Тақырыбы: Алғашқы адамдардың өмірі еңбек құралдарының жетілуі | Пәні: Ежелгі Қазақстан тарихы |
Күні: 11.09.2017 ж
| Мұғалімнің есімі: Есполатова А |
Сынып 6 «А,Ә» | Қатысқандар саны: | Қатыспағандар саны: |
Сабақ негізделген оқу мақсаты | Алғашқы адамдардың еңбек құралдарды жетілдіруі, мұз басып, отты пайдалануы туралы айта отырып, тас өңдеу, терімшілік, аңшылық кәсіптерін салыстырады |
Сабақ мақсаттары | Барлық оқушылар - А |
| Алғашқы адамдардың еңбек құралдарды жетілуі туралы өз білгендерімен бөліседі |
| Оқушылардың басым бөлігі – В |
| Алғашқы адамдардың кәсібі туралы айта отырып, үш кәсіпті салыстырады, еңбек құралдарының түрлерін ажыратады |
| Кейбір оқушылар - С |
| Алғашқы адамдар қандай аңдарды аулады? Тақырыбында эссе жазады |
Тілдік мақсат | Оқушылар |
| Өз ойын айта алады |
| Негізгі сөздер мен тіркестер |
| Алғашқы адамдар |
| Сыныптағы диалог/жызылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: ғылыми, ауызекі |
| Талқылауға арналған тармақтар:
|
| Кәсібі туралы не білесін? |
| Сіз неліктен ........ екенін айта аласызба? |
| Алғашқы адамдардың кәсібі туралы өз ойыңыз? |
| Жазылым бойынша ұсыныстар |
| Термин сөздермен жұмыс, түртіп алу стратегиясы |
Алдыңғы тақырып: | Алғашқы адамдардың кәсібі туралы нені білетін еді |
Сабақтың жоспары: |
Жоспарланған уақыт | Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз) | Ресурстар |
БасталуыҰйымдастыру( 2 мин)
Үй тапсырмасын сұрау«Миға шабуыл»
ОртасыЖаңа сабақтың жоспары
Суреттермен жұмыс | Сәлемдесу. Ынтымақтастық ахуал қалыптастыру-Оқушыларды түгендеу. -Оқушылардың көңілін сабаққа бейімдеу. Түрлі – түсті қаламдар арқылы 2 топқа бөліну
Адамзат балсаының пайда болуы туралы әңгімеле«Палеолит», «Мезолит», «Неолит» дәуірлеріне түсініктеме берАлғашқы адамдар қалай аталған?
Еңбек құралдарыОрта тас ғасыры мезолитте-шамамен б.з.б. 12-5 мың жыл бұрын олар пайдалануға ыңғайлы қалыпқа түсе бастады.Отты пайдалануБұдан 100 мыңнан 13 мың жылға дейін жердің бетін мұз басып жатты.Жердің сууы
Үшкір тас құралдарТастан жасалған еңбек құралдары: шапқы, қырғыш, кескіштерАлғашқы адамдар баспанасы
| Ежелгі Қазақстан тарихы оқулығы, www.45minut.kzkk.wikipedia.orgдидактикалық материалдар |
Қорытынды
Үйге тапсырма1 минут
Бағалау |
Адамдар дәнүккішті қай кезеңде ойлап тапты?Мұздық қашан ери бастады?§2. Оқулықта берілген суреттерге қарап адамның алғышқы еңбек құралдары туралы әңгімелеп келу
Сабақтан алған әсерлерін смайликтер арқылы бағалауТоптық бағалау |
|
Қосымша ақпарат. Ғаламторды және қосымша кітаптарды пайдалану |
Саралау- Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы курделеендіруді қалай жоспарлайсыз? | Бағалау-Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? | Пән аралық байланыс- қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс құндылықтардағы байланыс |
Деңгейлік тапсырма беремін | Смайликтермен бағалау
| Гегорафия |
РефлексияСабақ оқу мақсаттары шынайыма?Бүгін оқушылар не білді?Сыныптағы ахуал қандай болды?Мен жоспарланған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе?Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? | Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы сіздің сабағыңыздың тақырыбын сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз? |
|
.............................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................. |