің бетін мұз басып жатты.

  1. Жердің сууы


  • Үшкір тас құралдар

  • Тастан жасалған еңбек құралдары: шапқы, қырғыш, кескіштер

  • Алғашқы адамдар баспанасы



Ежелгі Қазақстан тарихы оқулығы, www.45minut.kzkk.wikipedia.org

дидактикалық материалдар


Қорытынды





Үйге тапсырма

1 минут



Бағалау


  • Адамдар дәнүккішті қай кезеңде ойлап тапты?

  • Мұздық қашан ери бастады?

§2. Оқулықта берілген суреттерге қарап адамның алғышқы еңбек құралдары туралы әңгімелеп келу



Сабақтан алған әсерлерін смайликтер арқылы бағалау

Топтық бағалау


Қосымша ақпарат. Ғаламторды және қосымша кітаптарды пайдалану

Саралау- Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы курделеендіруді қалай жоспарлайсыз?

Бағалау-Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Пән аралық байланыс- қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс құндылықтардағы байланыс

  • Деңгейлік тапсырма беремін

Смайликтермен бағалау


  • Гегорафия

Рефлексия

Сабақ оқу мақсаттары шынайыма?

Бүгін оқушылар не білді?

Сыныптағы ахуал қандай болды?

Мен жоспарланған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе?

Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?

Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы сіздің сабағыңыздың тақырыбын сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз?


...........................................................................................................

...........................................................................................................

...........................................................................................................

...........................................................................................................

...........................................................................................................

...........................................................................................................

...........................................................................................................

...........................................................................................................

...........................................................................................................

...........................................................................................................



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!