Тақырыбы: Алғашқы адамдардың өмірі еңбек
құралдарының жетілуі
|
Пәні: Ежелгі Қазақстан
тарихы
|
Күні: 11.09.2017
ж
|
Мұғалімнің
есімі: Есполатова
А
|
Сынып 6
«А,Ә»
|
Қатысқандар
саны:
|
Қатыспағандар
саны:
|
Сабақ негізделген оқу
мақсаты
|
Алғашқы адамдардың
еңбек құралдарды жетілдіруі, мұз басып, отты пайдалануы туралы айта
отырып, тас өңдеу, терімшілік, аңшылық кәсіптерін
салыстырады
|
Сабақ
мақсаттары
|
Барлық оқушылар -
А
|
|
Оқушылардың басым бөлігі –
В
|
|
Кейбір оқушылар -
С
|
|
Тілдік
мақсат
|
Оқушылар
|
|
Негізгі сөздер мен
тіркестер
|
Алғашқы
адамдар
|
Сыныптағы диалог/жызылым
үшін пайдалы тілдік бірліктер: ғылыми,
ауызекі
|
Талқылауға арналған
тармақтар:
|
Кәсібі туралы не
білесін?
|
Сіз неліктен ........
екенін айта аласызба?
|
Алғашқы адамдардың
кәсібі туралы өз
ойыңыз?
|
Жазылым бойынша
ұсыныстар
|
Термин сөздермен жұмыс,
түртіп алу
стратегиясы
|
Алдыңғы
тақырып:
|
Алғашқы адамдардың
кәсібі туралы нені білетін
еді
|
Сабақтың
жоспары:
|
Жоспарланған
уақыт
|
Жоспарланған жаттығулар
(төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді
жазыңыз)
|
Ресурстар
|
Басталуы
Ұйымдастыру
( 2
мин)
Үй тапсырмасын
сұрау
«Миға
шабуыл»
Ортасы
Жаңа сабақтың
жоспары
Суреттермен
жұмыс
|
Сәлемдесу.
Ынтымақтастық ахуал
қалыптастыру
-Оқушыларды
түгендеу. -Оқушылардың көңілін сабаққа
бейімдеу.
Түрлі – түсті қаламдар арқылы 2 топқа
бөліну
-
Адамзат балсаының пайда болуы
туралы әңгімеле
-
«Палеолит», «Мезолит»,
«Неолит» дәуірлеріне түсініктеме бер
-
Алғашқы адамдар қалай
аталған?
-
Еңбек
құралдары
-
Отты
пайдалану
-
Жердің
сууы
-
Үшкір тас
құралдар
-
Тастан жасалған еңбек
құралдары: шапқы, қырғыш, кескіштер
-
Алғашқы адамдар
баспанасы
|
Ежелгі Қазақстан тарихы
оқулығы, www.45minut.kzkk.wikipedia.org
дидактикалық материалдар
|
Қорытынды
Үйге тапсырма
1 минут
Бағалау
|
§2. Оқулықта берілген
суреттерге қарап адамның алғышқы еңбек құралдары туралы әңгімелеп
келу
Сабақтан алған әсерлерін смайликтер арқылы
бағалау
Топтық
бағалау
|
|
Қосымша ақпарат. Ғаламторды
және қосымша кітаптарды пайдалану
|
Саралау- Сіз қосымша
көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға
тапсырманы курделеендіруді қалай
жоспарлайсыз?
|
Бағалау-Оқушылардың
үйренгенін тексеруді қалай
жоспарлайсыз?
|
Пән аралық байланыс-
қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс
құндылықтардағы байланыс
|
|
Смайликтермен
бағалау
|
|
Рефлексия
Сабақ оқу мақсаттары
шынайыма?
Бүгін оқушылар не
білді?
Сыныптағы ахуал қандай
болды?
Мен жоспарланған саралау
шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім
бе?
Мен өз жоспарыма қандай
түзетулер енгіздім және неліктен?
|
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ
туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы сіздің сабағыңыздың
тақырыбын сәйкес келетін сұрақтарға жауап
беріңіз?
|
...........................................................................................................
...........................................................................................................
...........................................................................................................
...........................................................................................................
...........................................................................................................
...........................................................................................................
...........................................................................................................
...........................................................................................................
...........................................................................................................
...........................................................................................................
|