Материалдар / сабақ жоспары Animals / Where’s rabbit?

сабақ жоспары Animals / Where’s rabbit?

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақ жоспары Animals 1 сынып All learners will be able to: • understand classroom words • pronounce familiar words correctly • name the letters
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
19 Желтоқсан 2021
392
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

«Жамбыл облысы әкімдігі білім бөлімінің Әлихан Бөкейханов атындағы №1 гимназиясы» коммуналдық мемлекеттік мекемесі

Коммунальное государственное учреждение «Гимназия №1 имени Алихана Бокейханова отдела образования акимата Жамбылской области»

Municipal State Institution «Gymnasium No. 1 named after Alikhan Bokeikhanov of the Department of Education of the Akimat of Zhambyl region»


__________________________________________________


Қысқа мерзімді жоспар / Краткосрочный план / Short-term lesson plan

     

Бөлім / Раздел / Subject

Unit 4: The world around us

Педагогтің аты-жөні / ФИО педагога / Teacher’s name

Aglakova G.B.

Күні / Дата / Date

1 «A» - 7.12.2021 1 «Ә» - 6 .12.2021

Сынып / Класс / Grade 1

Қатысушылар саны: / Количество присутствующих: / Present:

Қатыспағандар саны: / Количество отсутствующих: / Absent:

Оқулық / Учебник / Student’s Book

Smiles 1

Сабақтың тақырыбы / Тема урока / Theme of the lesson

Lessons 25/26. Animals / Where’s rabbit?

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары / Цели обучения в соответствии
с учебной программой /
Learning objectives

1.1.1.1 recognise short basic instructions for a limited range of classroom routines spoken slowly and distinctly

1.2.3.1 pronounce familiar words and expressions intelligibly

1.3.1.1 recognise sound and name the letters of the alphabet

1.5.13.1 use can/can’t to describe ability

Сабақтың мақсаты / Цели урока / Lesson Objectives

All learners will be able to:

  • understand classroom words

  • pronounce familiar words correctly

  • name the letters

     

Сабақтың барысы / Ход урока / Plan:


Сабақтың кезеңі/ уақыт / Этап урока/ Время

Lesson steps / timing



Педагогтің әрекеті / Действия педагога / Teacher’s activities



Оқушының әрекеті / Действия ученика / Students’ activities



Бағалау / Оценивание / Assessment



Ресурстар / Ресурсы / Resources

Start

6 min










Organization moment

(W)

Organization moment:

Teacher greets students

T: -Let’s smile to each other and start our lesson.

Warm up

(W) (T-Ss)

Phonetic drill

The letter Uu

U u [ ju: ] – vowel / дауысты

Ашық буында

U u [ju:] - use [ju:z], pupil ['pjuːpl]

Жабық буында

U u [ʌ] - cup [kʌp], bus [bʌs], drum [drʌm]

Note

1.l, r, j әріптерінен соң, U әрібі созылыңқы [u:] болып дыбысталады. blue |bluː|, true |truː|, June |dʒuːn|.

2. b, p, f әріптерінен соң, жабық буында U әрібі жиі [u] (у) болып оқылады. full |fʊl|, bush |bʊʃ| , put |pʊt|.



Ss respond to greeting, take their places.









Ss listen and repeat.





Thank you!







Oral assessment

Perfect!














Poster

Middle

10 min

















7 min









5 min





2 min





10 min


Demonstration

(W)

T.introduces new words using the pictures

rabbit|ˈræbɪt| қоян

dog |dɒɡ| ит

cat |kæt| мысық

fish |fɪʃ| балық

mouse |maʊs| тышқан

-Let’s spell the words all together.

T.points to the pictures and asks:

What colour is this rabbit?

What colour is this dog?

What colour is this cat?

What colour is this fish?

What colour is this mouse?



Activity 10. Sing the Where’s the rabbit song.

Activity 11. Let’s listen

Activity 12. Who’s Fluffy? Tick (v)

Рисунок 1

Revision: big and small

T explains the questions and answers

Is it small? Yes,it is

Is it green? No, it isn’t

Energizer

(W)

-Let’s have a rest.

Activity 9. Read and colour. Play the guessing game!

T reads the sentences. Pupils listen and colour. Then teacher asks some questions.

Is it big? Yes,it is

Is it white? No, it isn’t



Ss name the words.





Ss spell the words





Ss look and answer.





Ss sing the song.



Ss watch the video and tick.





Ss tick.



Ss listen.



Ss repeat the actions from the video.



Ss colour and answer.

Oral assessment

Good job!



Success criteria

A learner

pronounces the words; correctly

names the letters correctly











Oral assessment

Very good!















Oral assessment

Good job!





Thank you! Very good



Well done!

T.gives them stickers.



Pictures











pictures





PB p.48

PB p.49















Video : Baby shark



770 ₸ - Сатып алу

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ